Connect with us

DIGITAL

3 instrumente pentru a duce analiza competitiva la nivelul urmator

Published

on

Concurenta de astazi este mai mare decat a fost vreodata. Realitatea in desfasurarea afacerilor in zilele noastre este ca acum va confruntati cu amenintari din intreaga industrie, decat doar datorita  locatiei geografice.

Si odata cu cresterea concurentei vine nevoia de inteligenta competitiva. Aceasta va arata cum cum puteti viza clienti, cai de a va perfectiona marketingul online si de a va informa strategia de continut si multe, multe altele.

In prezent, gasirea de informatii esentiale se reduce la instrumentele si sistemele pe care le utilizati. Iata trei instrumente incredibil de puternice pe care le puteti utiliza pentru a fii cu ochii pe concurenta.

 

            Talkwalker Alerts

Primul pas catre orice analiza competitiva utila este sa stiti ce se intampla in industria dumneavoastra. Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizarii internetului pentru analiza competitiva este faptul ca este foarte usor sa fii la curent cu ceea ce se intampla in industrie, urmarind mentiunile despre diverse marci, cuvintele cheie, vizibilitatea online, etc.

Urmarirea modului in care oamenii interactioneaza cu dumneavoastra si cu concurenta dumneavoastra pe internet este cheia pentru planificarea urmatoarei miscari. De exemplu, daca un anumit anunt sau un anumit continut a primit o reactie negativa, un sistem de notificare instant poate fi un dispozitiv de salvare in efectuarea controlului pagubelor.

 

Talkwalker Alerts este un instrument foarte simplu de utilizat (si gratuit!) Care va permite sa filtrati notificarile pe baza mai multor factori. Pe pagina de destinatie puteti cauta orice, cum ar fi propria dumneavoastra marca, concurenta, anumite evenimente, subiecte, cuvinte cheie etc., si puteti obtine actualizari de e-mail cu cel mai recent si cel mai bun continut care acopera aceste zone. Si cea mai buna parte? Acestea includ mentiuni si tweet-uri direct de pe Twitter.

Alertele Talkwalker sunt concepute special pentru a urmari valorile cu cea mai mare implicare, astfel incat sa nu trebuiasca sa efectuati sarcina plictisitoare de a trece si de a identifica cele care conteaza cel mai mult. Puteti personaliza rezultatele pentru a afisa continut numai de la bloguri, buletine de stiri, forumuri, social media sau toate cele de mai sus!

Puteti utiliza operatorii Boolean Alerts Talkwalker pentru a personaliza aceste rezultate si mai mult si pentru a oferi informatii mai aprofundate despre managementul continutului, optimizare SEO si influentatori. Acest sistem de alerta poate fi un supliment foarte puternic pentru strategia dumneavoastra sociala de ascultare si raportare, cu notificari livrate direct pe telefon.

Spre deosebire de Alertele Google, puteti alege cat de des primiti notificarile. Dupa conectarea adresei dumneavoastra de e-mail, puteti obtine rezultate in timp real, o data pe zi sau o data pe saptamana. Un sistem robust de alerta este un must-have pentru toate strategiile de analiza competitiva. Nu numai ca va va tine la curent cu tot ce se petrece in ecosistemul dumneavoastra de afaceri, dar poate fi, de asemenea, un factor decisiv in a sti cum sa reactionati conform criteriilor industriei.

 

DeepCrawl – Alegeti site-urile lor

Bine, deci stii ce inseamna „in” in nisa ta. Dar si concurenta ta stie. Te scot afara cand cut utilizatorii acesti termeni acesti termeni?

SEO este unul dintre componentele mixului de marketing digital de astazi. Clasarea pe pagina 1 a Google pentru cuvintele cheie preferate este ceva pe care fiecare departament de marketing aspira. Pentru a vedea cele mai bune rezultate, trebuie sa fiti in fruntea modului in care se schimba SEO in functie de actualizarile declarate si nedeclarate ale algoritmului Google. Pe langa faptul ca stiti cum functioneaza site-urile concurentei dumneavoastra pe SERP, trebuie sa stiti si de ce fac acest lucru.

Cand este vorba despre sapaturi pentru informatii despre cat de bine sunt optimizate site-urile concurentilor dumneavoastra, datele pe care le veti gasi cu DeepCrawl va ofera tot felul de informatii tehnice la fata locului pentru imbunatatirea constanta a prezentei dumneavoastra online. Va permite sa raspundeti la urmatoarele intrebari despre competitia dumneavoastra:

  • Paginile lor pot fi accesate cu crawlere de catre Googlebot? Sunt aceste pagini indexate?
  • Functioneaza corect fisierele critice precum sitemap.xml si robots.txt?
  • Sunt paginile interioare accesibile in doar cateva clicuri? Structurile lor de legatura orizontale si verticale functioneaza?
  • Are site-ul o multime de legaturi intrerupte care nu conduc nicaieri?
  • Cat de repede se incarca paginile? Cum afecteaza acest lucru UX?
  • Site-ul lor este pe punctul de a fi penalizat?

 

DeepCrawl efectueaza scanari complete pentru a identifica eventualele deficiente ale arhitecturii actuale a site-ului, cum ar fi erorile de raspuns ale serverului, impreuna cu evaluarile nivelurilor de performanta. Platforma se ocupa de rapoartele KPI pentru craft, cu aproximativ 200 de valori pe fiecare adresa URL

Cel mai mare avantaj al DeepCrawl este acela ca poate identifica chiar si cuvintele cheie pe care concurenta dumneavoastra nu le vizeaza, oferindu-va posibilitatea de a crea continut in timp util si de a le bate in cadrul SERP. Toate acestea se fac cu tehnologia „stealth crawl”, adica adresele IP sunt aleatoare, astfel incat clientii dumneavoastra sa nu va identifice si sa va blocheze. A ramane pe langa schimbarea preferintelor algoritmice este vitala pentru o strategie SEO sanatoasa. Sistemul DeepCrawl semnaleaza ce bucati de cod nu sunt la limita, permitandu-va sa gasiti in structura site-ului dumneavoastra concurenta.

 

Quantcast – Cunoasteti publicul lor

Acum, ca va aflati in fruntea tendintelor dumneavoastra din industrie si, de asemenea, stiti cat de bine este pozitionata concurenta dumneavoastra pentru a utiliza site-ul lor impotriva dumneavoastra, trebuie sa va faceti o idee pentru modul in care mesajele lor rezoneaza cu audienta lor. Rularea unui brand de succes se refera la punerea continutului potrivit in fata oamenilor potriviti, la momentul potrivit.

Aceasta nu este o sarcina simpla. De fapt, este aproape imposibil sa realizam acest lucru fara instrumentele si perspectivele adecvate. Lumea actuala de afaceri si de marketing se bazeaza pe o baza de cantitati uriase de date. Omiterea unei analize mari a continutului de date din cercetarea concurentului dumneavoastra este o modalitate sigura de a ramane in urma.

Quantcast este un instrument incredibil de inteligent care combina datele mari si studiul mecanic pentru a intelege publicul si ceea ce ii face sa reactioneze. Sistemul colecteaza informatii din seturi de date cum ar fi Oracle Bluekai, V12 Group, Datalogix, Symphony IRI si altele, pentru a oferi marketing-ului o privire detaliata asupra anumitor comportamente online pentru a servi mai bine clientii vizati.

In ceea ce priveste inteligenta competitiva, datele furnizate de Quantcast pot fi folosite pentru a intelege tendintele de acoperire si trafic in raport cu milioanele de site-uri Web. Puteti vedea tot pana la numarul de vizitatori unici si vizualizarile paginilor pentru o anumita adresa URL. In plus, puteti analiza compozitia publicului in ceea ce priveste genul, locatia, venitul, varsta, etnia, nivelul de educatie si chiar afilierea politica. Acest lucru permite o segmentare si o directionare foarte granulara.

Pe baza acestor informatii, va veti face o idee concreta referitor la catre ce segmente ar trebui sa va orientati. De aici, puteti utiliza asistenta AI si modelarea predictiva pentru a planifica si proiecta campaniile dumneavoastra de marketing pentru a oferi mesaje personalizate si relevante in toate canalele dumneavoastra selectate.

 

Superior voua

La fel ca un sportiv car trebuie sa inteleaga punctele forte si punctele slabe ale concurentei pentru succesul lor, si noi trebuie sa tinem evidenta concurentei pentru a-i bate in afaceri. Este mult mai greu sa castigi daca nu stii exact cu ce te lupti. Acesta este motivul pentru care sportivii petrec ore in sir vizionand strategii de joc si de aceea ar trebui sa investiti timp serios in analiza competitiva.

Din fericire, traim intr-o perioada in care accesul la aceste cunostinte este disponibil imediat. Cheia este sa stim ce sa cautam, cum sa o obtinem si ce instrumente sa livram intr-un mod care sa inspire cresterea economica. Pentru a obtine informatiile corecte intr-un mod usor de inteles, luati in considerare utilizarea acestor instrumente exceptionale in abordarea dumneavoastra.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Comunicare

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Published

on

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Companiile medii și mari din Cluj-Napoca vor beneficia atât de consultanță strategică la nivel local, cât și de expertiza unei echipe multidisciplinare care implementează proiecte de comunicare complexe la nivel național.

Oxygen deține know-how extins în industria de comunicare, lucrând, de-a lungul anilor, cu branduri și companii locale și internaționale, din domenii precum IT&C, real estate, retail, industrie, construcții, servicii financiare, FMCG, industria hotelieră și multe altele.

Filiala locală va gestiona proiecte pentru clienții din Cluj-Napoca și zona de Nord-Vest a țării, oferind servicii de marketing și consultanță în comunicare, precum managementul reputației, publicitate, comunicare internă, employer branding, social media și digital marketing, comunicare B2B, relații publice, CSR, organizare evenimente, influencer marketing și producție video. Pe plan local, Oxygen colaborează cu o serie de clienți importanți, printre care Banca Transilvania și HipMenu.

“Anul acesta, agenția noastră împlinește 10 ani de activitate, timp în care ne-am dezvoltat în mod constant, atât în ceea ce privește expertiza și portofoliul de clienți, cât și din punct de vedere al echipei. Pentru a fi mai aproape de clienții noștri, am decis să deschidem filiala Oxygen la Cluj-Napoca, centru de business care, la ora actuală, are o dezvoltare extrem de dinamică. Dorim să fim parte din acest proces, să contribuim cu toată experiența noastră națională și know-how-ul local, pentru a fi alături de companiile clujene și din zona de Nord-Vest a țării, care își doresc să implementeze campanii inovatoare de comunicare”, spune Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Coordonatoarea filialei locale, Ruxandra Marin, originară din Cluj-Napoca, și-a început cariera în comunicare în urmă cu 15 ani, în cadrul Orange România. Înainte de a se alătura echipei Oxygen, Ruxandra a gestionat activitatea de comunicare pentru clienți din diverse industrii, în cadrul agenției Civitas Global Ketchum.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare și are o echipă de peste 50 de profesioniști. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și multi alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Experți în transformarea digitală, antreprenori de succes pe plan global, autori de filme si cărți cunoscute vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018

Published

on

Ca în fiecare an, Google și Facebook vin la București, pe 14 și 15 iunie, cu experți gata să răspundă tuturor întrebărilor publicului în timp ce Netflix, CNN, The New York Times, Instagram, Youtube sau Shazam completează o ofertă de conținut concentrate din domeniul digital si tehnologie care nu este egalată de alte evenimente de acest tip din regiunea central si est europeană.

De la cum influențează tehnologia marketingul si comunicarea sau e-commerce-ul, iCEE.fest acoperă acum si domenii precum realitatea virtuală, creativitatea, conținutul alternativ sau impactul tehnologiei în medicină sau chiar politică.

Organizatorii au pregătit nu mai puțin de 9 linii separate de conținut pe cele 7 scene pe care le are iCEE.fest anul acesta.

Dacă numele companiilor de mai sus spun totul, iată care sunt o parte dintre speakerii independenti, experții și liderii de nivel mondial care vor vorbi anul acesta la iCEE.fest – liberi de orice “reguli” corporatiste în materie de comunicare publică.

Companiile globale atrag fără îndoială prin numele lor însă experții independenți aduc plus-valoare la modul real, prin libertatea de a vorbi liber despre impactul pozitiv sau, uneori, negativ al tehnologiei, crede Dragos Stanca, fondatorul iCEE.fest

 

Iată câteva exemple:

  • Gerd Leonhard: Autor de bestseller (”Humanity vs. Technology”), producător, speaker, futurist de top și CEO la The Futures Agency.
  • David Schneider: Co-fondator la That Lot, o agenție cu un succes uriaș în zona de social media. Anul trecut a fost nominalizat la premiile BAFTA, după ce a co-scris ”The Death of Stalin”
  • Marvin Liao: Partener la celebrul fond de capital ”500 Startups”.
  • Grant Sabatier: Este Fondatorul Millennial Money și vine la iCEE.fest să ne spună cum a făcut primul milion de dolari; un pont, a pornit de la doar 2 dolari
  • Brian Wong: Co-fondatorul KIIP și autorul cărții ”The Cheat Code”, Brian este cel mai tânăr antreprenor care a primit capital de risc
  • Josh Fechter: Influencer millennial, fondator al unor companii inovatoare, marketing lider și scriitor de succes
  • Peter Fossick: Managing Director la Factotum Design, Peter este un designer extrem de experimentat specializat în service design, UX design și thinking design
  • Shawna Butler: Un star absolut in inovația în sănătate, membră a echipei Medicină Exponențialăal Universității Singularity și a echipei Cancer XPRIZE.
  • Simon Gosling: Futurist top-class și speaker la evenimente majore
  • Kris Hoet: Co-fondator și CIO la Happiness, o companie de creație care adună premii la nivel mondial
  • Kate Nightingale: Fondatoarea Style Psychology Ltd, o celebră agenție de consultanță în retail și eCommerce

 

iCEE.fest 2018 se va desfășura la București, pe 14 și 15 iunie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Materiale digitale inovative premiate în cadrul concursului #Digitaliada

Published

on

129 de materiale digitale educaționale au intrat în concursul #Digitaliada, iar juriul a selectat 9 câștigatori. #Digitaliada este un concurs care încurajează crearea de materiale cu conținut original și open source, utile procesului de învățare în limba română.

Concursul de materiale digitale este organizat în cadrul proiectului Digitaliada, al Fundației Orange, și se adresează în principal cadrelor didactice din orice școală din România, dar și tuturor persoanelor de peste 18 ani interesate să creeze și să distribuie publicului larg materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare din ciclul gimnazial.

În cadrul acestei ediții au fost introduse trei secțiuni distincte pentru înscrierea materialelor digitale – Aplicații, Conținut video și Proiecte didactice. În cadrul fiecărei categorii au fost premiate 3 materiale, valoarea totală a premiilor fiind de 8000 euro. Câștigătorii primesc echipamente digitale performante, astfel încât să le fie susținută în continuare munca de dezvoltare și creare de conținut educațional digital în limba română.

Juriul celei de-a doua ediții #Digitaliada a fost format din: prof. univ. dr. Radu Gologan, președinte al Societății Române de Matematică și coordonator al Lotului Olimpic de Matematică – președintele juriului; dr. Ciprian Fartușnic, director general, Institutul de Științe ale Educației; Cristian Pațachia – Development & Innovation Manager – ‎Orange România; Roxana Rugină – fondator al platformei SimplonRomânia.org și consultant în dezvoltarea afacerilor sociale și a tehnologiilor educaționale; Amalia Fodor, director Fundația Orange.

„Sunt convins că, în foarte scurt timp, impactul digitalizării în educație va fi total. Acesta a fost și motivul pentru care este al doilea an în care am acceptat să fac parte din juriul concursului #Digitaliada. Am întâlnit cu aceste ocazii materiale de educație prin digital extrem de interesante, în majoritate alcătuite de dascăli. Aceasta probează dorința de implicare a profesorilor din România în modernizarea învățământului.” a declarat prof. univ. dr. Radu Gologan, președintele juriului.

„Am creat acest concurs pentru că am observat că în România sunt foarte puține materiale digitale în limba română ce pot fi folosite în școală. Mai ales în ce privește matematica și TIC-ul, materiile pe care este axat proiectul Digitaliada, am fost nevoiți să folosim în cele mai multe cazuri materiale în limba engleză. Pentru o țară care se laudă cu atât de mulți dezvoltatori de software, ne dorim să vedem prezența lor și în zona educațională, în special cu materiale open source, astfel încât generațiile care vin să fie din ce în ce mai bine pregătite.” a declarat Amalia Fodor, director Fundația Orange.

 

Scurtă descriere a materialelor câștigătoare

SECȚIUNEA APLICAȚII

Premiul I – Sorin Borodi, profesor de matematică din județul Cluj, cu materialul „Conul” – aplicație ce include toate etapele necesare parcurgerii temelor despre figura geometrică numită con. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 2000 de euro.

Premiul II –  Elena Buric, profesor de limba franceză din județul Tulcea, pentru materialul „Corpul uman. Învață să vorbești despre corpul uman în limba franceză!” – aplicația reprezintă un dispozitiv complet de învățare online a limbii franceze, care poate fi folosit atât la clasă, cât și în mod independent. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 1000 de euro.

Premiul al III-lea – Florin Pop, profesor de informatică și T.I.C din județul Maramureș, pentru aplicația „Structura unui sistem de calcul” – soft educațional interactiv pentru clasa a V-a, la materia TIC și Informatică, cu ajutorul căruia elevii vor descoperi ce este un computer. Premiul este un hard extern, cu o valoare de aprox. 800 de euro.

 

SECȚIUNEA CONȚINUT VIDEO

Premiul IAnda Laura Silea, profesor de limba și literatura română din județul Brașov, pentru aplicația „Idei principale la îndemână” – o lecție video de prezentare a conceptului de idei principale. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 1500 de euro.

Premiul IIMihai Agape, profesor de Informatică și T.I.C. din județul Mehedinți, pentru o serie de tutoriale video pentru un joc cu personajul Gobo. Premiul este o cameră video, cu o valoare de aprox. 800 de euro.

Premiul IIIIonel Dumitru Nedelcu, profesor de limba română din județul Dolj, pentru proiectul digital „Verbele Predicative” – o serie de tutoriale video despre identificarea verbelor predicative. Premiul este un hard extern, cu o valoare de aprox. 500 de euro.

 

SECȚIUNEA PROIECTE DIDACTICE

Premiul IFlorin Pop, profesor de informatică și T.I.C din județul Maramureș, pentru aplicația „Siguranța pe Internet” – proiect didactic cu implementarea aplicațiilor Google pentru Educație. Premiul este un laptop performant, cu o valoare de aprox. 800 de euro.

Premiul IIDidina Botgros, învățătoare din județul Hunedoara, pentru aplicația Orizontul local Aninoasa – material digital structurat pe 2 teme ample de conţinut şi mai multe subteme: orizontul apropiat, cum ar fi sala de clasă , școala, localitatea şi orizontul local  cu referire la  probleme ale vieții reale, așa cum apar ele în context cotidian, cu focus pe identificare de soluții, rezolvarea de probleme ale lumii reale, în scopul dezvoltării competențelor pentru viață. Premiul este o tabletă cu o valoare de aprox. 500 de euro.

Premiul IIIOvidiu Huțuleac, profesor de matematică din județul Suceava, pentru proiectul digital „Teorema lui Pitagora”, care împreună cu aplicațiile „Proiecții ortogonale pe o dreaptă”, „Teorema înălțimii”, „Teorema catetei” și „Noțiuni de trigonometrie” constituie un pachet destinat predării – învățării – evaluării unității de învățare „Relații metrice în triunghiul dreptunghic”. Premiul este un hard extern, cu o valoare de aprox. 250 de euro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending