Connect with us

DIGITAL

3 instrumente pentru a duce analiza competitiva la nivelul urmator

Published

on

 

Concurenta de astazi este mai mare decat a fost vreodata. Realitatea in desfasurarea afacerilor in zilele noastre este ca acum va confruntati cu amenintari din intreaga industrie, decat doar datorita  locatiei geografice.

Si odata cu cresterea concurentei vine nevoia de inteligenta competitiva. Aceasta va arata cum cum puteti viza clienti, cai de a va perfectiona marketingul online si de a va informa strategia de continut si multe, multe altele.

In prezent, gasirea de informatii esentiale se reduce la instrumentele si sistemele pe care le utilizati. Iata trei instrumente incredibil de puternice pe care le puteti utiliza pentru a fii cu ochii pe concurenta.

 

            Talkwalker Alerts

Primul pas catre orice analiza competitiva utila este sa stiti ce se intampla in industria dumneavoastra. Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizarii internetului pentru analiza competitiva este faptul ca este foarte usor sa fii la curent cu ceea ce se intampla in industrie, urmarind mentiunile despre diverse marci, cuvintele cheie, vizibilitatea online, etc.

Urmarirea modului in care oamenii interactioneaza cu dumneavoastra si cu concurenta dumneavoastra pe internet este cheia pentru planificarea urmatoarei miscari. De exemplu, daca un anumit anunt sau un anumit continut a primit o reactie negativa, un sistem de notificare instant poate fi un dispozitiv de salvare in efectuarea controlului pagubelor.

 

Talkwalker Alerts este un instrument foarte simplu de utilizat (si gratuit!) Care va permite sa filtrati notificarile pe baza mai multor factori. Pe pagina de destinatie puteti cauta orice, cum ar fi propria dumneavoastra marca, concurenta, anumite evenimente, subiecte, cuvinte cheie etc., si puteti obtine actualizari de e-mail cu cel mai recent si cel mai bun continut care acopera aceste zone. Si cea mai buna parte? Acestea includ mentiuni si tweet-uri direct de pe Twitter.

Alertele Talkwalker sunt concepute special pentru a urmari valorile cu cea mai mare implicare, astfel incat sa nu trebuiasca sa efectuati sarcina plictisitoare de a trece si de a identifica cele care conteaza cel mai mult. Puteti personaliza rezultatele pentru a afisa continut numai de la bloguri, buletine de stiri, forumuri, social media sau toate cele de mai sus!

Puteti utiliza operatorii Boolean Alerts Talkwalker pentru a personaliza aceste rezultate si mai mult si pentru a oferi informatii mai aprofundate despre managementul continutului, optimizare SEO si influentatori. Acest sistem de alerta poate fi un supliment foarte puternic pentru strategia dumneavoastra sociala de ascultare si raportare, cu notificari livrate direct pe telefon.

Spre deosebire de Alertele Google, puteti alege cat de des primiti notificarile. Dupa conectarea adresei dumneavoastra de e-mail, puteti obtine rezultate in timp real, o data pe zi sau o data pe saptamana. Un sistem robust de alerta este un must-have pentru toate strategiile de analiza competitiva. Nu numai ca va va tine la curent cu tot ce se petrece in ecosistemul dumneavoastra de afaceri, dar poate fi, de asemenea, un factor decisiv in a sti cum sa reactionati conform criteriilor industriei.

 

DeepCrawl – Alegeti site-urile lor

Bine, deci stii ce inseamna „in” in nisa ta. Dar si concurenta ta stie. Te scot afara cand cut utilizatorii acesti termeni acesti termeni?

SEO este unul dintre componentele mixului de marketing digital de astazi. Clasarea pe pagina 1 a Google pentru cuvintele cheie preferate este ceva pe care fiecare departament de marketing aspira. Pentru a vedea cele mai bune rezultate, trebuie sa fiti in fruntea modului in care se schimba SEO in functie de actualizarile declarate si nedeclarate ale algoritmului Google. Pe langa faptul ca stiti cum functioneaza site-urile concurentei dumneavoastra pe SERP, trebuie sa stiti si de ce fac acest lucru.

Cand este vorba despre sapaturi pentru informatii despre cat de bine sunt optimizate site-urile concurentilor dumneavoastra, datele pe care le veti gasi cu DeepCrawl va ofera tot felul de informatii tehnice la fata locului pentru imbunatatirea constanta a prezentei dumneavoastra online. Va permite sa raspundeti la urmatoarele intrebari despre competitia dumneavoastra:

  • Paginile lor pot fi accesate cu crawlere de catre Googlebot? Sunt aceste pagini indexate?
  • Functioneaza corect fisierele critice precum sitemap.xml si robots.txt?
  • Sunt paginile interioare accesibile in doar cateva clicuri? Structurile lor de legatura orizontale si verticale functioneaza?
  • Are site-ul o multime de legaturi intrerupte care nu conduc nicaieri?
  • Cat de repede se incarca paginile? Cum afecteaza acest lucru UX?
  • Site-ul lor este pe punctul de a fi penalizat?

 

DeepCrawl efectueaza scanari complete pentru a identifica eventualele deficiente ale arhitecturii actuale a site-ului, cum ar fi erorile de raspuns ale serverului, impreuna cu evaluarile nivelurilor de performanta. Platforma se ocupa de rapoartele KPI pentru craft, cu aproximativ 200 de valori pe fiecare adresa URL

Cel mai mare avantaj al DeepCrawl este acela ca poate identifica chiar si cuvintele cheie pe care concurenta dumneavoastra nu le vizeaza, oferindu-va posibilitatea de a crea continut in timp util si de a le bate in cadrul SERP. Toate acestea se fac cu tehnologia „stealth crawl”, adica adresele IP sunt aleatoare, astfel incat clientii dumneavoastra sa nu va identifice si sa va blocheze. A ramane pe langa schimbarea preferintelor algoritmice este vitala pentru o strategie SEO sanatoasa. Sistemul DeepCrawl semnaleaza ce bucati de cod nu sunt la limita, permitandu-va sa gasiti in structura site-ului dumneavoastra concurenta.

 

Quantcast – Cunoasteti publicul lor

Acum, ca va aflati in fruntea tendintelor dumneavoastra din industrie si, de asemenea, stiti cat de bine este pozitionata concurenta dumneavoastra pentru a utiliza site-ul lor impotriva dumneavoastra, trebuie sa va faceti o idee pentru modul in care mesajele lor rezoneaza cu audienta lor. Rularea unui brand de succes se refera la punerea continutului potrivit in fata oamenilor potriviti, la momentul potrivit.

Aceasta nu este o sarcina simpla. De fapt, este aproape imposibil sa realizam acest lucru fara instrumentele si perspectivele adecvate. Lumea actuala de afaceri si de marketing se bazeaza pe o baza de cantitati uriase de date. Omiterea unei analize mari a continutului de date din cercetarea concurentului dumneavoastra este o modalitate sigura de a ramane in urma.

Quantcast este un instrument incredibil de inteligent care combina datele mari si studiul mecanic pentru a intelege publicul si ceea ce ii face sa reactioneze. Sistemul colecteaza informatii din seturi de date cum ar fi Oracle Bluekai, V12 Group, Datalogix, Symphony IRI si altele, pentru a oferi marketing-ului o privire detaliata asupra anumitor comportamente online pentru a servi mai bine clientii vizati.

In ceea ce priveste inteligenta competitiva, datele furnizate de Quantcast pot fi folosite pentru a intelege tendintele de acoperire si trafic in raport cu milioanele de site-uri Web. Puteti vedea tot pana la numarul de vizitatori unici si vizualizarile paginilor pentru o anumita adresa URL. In plus, puteti analiza compozitia publicului in ceea ce priveste genul, locatia, venitul, varsta, etnia, nivelul de educatie si chiar afilierea politica. Acest lucru permite o segmentare si o directionare foarte granulara.

Pe baza acestor informatii, va veti face o idee concreta referitor la catre ce segmente ar trebui sa va orientati. De aici, puteti utiliza asistenta AI si modelarea predictiva pentru a planifica si proiecta campaniile dumneavoastra de marketing pentru a oferi mesaje personalizate si relevante in toate canalele dumneavoastra selectate.

 

Superior voua

La fel ca un sportiv car trebuie sa inteleaga punctele forte si punctele slabe ale concurentei pentru succesul lor, si noi trebuie sa tinem evidenta concurentei pentru a-i bate in afaceri. Este mult mai greu sa castigi daca nu stii exact cu ce te lupti. Acesta este motivul pentru care sportivii petrec ore in sir vizionand strategii de joc si de aceea ar trebui sa investiti timp serios in analiza competitiva.

Din fericire, traim intr-o perioada in care accesul la aceste cunostinte este disponibil imediat. Cheia este sa stim ce sa cautam, cum sa o obtinem si ce instrumente sa livram intr-un mod care sa inspire cresterea economica. Pentru a obtine informatiile corecte intr-un mod usor de inteles, luati in considerare utilizarea acestor instrumente exceptionale in abordarea dumneavoastra.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Peste 20 de motive să iei parte la Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better”

Published

on

 

Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better” se apropie cu pași repezi și, odată cu trecerea timpului, numărul de motive pentru care să mergi la eveniment cresc.

Experiențele de care ne vom putea bucura la „Creativity 4 Better” acoperă 4 importante sfere ale creativității, și anume tehnologia, comunicarea, sustenabilitatea și educația. Vom avea experiențe senzoriale facilitate de artistul media japonez Nao Tokui, experiențe jucăușe alături de compania de e-sports RFRSH Entertainment, de impact al comunității Burning Man și multe altele.

Iată câțiva dintre cei care ne vor aduce inspirație din diferite zone de business, de la directori de companii la directori de creație, la tineri antreprenori și influenceri cu impact în comunitățile lor, oameni de media, programatori și leaderi :

  1. Tal-Ben Shahar, profesorul de fericire, care a ținut unul dintre cele mai populare cursuri din istoria Harvard
  2. Marian Goodell, fondatoare și CEO Burning Man, poate cel mai cunoscut festival de pe mapamond, un adevărat oraș în deșertul Nevada
  3. Robbie Douek, președinte al RFRSH Entertainment, ne va introduce în lumea gamingului și ne va vorbi despre modul în care ea se întrepătrunde tot mai mult cu cea a brandingului, advertisingului și marketingului experiențial.
  4. Antje Hundhausen, Vice Președinte Experiențe de Brand Deutsche Telekom, ne va aduce în prim plan tehnologia care transformă industria fashionului
  5. Tony Fernandes, unul dintre cei mai de succes antreprenori din Asia, va aduce inspirație din antreprenoriat: cum e să fondezi prima linie de zbor low-cost din regiune.
  6. Fredrik Borestrom, Agency Development Partner LinkedIn, va aduce insighturi din rețeaua de socializare dedicată businessului și joburilor
  7. Tim Kobe, fondator și CEO al EightInc, o companie de design strategic care dezvoltă experiențe de brand offline, uneori numită și „cel mai bine păstrat secret al Apple”
  8. Eva și Marta Yarza, două tinere din Spania vor vorbi despre antreprenoriat după terminarea facultății și cum și-au deschis un studio de design în cel mai competitiv oraș din lume: Londra și au obținut un premiu râvnit de mulți: creionul D&AD Awards.
  9. Michael Gunton, directorul de creație al BCC Natural History, va veni cu povești despre lucrul cu Sir David Attenborough, despre cele peste 200 de producții pe care le-a realizat, și despre ultima dintre ele, Planet Earth II, vizionată de mai mult de jumătate din populația din UK.
  10. Scott Goodson, fondator și CEO Strawberry Frog, o agenție digitală multipremiată de la NY, care creează adevărate mișcări culturale în comunitățile de brand (și nu numai)
  11. Christina Keller, leader în agenția internă de creație a Facebook și Instagram, despre suportul pe care îl oferă rețeaua agențiilor și clienților pentru a implementa cele mai bune produse mobile-first
  12. Sebastian Dobrincu, un foarte tânăr antreprenor român, va vorbi despre cealaltă parte a monedei: măsurarea eficienței campaniilor de Instagram. Citiți aici mai pe larg povestea lui.
  13. Sheree Atcheson este o altă prezență din zona tech & IT care ne va încânta la Conferința Globală. Ea a dezvoltat asociația Women Who Code în UK, pentru a lupta împotriva discriminării de gen în această industrie.
  14. Jaime Mandelbaum este Chief Creative Officer Young & Rubicam și unul dintre cei mai premiați creativi la nivel global. Cele mai mari branduri din lume i-au trecut prin mână!
  15. Tom Szaky este un alt antreprenor mai puțin convențional: compania lui, TerraCycle, se ocupă de strângerea și reciclarea deșeurilor complexe și ne va inspira pentru o viață mai sănătoasă și mai conștientă
  16. Nao Tokui va aduce inspirația din muzică, programare și AI. Japonezul Nao folosește tehnologiile moderne pentru a oferi spectacole muzicale multimediale și ne va surprinde cu o astfel de demonstrație și pe 2-3 Octombrie.
  17. Oobah Butler, cel mai recent confirmat vorbitor, este un tânăr freelancer britanic care surprinde internetul cu sfaturi despre cum să intri gratis la cinema sau cum să îți transformi locuința modestă în restaurantul #1 din Londra

Iată povestea celui mai apreciat restaurant de pe TripAdvisor… care nu există!

https://video.vice.com/en_us/video/oobah-butler-i-made-my-shed-the-1-restaurant-in-london/5a5dfac6177dd44de3197af2

 

Mai mult decât inspirația, pasiunea și sfaturile pe care le veți obține de la cei 20 de vorbitori deja confirmați (dar mai urmează și alții!), mai sunt câteva motive pentru care evenimentul de pe 2-3 Octombrie este de neratat:

 

  1. Networking: audiența mixtă de la Conferința Globală IAA îți va permite să întâlnești oameni din toate colțurile lumii și toate industriile astfel încât data viitoare când vrei o schimbare de carieră sau cauți noi parteneri de proiect să știi cui să te adresezi
  2. Conferința se va desfășura la Teatrul Național București, ca să poți ajunge ușor și să poți rămâne la o seară de networking în împrejurimi.
  3. Formatul scurt și dinamic va asigura ca fiecare discurs să rămână intrigant și palpitant până la final, fără timpi morți și informații redunante.
  4. Vorbitorii sunt practicieni și activitatea lor de zi cu zi este cea care inspiră cu adevărat. Fie că vorbim de CEOs de renume mondial sau de tineri care au reușit să își dezvolte un business deosebit într-un climat foarte competitiv, toți ne vor aduce povești reale, din activitatea lor curentă.
  5. Gala Dinner va avea loc pe 2 Octombrie, seara, și e ocazia perfectă de networking cu manageri și CEOs de top, într-un spațiu select.

Până pe 15 septembrie, biletele au încă un preț preferențial pe site-ul Conferinței „Creativity 4 Better”: www.creativity4better.com .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România

Published

on

 

Copleșit de prea multe deadline-uri? Mereu în întârziere din cauza traficului? Întâlnirea nu a decurs cum ți-ai fi dorit sau a pierdut echipa preferată? Hush, hush! Ben & Jerry’s știe exact de ce ai nevoie: înghețata care să îți facă ziua mai bună! Pentru a aduce acest mesaj mai aproape de fanii români, Ben & Jerry’s și-a unit lingurițele cu Profero, agenția selectată prin intermediul unui pitch local să coordoneze comunicarea digitală a brandului pe piața din România.

Astfel, Profero a dezvoltat un concept umbrelă care se ramifică din ADN-ului brandului și este adaptabil pentru toate canalele – Make everything better with Ben & Jerry’s, pe care l-a amplificat apoi, cu creativitate și mult umor, în social media.

Odată cu începerea comunicării în România, ne-am dorit un partener digital alături de care să creștem notorietatea brandului și să încurajăm consumatorii nu numai să încerce Ben & Jerry’s, ci să se lase cuceriți pe deplin de aromele înghețatei noastre. Ne-am propus să devenim top of mind în zona deserturilor delicioase și răcoritoare și am ales să pornim în această călătorie alături de Profero, care ne-a propus un concept fix pe gustul Ben & Jerry’s. Iar primele rezultate obținute împreună ne confirmă așteptările”, afirmă Emilia Bârzan, Brand Manager, Ben&Jerry’s.

 „Încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unui concept strâns legat de contextul actual, cu care să rezoneze cât mai mulți consumatori. Fie că suntem stresați sau plini de energie, fie că vrem să ne refacem după job sau sărbătorim un succes, nimic nu se compară cu momentul ăla în care un scoop mare de Ben & Jerry’s îți poate salva ziua sau ți-o poate face și mai frumoasă. Nici nu mai e nevoie să spun cu ce am sărbătorit după ce am câștigat pitch-ul Ben & Jerry’s! Omnomnomnom J”, adaugă Elena Negrescu, Senior Copywriter, Profero.

„Cu un tone of voice jucăuș și simpatic, Ben & Jerry’s se adresează unui public tânăr, care trăiește clipa la maximum și care apreciază dacă un brand militează pentru propriile valori și acționează în consecință. Pe aceste atuuri am mizat atunci când am construit vizualurile și iată că s-au potrivit mănușă”, spune Diana Dalimon, Jr. Art Director, Profero.

„Ne bucurăm că avem oportunitatea de a coordona prezența Ben & Jerry’s în social media din România încă de la început, pentru a o crește într-o direcție creativă și consecventă cu valorile brandului. Așa am creat pagina de Facebook a brandului, care s-a dezvoltat armonios și care acum împărtășește bucuria mai departe cu milioane de iubitori ai celei mai #WoW înghețate”, menționează Alexandra Ion, Social Media Executive, Profero.

Brandul a început comunicarea digitală pe piața locală, alături de Profero, prin lansarea paginii oficiale de Facebook Ben&Jerry’s, dar și prin comunicarea primului eveniment al brandului în România – Life is better after a pint of Ben&Jerry’s, cu sprijinul agenției de PR Golin. Comunicarea a fost amplificată printr-o colaborare inedită cu Doamna Stela, care a oferit predicții astrologice amuzante, în linie cu conceptul evenimentului. Astfel, pe lângă degustarea sortimentelor delicioase de înghețată, consumatorii au avut savurat și câte o porție de umor marca Ben & Jerry’s.

Promovarea digitală va continua pe parcursul acestui an prin intermediul unui mix de activări tactice, prezență activă în social media și amplificări de PR.

Echipa Ben&Jerry’s implicată în comunicare este formată din: Larisa Bănuță (Brand Building Executive), Emilia Bârzan (Brand Manager).

Echipa Profero: Elena Negrescu (Senior Copywriter), Dan Hariga (Art Director), Diana Dalimon (Junior Art Director), Mădălina State (Account Director),  Alexandra Bogza (Senior Account Executive), Adela Preda (Head of Strategy), Alexandra Ion (Social Media Executive), Cristina Moise (Social Media Manager), Sabin Dima (Head of Technology), Damian Nuñez (Chief Creative Officer).

Echipa Golin: Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Livia Voicu (Senior Media Associate), Ștefania Apachiți (Media Associate), Oana Pohrib (Digital Manager).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Omni – platformă de marketing de precizie cu scalabilitate largă în creație, media și CRM

Published

on

 

Liderul global în marketing și comunicare corporativă, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunță lansarea Omni, o platformă de marketing bazată pe targetarea de precizie creată pentru a identifica și defini experiențe de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum și pentru alte arii de expertiză Omnicom.

Omni furnizează date despre consumator care pot fi colectate, urmărite dinamic și împărtășite în toate practicile de marketing. Omni transformă modul în care echipele Omnicom lucrează, colaborează și aduc plus valoare, de la generarea de statistici, până la construirea audienței, planificarea canalelor, implementarea creativă și distribuirea mesajelor. Pentru că fiecare consumator are o interacțiune diferită cu brandurile, datele colectate sunt măsurate și optimizate în permanență.

Nucleul Omni este cel mai cuprinzător grafic de identitate a consumatorului din întreaga industrie – o bază de date a consumatorilor conectați, construită în baza mai multor surse incluzând Neustar, LiveRamp, Experian și multe altele. Graficul de identitate corelează comportamentele consumatorilor secundă cu secundă pentru a descoperi modul în care oamenii dezvoltă conexiuni, interacționează și tranzacționează cu brandurile; mixând seturi de date printr-o metodologie care respectă reglementările regionale și politicile de confidențialitate.

Comportamentele de consum sunt cartografiate într-un grafic la fel de cuprinzător, care oferă o imagine precisă a calității, valorii și disponibilității variabilelor de date din piață. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru și un motor de conținut care le permite echipelor agenției Omnicom să livreze în mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.

„Când am lansat Annalect, cu șapte ani în urmă, ne-am dedicat transformării efectelor datelor și analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am învățat, pentru a transforma întregul proces de marketing”, a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coagulează talentul nostru într-o viziune unică asupra consumatorului și contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care să aducă succes clienților noștri.”

Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adăugat: „Până acum, ideea personalizării în masă a fost mai degrabă un deziderat decât o realitate. Omni schimbă asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, în acțiune. Noua platformă poate aduce plus valoare tuturor clienților Omnicom pe multiple paliere.”

Suntem extrem de încântați că vom putea folosi și noi, în biroul din România, acest instrument ce permite scanarea în detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaîntalnită până acum în industrie. Vom contribui la cartografierea globală prin adăugarea în platformă a tuturor informațiilor disponibile despre consumatorii din România și, astfel, vom putea să granulăm targetarea și din perspectiva locală.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD România.
Dezvoltat și găzduit de Annalect, în parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continuă strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigură agilitatea și flexibilitatea de a identifica în permanență vânzătorii și furnizorii de aplicații potrivite într-un ecosistem de date și tehnologii în continuă schimbare. În plus, Omni este conceput să se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permițând clienților să fructifice datele pe care le dețin.

Lansarea Omni vine după câteva luni de implementare a platformei în anumite proiecte selectate  de creație, media și CRM. Implementarea Omni va continua în toate agențiile de top ale Omnicom.

 

DESPRE OMNICOM GROUP INC.
Omnicom Group (www.omnicomgroup.com) este o companie globală de top marketing și comunicare corporativă. Rețeua Omnicom și numeroase firme specializate oferă publicitate, strategie media (planificare și cumpărare), marketing digital și interactiv, marketing direct și promoțional, relații publice și alte servicii de comunicare specializate ce deservesc 5.000 de clienți din peste 100 de țări.

DESPRE GRUPUL OMNICOM MEDIA
Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial în publicitate, marketing și comunicare corporativă, care oferă servicii către peste 5.000 de clienți din peste 100 de țări. Omnicom Media Group include agențiile de media full-service Hearts & Science, OMD și PHD; platforma de date și analiză Annalect; Resolution Performance Media; și o serie de companii de comunicare media și specializate.

DESPRE OMD

OMD este o companie internațională de marketing și comunicare, cea mai mare și mai premiată din lume. Recunoscută la nivel global pentru serviciile inovative şi amprenta creativă, precum şi pentru viziunea strategică integratoare, OMD asigură o gamă largă de servicii la nivel global: strategie de comunicare, planificare media, cumpărare spaţiu media, execuţie digitală, generare de conţinut, entertainment marketing, sponsorizări şi brand analytics. OMD lucrează pentru companii de top la nivel Mondial: Renault, PepsiCo, Liberty Global și The Walt Disney Company.

OMD a primit de-a lungul timpului numeroase premii și distincții, inclusiv titlul de “Media Network of the Year” la Cannes Lions 2017, titlul de “cea mai creativă și inovativă agenție din lume” pentru 11 ani consecutiv în clasamentul Gunn Report for Media 2016, distincția de “Agency Network of the Year” în cadrul Festival of Media Global în 2015 și 2016 și s-a aflat în topul indexului eficienței realizat de Effie timp de cinci ani consecutiv. În anul 2018 OMD a primit distincția de „Most Medaled Media Network” la Cannes Lions Festival of Creativity.

OMD este parte a Omnicom Media Group, divizia serviciilor de media a Omnicom Group Inc.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending