Connect with us

ALL MEDIA

„Regina”, cea mai scumpă telenovelă de pe piaţa din România

Published

on

 

Continuarea poveştii din „Inimă de ţigan”, cu „Pacino şi de Niro ai României” în distribuţie, „Regina”, începe luni, de la ora 20.30, la Acasă TV. „Inimă de ţigan” are deja audienţe remarcabile în Slovacia.

„Regina”, anunţată drept telenovela cu un buget – record pentru piaţa tv din România (după ce prima parte, „Inimă de ţigan”, a costat în jur de două milioane de dolari, unul provenind din bartere), se anunţă spectaculoasă, nu numai prin scenariu şi distribuţie, ci şi prin decoruri. Oana Radu, scenografa care a proiectat şatra, casa cu Turnul Eiffel şi spitalul românilor în „Inimă de ţigan”, a creat pentru „Regina” palatul lui Don Luciano. Acesta este o adaptare a stilului italienesc, cu fresce, patine şi stucaturi, pereţi cu medalioane florale, oglinzi şi gresie, toate pictate manual, pe o întindere de peste 500 de metri pătraţi.

Stilistul Radu Mada a adus peste 100 de costume ţigăneşti şi 150 de bijuterii, dintre care va ieşi în evidenţă medalionul Reginei, un purtător de secrete.
Alături de „greii distribuţiei” Marin Moraru şi Gheorghe Dinică, de Florina Cercel, Carmen Tănase, Vladimir Găitan, Florin Zamfirescu şi Gheorghe Visu, dar şi de tinerii Nicoleta Luciu şi Cabral, Andreea Pătraşcu, Ioana Ginghină şi Denis Ştefan se vor afla Dan Condurache şi Stela Popescu, Alexandru Papadopol şi Adriana Nicolae. Protagoniştii poveştii sunt tinerii Diana Dumitrescu şi Bogdan Albulescu.

Trei regizori are „Regina”, Iura Luncaşu, Alex Fotea şi Larry Maronese, iar scenaristele sunt aceleaşi Sorina Ungureanu şi Simona Macovei. Stilistul telenovelei este Adrian Perjovschi. Cântecul „Regina”, de pe coloana sonoră a telenovelei, este interpretat de Loredana şi reprezintă o combinaţie între o piesă spaniolă compusă de Alvaro Carillo şi una ţigănească, la a cărei reorchestraţie au contribuit taraful Agurida şi chitaristul Alex de Carvalho, colaborator al trupelor Aerosmith şi Deep Purple.

În „Regina”, două lumi se înfruntă în universul ţigănesc: ţiganii tradiţionalişti şi cei care şi-au pierdut identitatea. Echilibrul este pe cale să se destrame din momentul în care Don Antonucci, interpretat de Dan Condurache, partenerul din umbră al lui State Potcovaru (Gheorghe Visu), îşi face apariţia pentru a se stabili în şatră împreună cu familia. E carismatic, influent şi răzbunător.

Trecutul lui de traficant de carne vie, de droguri şi arme rămâne ascuns şi nimeni nu bănuieşte motivele care l-au determinat să se întoarcă în România. Regina, interpretată de Diana Dumitrescu, fiica adoptivă a lui Don, atrage atenţia datorită chipului ei frumos, care contrastează cu comportamentul de fiinţă sălbăticită. Dincolo de contraste, ea ascunde un secret în forma unui medalion. Transformarea Reginei dintr-o fiinţă terorizată şi interiorizată într-o femeie frumoasă şi plină de viaţă va începe din momentul în care se îndrăgosteşte de Cosmin (Bogdan Albulescu), un ţigan hotărât şi cu sânge rece, aciuat în şatra lui Aurică (Gheorghe Dinică).

Povestea lor de iubire va fi marcată de gelozia lui Armando, interpretat de Augustin Viziru, fiul lui Don, căruia Regina i-a fost oferită de puternicul lui tată, pe vremea când aceasta avea doar 14 ani. Iubirea dintre Regina şi Cosmin va trebui să înfrunte secretele, care, o dată revelate, vor distruge sau vor salva lumea ţigănească.

„Inimă de ţigan”, dublată în slovacă: 35% cotă de piaţă
Producătorii se aşteaptă ca „Regina” să depăşească cifrele de audienţă uluitoare înregistrate de „Inimă de ţigan”. De altfel, telenovela care i-a avut protagonişti pe Andreea Pătraşcu şi Denis Ştefan a înregistrat vineri primul succes pe plan internaţional. La începutul weekendului trecut, când în Slovacia a fost difuzat primul episod din „Inimă de ţigan”, dublat în limbaslovacă, acesta a înregistrat o cotă de piaţă de 35%.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. burada ana maria

    14 februarie 2009 at 18:22

    sunt un mare fan regina!tine-tio tot asa

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending