Connect with us

ALL MEDIA

Show-ul „100% Adevarat”, ce mai căutată emisiune de pe internet. Top cele mai citite articole!

Published

on

Show-ul difuzat la OTV avandu-i protagonisti pe Ramona Badescu si Pepe a fost cea mai cautata emisiune de pe internet conform numarului de acceasri! in anul 2009

Radar de Media a selectat cele mai citite articole legate de show-ul concurs „100% Adevarat”

1. Emisiunea 100% Adevarat debuteaza la OTV

Ramona Badescu si Pepe vor prezenta un nou show de divertisment la OTV. Emisiunea se va numi “100% adevarat” si a fost introdusa in grila intr-o incercare de rebranduire a postului lui Dan Diaconescu.

“Da, informatia este adevarata, insa deocamdata sunt in tratative cu cei de la OTV, inca nu am semnat contractul”, a spus Ramona Badescu. Pe de alta parte, directorul executiv al postului de televiziune, Diana Voiculescu, a declarat ca va fi un show de divertisment, care va debuta pe 12 iulie si se va difuza in fiecare duminica, intre orele 20.00-24.00. citeste mai departe…

2. „100% Adevarat” show de milioane la OTV

100% ADEVĂRAT  este un show televizat care se va desfăşura în fiecare duminică in direct la OTV, între orele  20.00 şi 24.00 şi îi va avea ca invitaţi pe unii dintre cei mai iubiţi români: artişti, sportivi, actori, oameni de cultură, politicieni, oameni de ştiinţă, într-un cuvânt oameni care au marcat evoluţia societăţii noastre în ultimele  decenii.

Prin conţinutul editorial, valoarea artiştilor şi calitatea invitaţilor, producătorii emisiunii 100% ADEVĂRAT îşi propun să redea românilor noţiunea de divertisment autentic, grav discreditată prin producţiile subculturale abundând de kitch, insolenţă şi promiscuitate care au invadat, în ultimii ani,  canalele TV. În plus, se vor promova valorile naţionale autentice – eludate sau ,,uitate” constant în ultimii 20 de ani de către mass media română – care să-i determine pe telespectatori să înţeleagă faptul că nu este o ruşine să fii român. citeste mai departe…

3. Emisiunea lui Dan Diaconescu a fost lider de audienta de la prima editie…

“Cel mai mare show de televiziune din Romania” dupa spusele lui Dan Diaconescu a debutat aseara in exclusivitate la OTV. Cu un studio grandios si invitati pe masura printre care, Felicia Filip, Ovidiu Lipan Ţăndărică, Stela Popescu şi Alexandru Arşinel precum si invitatul special,  Bonnie Tyler, show-ul 100% adevarat transimis de OTV , a fost lider de audienta pe all urban , iar ninutul de aur a inregistrat 7 puncte rating (23.15-24.00), conform producatorului emisiunii.

Pepe şi Ramona Bădescu protagonistii show-ului au împărţit premiile, fiind vorba de 3 apartamente in Bucuresti si 3 autoturisme Mercedes clasa C, prin tragere la sorţi computerizată, românii de aici şi din Spania care se abonaseră la revista „100% adevărat”, trimiţând un SMS sau apelând numerele afişate pe ecran (3,75 euro pe sms). citeste mai departe…

4.  100% adevarat, teapa sau adevar?

adevarat,100 % adevarat, 100% adevarat,100 % adevarat, 100% adevarat,100 % adevarat, 100% adevarat,100 % adevarat, 100% adevarat……..dupa o ora si ceva de vizionat emisunea 100%…. alte cuvinte nu mai aveam in cap.  Interesanta emisiunea , decor ok, studio mare, invitati pe masura, prezentatori de mana a doua ! Cel putin asa pare “seniorita” Badescu care gafaia din 2 in 2 secunde si mai dadea si din cap ca o rata. Ramonica cu  limba romana stai cam prost …probabil a uitat-o, dar in schimb Pepe e mai ok, canta fantastic .  citeste mai departe…

5. Reportaj: 100% Adevrat VS Media romaneasca!

Parcă suntem acum 10 ani cănd în fiecare duminică la televizor aveam numai emisiuni cu jocuri şi concursuri unde se câstigau bani frumoşi , Romica si Cornel prezentau pe atunci din cate imi aduc aminte la Antena 1, emisiunea cu taloane castigatoare si necastigatoare ! Acum s-a schimbat puţin jocul….mega show-ul cu premii şi vedete s-a mutat la OTV in 2009 !

Ca o resuscitare a postului, Dan Diaconescu a băgat in grila OTV-ului ce mai scumpa emisiune de pe piaţa media din Romania . “100% Adevarat” emisiunea de 4-5 ore in direct prezentată de Ramona Badescu şi Pepe inebuneste pe tot romanul care trimite sms să caştige merţan sau apartament. citeste mai departe…

6. Andreea Marina refuzat oferta lui Diaconescu de a prezenta emisiunea 100% Adevarat!

Zana Suprizelor a refuzat cu vehemenţă oferta OTV de a prezenta impreuna cu Pepe show-ul 100% adevarat ! Andreea Marin se pare ca e ocupata mai mult cu imaginea publica si nu are timp de a prezenta emisiuni.

Dupa perioada de glorie de la TVR 1, Andreea Marin Banica, a disparut o vreme indelungata de pe micul ecran.
Desi se pregatea sa revina si sa colaboreze cu Valeriu Lazarov, moartea acestuia a schimbat planurile vedetei. citeste mai departe…

7. Premiile VIP August 2009: Emisiunea 100% Adevarat a castigat distinctia pentru cel mai bun show tv

Revista VIP si-a desemnat castigatorii lunii august pentru cele 12 categori puse la bataie. Surpriza a venit atunci cand emisiunea 100% Adevarat a castigat premiul pentru show de televiziune. Moderatorul emisiunii, Pepe a venit sa ridice premiul.

Premiul pentru teatru a fost adjudecat de Stefan Banica Jr. Filmul lunii a fost castigat de pelicula Francesca unde joaca actrita Monica Barladeanu. Cotidianul “Adevarul” a primit premiu pentru presa scrisa, iar trupa El Negro s-a remarcat in domeniul muzici. citeste mai departe…

8. Recesiunea la emisiunea 100% Adevarat. Premiile sunt mai ieftine insa, show-ul de buna calitate

Se pare ca emisiunea “100% Adevarat” nu mai e rentabila pentru producatori. Pepe a anunţat duminica in emisiune ca incepand de saptamana viitoate show-ul “100% Adevarat” vine cu alte premii, “mai accesibile romanilor”.

Din 4 octombrie cei care se vor abona la Revista 100% Adevarat pot castiga 7 autoturisem Dacia Logan(6000 mii de euro buc)  in loc 3 autoturisme Mercedesc Clasa C (45.000 mii de euro buc) si un apartament in Bucuresti (55.000 mii de euro) fata de 3 apartamente cate erau inainte…. Pepe si Ramona Badescu au motivat ca romanii ce castigau Mercedesuri nu isi permiteau sa intretina astfel de masini si ajungeau sa le vanda, iar despre apartmanete, Pepe a spus ca “nu toti vin sa se mute la Bucuresti”… citeste mai departe…

9. Super Bingo Metropolis vs 100% Adevarat !

100% Adevarat sau Super Bingo Metropolis? OTV ofera premii putine, dar cu o valoare mare, in timp ce Antena 1 mizeaza pe castiguri mai mici, dar mai numeroase. Ce strategie functioneaza si ce vor, de fapt, romanii?

Daca facem o analiza strict tehnica, pe raitinguri, vedem ca Super Bingo Metropolis are un succes mult mai mare fata de 100% Adevarat. La primul show , OTV-ul a facut un rating mediu de 2,5 , in timp ce Antena 1 a obtinut o medie de 7,1 . Nu stim cum vor evolua ratingurile pentru Super Bingo Metropolis, stim insa ca revelatia otevista nu si-a mai egalat performanta din debut niciodata si ca urmatoarele editii au facut o medie de 1,7 puncte audienta. Totusi, trebuie sa luam in calcul faptul ca Super Bingo Metropolis se difuzeaza pe Antena1, al doilea post ca audienta din Romania, mult deasupra OTV-ului. citeste mai departe…

10. De frica sa nu scada audienta show-ului Dan Diaconescu a schimbat premiile la 100% Adevarat

Dan Diaconescu a hotarat pe ultima suta de metri sa schimbe premiile emisiunii 100% Adevarat de frica sa nu-i scada si mai mult audienta show-ului.

Organizatorii emisiunii 100% Adevarat s-au decis sa ofere abonatiilor revistei online alte premii. Este vorba de 7 autoturisme marca Fiat (4 – Grande Punto si 3- Linea) si un apartament .

Saptamana trecuta Pepe a anuntat ca incepand din data 4 octombrie,  show-ul “100% Adevarat” vine cu alte premii, “mai accesibile romanilor”. citeste mai departe…

11. Artisti cer mai multi bani pentru a veni la 100% Adevarat!

Credeati ca vedetele presteaza in emisiuniile de televiziune gratis? V-ati inselat ! Radar de Media va prezinta tarifele percepute de cele mai cunoscute vedete care se perinda pe micile ecrane.

Preturile variatza in functie de post si de emisiune.Pentru o participare intr-o emisiune la OTV, vedetele cer mai multi bani, probabil pentru as acoperi prejudiciul de imagine.

In schimb la un post precum Antena 1, tarifele scad. De asemenea , sunt si emisiuni unde vedetele vin de buna voie ! In cazul emisiunii Happy Hour de la ProTv, artistii se inghesuie sa participe datorita ratingului pe care reuseste sa-l atinga Maruta. citeste mai departe…

12. Romanii isi pun speranta in concursuriile de la tv

Emisiunea prezentata de Romica Toiciu si Cornel Palade a fost aseara lider de audienta in mediul urban inregistrand in intervalul 22.04-01.05,  un rating de 5,6%, 17,9% share şi 652 000 de telespectatori. Este pentru a patra ora cand emisiunea-concurs de la Antena 1 se afla pe primul loc in topul audientelor de duminica seara.

La diferenta destul de mare se afla ProTV care difuza show celor de la Divertis, 3,1% rating, 9.8% share şi 356 000 de telespectatori.

Televiziunea lui Dan Diaconescu nu este mai prejos cand vine vorba de audienta. citeste mai departe…

13.  Vocea poporului: Emisiunea „teapa” 100% Adevarat …continua…

Chiar daca in presa s-a scris despre teapa de la OTV, emisiunea 100% Adevarat prezentata de Pepe si Ramona Badescu continua si maine seara ! Vom vedea ce miniciunele vor mai scoate reprezentantii emisiunii pentru a acoperii prejudiciile!

Sa ne aducem aminte…

Potrivit reprezentantilor dezvoltatorului imobiliar Domus Stil, firma care se ocupa de productia emisiunii de la OTV si de premiile saptamanale nu a achitat valoarea apartamentelor acordate ca premii la emisiune (circa 2 milioane de euro).

Ionut Negoita a declarat in cursul zilei de joi ca emisiunea “100% adevarat” este de fapt “100% teapa” deoarece “apartamentele care au fost achizitionate de la noi nu au fost achitate”. citeste mai departe…

Sursa: Radar de Media

2009

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. adina

    7 ianuarie 2010 at 02:55

    Ei bine, cu putin noroc castigi anul acesta….:)…legat de accesarile de pe net…..’…ce sa zic….la cat mai multe….asta inseamna ca a fost bine facuta:P:P:P…

  2. tudose1

    5 ianuarie 2010 at 20:40

    am trimis vreo 3 sms-uri si nimic! poate la anul:))

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

UPC România introduce canalul de filme Epic Drama în grila de programe

Published

on

UPC România introduce pe 12 iunie în grila de programe canalul TV Epic Drama. Canalul de filme este disponibil pentru toți clienții UPC care beneficiază de pachetele digitale Play Familia sau Play Maxim.

Programele Epic Drama aduc în prim plan evenimente grandioase, personaje de excepţie şi drame, iar mai mult de jumătate din seriale sunt producţii noi, de după 2014. Noul canal TV va oferi acces 24 de ore pe zi la o varietate de seriale de genuri diferite: război, mister, politică, adaptări literare, acţiune, aventură sau istorie.

 „Ne dorim să le oferim clienților noștri cea mai bună experiență de divertisment investind în permanență în diversificarea conținutului TV. Extindem grila de programe UPC cu noul canal Epic Drama care oferă filme seriale în exclusivitate pe piața din România. În acest moment, avem un mix de canale TV care acoperă nevoile întregii familii și vom continua să lansăm titluri relevante pentru piața locală.” a declarat Bogdan Bucurei, Head of Customer Propositions & Content UPC CEE.

Abonații UPC îi vor putea urmări pe Jonathan Rhys Meyers, Henry Cavill, Maria Doyle Kennedy, Natalie Dormer sau Aidan Turner în cele mai noi producţii de televiziune difuzate de Epic Drama.

Premierele din această vară includ serialul premiat Tannbach, care spune povestea oraşului cu acelaşi nume, prins între comunism şi democraţie, în perioada care a urmat celui de-al Doilea Război Mondial şi până la construirea zidului Berlinului.

Dinastia Tudorilor, cu o distribuţie de excepţie, prezintă domnia unuia dintre cei mai cunoscuţi monarhi din istorie, Henric al VIII-lea, dar şi viaţa sa tumultoasă.

În iulie, publicul va putea urmări Noua Colecţie, o poveste despre succes şi preţul acestuia, într-o perioadă foarte importantă pentru istoria Franţei. Un imperiu al modei ia naştere în Paris, în anul 1947, chiar atunci când oraşul îşi revine după încercările războiului.

X Company urmăreşte poveştile a cinci tineri recruţi ce vor deveni agenţi în lumea periculoasă a spionajului şi operaţiunilor secrete din cel de-al Doilea Război Mondial.

Benjamin Groocock, VP Commercial Affairs al Viasat World, declară: “De la sfârşitul anului trecut, Epic Drama a devenit un canal must-have pentru operatorii care își doresc să aibă un avantaj major din punct de vedere al conţinutului în acest climat media din ce în ce mai provocator. Cu o grilă de conţinut aleasă cu grijă, Epic Drama este deja un succes pentru publicul din România, Polonia şi Ungaria şi aşteptăm cu nerăbdare să construim mai departe succesul acestul canal şi să îl oferim clienţilor UPC din toate aceste teritorii. Relaţia noastră îndelungată se va dezvolta odată cu lansarea Epic Drama, care se alătură celorlalte canale pe platformele UPC. Suntem încrezători că publicul va continua să se bucure de conţinutul de excepţie oferit, care se află la dispoziţia sa oricând.”

Epic Drama este disponibil în aplicația Horizon Go, astfel încât utilizatorii pot urmări oriunde și pe orice device conținutul preferat. De asemenea, cu funcția Replay de la Horizon pot viziona programele timp de 7 zile de la difuzare.

Epic Drama HD este disponibil la numărul 116 din EPG, iar Epic Drama SD la numărul 115, în pachetele Play Familia și Play Maxim.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending