Connect with us
 

 

Vineri, românii au trăit emoţii intense, au văzut momente magice şi au ascultat voci sublime! Tudor, Loredana, Smiley şi Moga au atacat cel de-al treilea show live Vocea României cu câte 4 concurenţi excepţionali, care au demonstrat că merită să se afle în această etapă a competiţiei şi că îşi doresc să meargă mai departe spre marele trofeu şi premiul în valoare de 100.000 de euro. 

Publicul a votat, iar antrenorii au decis cu greu care sunt cei 8 concurenţi care intră săptămâna viitoare în duelurile încrucişate. Cea de-a treia ediţie live a avut toate ingredientele unei seri perfecte de vineri şi le-a adus telespectatorilor emoţie, sensibilitate, forţă, culoare, vibraţie, energie şi un invitat special cu o voce senzaţională. Fosta concurentă Vocea României, Feli, s-a întors aseară pe scena competiţiei care i-a schimbat viaţa pentru a cânta cel mai nou single al ei, Creioane colorate.

Totul s-a petrecut şi de această dată sub atenta supraveghere a lui Pavel Bartoş, care a venit cu multă energie, glume şi vorbe încurajatoare pentru concurenţi. Oana Tache, V Reporter al emisiunii, le-a adus telespectatorilor cele mai noi informaţii din culise.

Alex Florea

Alex Florea

Ce audienta a intregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 01:20, la nivel național, peste 1 milion de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:51, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor peste 1.7 milioane de români.

Cea de-a treia ediție live a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 7.8 puncte de rating și 23.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.9 puncte de rating și 17.8% share.

Momente puternice, emoţionante şi decizii surprinzătoare!

Antrenorii i-au pregătit intens, le-au ales cele mai bune piese, concurenţii au urcat pe scenă şi au demonstrat că au calităţi vocale incredibile, iar telespectatorii şi-au votat favoriţii. Trupa PRO Dance a adus aseară coregrafii spectaculoase, gândite pentru a evidenţia fiecare moment, a-i da strălucire şi energie, iar band-ul emisiunii a fost la înălţime şi a reorchestrat fabulos melodiile interpretate aseară pe scena vocilor.

Echipa Tudor a adus pe scenă patru fete frumoase şi talentate, care au impresionat. Cristina Lupu a realizat un moment numai bun pentru deschiderea show-ului, plin de energie şi zâmbete. A cântat melodia Blue suede shoes şi a demonstrat că poate să facă şi show, nu doar să interpreteze melodii emoţionante. Sabrina Stroe are simţire, are trăire, îşi asumă fiecare piesă pe care o cântă şi de fiecare dată joacă un rol. A interpretat melodia A woman left lonely, iar antrenorii i-au lăudat prestaţia.

Vocea Tincuţei Fernea a sunat foarte bine, momentul ei a fost una plină de feminitate, iar Tudor a fost mândru de reprezentația concurentei pe piesa Listen. Cristina Bălan a cântat o melodie intensă, Squander, şi a realizat un moment senzaţional, plin de forţă şi putere. Antrenorii au felicitat-o pentru interpretarea fără greşeală. “Este unul dintre cele mai bune seturi de la Vocea României. Aţi fost în personaj şi în caracter. Toate aţi evoluat şi pentru asta vă mulţumesc!”, a spus Tudor despre fetele din echipa sa.

Voturile publicului au trimis-o pe Tincuţa Fernea în etapa duelurilor încrucişate, iar Tudor a ales să o păstreze în echipă pe Cristina Bălan.

Echipa Smiley a dovedit că este o echipă armonizată, diversă, cu voci bune şi cu performanţe pline de emoţie şi tehnică vocală. Larisa Ciortan a demonstrat că este din ce în ce mai bună. Ea a cântat o piesă care i s-a potrivit atât ca mesaj, cât şi ca voce, What’s up!, iar antrenorii i-au admirat tenacitatea şi perseverenţa. Tehnica vocală a lui Michel Kotcha a fost apreciată aseară, la fel şi timbrul său excelent. Concurentul a interpretat melodia Rolling in the deep şi, chiar dacă părerile despre momentul său au fost împărţite, el a dovedit că are o voce spectaculoasă şi că locul lui e la Vocea României.

Cristina Balan

Cristina Balan

Nora Deneş a strălucit pe scenă. A cântat piesa Roxanne şi a avut o reprezentaţie frumoasă, foarte bine punctată, iar antrenorii au fost impresionaţi încă o dată de timbrul ei vocal special. Vocea lui Tobi Ibitoye a sunat în forţă, dar a avut şi căldură. El a interpretat melodia See beneath your beautiful şi a fost o apariţie surprinzătoare pe scena vocilor. Încântat de cele patru momente, Smiley a spus: “În două zile, aţi reuşit să faceţi minuni. Vă mulţumesc foarte tare că aţi ales să faceţi parte din echipa mea! Drumul nostru şi prietenia noastră nu se vor încheia aici.”.

Cele mai multe voturi din partea telespectatorilor au mers către Tobi Ibitoye, care rămâne în echipa Smiley, alături de Michel Kotcha, ales de antrenor.

Echipa Moga a făcut spectacol aseară şi a obţinut ropote de aplauze. Delia Pitu a realizat un moment puternic, plin de forţă. Ea a cântat melodia Read all about it şi a demonstrat că poate interpreta orice gen muzical şi că este extrem de talentată. Antrenorii s-au bucurat aseară şi de momentul Irinei Pelin. Concurenta a cântat o melodie dificilă, Because of you, şi a arătat că are o voce foarte sigură, depăşindu-şi de fiecare dată limitele. Alex Florea a adus din nou rock-ul pe scena de la Vocea României. Concurentul a cântat piesa Banii vorbesc, iar antrenorii au admirat relaţia pe care acesta o are cu scena, dar şi energia lui. A adus o interpretare proaspătă a melodiei, i-a făcut pe toţi să tresară şi a arătat că-şi doreşte să meargă mai departe.

Michel Kotcha

Michel Kotcha

Tomi Weissbuch a reinterpretat piesa Epilog şi s-a bucurat de momentul de pe scenă. A fost original şi a demonstrat că acest gen muzical i se potriveşte perfect. El şi chitara lui au reuşit încă un moment magic la Vocea României. “Bravo, măi copii! Ce am stabilit cu voi aţi respectat toţi patru în seara asta! Aţi venit la concert, nu la concurs!”, le-a spus Moga concurenţilor din echipa sa.

Publicul şi-a votat şi de data aceasta favoritul! Alex Florea a primit cele mai multe voturi, iar Moga a ales să meargă mai departe spre marele trofeu cu Tomi Weissbuch.

 

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Echipa Loredana a avut aseară o echipă eterogenă, plină de surprize. Antonio Fabrizi a impresionat încă o dată. El a interpretat melodia Pensieri e parole, a realizat un moment foarte bun şi a demonstrat că vocea lui este unică şi că poate cânta cu lejeritate tonalităţi feminine.

Cristina Vasopol i-a impresionat pe antrenori cu calităţile sale vocale excepţionale. A cântat piesa I put a spell on you şi a arătat că are control pe voce atât pe acute, cât şi pe joase şi are dorinţa de a ieşi în faţă şi de a merge mai departe. Mihai Rait i-a surprins pe antrenori aseară. Concurentul a interpretat melodia With a little help from my friends şi a creat un moment dinamic. Antrenorii l-au aplaudat îndelung, Mihai fiind pentru ei cea mai mare surpriză din concurs.

Florentina Ciună a cântat o piesă foarte complicată, Somewhere, care a încurcat-o puţin. Cu toate acestea, ea a demonstrat de fiecare dată că are o voce foarte bună, mai ales pe acute, iar Loredana a fost mulţumită de prestaţia de aseară a concurentei. Mândră de echipa ei, antrenoarea a spus cu lacrimi în ochi la finalul celor patru momente: “Sunt copleşită de voi, de vocile voastre, de talentul vostru! Oricare dintre voi merită să fie Vocea României. Vă mulţumesc şi vă iubesc!”.

Voturile publicului au decis că Antonio Fabrizi este cu un pas mai aproape de marele trofeu, iar Loredana, după minute bune de gândire, a ales să-l păstreze în echipa ei pe Mihai Rait.

concurenti Vocea Romaniei

Cel de-al treilea show live Vocea României a adus momente magice, voci senzaţionale, coregrafii spectaculoase şi decizii surprinzătoare îndelung aplaudate.

Show-urile continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu etapa duelurilor încrucişate, în care antrenorii se vor provoca reciproc. Fiecare antrenor poate alege un concurent dintr-o altă echipă pentru a se duela cu unul din echipa sa. Cu acest nou mecanism, este posibil ca nu toți antrenorii să aibă un concurent din echipa lor în finală.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Utilizatorii le pot da calificative concurenților pe întreaga durată a show-ului, iar rezultatele sunt afișate în timp real pe ecran. Aceștia vor acumula astfel puncte în aplicație pentru a câștiga marele premiu, un super smartphone.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

Published

on

 

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:2721:301251560263
EXATLON ROMANIA (II)Kanal D19:3022:401241562209
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5923:021152649353
Film – SPIOANAPro TV21:3023:56817426268
CASH TAXIKanal D22:4123:57415226101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:2925:1738223758
XTRA NIGHT SHOWAntena 123:0225:00378219132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.04.5804.9
Pro TV13.84.4792.6
Kanal D13.54.3776.4
TVR 16.72.1382.1
Antena 35.11.6295.1


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.14.7452.4
Pro TV12.64.2404.9
Kanal D11.63.9372.5
TVR 17.42.5237.1
Antena 35.81.9185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.75.7252.9
Pro TV18.85.5241.0
Kanal D11.73.4149.9
TVR 14.51.358.0
Antena 32.70.834.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending