Connect with us

AUDIENȚE TV

“Frumuseţe pe muchie de cuţit” a fost urmărită la Pro Tv de aproape 2 milioane de telespectatori

Published

on

 

Noul sezon al emisiunii ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a debutat la Pro Tv marţi seară cu două poveşti impresionante, emoţii şi lacrimi de bucurie, dar şi audienţe pe măsură.

Aproape două milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări au stat cu ochii, în minutul 20.40, pe emisiunea prezentată de Victor Slav. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea de la Pro Tv a înregistrat, la 22.10, un vârf de audienţă de 10,4 puncte de rating şi 25,7 % cota de piaţă, de aproape cinci ori mai mult decât Antena 1, care aduna în acel moment doar 2,7 puncte de rating şi 6,7 procente din cota de piaţă.

În întreg intervalul difuzării (20.40-22.13) ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel urban. Cazurile emoţionante ale celor două femei prezentate, Monica şi Ana Maria, dar şi procesul transformării acestora au adus emisiunea de la Pro Tv pe poziţia de lider, cu o medie, pe publicul comerical, de 7,5 puncte de rating şi 19 % cota de piaţă.

Pe acelaşi public, Antena 1 a înregistrat o medie de 3,5 puncte de rating şi 8,8 % cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a condus topul cu o audienţă medie de 6,3 puncte de rating şi 13,4 procente din cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, după ACASĂ, cu 3,3 puncte de rating şi 7 % cota de piaţă.

Telespectatorii Pro Tv au fost dornici să afle povestea celor două femei pentru care tristeţea s-a transformat marţi seară în bucurie. Monica, o femeie aproape mutilată fizic de fostul soţ, a avut curajul de a se supune unor serioase intervenţii chirurgicale pentru a-şi îndrepta dantura, nasul, dar şi surplusul de grăsime. Femeia a avut parte de cea mai frumoasă zi din viaţa sa, alături de fiica sa, partenerul de viaţă şi întreaga familie.

La fel de fericită a fost şi Ana Maria, tânăra care îşi dorea să scape de complexe şi să nu mai fie privită ca ”răţuşca cea urâtă”. După intervenţiile chirurgicale la care a fost supusă, tânăra a radiat la întâlnirea cu familia şi a mărturisit că acum se simte la fel de frumoasă ca surorile ei.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit Gospodar fără pereche

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Telespectatorii au urmărit ieri seară primul contact al potențialelor gospodine cu traiul la țară și adaptarea la condițiile puse la dispoziție de gospodari. Fiecare gospodar s-a organizat cum a putut mai bine, însă fetele nu prea au avut răgaz și au fost puse la treabă imediat! Tomiță Stănilă s-a întors acasă dezamăgit că nu și-a găsit o fată pe placul lui și a reluat activitatea sperând că soarele va răsări și pe strada lui din Săcădate.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.8 puncte de rating și 19.2% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 6.4 puncte de rating și 18.1% share. Peste 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 21:01, aproximativ 2 milioane de telespectatori au urmărit aventurile gopodarilor.

Alin Bobină a fost un adevărat gentleman și le-a ajutat pe Simona și Laura cu bagajele. Pretențiile fetelor au fost îndeplinite până la ultimul detaliu, iar întâlnirea cu părinții lui a decurs de minune. Simona și Laura au avut parte de un mic răgaz de acomodare la noul spațiu, iar Alin a încercat să le facă să se simtă bine, dar să nu se împrietenească prea tare.

În casa fraților Boar este aglomerație mare! Cele patru fete ale lui Vasile și cu cele două fete ale lui Adrian au umplut toată gospodăria! Adrian le-a învățat pe Adina și Elena cum să conducă tractorul, iar Vasile le-a oferit fetelor o experiență off-road până sus la fermă unde au trebuit să hrănească porcii și să îmbăieze oile. Cristina și Adina au avut primul conflict, după ce Vasile a pupat-o pe Adina, iar Amalia și Alexandra i-au ținut partea Cristinei.

Nici la Dan Dicu în gospodărie nu domnește liniștea! Rodica și Elena nu se reușesc să se înțeleagă deloc, iar conflictele dintre ele nu contenesc nicio clipă. Atmosfera din casă este de permanentă tensiune, iar Dan se străduiește să creeze un echilibru. Singura care nu i-a parte la conflicte este Mihaela.

Dorin Nacreală le-a întâmpinat pe Alexandra și Geanina cu buchete de flori și le-a făcut cunoștință cu mama lui, care și-a dorit foarte mult să le cunoască. Când au fost puse la treabă, cele două nu s-au descurcat de minune, iar glumele lor deplasate au fost pedepsite de Dorin.  Marin, fostul gospodar din sezonul trecut, a trecut pe la Dorin pentru a-i da câteva sfaturi ca între vecini. Anamaria Prodan a venit și ea în vizită la Dorin pentru a vedea cum se descurcă cele două fete.

Săptămâna viitoare aventurile gospodarilor continuă, iar telespectatorii vor vedea cum evoluează relația dintre fete și băieți, dar și cum se descurcă ceilalți gospodari cu fetele lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul prezentat la România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, la România, te iubesc!, telespectatorii au văzut pe larg poveștile cutremurătoare ale femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu și pierderea statutului social pe care îl aveau în țară, a primit de la specialiști denumirea Sindromul Italia și din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.7 puncte de rating și 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2,  ANTENA 1, care a obținut 1.9 puncte de rating și 9.4% share.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă din țara nostră. Giganții din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: 1.2 milioane de români au urmărit aseară show-ul Ninja Warrior România!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Români din toate colțurile țării au sfidat limitele aseară, în cea de-a treia ediție Ninja Warrior România. 10 dintre ei au reușit să supraviețuiască celui mai provocator traseu cu obstacole din lume și acum ocupă un loc în semifinale.

Bogdan Pascal, Rareș Paraschivu, Bogdan Boboc, Victor Drăgoi, Viorel Pălici, Doru Moiș, Szilard Deak, Emanuel Gavriluț, Ionuț Trandafir și Andrei Covrig sunt cei care merg mai departe și vor încerca să pună mâna pe marele premiu în valoare de 100.000 de euro, dar și pe titlul de Ninja Warrior.

Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat 6.7 puncte de rating și 18.2% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 5.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, peste 1.2 milioane de români au urmărit competiția, iar în minutul de aur de la ora 20:44, peste 1.7 milioane de telespectatori trăiau alături de concurenți emoțiile competiției.

Alți 45 de războinici se pregătesc să sfideze limitele în ediția din această săptămână, însă doar 10 dintre aceștia vor ocupa un loc în semifinalele Ninja Warrior România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending