Connect with us

Film

13 lucruri pe care nu le ştiaţi despre filmul „OMUL-FURNICĂ”

Published

on

Foto credit: Forum Film Romania
 

Filmul „Ant-Man / Omul-Furnică” este distribuit de Forum Film România şi a avut premiera pe 17 iulie 2015, fiind proiectat în format 2D, 3D, IMAX 3D, 4DX şi Dolby Atmos.

  • Dacă v-aţi întrebat vreodată cum funcţionează costumul Omului-Furnică, iată răspunsul. Costumul include tehnologia Particulei Pym, care îi permite unei persoane să se micşoreze până la dimensiunea unei furnici. Când purtătorul vrea să-şi schimbe mărimea, foloseşte butonul de pe costum, care reglează Particulele Pym prezente în costum şi în casca de protecţie, ca într-un sistem complex de nervuri. Particulele sunt volatile şi modifică distanţa dintre atomi, astfel încât costumul şi casca îl protejează pe cel care le poartă. Deşi teoretic Omul-Furnică nu are superputeri, când se micşorează în costumul său, depăşeşte puterea unei persoane normale, întrucât energia şi masa compacte creează o forţă mult mai mare.
  • Designerul de costume Sammy Sheldon Differ şi designerul Ivo Coveney, împreună cu echipa lor talentată de artişti, au construit 13 costume ale Omului-Furnică, 17 căşti, 17 curele, 8 perechi de mănuşi, 15 rucsacuri, 6 perechi de pantofi, 15 cagule şi 14 lanţuri care erau purtate peste cagulă.
  • Costumul Omului-Furnică este realizat din piele şi seamănă cu un costum vintage de motociclist. Are un aspect de obiect purtat şi are urme de lupte ce aduc aminte de vremurile când Hank Pym era Omul-Furnică şi purta costumul în misiuni.
  • Fiecare cască a Omului-Furnică are 54 de piese diferite, precum şi 10 lumini LED. Dacă adăugăm şi piuliţele şi şuruburile din căptuşeala căştii, avem peste 60 de componente individuale doar pentru fiecare cască.
  • În fiecare costum al Omului-Furnică sunt peste 159 de lumini LED, care sunt controlate de la distanţă. Tot ansamblul de circuite şi bateriile pentru lumini se află într-un rucsac foarte mic. Întregul costum poate fi luminat, inclusiv mănuşile şi cureaua.
  • Marvel a făcut multă cercetare legată de comportamentul furnicilor, pentru a-şi da seama ce ar putea să aducă filmului diferitele specii de furnici, în funcţie de ce aveau nevoie realizatorii filmului pentru jaf. Spre exemplu, Paraponera clavata – sau furnicile glonţ – au o înţepătură extrem de dureroasă şi seamănă cu nişte dinozauri în film; Solenopsis – sau furnicile de foc – sunt asemeni unor arhitecţi, ele putând să se lege unele de celelalte şi să formeze poduri şi plute pentru a-l ajuta pe Omul-Furnică; iar masculii furnici tâmplar Camponotus pot zbura, oferindu-i Omului-Furnică un mijloc de transport.
  • Regizorul Peyton Reed a făcut de asemenea cercetări despre furnici, fiind ajutat de mama sa. Aceasta i-a trimis o carte pe care o avea când era mic, numită „Lumea insectelor”, care avea pe copertă o furnică. Reed s-a bucurat să-şi aducă aminte de copilul din interiorul său, în timp ce răsfoia vechea sa carte.
  • Acţiunea din filmul „Omul-Furnică” de la Marvel se desfăşoară în San Francisco şi multe scene exterioare au fost filmate aici, inclusiv scene cu Golden Gate Bridge, Districtul Tenderloin şi exteriorul casei de tip Victorian, care a fost folosită pentru a înfăţişa casa lui Hank Pym. După San Francisco, echipa de producţie s-a stabilit în cele mai noi studiouri Pinewood Studios construite în Atlanta, „Omul-Furnică” devenind prima peliculă filmată aici. Interioarele casei lui Hany Pym reprezintă primele decoruri construite de echipa de design de producţie pe noile platouri de filmare.
  • La fel ca la toate filmele din Universul Cinematografic Marvel, s-a acordat multă atenţie la detalii când a fost creată casa lui Hank Pym – de la mobilă la şeminee, sticlă colorată şi chiar tapetul.  Tapetul folosit pe platoul de filmare al casei lui Pym este dintr-un magazin din New York specializat în tapet clasic, din intervalul anilor ’30-’40. Întrucât exista un număr limitat de role pentru fiecare model, echipa care s-a ocupat de designul producţiei a trebuit să planifice cu grijă pentru a se asigura că au suficient pentru a decora camerele pe care le doreau.
  • Când urmăriţi filmul „Omul-Furnică”, priviţi cu atenţie la unele dintre obiectele din casa lui Hank Pym. Veţi observa un scăunel sau o armă micuţă sau altă obiecte de zi cu zi, în miniatură. Acestea sunt amplasate pretutindeni în casă, pentru a oferi indicii despre aventurile lui Pym pe vremea când era „Omul-Furnică” şi a sugera experimentele făcute de acesta pentru a micşora obiecte anorganice, înainte de a reuşi să reducă dimensiunile celor organice.
  • În film, Scott Lang (Paul Rudd) are un bun prieten pe nume Luis (Michael Peña), care deţine o dubiţă maro cam hărtănită. Dubiţa îşi tot schimbă aspectul pe parcursul filmului, iar diferitele versiuni ale maşinii au fost denumite Mark 1, Mark 2 şi Mark 3, ca o referinţă la costumele Omului de Oţel. Mark 1 este vechea dubiţă maro, de care Luis este foarte mândru, dar care în realitate este o „rablă”. Mark 2 este accesorizată pentru un jaf şi are, spre exemplu, oglinzi mari, pentru ca aceştia să poată vedea cine vine şi cine pleacă, sau uşi laterale, pentru a intra şi a ieşi rapid. Iar Mark 3 este pregătită pentru jaful de la Pym Tech şi este accesorizată pentru a arăta ca un vehicul utilitar Water & Power.
  • Pentru flashback-ul cu tânărul Hank Pym, actorul Michael Douglas a venit cu peruca pe care a avut-o pentru un film pe care urma să-l facă despre preşedintele Reagan, aceasta fiind perfectă pentru „Omul-Furnică”.
  • Pe măsură ce creştea, regizorul Peyton Reed era un fan Marvel din ce în ce mai pasionat. Când era în liceu, Reed a făcut un desen în creion cu trupa punk în care era, iar în acel desen a înfăţişat formaţia ca pe o recreere a copertei „Răzbunătorii #1”, unde fiecare membru al trupei era unul dintre Răzbunători. Poate printr-o viziune-premoniţie, Reed s-a desenat pe el însuşi drept Omul-Furnică.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Film

„Procesul”, documentarul semnat de Claudiu Mitcu și Ileana Bîrsan, in cinema!

Published

on

 

„Procesul”, documentarul semnat de Claudiu Mitcu și Ileana Bîrsan, va rula de vineri în cinematografele din România.

Distribuit de Wearebasca, filmul va putea fi văzut în București (Hollywood Multiplex, Cinema Elvire Popesco, Cinema Muzeul Țăranului, Cinemateca Union, Cinemateca Eforie, Cinema Europa), Baia Mare (Cinema Dacia), Botoșani (Cinema Unirea), Craiova (Cinema Modern), Gura Humorului (Centrul Cultural Gura Humorului – Casa de Cultură), Iași (Cinema Ateneu), Pitești (Cinema “Sebastian Papaiani), Slobozia (Casa de cultură), Târgu Mureș (Cinema Arta).

Proiecții speciale sunt programate la Iași și Botoșani. Vineri, 13 iulie, de la ora 18:00, la Cinema Ateneu, Ileana Bîrsan, Mihai Moldoveanu și avocata Alina Cojocaru vor răspunde întrebărilor publicului.

Co-scenarista Ileana Bîrsan participă sâmbătă, 14 iulie, ora 20:00 la premiera de la Cinema Unirea din Botoșani.

“Procesul” va rula în premieră la Timișoara în cadrul „Ceau, Cinema!” – vineri, 20 iulie, de la ora 22:00, la Grădina de Vară “Capitol” în prezența echipei (Ileana Bîrsan, Mihai Moldoveanu și avocata Alina Cojocaru).

Din 20 iulie, documentarul va putea fi urmărit și la Bârlad (Cityplex Victoria) și Constanța (Cityplex), iar pe 27 iulie la Brașov (Cinemateca Patria).

Luni, 23 iulie, Ileana Bîrsan va fi prezentă la Cinema Arta din Arad pentru o discuție cu publicul.

Nominalizat la Gala Premiilor Gopo din acest an, la categoria „Cel mai bun documentar”, filmul urmărește cazul lui Mihai Moldoveanu, fost ofițer al armatei române, condamnat la 25 de ani de închisoare pentru o crimă pe care susține că nu a comis-o. După un lung șir de încercări de a-și demonstra nevinovăția, în iunie 2012 Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) a hotărât că – în cauza Moldoveanu împotriva României – a avut loc o încălcare a dreptului la un proces echitabil.  Acuzatul nu a avut avocat, nu a fost audiat și nu s-au administrat în mod direct probe.

Documentarul îl urmărește pe Mihai Moldoveanu după eliberarea provizorie și se concentrează pe rejudecarea dosarului și consecințele noii sentințe, oferindu-i spectatorului rolul de jurat într-un caz complicat și controversat.

Cu un scenariu scris de Ileana Bîrsan și Claudiu Mitcu, „Procesul” a avut premiera mondială anul trecut în cadrul Festivalului Internațional de Film Transilvania și a fost inclus în competiția națională de documentare la Astra Film Festival Sibiu.

Imaginea poartă semnătura lui Andrei Butică, montajul Cătălin Cristuțiu, sound-designer Ioan Filip, mixajul a fost realizat de Dan-Ștefan Rucăreanu, iar muzica a fost compusă de Camil Dumitrescu. Producătorii sunt Claudiu Mitcu, Robert Fița și Ioachim Stroe.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

„Incredibilii 2” o nouă aventură de familie pentru iubitorii de animații cu super eroi

Published

on

 

Una dintre cele mai de succes animații cu super eroi revine pe marile ecrane cu o nouă poveste incredibilă în care Helen trebuie să refacă reputația familiei, iar Bob să găsească o soluție la provocările vieții de zi cu zi alături de Violet, Dash și micuțul Jack-Jack, care pare să fie revelația casei.

Filmul „Incredibles 2” este distribuit de Forum Film România şi va avea premiera în cinematografe pe 27 iulie 2018, în format 3D (subtitrat şi dublat), IMAX 3D (subtitrat), 4DX 3D (dublat) şi Dolby Atmos.

În „Incredibilii 2”, Holly Hunter și Craig T. Nelson dau viață lui Helen și Bob Parr, iar Sarah Vowell e vocea adolescentei sarcastice Violet. Huck Milner dă viață puștiului de 10 ani Dash, iar Samuel L. Jackson lui Lucius Best, cunoscut ca Frozone.

Alți actori care își împrumută vocile personajelor din animație sunt Brad Bird (vizionara fashionistă Edna “E” Mode), Bob Odenkirk (omul de afaceri Winston Deavor),  Catherine Keener (experta în tehnică Evelyn Deavor), Jonathan Banks (Rick Dicker), Sophia Bush (eroul în devenire Voyd) și Isabella Rossellini (influenta avocată a Incredibililor).

Scris și regizat de Brad Bird și produs de John Walker și Nicole Paradis Grindle, filmul abundă în muzica compusă de premiatul compozitor Michael Giacchino.

 

O familie ca oricare alta

Când a apărut pentru prima dată, super producția „Incredibles / Incredibilii” a devenit instant un hit în cinematografele din toate marile orașe ale lumii, adunând încasări de peste 633 de milioane de dolari și câștigând un premiu Oscar pentru cel mai bun film de animație.

Succesul n-a constat însă în puterile eroilor sau anti-eroilor, potrivit regizorului Brad Bird, ci tocmai în dinamica familială. „Eu cred că oamenii se identifică ușor cu personajele din film și ăsta e principalul motiv pentru care super eroii sunt așa de îndrăgiți. «Incredibilii» și «Incredibilii 2» sunt practic filme despre o familie ca oricare alta”.

De la lansarea primului film „Incredibilii”, în 2004, producțiile cu supereroi au devenit foarte populare, însă asta nu stirbește cu nimic povestea actuală, din contră. „Ideea că supereroii noștri își pot face griji legate de job, salariu sau plata chiriei e încă foarte captivantă. Provocarea lor este să se descurce în viață, chiar dacă au super puteri trec prin aceleași provocări ca noi”, explică regizorul.

 

Helen trece în prim-plan

În noua poveste a „Incredibililor”, Helen are parte de propria aventură, devenind unul dintre personajele cheie ale filmului. „Am vrut ca asta să fie aventura lui Helen și m-am gândit cum se va simți Bob în situația asta, mai ales că are parte și de multe responsabilități domestice”, spune regizorul filmului.

„Bob nu e un tată rău. E doar puțin cam plin de sine și crede că se descurcă în orice situație. Orice părinte, sunt convinsă, ca va recunoaște că sunt momente în care ești la pământ, mai ales când ai un toddler în peisaj. Iar Jack-Jack pare toddler-ul clasic, face numai ce vrea el și se enervează instant dacă i se interzice ceva”, explică producătoarea filmului  Nicole Paradis Grindle.

Aventura lui Helen este plină de provocări și în afara casei, mai ales că în noul film își face apariția un răufăcător periculos și genial. „Răufăcătorul ăsta e diferit și poate manipula oamenii de la distanță, iar Helen e singura care îl poate opri și poate restabili echilibrul, iar dacă ea dă greș, misiunea ei de a îi readuce pe Incredibili nu poate reuși”, spune producătorul John Walker. „Incredibilii sunt ilegali, iar ca să le schimbe statutul, Helen trebuie să schimbe legea. Însă, ca să schimbe legea, nu are altă soluție decât să o încalce. Iar pentru a-și salva familia, trebuie să o părăsească”, adaugă supervizorul poveștii, Ted Mathot.

Potrivit regizorului Brad Bird, povestea caută un echilibru între aventură și aspectele banale ale vieții de familie, e ca un fel de dans între ordinar și fantastic. „Nu există una fără alta, o vedem pe Helen cum răspunde la telefon – în mijlocul unei lupte cu răufăcătorii – ca își ajute copilul care nu-și găsește pantofii”, mai spune Bird.  Sau o vedem pe Violet cum își folosește puterea invizibilității exact când se simte umilită. „Publicul va empatiza cu asta, toți facem așa uneori”,  completează Bird.

Filmul a fost editat în așa manieră încât să reflecte dualitatea vieții familiei Parr, cu schimbări dese de planuri, de la misiunile lui Helen, la viața de familie.

 

Un tribut adus primului film

Creatorii noului film „Incredibilii” aduc un tribut primei producții, recreând atmosfera ei, care a fost inspirată de filmele cu spioni, mai ales cele ale anilor ´60. De la arhitectură, la mașinile folosite, până la personaje, pelicula originală respira un aer al anilor ´50-´60, cu ceva accente actuale.

„Nu ne-am propus să redăm anii aceia, ci amintirile oamenilor legate de ei. E ca un fel de viitor retro”, spune designerul de producție Ralph Eggleston. Noul film abundă în arhitectura de la mijlocul secolului trecut, iar personajele nu sunt neapărat reale, ci mai degrabă autentice. „Nici măcar nu e vorba de realitate aici, ci de autenticitate. Personajele sunt autentice, chiar dacă gleznele lui Bob sunt foarte mici, iar umerii lui nu încap în același timp pe ușă”, mai spune el.

 

Sinopsis

Familia de supereroi iubită de toată lumea se întoarce cu o nouă aventură în „Incredibilii 2”. Numai că, de data aceasta, Helen (vocea lui Holly Hunter) e în centrul acţiunii, lăsându-l acasă pe Bob (vocea lui Craig T. Nelson) pentru a încerca să se descurce împreună cu Violet (vocea lui Sarah Vowell) şi Dash (vocea lui Huck Milner) cu actele de eroism ale vieţii normale, de zi cu zi. Adaptarea e grea pentru toată lumea şi devine cu atât mai grea cu cât nimeni din familie nu ştie care sunt superputerile bebeluşului Jack-Jack, care apar spontan şi imprevizibil. Dar atunci când un nou ticălos urzeşte un complot genial de periculos, familia de Incredibili şi Frozone (vocea lui Samuel L. Jackson) trebuie să găsească o cale de a lucra din nou împreună, ceea ce e mult mai uşor de spus decât de făcut, oricât ar fi ei, cu toţii, de incredibili.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Entertainment prezintă „Supraviețuind pe mare” din 27 iulie la cinema

Published

on

Foto Credit: VERTICAL ENTERTAINMENT
 

Cu Shailene Woodley și Sam Claflin în rolurile principale, drama romantică „Supraviețuind pe mare” este inspirată din experiența adevărată trăită de un cuplu aventurier ale cărui întâlniri întâmplătoare îl conduce mai întâi către dragoste, apoi către adentura vieții.

Navigatori împătimiți, cei doi îndrăgostiți, Tami Oldham și Richard Sharp, nu și-au imaginat nicio secundă că vor ajunge direct în mijlocul unuia dintre cele mai catastrofale uragane din istorie. După trecerea furtunei, Tami se trezește într-o barcă serios avariată, lângă partenerul ei grav rănit. Fără nicio cale de ajutor, tânăra trebuie să găsească puterea și hotărârea de a căuta soluții de salvare pentru ea și iubit.

„Supraviețuind pe mare” este o emoționantă poveste despre determinare și puterea iubirii care are premiera pe marile ecrane din țară din 27 iulie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending