Connect with us
 

 

Vineri, românii au trăit emoţii intense, au văzut momente magice şi au ascultat voci sublime! Tudor, Loredana, Smiley şi Moga au atacat cel de-al treilea show live Vocea României cu câte 4 concurenţi excepţionali, care au demonstrat că merită să se afle în această etapă a competiţiei şi că îşi doresc să meargă mai departe spre marele trofeu şi premiul în valoare de 100.000 de euro. 

Publicul a votat, iar antrenorii au decis cu greu care sunt cei 8 concurenţi care intră săptămâna viitoare în duelurile încrucişate. Cea de-a treia ediţie live a avut toate ingredientele unei seri perfecte de vineri şi le-a adus telespectatorilor emoţie, sensibilitate, forţă, culoare, vibraţie, energie şi un invitat special cu o voce senzaţională. Fosta concurentă Vocea României, Feli, s-a întors aseară pe scena competiţiei care i-a schimbat viaţa pentru a cânta cel mai nou single al ei, Creioane colorate.

Totul s-a petrecut şi de această dată sub atenta supraveghere a lui Pavel Bartoş, care a venit cu multă energie, glume şi vorbe încurajatoare pentru concurenţi. Oana Tache, V Reporter al emisiunii, le-a adus telespectatorilor cele mai noi informaţii din culise.

Alex Florea

Alex Florea

Ce audienta a intregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 01:20, la nivel național, peste 1 milion de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:51, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor peste 1.7 milioane de români.

Cea de-a treia ediție live a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 7.8 puncte de rating și 23.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.9 puncte de rating și 17.8% share.

Momente puternice, emoţionante şi decizii surprinzătoare!

Antrenorii i-au pregătit intens, le-au ales cele mai bune piese, concurenţii au urcat pe scenă şi au demonstrat că au calităţi vocale incredibile, iar telespectatorii şi-au votat favoriţii. Trupa PRO Dance a adus aseară coregrafii spectaculoase, gândite pentru a evidenţia fiecare moment, a-i da strălucire şi energie, iar band-ul emisiunii a fost la înălţime şi a reorchestrat fabulos melodiile interpretate aseară pe scena vocilor.

Echipa Tudor a adus pe scenă patru fete frumoase şi talentate, care au impresionat. Cristina Lupu a realizat un moment numai bun pentru deschiderea show-ului, plin de energie şi zâmbete. A cântat melodia Blue suede shoes şi a demonstrat că poate să facă şi show, nu doar să interpreteze melodii emoţionante. Sabrina Stroe are simţire, are trăire, îşi asumă fiecare piesă pe care o cântă şi de fiecare dată joacă un rol. A interpretat melodia A woman left lonely, iar antrenorii i-au lăudat prestaţia.

Vocea Tincuţei Fernea a sunat foarte bine, momentul ei a fost una plină de feminitate, iar Tudor a fost mândru de reprezentația concurentei pe piesa Listen. Cristina Bălan a cântat o melodie intensă, Squander, şi a realizat un moment senzaţional, plin de forţă şi putere. Antrenorii au felicitat-o pentru interpretarea fără greşeală. “Este unul dintre cele mai bune seturi de la Vocea României. Aţi fost în personaj şi în caracter. Toate aţi evoluat şi pentru asta vă mulţumesc!”, a spus Tudor despre fetele din echipa sa.

Voturile publicului au trimis-o pe Tincuţa Fernea în etapa duelurilor încrucişate, iar Tudor a ales să o păstreze în echipă pe Cristina Bălan.

Echipa Smiley a dovedit că este o echipă armonizată, diversă, cu voci bune şi cu performanţe pline de emoţie şi tehnică vocală. Larisa Ciortan a demonstrat că este din ce în ce mai bună. Ea a cântat o piesă care i s-a potrivit atât ca mesaj, cât şi ca voce, What’s up!, iar antrenorii i-au admirat tenacitatea şi perseverenţa. Tehnica vocală a lui Michel Kotcha a fost apreciată aseară, la fel şi timbrul său excelent. Concurentul a interpretat melodia Rolling in the deep şi, chiar dacă părerile despre momentul său au fost împărţite, el a dovedit că are o voce spectaculoasă şi că locul lui e la Vocea României.

Cristina Balan

Cristina Balan

Nora Deneş a strălucit pe scenă. A cântat piesa Roxanne şi a avut o reprezentaţie frumoasă, foarte bine punctată, iar antrenorii au fost impresionaţi încă o dată de timbrul ei vocal special. Vocea lui Tobi Ibitoye a sunat în forţă, dar a avut şi căldură. El a interpretat melodia See beneath your beautiful şi a fost o apariţie surprinzătoare pe scena vocilor. Încântat de cele patru momente, Smiley a spus: “În două zile, aţi reuşit să faceţi minuni. Vă mulţumesc foarte tare că aţi ales să faceţi parte din echipa mea! Drumul nostru şi prietenia noastră nu se vor încheia aici.”.

Cele mai multe voturi din partea telespectatorilor au mers către Tobi Ibitoye, care rămâne în echipa Smiley, alături de Michel Kotcha, ales de antrenor.

Echipa Moga a făcut spectacol aseară şi a obţinut ropote de aplauze. Delia Pitu a realizat un moment puternic, plin de forţă. Ea a cântat melodia Read all about it şi a demonstrat că poate interpreta orice gen muzical şi că este extrem de talentată. Antrenorii s-au bucurat aseară şi de momentul Irinei Pelin. Concurenta a cântat o melodie dificilă, Because of you, şi a arătat că are o voce foarte sigură, depăşindu-şi de fiecare dată limitele. Alex Florea a adus din nou rock-ul pe scena de la Vocea României. Concurentul a cântat piesa Banii vorbesc, iar antrenorii au admirat relaţia pe care acesta o are cu scena, dar şi energia lui. A adus o interpretare proaspătă a melodiei, i-a făcut pe toţi să tresară şi a arătat că-şi doreşte să meargă mai departe.

Michel Kotcha

Michel Kotcha

Tomi Weissbuch a reinterpretat piesa Epilog şi s-a bucurat de momentul de pe scenă. A fost original şi a demonstrat că acest gen muzical i se potriveşte perfect. El şi chitara lui au reuşit încă un moment magic la Vocea României. “Bravo, măi copii! Ce am stabilit cu voi aţi respectat toţi patru în seara asta! Aţi venit la concert, nu la concurs!”, le-a spus Moga concurenţilor din echipa sa.

Publicul şi-a votat şi de data aceasta favoritul! Alex Florea a primit cele mai multe voturi, iar Moga a ales să meargă mai departe spre marele trofeu cu Tomi Weissbuch.

 

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Echipa Loredana a avut aseară o echipă eterogenă, plină de surprize. Antonio Fabrizi a impresionat încă o dată. El a interpretat melodia Pensieri e parole, a realizat un moment foarte bun şi a demonstrat că vocea lui este unică şi că poate cânta cu lejeritate tonalităţi feminine.

Cristina Vasopol i-a impresionat pe antrenori cu calităţile sale vocale excepţionale. A cântat piesa I put a spell on you şi a arătat că are control pe voce atât pe acute, cât şi pe joase şi are dorinţa de a ieşi în faţă şi de a merge mai departe. Mihai Rait i-a surprins pe antrenori aseară. Concurentul a interpretat melodia With a little help from my friends şi a creat un moment dinamic. Antrenorii l-au aplaudat îndelung, Mihai fiind pentru ei cea mai mare surpriză din concurs.

Florentina Ciună a cântat o piesă foarte complicată, Somewhere, care a încurcat-o puţin. Cu toate acestea, ea a demonstrat de fiecare dată că are o voce foarte bună, mai ales pe acute, iar Loredana a fost mulţumită de prestaţia de aseară a concurentei. Mândră de echipa ei, antrenoarea a spus cu lacrimi în ochi la finalul celor patru momente: “Sunt copleşită de voi, de vocile voastre, de talentul vostru! Oricare dintre voi merită să fie Vocea României. Vă mulţumesc şi vă iubesc!”.

Voturile publicului au decis că Antonio Fabrizi este cu un pas mai aproape de marele trofeu, iar Loredana, după minute bune de gândire, a ales să-l păstreze în echipa ei pe Mihai Rait.

concurenti Vocea Romaniei

Cel de-al treilea show live Vocea României a adus momente magice, voci senzaţionale, coregrafii spectaculoase şi decizii surprinzătoare îndelung aplaudate.

Show-urile continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu etapa duelurilor încrucişate, în care antrenorii se vor provoca reciproc. Fiecare antrenor poate alege un concurent dintr-o altă echipă pentru a se duela cu unul din echipa sa. Cu acest nou mecanism, este posibil ca nu toți antrenorii să aibă un concurent din echipa lor în finală.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Utilizatorii le pot da calificative concurenților pe întreaga durată a show-ului, iar rezultatele sunt afișate în timp real pe ecran. Aceștia vor acumula astfel puncte în aplicație pentru a câștiga marele premiu, un super smartphone.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending