Connect with us

AUDIENȚE TV

“Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie”, fruntasii umorului la Pro Tv. Cele doua emisiuni sunt lideri de audienta in prima luna a noului sezon (cifre&glerie foto)

Published

on

 

In toamna aceasta romanii au ales comedia la Pro Tv. Cele mai tari scheciuri, inventate cu mult haz si puse in scena cu talent, cele mai amuzante personaje si cei mai simpatici invitati, toate au adus umorul de la Pro Tv pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Astfel, in prima luna din noul sezon (10-31 octombrie), emisiunile “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie” au inregistrat cele mai mari cifre de audienta in intervalul in care au fost difuzate.

Din 10 octombrie, primele patru editii ale show-ului “Land of Jokes” au tinut in fata televizoarelor pe cei mai multi romani, emisiunea fiind lider incontestabil de audienta. Romanii au ales sa se distreze in fiecare duminica seara, de la 20.45, impreuna cu locuitorii din “Land of Jokes”: glumele s-au tinut lant in noua rubrica “Politicienii au talent”, in care oamenii de stat s-au intrecut in cele mai haioase abilitati, barul “Hard Jokes Caffe” a continuat sa serveasca cele mai acide intamplari din pestrita lume mondena bucuresteana, in vreme ce Nemuriciul a dat jos din cui arsenalul de glume si a intors pe toate fetele istoria romanilor, spusa altfel decat pana acum.

Prima luna de umor in tara glumelor a inregistrat, pe publicul din mediul urban, o audienta medie de 6,6 puncte de rating si 14,3 procente din cota de piata, Pro Tv fiind urmat de Antena 1 cu o medie de 4,6 puncte de rating si 9,9 % cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, “Land of Jokes” a fost lider in intervalul 10-31 octombrie, cu o medie de 5,8 puncte de rating si 14,8 % cota de piata, in vreme ce programele Antenei 1 s-au clasat pe pozitia secunda, cu 4,7 puncte de rating si 12 % cota de piata.

Si agentii “Serviciului Roman de Comedie” condus de Toni Grecu i-au cucerit pe romani, astfel ca cele patru editii ale show-ului se plaseaza si ele in fruntea clasamentului audientelor. In perioada 10-31 octombrie, Serviciul a aratat cum se relaxeaza politicienii in proaspat deschisul salon “Relaxare si Reforma”, a facut haz de toate intamplarile actuale din colorata Romanie, a trecut in revista succesul rasunator al parodiilor muzicale pe care le-a lansat in vara pe Internet si s-a intalnit cu invitati speciali, precum Stefan Banica, Dan Bittman, Daniel Ghita sau Horia Brenciu si Virgil Iantu.

Astfel, prima luna de comedie in Casa PROporului a inregistrat o medie de audienta de 5,6 puncte de rating si 13,8 % cota de piata, pe publicul din mediul urban, in vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, dupa TVR 1, cu o medie de numai 2,8 puncte de rating si 6,9 procente din cota de piata. Si pe publicul comercial “Serviciul Roman de Comedie” este pe locul fruntas, cu o medie pe prima luna de 5,2 puncte de rating si 14,6 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care se afla abia pe locul al patrulea al clasamentului, dupa TVR 1 si Acasa, cu o medie de 2,3 puncte de rating si 6,3 % cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending