Mihai Trăistariu – preşedintele juriului la Festivalul Internaţional de Muzică Pop ,,Liga Campionilor”, ediţia I, Râşnov, 4 – 8 august 2010

Posted by Lucian Zavoianu on Iul 26th, 2010 and filed under EVENIMENT, Festivaluri, RADAR. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Mihai Trăistariu – preşedintele juriului la Festivalul Internaţional de Muzică Pop ,,Liga Campionilor”, ediţia I, Râşnov, 4 – 8 august 2010

Mai sunt câteva zile şi se încheie înscrierile pentru Festivalul Internaţional de Muzică Pop ,,*LIGA CAMPIONILOR*”. Concursul va avea loc în perioada 4 – 8 august la Râşnov (Jud. Braşov), în aer liber, în fiecare zi, chiar în Cetatea Râşnov.

Organizatorii festivalului sunt : Federaţia ” *STAR MUSIC* ” , reprezentată de dl. Oprea Constantin ( directorul festivalului ), Primăria Râşnov (primar – Adrian Vestea ) şi Asociaţia ” Rosenau Turism ” ( reprezentată de domnii Iancu Soiu şi Constantin Ungureanu ) .
Preşedintele juriului a fost ales interpretul Mihai Trăistariu . Festivalul , denumit sugestiv ” *LIGA CAMPIONILOR* ” ( CHAMPIONS LEAGUE ), îşi propune să aducă în faţa publicului cele mai bune voci la oră actuală, nelansate încă pe piaţa muzicală. În acest sens, regulamentul concursului are o cerinţa cu totul şi cu totul specială : poate să se înscrie în concurs oricine doreşte, cu condiţia să aibă în palmares cel puţin un premiu 1, 2, 3 sau trofeu la vreun festival naţional sau internaţional.
Până în acest moment s-au înscris *109 concurenţi* şi lista este deschisă până pe 1 august.


Festivalul este gândit exact ca şi campionatul mondial de fotbal : ” Champions League ” .


Fiecare dintre concurenţi are de pregătit pentru concurs câte 3 melodii, însă nu toţi vor avea şansa să le cânte pe toate trei. Absolut toţi concurenţii se bat în primele două zile de competiţie ( Etapa Preliminară ), având de cântat o primă melodie. În urmă jurizării, primii 50 de concurenţi merg mai departe în Semifinală din cea de-a 3-a zi, iar ceilalţi părăsesc competiţia. În cea de-a 4-a zi, doar 25 de concurenţi rămân şi se bat în marea Finală.
Sunt admişi în concurs tineri cu vârstă cuprinsă între 5 şi 25 de ani, fiind împărţiţi în 5 grupe de vârstă : 5 – 7 ani , 8 – 10 ani , 11 – 13 ani , 14 – 17 ani şi 18 – 25 ani. Concurenţii pot cânta orice melodii, la alegere, din repertoriul românesc sau internaţional, ritmate sau lente. Singura problemă e să convingă juriul. Cei care-şi doresc să participe mai pot să se înscrie până pe data de 1 august ! În acest sens. ei pot vizită site-ul oficial al festivalului: *www.festivalulligacampionilor.blogspot.com* *sau * *www.festivaluri.biz*.

Juriul e format numai din specialişti în domeniul muzical : Mihai Trăistariu ( preşedintele juriului ), Marcel Iorga ( compozitor ), Alexandra Toader ( violonistă ), Carmen Fulger ( realizator tv, actriţă şi interpretă ), Cătălin Dascălu ( compozitor ), Doina Moroşanu ( interpretă ), Aida Borovină ( interpret ), Claudiu Bulete ( compozitor ), Johnny Bădulescu ( 13 ani – multiplu laureat la festivaluri naţionale – 15 trofee ), Andreea Olariu ( 14 ani – multiplă laureată la festivaluri naţionale – 18 trofee ), Lucas Molina ( dansator de flamenco şi interpret din Argentina – va juriza doar la finală).
Pentru corectitudinea jurizării şi pentru a evita eventualele pile, relaţii, spagi, grade de rudenie sau prietenie, preşedintele juriului, Mihai Trăistariu, a inventat o noua regulă : din toate cele 10 note pentru un concurent – va elimina cele mai mici două note şi cele mai mari două note, astfel că media unui concurent va fi format doar din … 6 note. În felul acesta se vor evita uşoarele erori care pot apărea, ranchiuna unor juraţi care nu mai colaborează cu anumiţi concurenţi ori veşnicele pile de pe la festivalurile de gen.

Mihai Trăistariu a fost invitat de peste 80 de ori în ultimii 3 ani să facă parte din numeroase jurii la festivalurile naţionale şi internaţionale de muzică şi, din acest motiv, şi-a propus două lucruri :

1. să fie corect până la Dumnezeu, ori de câte ori va fi invitat într-un juriu şi să aibă grijă ca şi ceilalţi membri ai juriului să nu sară calul ;
2. să descopere tineri cu voci senzaţionale şi să-i promoveze, acordându-le un premiu special care-i poartă numele : *Premiul ” Mihai Trăistariu “* .

Premiul constă de fiecare dată în promisiunea fermă că va cântă în duet cu câştigătorul sau câştigătoarea şi ca vor merge cu duetul la televizor să-i facă astfel cunoscuţi pe tinerii cu voci fenomenale. Artistul a ajuns deja la al 25-lea premiu ” Mihai Trăistariu “, urmând că pe 8 august, la Râşnov, la festivalul internaţional ” Liga Campionilor” să-l acorde pe cel de-al 26-lea !
Mihai Trăistariu: ,,Ar fi cazul ca televiziunile din România să înceteze să mai promoveze toate piţipoancele şi să aducă încet-încet valoarea înapoi ! Cred că deja lumea e sătulă de bâlci şi circaraie ! Nu-i păcat să nu ajutăm aceşti tineri care ne fac cinste oriunde merg?  Sper că peste 5 – 10 ani să-i văd pe aceşti tineri fenomenali la tv şi nu toate fufele care au trăit cu fotbalişti şi cu … poveştile lor de viaţă ! ”
Tot Mihai Trăistariu este cel care a venit cu ideea de a invita în juriu şi doi multipli câştigători la festivaluri naţionale . Este vorba de doi copii extrem de talentaţi : Johnny Bădulescu şi Andreea Olariu. Mihai Trăistariu a cântat cu amândoi în duet ! Cei doi trofeisti sunt nişte recordmeni în materie de festivaluri câştigate ! Din acest motiv, în fiecare an , la Festivalul ” *LIGA CAMPIONILOR* “, Mihai vrea să păstreze această tradiţie şi să invite în juriul profesionist – alţi doi campioni ai festivalurilor.

VN:F [1.9.3_1094]
Rating: 3.4/10 (8 votes cast)
VN:F [1.9.3_1094]
Rating: -2 (from 4 votes)
Mihai Trăistariu - preşedintele juriului la Festivalul Internaţional de Muzică Pop ,,Liga Campionilor", ediţia I, Râşnov, 4 - 8 august 2010, 3.4 out of 10 based on 8 ratings
Digg This
Reddit This
Stumble Now!
Buzz This
Vote on DZone
Share on Facebook
Bookmark this on Delicious
Kick It on DotNetKicks.com
Shout it
Share on LinkedIn
Bookmark this on Technorati
Post on Twitter
Google Buzz (aka. Google Reader)

ARTICOLE SIMILARE:

  1. MIHAI TRAISTARIU SUSTINE 3 CONCERTE IN SUA
  2. Paula Seling, Annamari Dancs şi Mihai Traistariu, favoriţi la Selecţia Naţională Eurovision 2010
  3. Începe Festivalul Internaţional de muzică uşoară George Grigoriu.
  4. Festivalul de Film Istoric redeschide Cetatea Râşnov pentru vizitatori
  5. Filme în premieră la Festivalul de Film Istoric de la Râşnov (galerie foto)
  6. Festivalul Internaţional de Muzică Pop pentru Copii Cerbul de Aur Junior, la TVR 3
  7. Concert aniversar dedicat Reginei Maria la Festivalul de Film Istoric de la Râşnov (galerie foto)
  8. Festivalul de Film Istoric aduce la Râşnov documentarul National Geographic – Al Doilea Război Mondial (galerie foto)
  9. Festivalul National de Muzica Usoara Mamaia 2010, live in exclusivitate la National TV
  10. Program – Festivalul National de Muzica “Mamaia” 2010 (vezi concurentii)

52 Responses for “Mihai Trăistariu – preşedintele juriului la Festivalul Internaţional de Muzică Pop ,,Liga Campionilor”, ediţia I, Râşnov, 4 – 8 august 2010”

  1. ION spune:

    A FOST DEZASTRU . O JURIZARE FFF PROASTA . LA ACELASI CONCURENT GASEAI TOT FELUL DE NOTE DE LA CEA MAI MICA LA CEA MAI MARE NOTA . NE-AM FACUT DE RAS ROMANI . NOI PARINTI CONCURENTILOR SUNTEN DE VINA CA PARTICIPAM LA ASTFEL DE FESTIVALURI UNDE IN JURIU ESTE TOATA GASCA LUI TRESTARIU – ACUM A MAI BAGAT-O SI PE FATUCA AI CARE PLANGE TOT TIMPUL CAND CANTA – DEZASTRU ROMANI – TREZITIVA

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 4.3/5 (13 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +10 (from 20 votes)
  2. anca spune:

    RUSINE…. V-ATI BATUT JOC…LIGA CAMPIONILOR DE ESCROCI.. NE-ATI LUAT TAXELE SI V-ATI BATUT JOC DE COPIII BUNI……ATI DAT PREMII MARI NULITATILOR SI-ATI ELIMINAT SAU INJOSIT COPII DE O VALOARE INCONTESTABILA…ATI ADUS IN JURIU DOI COPII AROGANTI SI INGAMFATI DE PLESNEAU LA PROPIU SI LA FIGURAT SA NOTEZE TALENTUL UNOR ALTI COPII… IN FUNCTIE DE CUM II SIMPATIZEAZA SAU NJ,,,,R USINE… HUOOO!!! CINE SUNT MARII JURATI… IN AFARA DE CLICA ASTA UNDE MAI APAR…? MINCINOSILOR !!! SA VA BATA DUMNEZEU CA SUNTETI ORICE , NUMAI OAMENI DE MUZICA NU….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 4.4/5 (14 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +7 (from 21 votes)
  3. pentru Anca si Ion spune:

    Nu va este rusina sa criticati niste copii?Ce tot nu va convine si ii crirticati atat?
    Acesti copii nu au fost nici aroganti si nici ingamfati.
    Credeti ca comentariile dv pline de ura va ajuta la ceva sau credeti ca vor pata imaginea celor 2 copii?
    Orice critica de bine sau de rau este intradevar o promovare ptr ei.Inseamna ca exista si numele lor se mentine in top.Chiar va rog sa mai scrieti despre ei ca nu deranjeaza pe nimeni ,inseamna ca ei exista.
    Fiecare artist a trecut printr-un ziar de scandal si ia crescut audienta asa ca criticile dv pline de rautate nu ii va afecta.
    Dida Dragan a afirmat candva ceva f adevarat referitor la muzica:PLANGE TIPA ,CINE POATE!!!
    Daca veneau in concurs ca participanti dadeati telefoane disperate organizatorilor sa nu vina in concurs ,oricum o dai nu este bine.
    Ajungeti si dv la nivelul lor si atunci mai discutam.INVIDIA PE COPII BUNI VA DAINUI PRETUTINDENI PTR CEI CARE NU POT RECUNOASTE ACEST LUCRU .
    FELICITARI JONY ,FELICITARI ANDREEA!!!! daca lumea va critica inseamna ca existati.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 2.1/5 (11 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -7 (from 19 votes)
  4. Felicitari!! spune:

    Liga Campionilor a fost cea mai dreapta competitie de pana acum.
    Jurizare ff corecta!! Am avut si eu copil in concurs care nu a intrat in finala dar trebuie sa recunosc ca mai avem de munca in comparatie cu cei care au castigat.
    Au castigat intradevar cei mai buni copii ,trebuie sa fim realisti si sa ne recunoastem valoarea in loc sa criticam juriul si cei doi copii care nu au nicio vina .
    Nu poate toata lumea sa fie multumita ,si pe noi ne doare ca am pierdut dar nu putem invinui pe nimeni.Prestatia castigatorilor a fost pe masura,au castigat pe buna dreptate .Eu consider ca cei care au pierdut trebuie sa studieze mai mult!
    Felicit juriul si castigatorii!! Super Festival si SUPER JURIZARE!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 1.9/5 (12 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -5 (from 19 votes)
  5. Rechinul spune:

    Jurizare corecta??? Rad si curcile de voi!!! SA VA FIE RUSINE!!! Cei care nu si-au dat inca seama de ce au castigat Piatra Neamt si Constanta inca mai dorm,dar o sa se trezeasca. Oare nu stiati de legatura dintre Bulete si Blagescu sau dintre Traistariu si Constanta??? Ori sunteti chiori ori ati baut. Cei mai buni au fost eliminati ca sa castige favoritii juriului. Si sa va spun bomba: inca dinainte de a incepe festivalul se auzea cine va lua premiile si in mare parte asa a fost,de aceea anumiti concurenti s-au retras. Pana cand o sa mai prostiti lumea???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +7 (from 15 votes)
  6. Rechinul spune:

    Iar despre cei doi bebelusi din juriu ce se poate spune : despre trofeele care le-au luat … nu au nici o valoare cele castigate necinstit,iar ei alearga dupa trofee ca dupa bureti. Si la categoria lor de varsta nu prea exista voci deosebite,deci pot lua si 100 de trofee. In Romania poti ajunge peste noapte vedeta si cum zicea mai sus sustinatorul bebelusilor ca scriu ziarele de bune si de rele. Poti sa fii cel mai tare in Romania,daca nu ai scos capul in lume,nu ai facut nimic. Iar printre concurenti au fost persoane care au castigat premii internationale si au impresionat tari intregi,iar un juriu nenorocit isi bate joc de munca lor.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +6 (from 16 votes)
  7. Rechinul spune:

    Exact ca si Hagi,l-a facut tara cel mai bun jucator roman “din toate timpurile”,dar ca antrenor e o nulitate. Asa si cu cei 2 bebelusi,una e sa cante si alta e sa fie in juriu. Ei nici nu stiu sa jurizeze!! Si inca ceva: in timp ce voi o laudati pe Olariu cu acea invitatie de a canta cu mari artisti,aseara o fata de 16 ani a fost singura concurenta care a reprezentat Romania si ATENTIE : EUROPA la cel mai mare festival international de muzica pt tineri din Mexic si a obtinut pe merit PREMIUL 1 !!! Au fost cele mai bune voci din Mexic si America Latina,iar ea singura din Europa.A impresionat pe toata lumea de acolo.Acestea sunt adevaratele valori,nu cele pe care le creati voi prin pile si relatii. Mai bine faceti festivaluri in fata blocului la voi si sunati cunostintele si dati-le trofee si premii. Romanii stiu sa ingroape adevaratele valori si sa promoveze prostia si falsitatea.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +8 (from 16 votes)
  8. Rechinul spune:

    Le multumesc celor care au scris primele 2 comentarii,pt ca si-au dat seama de magariile pe care le fac Traistariu si Bulete la toate festivalurile. Sa mai amintesc de Fiero,unde ati fost amandoi in juriu si a iesit un dezastru total… Lumea vede magariile pe care le faceti si nu o sa mai participe la mizeriile voastre de “festivaluri”. Doar voi si cei care va sustin nu puteti recunoaste ,pt ca atunci cand stati in noroi cu totii vi se pare totul normal. Am predat la liceu de muzica si stiu de magariile si aranjamentele care se faceau la concursuri,asa ca puteti minti pe cine vreti,dar nu pe mine. Sa va fie rusine ca va bateti joc de adevaratele voci tinere!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +7 (from 15 votes)
  9. Rechinul spune:

    Un sfat pentru parinti : NU mai inscrieti copiii la “festivalurile” in care jurizeaza Traistariu si Bulete!!! Ei au favoritii lor si dau premiile cum vor. Eu cand am auzit inainte cu cateva zile de a incepe festivalul ca anumite premii sunt deja aranjate am ramas trasnit!!! Si la Fiero ca disperatii au bagat o taxa imensa si 50 concurenti intr-o grupa si au asteptat 12 ore pe hol ca sa cante. Pentru ce sa mai dea parintii bani ,daca va bateti joc de copiii lor??? Du-te Traistariule si mergi cu taxiurile tale,nu-ti mai bate joc de acesti copilasi! Si ar trebui sa iti ceri scuze fata de parintii unui concurent care te-au ajutat cand ai avut nevoie,stii tu mai bine.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +8 (from 16 votes)
  10. flori spune:

    Si eu am avut copilul in concurs , nu a intrat in finala “spre ciuda lui si a noastra” dar
    probabil nu a meritat!
    Cand a intrat in finala am fost in al noualea cer!!! Apoi …am revenit cu picioarele pe pamant!
    Notele au fost puse la vedere, eu cred ca a fost un concurs f. transparent!
    Daca stiati ca “juriul face magarii” de ce ati mai participat la concurs?
    De ce vreti doar premii?
    Copilul meu a participat la multe concursuri si am luat toate si premii mai mari si mai mici sau doar … diploma de participare. Nu e o stare confortabila cand esti invins!
    Lozinca noastra este:Ai pierdut continua, ai castigat continua! Daca ii insufli copilului ca el a cantat bine dar pentru ca n-are pile nu va castiga nu-l mai motivezi deloc!
    Copiii dvs. au cantat impecabil? Daca ar fi cantat impecabil si piesele lor au fost de o dificultate ceva mai mare aveti dreptul sa fiti suparati! Dar n-a fost chiar asa!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 1.7/5 (12 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -8 (from 16 votes)
  11. Ray spune:

    Daca tot erau favoriti stiuti din timp,pentru ce au mai venit copii din toata tara?Vai de sonorizarea pe care ati asigurat-o.
    Un sfat,daca imi este permis:a gresi este omeneste,a nu repeta astfel de gafe-NU VA MAI TRIMITETI COPII IN CARE INVESTITI LA ASTFEL DE risnoave.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +8 (from 18 votes)
  12. Larisa spune:

    Aproape totul-execrabil;Traistariu stie sa se coboare la un asa nivel,pacat.Pentru aceasta mojicie nu voi mai cumpara nici un cd Mihai Traistariu.Rusine organizatori,RUSINE,asa zis,juriu.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +8 (from 18 votes)
  13. unui rechin i se impute carnea de ciuda!!!!!!! spune:

    Cine dracu te-a ous sa vii la Liga daca stiai tu premiile dinainte?
    Ai venit sa culegi struguri si daca nu ai ajuns la ei ti s-au parut acrii?
    Daca prindeai macar un carcei ce mai ziceai?
    Ca sa vezi ce talente sunt la Piatra Neamt si Constanta deschide ochii si vezi.Esti profesor de muzica ai studiat muzica? Daca nu vezi inseamna ca esti un mare prost,plin de invidie si rautate pe copii buni.
    Mai dute dracu si studiaza cum se aseaza o nota pe potativ tembelule si nu mai lovi in juriu de la Liga care a fost extrem de corect si in cei doi copii care chiar sunt adevarate valori.Tu nu meriti nici macar un scuipat sa dea pe tine ca si ala e pretios pentru un astfel de om.
    Invata sa fii om si dupa aia sa judeci.Invata sa canti ca toti copii din Piatra si Constanta si apoi sa mai vb.
    Mi se pare mie dar mai cu siguranta esti un prof .care are ciuda pe telentele reale care se ivesc precum ciupercile dupa plaie si iti e ciouda ca tu nu esti competent sa scoti talente ca in aceste 2 orase.
    Apropo mai sunt copii talentati si in alte zone dar pe tine te macina Piatra si Constanta ca acolo sunt f multi copii talentati.
    Acesti copii muncesc ore in sir ptr a se situa in fruntea clasamentului nu sta ca tine sa urmaresca saiturile si sa loveasca in copii care muncesc.
    DUTE DRACULUI DE ESCROC!!!!!!!!!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 1.7/5 (11 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -8 (from 16 votes)
  14. Rechinul spune:

    Pentru Flori : notele au fost puse aiurea,deoarece la acelasi concurent erau note de la cele mai mici pana la cele mai mari si asta demonstreaza incompetenta juriului. Eu nu am participat la concurs,am fost doar sa sustin cativa concurenti,iar majoritatea nu aveau de unde sa stie de aranjamentele juriului. Felicit fata care si-a dat seama si s-a retras la timp!!! Concurentii nu vor neaparat premii si trofee,ei vor sa cante pentru inimile spectatorilor si pentru a fi jurizati corect. Dar se pare ca in Romania este aproape imposibil acest lucru. Nu e de mirare ca si domnul Paunescu a vrut sa-si dea demisia la Mamaia Copiilor din functia de presedinte al juriului,tocmai pt faptul ca a fost scarbit de aranjamentele facute de colegii sai. Piesele au fost bune,problema este alta: nu este vorba ca ii inveti pe copii numai cu premii,dar multi dintre ei cand vad ca nu sunt apreciati la adevarata valoare,devin dezamagiti de asemenea festivaluri si pe viitor nu vor mai participa si cunosc cateva cazuri concrete.Deschideti ochii si treziti-va la realitate!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +9 (from 17 votes)
  15. Carmen O. spune:

    Traistariule,ti-ai batut joc de multi copii cu real talent pe care i-ai trimis acasa prea devreme.Josnic ,,bilciul”de la Risnov.
    Vezi-ti mai bine de cintat.
    Mai,nu va crapa obrazul cind vedeti astfel de comentarii.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +8 (from 14 votes)
  16. standd spune:

    Auzi mai Rechinule …dute baiete si mai studiaza ….sau da-ti doctoratul in prostie si invidie …in ignoranta si furie ….oare unde ai fost la celelalte concursuri de peste an?…Unde ai fost cand organizatorii cerbului au interzis intrarea in scena a unui concurent pe motiv ca tinuta sa nu da bine pe sticla?…unde ai fost cand cu buna stiinta s-au incalcat cele mai elementare reguli de bun simt si au trantit efectiv un mare talent de pe podium spunand ca gata ii ajunge …sa mai ia si altii trofeul desi il merita din plin ?! Un lucru doar iti spun …daca era un juriu ca acesta de la Liga Campionilor nu se intampla acel lucru ….ar trebui sa faci diferenta intre a fi exigent si acela de a fi partinitor . Ce ai fi vrut sa se intample la Rasnov?….Au participat cei mai buni din cei mai buni …e greu sa jurizezi toti acei concurenti care au cantat ce au stiut mai bine …piese de mare dificultate si foarte dificil de jurizat . Juriul a fost de invidiat ….numai oameni de muzica ….nu reprezentantii vreunei televiziuni ce acorda premii fara sa le onoreze …ex cerbul junior ….si care impun reguli si concurenti . Esti profesor de muzica ?…probabil ….sunt multi in tara asta care au terminat cu un amarat de cinci dar isi vad de treburile lor si nu incearca sa se dea mare expert in muzica precum incerci domnia ta sa faci . Am vazut ca ai un dinte impotriva celor doi tineri jurati …Jonny si Andreea ….oare ai ascultat vreodata o piesa de a lor?….le cunosti palmaresul?….daca da, atunci pot sa spun ca esti un afon in muzica si ca ei cunosc mult mai multe despre canto decat umilita ta presoana (nu pot sa spun umila). Vorbesti de concursuri internationale?…pai stimate d-le …iti trebuie bani sa pleci iar majoritatea parintilor nu au asemenea posibilitati financiare …nu-si pot permite o asemenea deplasare iar de sponsori ….rar gasesti .In ceea ce priveste pe ANDREEA OLARIU pot sa te informez ca din septembrie va participa la IO CANTO (daca stii ce este acela)unde va canta intr-adevar in duet cu mari vedete ale muzicii pop internationale Nu te-a socat faptul ca in vara aceasta nu a mai participat la nici un concurs sau sa retras de la toate concursurile pe anul acesta? Pai spre stiinta ta afla ca exista un contract de exclusivitate pe care trebuie sa-l respecte .Ce s-ar fi intamplat daca Jonny si Andreea ar fi participat la acest concurs? Ar fi cazul sa recunoastem valoarea acestor doua talente si sa nu-i improscam cu noroi din cauza nu stiu caror vise sau interese meschine. Despre trofeele pe care le-au castigat …tu insuti recunosti in mod voalat ca le-au castigat pe merit ….dar in nimicnicia ta nici nu ti-ai dat seama ….hahahahaha!! Un juriu iti va da un trofeu …dintr-un motiv anume …pe care nu il meriti …dar 18 si respectiv 15 trofee ma indoiesc ….sau ma rog …..cum tu consideri ca toate juriile sunt “manjite”inseamna ca au foarte multi bani parintii acestor copii. Buahhhhhh deja nu vreau sa mai continui …..nici nu stiu pentru ce imi bat capul cu tine sa te fac sa intelegi anumite lucruri pentru ca oricum nu se lipeste nimic de IQ-ul tau AHHHHHH!!!! Era sa uit …sa faca si alti cantareti ceea ce face Traistariu pentru copii talentati si atunci vom vorbi despre el …pana atunci JOS PALARIA!!!! Sa auzim de bine !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 1.7/5 (11 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -6 (from 18 votes)
  17. Giulia spune:

    Hai Steaua,cit despre acest ,,festival”…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +6 (from 10 votes)
  18. O mamica spune:

    La liga campionilor au fost copii mult mai talentati,dar care n-au avut bani sa cumpere premiile asa cum au facut toti din Piatra Neamt.
    Sunteti acolo o gasca care sunteti mana in mana cu traistariu de aia luati premii.
    Merita Sava vreun premiu?I-au umflat notele cu pompa si i-au dat trofeul si la rasniv si la camena.
    Ma intreb daca nu cumva absenta lui acatrinei nu are legatura cu trofeul luat de sava.s-a dat la o parte ca sa-l castige ea.rusine

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +9 (from 15 votes)
  19. Rechinul spune:

    Pt standd: uita-te si la celelalte pareri si comentarii si de pe alte site-uri si lasa ciocul mai mic,ca toata lumea a vazut magariile de la Rasnov.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +5 (from 15 votes)
  20. standd spune:

    UN IDIOT E UN IDIOT …SI NU AI CE-I FACE …RECHINULE:) Stii tu …prostul daca nu-i fudul parca nu e destul !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -8 (from 16 votes)
  21. vanda spune:

    nu mai mergeti la festivalurile lor . daca va tot duceti ei vor face mereu porcarii ca au cui. ia sanu fie concurenti sa mearga numai pilele lor. ce paruiala grozava ar mai fi intre ei si tofile:///C:/Documents%20and%20Settings/All%20Users/Desktop/HSDPA%20USB%20Modem.lnkt ei . ai lor si tot ai lor . marfa.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +9 (from 15 votes)
  22. adevarul.ro spune:

    Oameni buni,care ati participat la FESTIVALUL LIGA CAMPIONILOR,a fost concursul unde s-au adunat cele mai bune voci ale momentului!La sonorizare intradevar au fost cateva defectiuni tehnice,dar care s-au remediat.Metoda de afisare a notelor a fost excelenta(felicitari!).Trebuie sa intelegem ca a fi premiant la un concurs sau sa ai un palmares bogat in trofee,nu inseamna neaparat ca trebuie sa iei obligatoriu un premiu la urmatorul concurs,indiferent cum te numesti sau ce profesor te pregateste(daca falsezi si te poticnesti la mijlocul melodie,obligatoriu si mai mult decat altii trebuie sa suporti consecintele). Lasati barfele balta si vedeti-va de lungul nasului, ca multe dintre trofee sau premii sunt luate pe barba profesorului,nu pe munca voastra.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -7 (from 13 votes)
  23. Barzoi Constantin spune:

    Domnule Reckhin,daca esti tu asa muzician da-ti numele,eu mi-l dau pe al meu,ma numesc Barzoi.Nu ai tu dreptul sa-l judeci pe domnul Traistariu ,omul care este cel mai corect,care incearca din rasputeri sa promoveze tinerele talente care merita atentie.Si eu am avut copilul in festival si la “Fiero”,si la Liga,si nu a luat mare lucru dar sunt multumit numai pentru faptul ca domnul Traistariu il jurizeaza pe copilul meu pentru ca este un om corect care nu isi bate joc de valoarea lui,si stie sa aprecieze munca si talentul fiecarui copil.
    E foarte greu Rechinule sa faci departajari la niste copii foarte buni,e adevarat sunt si carente in jurizare ca in fiecare competitie,dar asta nu inseamna ca Mihai Traistariu fura copii care merita,cauta tu altul mai bun ca el ,iti spun eu ca nu ai sa gasesti.Facem parte dintr-un grup de la Petrosani cu un profesor de canto pe care nu l-am da pe 10 de la Piatra Neamt ,Constanta,Bucuresti,Focsani,si ce mai vrei tu.
    Mihai Traistariu este prima voce a Romaniei,este cel mai sensibil om si un profesionist ,noi cei din Valea Jiului NU cersim diplome si premii,vrem sa fim promovati corect si ne mandrim ca Mihai exista si se ocupa de copii nostri,si sa-mi aduci tu o dovada cand va fura Mihai vreodata un copil talentat si eu o sa ma inchin in fata ta.Si cred ca stiu cine esti,adevarat semeni cu un rechin.Eu ti-am dat numele,ma gasesti oricand.Nici noi nu am plans cand nu am luat la Mamaia si Cerb,nu am avut spate ca tine,de ce ti-a fost ciuda ca ai pleca acasa?????Nu suferi infrangerea?????Si mai invata si tu alte cantece ca de 3 ani tot pe alea le canti.Cred ca ti-ai dat seama ca stiu cine esti.Era frumos sa stai la Liga pana la final si sa bati din palme dupa copii care au ramas cum am stat si eu si nu am mai fost in competitie,dar stiu si sa pierd si sa castig,sa-ti fie rusine.Vroiai sa iei tu Mister ….te-au cam incurcat brilele.Apropo,tu nu ai sa ajungi la valoare lui Blageasca daca mai canti 10 ani de acum in colo.Astept comentariile tale si NU FI LAS,da-ti numele sa te vada lumea cine esti.
    Mihai,nu ceda in fata unora care vor glorie fara munca si continua-ti opera de a ajuta copiii talentati,nu-i lasa pe mana rechinilor.Desi esti cel mai bun interpret al Romaniei ,esti de o modestie si un bun simt iesit din comun.Suntem alaturi de tine 99 % iar 1% ESTE UN RECHIN.Copii te vor pe scena alaturi de ei,de altfel scena unde este si viata ta,mi-as dori sa mai fie in tara asta macar 2 ca tine si ar fi super pentru copii,in care parintii investesc si se sacrifica pentru binele lor.Daca cineva vrea sa comenteze ,au numele meu,si tu Rechinule vezi ca eu sunt “Vanator de Rechini”si iti rup coltii,nu prin forta sau violenta,sa nu intelegi gresit…..pe cale diplomatica.Eminescu a fost doar unul si Traistariu este tot unul.Si fatuca de la Cluj …..stai in bancuta ta sau vrei diplome si medalii daca te incalzesc,iti aduc eu de la copii nostrii si ti le dam cu mare drag.Am fost si noi la Cluj si nu mi-a placut deloc.Au luat toate premiile de la Piatra,Focsani si nu mai stiu unde ,si nu a fost Traistariu in juriu.Si noi am ramas cu gust amar,dar nu ne-am plans,asta e viata.Ar fi multe de spus dar mai avem timp.In ce priveste organizarea,nu a fost ea extraordinara dar pentru prima editie a fost destul de buna ,si asa cum a promis Primarul Rasnovului la anul va fi impecabila fiind multumit de juriu si dorind-ul in aceasi formula si la anul.Este usor sa lovesti in juriu si organizare daca stai in spatele cortinei si nu stii cate eforturi se depun pentru a sustine un eveniment de o asemenea anvergura.In ce ma priveste pe mine ti-as accepta criticile daca ar fi oarecum pertinente dar din pacate nu sant si am obligatia morala sa sustin acesti oameni care au muncit enorm ca noi sa evoluam cat mai bine pe acea scena.
    Ma bucur totusi ca nu ai facut comentarii asupra prezentatoarei Carmen Fulger ,care dupa parerea mea este un star pe problema prezentarii.Nu am cunoscut-o pana acum si nu mi-a facut nici rau nici bine da este de o calitate deosebita si nu pot sa nu aduc o remarca placuta in acest sector al prezentarii.Te plangi ca a fost in aer liber si cei care au castigat tot in aer liber au cantat,si noi nu am fost multumiti de masa intr-o seara,si l-am chemat pe domnul Ungureanu,am discutat cu dansul si am rezolvat fara sa lovim pe la spate .A fost un om de exceptie care a inteles si din acel moment totul s-a schimbat radical,omul era dispus la dialog ,voi de ce nu ati facut la fel sa va spuneti doleantele,toti suntem oameni si gresim,dar din greseli invatam,daca am fi fara greseala am fi Mesia.In ceea cel priveste pe initiatorul acestui festival Costica Oprea a facut tot posibilul sa iasa totul bine,omul asta si in somn se chinuia sa fie o reusita fara comentarii si nu a avut nici un beneficiu financiar dupa urma acestui eveniment,va spun eu care am fost acolo si am vazut.
    Nu mai loviti cu noroi in numele acestor oameni care muncesc si fac tot posibilul,ca acesti copii sa apara in fata unei tari.In final,multumesc domnului Traistariu pentru profesionalism,multumesc domnului Ungureanu,Mltumesc doamnei Carmen Fulger,multumiri din partea colectivului Petrosani,domnului primar al Rasnovului Adrian Vestea,si in incheiere multumim sufletului festivalului Domnului Costica Oprea si la anul sa fie o reusita din toate punctele de vedere sa nu mai aveti voi ce comenta,si sa bem o bere impreuna cu totiii si invingatorii si invinsii pentru ca asa este frumos.Oricum acest Festival cu toate criticile si comentariile s-a ridicat cu mult din toate punctele de vedere peste nivelul celor doua festivaluri mari (Mamaia si Cerbul ) Ceao Rechinule ,ai grija pe viitor. Semnat Vanatorul de Rechini!!! Numele ia-l de sus….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -7 (from 15 votes)
  24. mircea spune:

    mai intai vreau sa raspund unui parinte din petrosani care zice ca profesorul lor este mai bun decat toti ceilalti profesori din tara. asteptam sa vedem ce valoare nationala a dat profesorul ala ca noi n-am auzit de nici un copil din petrosani care a spart pana acum gura targului. voi cei din valea jiului stiti sa va laudati dar mai mult nu mai aveti ce sa demonstrati la cantat. nu-l mai pupati atata in fund pe traistariu in speranta ca data viitoare o sa-l aiba in vedere pe copilul dvs. nu merge asa treaba. intrebat-i pe cei din piatra sau constanta care e treaba cu relatia lor foarte stransa cu bulete si traistariu.
    majoritatea parerilor sunt negative despre liga campionilor. poate ca parintii copilor care au fost eliminati sau care nu au luat premiile asteptate sa fi scris de rau aici. dar realitatea nu poate fi ignorata, e de rau fratilor. traistariu bulete borovina isi fac aceleasi jurii de fiecare data. nu ca nu au pe cine aduce ci pentru ca le convine sa-si premieze pilele si prietenii. fac pe corectii si mai dau premii de ochii lumii unor copii buni dar cele mai grase le pastreaza pentru ai lor. blagescu este cel mai grav caz. este un copil care canta prost de cele mai multe ori. vedeti filmarile ei de pe youtube, falseaza, se screme, se da de ceasul mortii adica exprima. si ia toate trofeele. va legati de jonny sau olariu. si ei au pile dar macar au voce. mai buna decat multi din piatra neamt constanta bucuresti focsani sau petrosani ca tot veni vorba. si jonny si andreea au voie sa cante prost la festivaluri dar trofeele sunt ale lor oricum. macar au voce si se ridica deasupra uneia ca blagescu. e o insulta sa o pui pe blagescu in rand cu jonny sau andreea pentru ca e diferenta mare intre ei. e grav ca festivalurile noastre au incaput pe mana unor rechini lacomi si rai. traistariu nu este nici cel mai corect nici cel mai bun. s-o fi apucat si el de mers in jurii ca nu-l mai cheama lumea pe nicaieri sa mai cante. doar la nunti ca tot s-a laudat pe postul acasa. pacat de marea voce a romaniei cum zice tatal de la petrosani. traistariu merge pe ideea cu copiii ca stie ca sunt parinti si copii care fac orice sa ajunga vedete. fraierii suntem noi parintii ca acceptam niste rechini cu fata umana cum ar zice nea iliescu. nu va mai inghesuiti atata la festivalurile unde sunt bulete traistariu si ai lor. mai lasati-le dracu sunt atatea festivaluri in tara asta. sau daca sunteti tari mergeti inafara. si nu-i mai periati pe traistariu si ciracii lui care sunt majoritatea niste ciurucuri. cine a auzit de borovina dascalu morosanu cine sunt astia oameni buni? pana nu i-a scos traistariu din nu stiu ce vagauni n-a auzit nici dracu de ei. cine erau acatrinei blagescu pana nu le-a scos astia si i-a bagat la trofee? ia mai dat-i in masa si protejati-va copii nu-i mai umiliti atata sa stea la coada pilosilor lui traistariu si bulete!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +11 (from 17 votes)
  25. mircea spune:

    de ce nu mi-ati lasat mesajul? nu era diferit de cele pe care le-ati aprobat mai sus. eu il trimit dinn nou doar este democratie.
    mai intai vreau sa raspund unui parinte din petrosani care zice ca profesorul lor este mai bun decat toti ceilalti profesori din tara. asteptam sa vedem ce valoare nationala a dat profesorul ala ca noi n-am auzit de nici un copil din petrosani care a spart pana acum gura targului. voi cei din valea jiului stiti sa va laudati dar mai mult nu mai aveti ce sa demonstrati la cantat. nu-l mai pupati atata in fund pe traistariu in speranta ca data viitoare o sa-l aiba in vedere pe copilul dvs. nu merge asa treaba. intrebat-i pe cei din piatra sau constanta care e treaba cu relatia lor foarte stransa cu bulete si traistariu.
    majoritatea parerilor sunt negative despre liga campionilor. poate ca parintii copilor care au fost eliminati sau care nu au luat premiile asteptate sa fi scris de rau aici. dar realitatea nu poate fi ignorata, e de rau fratilor. traistariu bulete borovina isi fac aceleasi jurii de fiecare data. nu ca nu au pe cine aduce ci pentru ca le convine sa-si premieze pilele si prietenii. fac pe corectii si mai dau premii de ochii lumii unor copii buni dar cele mai grase le pastreaza pentru ai lor. blagescu este cel mai grav caz. este un copil care canta prost de cele mai multe ori. vedeti filmarile ei de pe youtube, falseaza, se screme, se da de ceasul mortii adica exprima. si ia toate trofeele. va legati de jonny sau olariu. si ei au pile dar macar au voce. mai buna decat multi din piatra neamt constanta bucuresti focsani sau petrosani ca tot veni vorba. si jonny si andreea au voie sa cante prost la festivaluri dar trofeele sunt ale lor oricum. macar au voce si se ridica deasupra uneia ca blagescu. e o insulta sa o pui pe blagescu in rand cu jonny sau andreea pentru ca e diferenta mare intre ei. e grav ca festivalurile noastre au incaput pe mana unor rechini lacomi si rai. traistariu nu este nici cel mai corect nici cel mai bun. s-o fi apucat si el de mers in jurii ca nu-l mai cheama lumea pe nicaieri sa mai cante. doar la nunti ca tot s-a laudat pe postul acasa. pacat de marea voce a romaniei cum zice tatal de la petrosani. traistariu merge pe ideea cu copiii ca stie ca sunt parinti si copii care fac orice sa ajunga vedete. fraierii suntem noi parintii ca acceptam niste rechini cu fata umana cum ar zice nea iliescu. nu va mai inghesuiti atata la festivalurile unde sunt bulete traistariu si ai lor. mai lasati-le dracu sunt atatea festivaluri in tara asta. sau daca sunteti tari mergeti inafara. si nu-i mai periati pe traistariu si ciracii lui care sunt majoritatea niste ciurucuri. cine a auzit de borovina dascalu morosanu cine sunt astia oameni buni? pana nu i-a scos traistariu din nu stiu ce vagauni n-a auzit nici dracu de ei. cine erau acatrinei blagescu pana nu le-a scos astia si i-a bagat la trofee? ia mai dat-i in masa si protejati-va copii nu-i mai umiliti atata sa stea la coada pilosilor lui traistariu si bulete!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.7/5 (6 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +1 (from 9 votes)
  26. Petru spune:

    Si eu vreau sa raspund celei care se semneaza “o mamica”.
    Nu stiam cine este aceasta Sava despre care vorbiti. M-am interesat si am aflat ca in Piatra Neamt nu sunt profesori de canto. Copii de acolo se pregatesc la Iasi.
    Sava se pregateste cu aceiasi profesoara cu care se pregatesc fetele din Piatra Neamt. Sunt prieteni cu totii cu Mihai Treistariu, Claudiu Bulete si Andra Borovina si Doina Morosanu.
    Astia 4 din juriu se cazeaza la fetele astea acasa, merg cu masinile parintilor fetelor si vin in vacanta la pensiunea lui Acatrinei. Primesc bani de drum de la parinti ca sa vina in juriu la concursurile unde merg fetele din Piatra Neamt., Mai primesc si mese gratis la restaurante si cadouri.
    Rechinule ai dreptate si de Treistariu si copii din Constanta. El mai ia lectii de la profesorul lui Olariu si a copiilor din Constanta. Gurile rele vorbesc de obsesia care o are cu Olariu si cum se uita la ea cand canta. Gretos!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +8 (from 14 votes)
  27. Un parinte spune:

    Standd trebuie sa fie mama Andreei Olariu. Mi se pare ca am mai vazut comenturi si pe alte situri de la aceeasi persoana. Modestia nu v-ar strica deloc nici dvs. nici ficei dvs. Nimeni nu va agreeaza pentru ca sunteti prea ingamfate. Nu va invidiaza nimeni fata, daca a avut o zi buna si a cantat bine nimeni nu are ce sa-i reproseze. Dar nu are ce cauta in juriu unde sa dea note mari la prietenii ei si sa joace jocuri pe telefon. Rusine lui Traistariu ca si-a bagat febletea in jurii. Rade lumea de el om in toata firea!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +5 (from 11 votes)
  28. Rechinul spune:

    Domnule Barzoi,standd si cel care spune ca mi se impute carnea de ciuda: SUNTETI PENIBILI!!!! Ori sunteti orbi ori ati venit de la coada vacii. Imi aduceti aminte de elevii care nu invatau lectia si incepeau sa debiteze bazaconii.Exact asa sunteti si voi. Si o sa va raspund ca sa nu mai aberati. In primul rand domnule Barzoi ai luat-o rau de tot pe aratura ori ai baut prea mult daca sustii ca ma cunosti!!! Nu sunt concurent,nu cant,nu sunt profesor de muzica,nu sunt parintele sau ruda vreunui concurent si nu am pregatit nici un concurent,deci te inseli amarnic!!! Cat despre Traistariu si gasca lui o sa vina vremea cand o sa iti dai singur seama de magariile pe care le fac.Trebuie doar sa fii treaz si sa deschizi ochii.Si cel care spune ca mi se impute carnea de ciuda e total incuiat la minte,deoarece eu am fost la Rasnov ca spectator sa sustin 3 concurenti dintre care 2 au ajuns in finala si au luat si premii, iar eu eram fericit daca macar unul ajungea in finala, deci nici pe departe nu poate fi vorba de ciuda. Eu am vrut sa trag un semnal de alarma pentru nedreptatile care au loc la juriile cu Bulete si Traistariu. Cine are urechi sa auda si ochi sa vada bine,cine nu sa doarma in continuare. Iar standd in mintea lui stie ca s-au facut magarii,dar in prostia lui stie ca nu are cum sa demonstreze ca a fost totul corect si atunci face si el ceea ce face orice taran prost si tantalau: se leaga de iq-ul meu si ma face in tot felul. Spune ceva concret si corect despre circul de la Rasnov,daca poti. Daca primarul vrea sa aibe si la anul acelasi juriu,o sa trebuiasca sa adunati caprele,vacile si porcii din Rasnov ca sa faceti a doua editie,pt ca nu o sa mai vina concurenti sa participe….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +3 (from 13 votes)
  29. tavi spune:

    de ca va mai mirati ca gasca lui trestariu e peste tot si pilele lui iau toate premiile. borovina i-a multumit pe scena lui mama lu blagescu ca datorita ei a ajuns la festival la camena. treistaru cu tot juriul lui sunt inglodati pana peste cap in obligatii fata de aia la care la da premii. mamica aia care scrie ca acatrinei n-a venit la liga campionilor ca sa ia sava trofeul. acatrinei e varza cu gatul, are niste parinti si profesori inconstienti care o chinuie sa cante cu ganglioni cat ceapa pe corzile vocale. asa sunt de disperati dupa premii si bani. la lumina se stie cine ia trofeul. blagescu. numai mergeti acolo unde sunt aceiasi in juriu si aceiasi concurenti care iau aceleasi premii. va aruncati banii!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +4 (from 12 votes)
  30. ilona spune:

    degeaba ne tot tanguim unii altora.ce se face mai mult de atat?
    ar trebui sa facem ceva,o scrisoare sau un mail care sa ajunga undeva sus la cineva care ar putea sanctiona bataia asta de joc.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +6 (from 10 votes)
  31. Giulia spune:

    Ilona-felicitari.SUBSCRIU.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +5 (from 9 votes)
  32. Site Arteconstanta spune:

    Madalina spune:
    6 august 2010 la 16:00Buna ziua!
    Datorita faptului ca ati lasat posibilitatea unui comentariu ma simt datoare sa va aduc la cunostinta impresiile mele sincere in ideea ca poate in viitor veti tine cont de umilele mele pareri in organizarea unor eventuale alte evenimente. Nu stiu in ce masura ceilalti vor dori sa isi exprime sincer parerea, eu imi asum responsabilitatea pentru cele scrise, dar vreau sa stiti ca parerea unaima a celor cu care am vorbit la festival a fost foarte proasta. Parerea me personala este ca acest eveniment nu a avut nimic in comun cu un festival , si mai mult.. “Liga Campionilor”.

    In primul rand, un concurs de aceasta talie nu se tine in aer liber, sonorizarea fiind sub orice critica. Spectatorii , cei 2-3 care au rezistat , sa infrunte temperatuile pe care bine le stiti. Acestui eveniment nu i s-a dat catusi de putin o conotatie de festival , cu totii fiind foarte dezamagiti. Cat despre seara cu focul de tabara, a fost un mare fiasco, deoarece nimic din ceea ce s-a promis nu s-a realizat (karaoke..etc) . Atmosfera…ce sa mai vorbim… masa…de asemenea…ca a fost putina, e ok..dar si cartofi acriti..asta nu .

    Poate ar trebui sa incercati sa vedeti si sa va documentati cum se face un festival adevarat, in tara sau afara, pentru ca parintii nostri cheltuie niste bani, timp, ca noi sa putem participa la asemenea evenimente si nu e drept sa fim tratati asa!

    Am considerat necesar sa ma retrag din competitie dupa etapa preliminara,fara ca macar sa ma intereseze daca am trecut sau nu…deoarece conditiile de concurs nu erau demne de un festival , daca ne referim la intelesul deplin al acestui cuvant.

    Multe voci sustin acesta parere, dar nu stiu cati dintre ei au curajul sa spuna acest lucru.

    Parerile exprimate aici nu au lagatura cu pregatirea mea muzicala si nici cu ceea ce o sa imi rezerve viitorul. Si eu, asemeni alotora, voi fi foarte selectiva atunci cand voi decide la care din concursuri voi participa, voi exclude festivaluri gen “FIERO”, unde am intrat in concurs la ora 23:00, dupa 9 ore de asteptare, vizionand desene animate (nu exagerez), ca apoi sa asteptam 2 ore pana la deliberari, premeierea avand loc , dupa cum bine stiti, la ora…2(NOAPTEA) .

    Nu voi vorbi aici despre stilul de jurizare si despre competenta si componenta juriului…poate e prea mult.

    Consider ca aceste critici pot fi constructive daca se vrea acest lucru, altfel…veti pierde dumneavoastra iar noi vom discerne!

    Madalina Ghiran -Cluj

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +7 (from 9 votes)
  33. Florin spune:

    Felicitari Madalina Ghiran, subscriu si eu. Am citit mesajele de aici si sunt cam dure o parte din ele. Dar spun adevarul din pacate. Chiar daca adevarul doare.
    Eu am mers cu copilul la festivalurile unde juriza Treistariu si Bulete si am fost multumit la inceput. Pana cand au inceput sa departajeze pe fata copiii pe alte criterii decat valoarea.
    Oricat de bine canta copilul meu sau copii de nivelul lui tot aceeasi copii luau premiile de fiecare data.
    Fara exceptie. Nu puteai trece de acei copii chiar daca ei falsau sau inghiteau sau uitau cuvintele sau raguseau.
    La fel e si acum. La Liga au fost copii care au falsat naspa mai ales la primele 2 grupe. Au intrat toti in premii. Ca fetita de la grupa a II a care a luat premiul II.
    Daca a luat premiul I la “Mamaia Copiilor” anul asta si Trofeul de argint la “Cerbul copiilor” nu puteau sa nu-i dea un premiu la”Liga campionilor (shpagari)”.
    Mi-am retras copilul din festivalurile unde merg ei. Am ajuns la concluzia ca pe domnul care spune in articolul de mai sus ca “va fi corect pana la Dumnezeu” l-au mancat sfintii pana acolo.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +6 (from 10 votes)
  34. Tot eu spune:

    Cum zicea Ilona-a luat cineva vreo masura?
    A trimis cineva blogul asta la organizatori si lui Traistariu, Bulete si trupa de shok?
    Am auzit ca mai sunt mai multe bloguri unde apar zeci de mesaje de critica la adresa lor.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +4 (from 8 votes)
  35. Gelu spune:

    Trebuie gasita o modalitate de a lua o decizie comuna pentru a,, scutura”cit mai critic astfel de atitudini de jurizare.Vai…mama lor de pile.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +5 (from 9 votes)
  36. Krysstyna spune:

    am vrut si eu sa scriu ceva pe blogul lui mihai traistariu dar akum ma abtin. prefer sa scriu aici. ka orikum komentul meu nu va fi postat akolo.
    pe blogul lui lumea il compatimeste si ii scrie sa nu-i pese de komenturi naspa. eu n-am vazut niciun koment de rau. numai laude. absolutt toata lumea il lauda nimeni nu zice nimik de rau de el sau de festivalurile lui.
    ceva totusi e ciudat. asa am facut legatura cu ce scriu altii in komenturile de dinaintea mea. adika despre corectitudinea dlui traistariu. kand un copil lanseaza un CD, castiga un premiu sau are vreo realizare mai speciala el scrie pe blog. mai transmite si felicitari personale copiilor.
    akum el scrie pe blog despre alte lucruri. nimik despre singurul copil din romania kare a castigat un contract cu televiziunea rai din italia. nici un cuvant despre copilul de kare a zis intr-un interviu ka el a descoperit-o.
    sunt cristina si sunt o fosta colega a madalinei lefter. akum 2 ani am fost nevoita sa reununt la muzica din motive de sanatate. am admirat-o mereu pe mada si i-am urmarit succesul. e o fata super tare scumpika si foarte okey. nu stiu daka isi mai aminteste de mine eu sunt fata care ti-a admirat posetuta akum 2 ani la o repetitie;) sunt mandra ca am cunoscut-o chiar pentru scurt timp. si chiar daka nu mai fac muzica am continuat sa urmaresc ce se mai intampla in festivaluri si cu muzica in general.
    m-am asteptat ca mihai traistariu sa o felicite pe mada. am vazut cateva komenturi cu felicitari. dar pe bune ce m-a surprins cel mai tare a fost ka felicitarile erau pentru mada si inka o fata georgiana. m-am intrebat cine e georgiana si ce realizare mare avea ea. am citit cu atentie stirile de pe blogul lui traistariu si m-am prins. k era vorba de georgiana blagescu. madalina lefter pe acelasi loc cu georgiana blagescu. am vazut o emisiune la tvr iasi care spunea k mada e singurul copil din lume kare a re contract cu rai pentru ca ei aduc numai vedete adulti la emisiunea aceea. mada e si solista la antena 1 este o super voce. e acelasi lucru ka ai castigat un contract in strainatate cu faptul ka ai castigat un concurs la MALL??????? si m-am lamurit ka nu e numai vorba de prietenie si vai pupaturi si suntem super prieteni ka pe blogul dlui traistariu. ka de fapt invidia e mare kiar daka e vorba de vedete sau alti copii care canta. eu stiu ka mada va ajunge departe. a si ajuns de fapt dar s-a scos akum ka are contractul cu italia si cu antena 1. sa crape toti invidiosii de ciuda ka o alta madalina lefter nu este. in frunte cu cel care zice ka e corect pana la dumnezeu. esti tare florine!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +3 (from 9 votes)
  37. Pt.Krystyna spune:

    Haha dupa comentul tau au aparut si felicitarile pentru Madalina Lefter.
    Olariu se trage de sireturi acum cu Lefter si-i zice ca se vor intalni in Italia.
    Domnisorica in chestiune face o mare confuzie. Nu e singura. Contractul lui Lefter nu are comparatie cu alte shushanele la care mai merg ai nostri pe-afara. Am auzit ca de fapt Olariu nu are nici un contract cu Italia. Ramane de vazut. Comparatia lui Lefter cu Blagescu e grotesca. Chiar si cu Olariu.
    Nu mai faceti comparatii de astea ca nu-si au rostul. Lefter e unica si depaseste cu mult nivelul a tot ceea ce este la ora actuala in Romania in materie de copii cantacioshi. Cunosc un producator muzical care a pus ochii pe ea tocmai din motiv. Fata va lucra la nivel international nu Cdutzuri de duzina scoase ca asa a vrut mamica sau ca plangem pe la tv-uri ca suntem sarace.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.9/5 (7 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +2 (from 8 votes)
  38. Trilulilu spune:

    multumesc k mi-ati deschis ochii. sunt inscrisa la Lumina dar m-am decis sa nu mai merg. n-am chef s-o vad iar pe blageasca aia care sterge podeaua cu fundul cum ia trofeul din nou.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +2 (from 6 votes)
  39. Trilulilu spune:

    nici nu vreau sa merg la un festival unde presedintele juriului este procesoman. acum e in proces cu maria ciobanu.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +1 (from 7 votes)
  40. cine e Costica Oprea? spune:

    Cititi cine este de fapt organizatorul festivalurilor “Fiero”, “Olimpiada copiilor” si “Liga campionilor”!

    Cersetorie mascata28/05/2008
    vizualizari:69

    Banii pentru copiii orfani au ajuns unde nu trebuie

    Un voluntar al Fundatiei aOrfaniia face dezvaluiri senzationale despre destinatia banilor colectati pentru copiii fara parinti. Gheorghe Pavel sustine ca seful lui, Costica Oprea, il trimitea la acersit” pe la usile locatarilor din blocuri si ca banii colectati se evaporau fara urma. Directorul ONG-ului se apara si spune ca voluntarul sau cerea donatii oamenilor din proprie initiativa.

    Acuze grave aduse directorului Fundatiei Orfanii, Costica Oprea. Iar cel care intinde degetul acuzator catre seful acestei organizatii neguvernamentale este Gheorghe Pavel, chiar unul dintre salariatii sai. aEu am ajuns la Fundatia Orfanii inca din 2006 si am lucrat ca voluntar. Faceam munca de teren. Ce inseamna asta?! Un fel de cersetorie. Mergeam pe la blocuri si ceream bani de la oameni pentru copiii orfani. Recunosc ca locatarii se cam uitau ciudat la mine si imi dadea niste sume modice. Insa pana la sfarsitul saptamanii tot strangeam niste sume. Uneori si cateva milioane de lei. Oamenii semnau pe un tabel. Nu primeau nici o chitanta. La randul meu, predam banii domnului Oprea. Tot fara chitanta. Din ce colectam in cursul saptamanii primeam un procent de 35 la suta. Alt salariu nu aveam”, spune voluntarul. Pavel sustine ca seful lui il invata sa nu mearga pe strada si sa ceara bani de la trecatori pentru copiii orfani. aSpunea ca ne ia la ochi Politia”, explica barbatul. Tot voluntarul spune ca atunci era intrebat despre destinatia sumelor colectate pentru copiii fara parinti, directorul Oprea sarea ca ars. aaCe te intereseaza pe matale!a. Asta imi spunea tot timpul!”, povesteste Gheorghe Pavel.

    Si-a parat seful, din razbunare

    Voluntarul nu a fost sensibilizat de aceste ilegalitati si chiar a acceptat sa faca jocul sefului sau. Pavel a recunoscut ca anul trecut, Costica Oprea i-a facut contract de munca legal. aMi-a fost mila de el. Ca-i in varsta si se gandea ca ajunge neputincios si nu o sa poata obtine o pensie”, spune directorul Oprea. Gheorghe Pavel declara insa ca in aceasta perioada intelegerea dintre el si seful lui era ca el sa-si continue amunca de teren”, fara sa aiba asigurata din partea asociatiei o leafa si fara sa semneze vreun stat de plata. Lucrurile s-au sucit la 180 de grade, dupa ce voluntarul l-a imprumutat pe directorul Fundatiei Orfanii cu 600 de euro si 10 milioane de lei. aAsta s-a intamplat in martie. Domnul Oprea a promis ca in aprilie imi restituie suma. Nu s-a tinut de cuvant. L-am cautat! A facut tot posibilul sa ma evite. Intr-o zi am gasit o hartie impaturita la usa avand pe ea stampila Fundatiei. Era de la Costica Oprea. Incerca sa-mi explice ca a primit somatie pentru executarea silita, deoarece nu achitase datoriile la stat. Mi-a facut si un calcul pe acea hartie. Pentru anul 2007 platise pentru mine 15,5 milioane de lei vechi, iar din ianuarie si pana in aprilie anul acesta inca 10 miliaone. Adica exact contravaloarea celor 600 de euro”, se plange voluntarul. Ca sa nu fie luat de credul, Pavel a mers la Inspectoratul Teritorial de Munca si a verificat cartea de munca. Insa a constatat ca seful lui nu a platit un leu.

    aVrea sa imi strice
    imaginea!”

    Costica Oprea a inceput sa se balbaie cand a aflat ce abucurie” i-a facut voluntarul lui. Suparat ca Pavel a divulgat secretul afondurilor” de la Fundatia Orfanii, directorul a incercat sa-si apere cu strasnicie reputatia. aVrea sa imi strice imaginea. Asta este! Mi-a fost mila de el si l-am ajutat. Acum se intoarce impotriva mea. Nu este adevarat ca nu-i dadeam chitante pentru banii pe care ii aducea. Si el are chitantier! El de ce nu dadea chitante oamenilor care faceau donatii pentru copii?!”. Oprea nu neaga ca ar fi primit valuta si cele 10 milioane de lei de la Gheorghe Pavel, insa spune ca ii va restitui intreaga suma. aCe se bate atat cu pumnul in piept ca a strans bani pentru Fundatie? Nu stiu daca a facut mai mult de 5-6 milioane, de cand lucreaza la mine. Si primea 50 la suta din incasari!”, spune directorul Fundatiei Orfanii.

    Scris de Lili Adochitei

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +4 (from 6 votes)
  41. Standd spune:

    Pt.Krystyna , rechin,un parinte …etc pai nu pot sa spun decat ca faceti o mare confuzie .. 1..nu am nimic de a face cu Andreea Olariu 2. ARE un contract:) 3. o puteti urmari din 14 septembrie pe calale 5 mediaset …va las link-ul pt a o putea urmari:)http://www.justin.tv/devils24 4.nu olariu se trage de sireturi cu madalina …sunt voci incomparabile …comparati si va veti edifica :) …dar fiti corecti si uitati de ranchiune:) 5. citez:Am predat la liceu de muzica si …..deci esti un mare mincinos Rechinule daca nuy-ti recunosti propriile cuvinte sau ma rog …ai predat ore de sport si atunci mai grav …nu ai nici idee de teoria muzicii:) 6. ingamfarea nu o caracterizeaza pe Olariu si din cate stiu nici mama ei …sunt multi cei care le multumesc pe site pt ajutorul dat prin diferite concursuri:) 7. a concura nu inseamna neaparat a castiga un premiu …de multe ori poti castiga doar experienta …autocritica este cel mai bun juriu:) 8. cu cat nivelul unui festival este mai inalt cu atat vor fi mai multi nemultumiti …pt ca toti se cred f buni :) ….as putea sa continui dar e preferabil sa ma opresc aici …sa auzim de bine:). GURA LUMII NICI PAMANTUL NU O ASTUPA! :) )))))))))))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +1 (from 7 votes)
  42. Gelu spune:

    Grav ce gasesc de citit la penultimul comentariu.Sa se fi inhaitat Traistariu cu astfel de oameni?
    Asa oameni,asa festival,cica…de liga.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  43. GOPO spune:

    E clar.Asa oameni asa festival,se pare ca Traistariu sa asociat exact cu cine nu trebuie.De acum ii va fi afectata si imaginea iar de jurizare corecta, stiti ceva mai taiatile .Am vazut noi ce jurizare corecta la vedere(care vedere)dupa doua zile de masluit rezultatele? La vedere se dau notele pe loc eu asa stiu,Domnul Oprea asa se lauda ca va fi o jurizare corecta bla,bla,bla,foc de tabara,cite si mai cite,se pare ca numai lauda dar restul?Se pare ca sa infiltrat unul in aceste festivaluri care a vazut ca se gasesec creduli care sa bage bani,ce a zis omul mai de aici uite fraieresc eu 200-300 de oameni si gata merge treaba.E mai grava situatia, am inteles ca ar vrea sa faca nustiu cite festivaluri in tara asta la care sa vina cam acceasi oameni ,,sa-mi fac o echipa buna de parinti care sa vina in toate festivalurile mele ,si o sa fie si Traistariu et company ” acum stind si analizind ce am vb. cu Oprea inainte de festival cind imi inscriam copilul,stau si cred ca cei mai sus aveau dreptate care scriau ca f. multi copii din Piatra,Constanta ,Bucuresti,au legaturi cu membrii juriilor,sau relatii pe la diferiti oameni din festivaluri.ASTA ESTE ROMANIA DE ASTA AM AJUNS UNDE AM AJUNS SI MAI RAU.TOTI NU STIU DECIT SA PERIE SA SE LIGUSEASCA SA PUPE IN C__R PE ALTII SA SPUNA VRUTE SI NEVRUTE DE ALTII SA II BIRFEASCA PE ALTII ETC.SE PARE CA ESTE O LUME MURDARA IN CARE NU CRED CA AM SA MAI MERG CU COPILUL MEU.In primul rind nu prea are ce sa invete.Fairplayul nici gind, de unde, doar la unii in cap care cistiga de 1-2 ani incoace cam la toate festivalurile(acceasi copii) indiferent ca mai inghite sau falseaza,ori este ragusit nu conteaza Jan boxeaza cine jurizeaza?Se stie Mihai & company .La mai multe premii dragilor.Peste 10-15 sa-mi spuneti si mie ce o sa faceti cu diplomele alea pe care acum le luati pe relatiile,afinitatile sau povestile plingacioase ale unor parinti pe la organizatorii festivalurilor(vai ati vazut la Cerb copilul meu sa nu ia nici un premiu ,,a inceput sa plinga stiti noi cred ca nu mai venim la Liga nu vrem sa patim la fel” Oprea- vai doamna nu se poate veniti o sa fie o jurizare corecta ,,lasati ca va ajut eu fata sa treaca de prima etapa”.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  44. Ovidiu spune:

    Standd am comparat si ne-am edificat. Lefter este ani lumina peste Olariu care nu stie decat sa se matzaie, sa se tanguie, sa se bata cu pumnii in piept si sa tzipe. Lefter este mai mica decat ea dar de talie internationala nu o provinciala sustinuta de un om cu 20 ani mai mare ca ea.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -1 (from 7 votes)
  45. Standd spune:

    ramane de vazut d-le ovidiu ….depinde de ceea ce-ti place sa asculti …un manelist nu va intelege niciodata muzica buna …cat despre tehnici de canto nici atat:) hai sa asteptam luna lui septembrie si vom mai vorbi:)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  46. Standd spune:

    cat despre sustinre …nu uita ca si madalina a fost sustinuta de acelasi om mai mare cu 20 ani …chiar 21:))) decat ea .mai mult de atat am vazut ca acelasi om o apreciaza pe madalina si nu o denigreaza :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  47. pt.standd spune:

    bai ovidiu ai de gand sa te lasi jignit de standd care zice ca nu ai gusturi si te face manelist. baaaai standd vad ca esti cel mai “vorbaret” de p-aci. nu ti se pare ca te cam intreci cu gluma si faci pe specialistul p-aci? adica olariu reprezinta muzica de calitate iar lefter, muzica de proasta calitate? ce vrei sa zici? mai bine lasa cuvantul specialistilor. proful meu de canto are multi ani de experienta. eu lucrez cu el de 4 ani si am incredere in cuvantul lui.ne-am luat de vorba azi pe discutia asta care nici nu-si are rostul. pt ca aci se vorbeste despre liga nu despre contractele lui lefter si olariu.proful a ras si mi-a zis ca tehnica lui olariu exista…dar lipseste cu desavarsire.
    cum zicea si ovidiu andreea olariu tipa tipa tiiipaaaaa neneee!!!!! are un timbru ascutit si enervant. proful mi-a zis ca a vazut-o la cateva concursuri si la televizor si nu stie nici sa respire corect. este falsa si afectata, tot timpul parca se vaita. nici nu intelege ce canta cand are melodii in limbi straine. madalina lefter are un timbru pe care il recunosti pentru ca nu-l mai are nimeni. mihai constantinescu zicea cand a auzit-o la callatis ca are tehnica impecabila. nu imita pe nimeni ca olariu, are stilul ei aparte. asta zice si proful meu, ca mai are de lucru dar are cea mai buna tehnica dintre copii. nu stiu daca sunt 100% de acord cu proful meu. totusi cred ca el stie mai bine. zice ca-i mai buna decat unii solisti consacrati care nu mai muncesc, stau toata ziua degeaba si nu mai au curajul sa cante live cand sunt invitati in festivaluri. asa s-a intamplat si la callatis, nume consacrate au facut playback. nu stiu cine e omul cu 20 ani mai batran. cumva traistariu ?!? nu stiam ca o sustine pe lefter sau ca o apreciaza. nu i-am vazut niciodata impreuna. l-am vazut sigur cu olariu la televiziuni si o baga mereu in jurii. i-a dat si o gramada de trofee cand era el presedinte ;)
    am citit mai multe articole pe net. am gasit undeva si prezentarile premiilor. lefter are o gramada de premii internationale. olariu, nada. contractul lui lefter mi se pare mult mai tare ca al lui olariu. pe olariu o poate scoate oricand din concurs pentru ca depinde de voturile publicului. cum sunt vazuti romanii in italia m-as mira sa primeasca multe voturi. lefter este invitata mai multe episoade, n-are treaba cu concursul. standd cand ai sa fii prof de canto sau cantaret cu premii, contracte si CDuri mai vorbim. pana atunci ciocu mic!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: -1 (from 5 votes)
  48. Pentru DL.Oprea C. spune:

    Orice om are prieteni,dar si dusmani…Prietenii il invata ce trebuie sa faca ,iar dusmanii il obliga sa faca ce trebuie!Viata este cel mai exigent profesor,intai iti da testul,abia apoi iti spune care era lectia!Exista batalii pe care este mai intelept sa le eviti,dar nu de teama ca le-ai putea pierde…ci doar fiindca ai deveni ridicol castigandu-le!Nimeni nu e indeajuns de destept incat sa poata convinge un prost ca este prost!CANTARESTE BINE OAMENII INAINTE DE A-I JUDECA fiindca inteleptul si nebunul seamana leit pana deschid gura!Si mai ales,NU te teme de umbre ….ele doar iti confirma ca este LUMINA in apropiere!!!!!!”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  49. pavel gheorghe spune:

    Sunt initiatorul articolului de mai sus si banuesc si cine la postat pe acest site ( fosti colegi de ai mei care nu mai lucreaza , fiind dati afara din motive indisciplinare ) , dar vreau sa va informez ca acest articol a fost facut in urma unei convorbiri telefonice si doar atat . A fost o neintelegere a unei situatii in care eram la acea vreme lamurinduma in final . Eu nu am stiut de relatia Dl Oprea cu ziarul local si chiar am vrut sa dau dezmintire dar Dl Oprea nu ma lasat . ORICUM EU UNA AM VB LA TELEFON SI ZIARISTA A SCRIS ALTA .
    Eu sunt incontinuare angajatul D-lui Oprea si chiar ii multumesc ca ma inteles pt greseala facuta . Cei ce mai doresc relati ma pot contacta la tel : 0741650739 si 0769196421 iar fostilor colegi care il invindeaza pe Dl Oprea le sugerez sa faca ca mine si sa vina alaturi de el pt a face echipa care am fost odata .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  50. F.B.I. spune:

    Vroiam sa-i raspund lui mircea care de fapt este o doamna care se ascunde sub accest pseudonim si nu este prima data cand comenteaza pe diferite site de copii rusine sa va fie pentru ca nu respectati deontologia profesionala sunteti profesor dar nu pentru a indruma copii spre tainele muzicii ,sunteti buna numai pentru a lua onorariu si atat nu aveti un copil cu rezultate f.bune la muzica doar va laudati cu malina lefter care stim cu totii nu are nici o treaba cu dv. deci in incheiere mai bine lasati comentariile despre copii si jurii si apucativa de treaba si invatati-va elevii sa cante si apoi o sa castigati si premii stimata doamna ,,profesor” NECHITA de la iasi .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  51. Oprea Costica spune:

    Am urmarit cu mare atentie parerile prin comentarii ale concurentilor dar mai ales ale parintilor participanti la festivalul ‘liga campionilor’ .
    Asteptam sa primesc critici despre organizarea festivalului pt a imbunatatii desfasurarea acestui festival in editia urmatoare .
    Din pacate spre surprinderea mea vad ca in continuare fosti angajati ai mei care din motive disciplinare au fost indepartati , se folosesc de un vechi articol dintrun ziar local cu care sunt in conflict de peste 5 ani pt stirbirea imaginii mele si activitatii mele.
    Nu isi dau numele deoarece au un contract de fidelitate loialitate si confidentialitate pe 10 ani cu consecinte foarte grave in cazul incalcarii acestui contract .
    In ceea ce priveste articolul din ziar a fost pur si simplu o neintelegere a angajatului meu Pavel Gheorghe de aceasta profitand ziarista ziarului local fara a discuta si cu mine intreaga poveste .
    Pavel Gheorghe si dat seama ca si el a fost folosit si-a cerut scuze fata de mine si incontinuare este angajatul meu – CHIAR CEL MAI BUN .
    Eu ce sa mai zic urez succes micilor si marilor artisti in activitatea lor artistica si parintilor multa sanatate si putere de munca .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  52. Maria Panaitescu spune:

    Stimabililor , am aflat ca la Lumina , trofeul nu a fost luat de Blagescu ! Deci , sa inteleg , ca tot ce s-a scris aici de rau sunt doar rautati de la parinti frustati , turbati de ciuda ?
    Doamnelor si domnilor , care comentati cu atata furie , va rugam sa ne prezentati si noua ( pe youtube ) cativa participanti la ,,liga campionilor” ce meritau mai mult dar nu au reusit datorita ,,juriului corupt” si cativa participanti care nu meritau dar au mers mai departe sau au luat premii mari . Astfel si noi cei care nu am participat la acest festival ( dar poate dorim sa participam pe viitor) sa putem compara prestatiile copiilor pentru a ne convinge obiectiv de modul de jurizare ( pile ..gasti…etc..)
    Asteptam dovezile concrete ale coruptiei ………….
    ??? Este, oare, adevarat ca acel comentariu semnat ,,Mircea” sa fie al d-nei profesor Nechita de la Palatul Copiilor din Iasi ??(o d-na renumita ) Nu cred ca un profesor adevarat poate aduce asemenea jicniri unui alt profesor pe care nici nu-l cunoaste ( se crede d-na Nechita ca fiind cea mai buna in profesie si nu suporta ca un parinte sa-si aprecieze profesorul copilului ? Ea nu este apreciata ? nu este laudata ? )
    Un profesor sa vorbeasca atat de urat despre copii ( copii asemanatori cu elevii pe care-i educa ) sa se exprime atat de josnic !! RUSINE !!…RUSINE !!…
    Nu ar trebui sa existe asemenea profesori pentru copii nostri .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.3_1094]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Reply

Advertisement

Recently Commented