Connect with us

 

Reportaje cu români care au schimbat mentalități, care au atitudine, care au ales să schimbe ceva în jurul lor, divertisment, aventură, emisiuni interesante și voce! Pe 1 decembrie, PRO TV le-a oferit telespectatorilor nenumărate motive ca ei să spună Fii TU România! și să simtă că fiecare este România.

CIFRE PENTRU TOATA ZIUA!

Pe 1 decembrie, PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a înregistrat o medie de 5.5 puncte de rating și 22.1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul secund, Antena 1, a obținut 3.5 puncte de rating și 14% cotă de piață.

În prime time, pe publicul comercial, PRO TV a înregistrat 11.8 puncte de rating și 25.6% cotă de piață, iar televiziunea clasată pe locul doi a avut 7 puncte de rating și 15.2% cotă de piață.

Imnul României a deschis ziua de 1 decembrie. Însă nu oricum, ci interpretat de o parte dintre vedetele PRO TV, printre care s-au numărat cei din echipa Știrile PRO TV, România, te iubesc!, dar și Andi Moisescu, Andra și Cătălin Măruță.

Audiente TV - 1 decembrie 2015 (2)

Cifre detaliate pentru segmentele de public urban si national, aici!

STIRILE PRO TV – EDITIA SPECIALA

Ediția specială a Știrilor PRO TV de dimineață s-a desfășurat între 07:00 – 12.53. Telespectatorii au urmărit reportajele pregătite de echipa știrilor, care au scos în evidență eroii de lângă noi, pe cei care încearcă fără oprire să aducă o schimbare în bine în jurul lor.

Românii au putut urmări, în direct din Piața Constituției, și transmisiunea de la Parada Militară de 1 decembrie.

La nivelul publicului comercial, Știrile PRO TV de dimineață au înregistrat 4.9 puncte de rating și 24.6% cotă de piață. Locul doi, Antena 1 a obținut 2.9 puncte de rating și 14.8% cotă de piață.

CE SPUN ROMANII

Emisiunea Ce spun românii a avut o ediție specială de 1 decembrie, în care două echipe cu greutate s-au luptat în întrebări și răspunsuri pentru a fi cât mai aproape de părerea majorității românilor.

Echipa Sunt celebru s-a luptat cu reprezentanții Ferma, iar la final au donat sumele strânse către două organizații umanitare. Ce spun românii a înregistrat, la nivelul publicului comercial, 5.2 puncte de rating și 19.1% cotă de piață, iar televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 2.2 puncte de rating și 8% cotă de piață.

Filmul pentru întreaga familie, Aventurile lui Tintin, a adus, la nivelul publicului comercial, 4.4 puncte de rating și 15.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 3 puncte de rating și 10.6% cotă de piață.

CABRAL CE SPUN ROMANII, PRO TV

CABRAL
CE SPUN ROMANII, PRO TV

LA MARUTA

A urmat ediția specială La Măruță, în care unii dintre cei mai cunoscuți interpreți de muzică populară au realizat Marea Unire a Vocilor Române și au avut o confruntare de zile mari între munteni, moldoveni și ardeleni. Călin Goia a povestit ce înseamnă să trăiești ca la 20 de ani, fără griji și cu succes.

La nivelul publicului comercial, 7.1 puncte de rating și 20.1% cotă de piață, iar televiziunea de pe locul 2, Antena 1 a avut 5.4 puncte de rating și 15.4% cotă de audiență.

CATALIN MARUTA Foto Credit: RADAR DE MEDIA

CATALIN MARUTA
Foto Credit: RADAR DE MEDIA

STIRILE PRO TV CU ANDREEA ESCA

Bună seara, România! Bună seara, București! Știrile PRO TV de la ora 19:00 s-au deschis, pentru a 20-a oară consecutiv, cu formula deja tradițională a Andreei Esca.

Materialele interesante, poveștile de viață impresionante și știrile zilei au făcut ca ediția de pe 1 decembrie să înregistreze, la nivelul publicului comercial, 11 puncte de rating și 25.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea situată pe locul secund, Antena 1 a obținut doar 6.3 puncte de rating și 14.7 cotă de piață.

ANDREEA ESCA STIRILE PRO TV

ANDREEA ESCA
STIRILE PRO TV

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

 

Seara de 1 decembrie s-a încheiat cu voce! Momente emoționante, coregrafii senzaționale, un band care a reinterpretat unele dintre cele mai cunoscute melodii românești și internaționale și, cel mai important, voci care au stârnit cele mai puternice reacții și emoții!

Ediția specială Vocea României a avut rețeta perfectă pentru a aduce un adevărat regal muzical în casele telespectatorilor. La nivelul publicului comercial, Vocea României a înregistrat 10.3 puncte de rating și 27.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 5.2 puncte de rating și 13.9% cotă de piață.

PRO TV a adus, de 1 decembrie, un program special, în care informațiile relevante, actuale, poveștile de viață impresionante și divertismentul adevărat au ajuns în casele românilor.

Juriul VOCEA ROMANIEI PRO TV

Juriul VOCEA ROMANIEI
PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending