Connect with us

ALL MEDIA

În 2014 sunt intelectual, nu mă voi uita la televizor

Published

on

 

Merg încet spre casă. Vin din Control după ce am stat câteva ceasuri cu prietenii mei. Ultima dată ne văzuserăm înainte de Crăciun şi era musai să ne punem la curent ultimele noutăţi din vieţile noastre, şi mai ales cum a petrecut fiecare de Revelion.

E un început de an liniştit. Televiziunile îşi revin după maratonul de Sărbători. Principalele show-uri, ca “X Factor”, “Vocea României” sau “Masterchef” şi-au încheiat sezoanele, spre marea tristeţe a unora care s-au trezit fără lipsă de activitate.

Pentru intrarea în noul an, am preferat stilul clasic, la o masă tradiţională, alături de colegi din liceu. Am privit şi la televizor, pierzând şirul de câte ori am ascultat “Sanie cu zurgălăi” în interpretarea Loredanei. Pe Antena 3, live din Piaţa Constituţiei, pe Pro TV, în programul Magic Show, pe MTV, în direct din Piaţa Revoluţiei. Nu mă înţelegeţi greşit, mi-e dragă diva, însă încerc să subliniez lipsa unei strategii. Indiferent de televiziune, am asistat la spectacole slăbuţe, fără prea mari scenarii, cu dialoguri sterile şi scene cu umor ieftin.

Chiar dacă dă bine să spui asta, nu am simţit nevoia unei cure de detoxifiere după mesele de Crăciun sau de Revelion precum am simţit prin toţi porii necesarul unui remediu cultural care nu dă greş niciodată: emisiunea “Garantat 100%”, moderată cu succes de Cătălin Ştefănescu. „Monty Python”, „Regele Pescar”, „Frații Grimm”, „Imaginariumul doctorului Parnassus” sau „Teorema Zero” sunt doar câteva din filmele regizate de Terry Gilliam. Este singurul interviu pe care omul de film l-a acordat unei televiziuni din România. Şi a fost genial. Iar dacă l-aţi ratat, îl puteţi urmări pe TVR+.

De când TVR Cultural nu mai emite, televizorul funcţionează mai mult pe canalele care transmit filme. Deşi în România există o clasă a celor cu pretenţii intelectuale, nu am văzut oameni protestând împotriva acestei decizii. Ieşim în stradă pentru orice, stăm ore întregi scadând lozinci contra clasei politice, însă nimeni nu se plânge că nu avem programe de calitate, iar de faptul că micuţiii petrec timp din ce în ce mai mult jucându-se pe tablete Candy Crush. Voi nu simţiţi lipsa unor documentare, jurnale culturale sau anchete zilnice? Să nu fac o nedreptate, avem câteva emisiuni echilibrate: “Profesionştii” Eugeniei Vodă, “România, te iubesc!”, “În premieră, cu Carmen Avram” şi “Garantat 100%”.

Televiziunile însă fac audienţă în continuare cu “La Măruţă”, “Acces direct” (Simona Gherghe) sau “Un show păcătos” (Dan Capatos). Proaspăt revenite pe ecrane, realizatorii emisiunilor promit subiecte “fierbinţi”.

Şi, atunci, poate avem ce merităm. Doar când telespectatorii vor sancţiona dur grilele de programe uşurele, prin refuzul de a mai privi programe în care ni se prezintă nunta anului, divorţului anului, scandaluri care mai de care mai răsunătoare, directorii vor readuce în prime-time producţii de calitate.

Voi ce faceţi anul ăsta? Eu mă gândesc să petrec mai mult timp departe de televizor. Anunţaţi-mă dacă se schimbă ceva. Ştiu, sunt naiv!

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending