Connect with us

ALL MEDIA

A crescut numarul abonatilor The Times si The Sunday Times in ciuda introducerii sistemului de taxare pentru conţinutul online

Published

on

Cotidianul britanic The Times şi suplimentul său de duminică, The Sunday Times, care, în 2010, au introdus taxe de acces pentru consultarea versiunilor lor online, au anunţat recent că au 150.000 de abonaţi la conţinutul lor digital, informeaza blog.wan-ifra.org.

Mai mult decat atat,  versiunile tipărite ale celor două publicaţii au în prezent 200.000 de abonaţi, cu 50.000 mai mult faţă de iulie 2010, când a fost introdus sistemul de taxare pentru consultarea versiunilor online ale celor două ziare.

Publicaţiile The Times şi The Sunday Times sunt editate de compania News UK, controlată de magnatul media Rupert Murdoch.

Katie Vanneck Smith, Chief Marketing Officer al companiei News UK, a declarat la Digital Editors Network Conference, organizată recent la Londra, că a fost necesară o perioadă de 15 luni pentru recuperarea pierderilor în vânzări cauzate de introducerea sistemului cu taxă. Potrivit acesteia, comportamentul consumatorilor de ştiri online – marcat iniţial de neîncredere şi aversiune ca urmare a introducerii taxei pentru conţinutul pe internet – începe să se schimbe.

 În acest context, Katie Vanneck Smith a explicat că a crescut durata în care o persoană obişnuieşte zilnic să lectureze ştiri. Astfel, o persoană obişnuia să petreacă 40 de minute „în print”. În prezent, însă, o persoană citeşte ştiri în publicaţii tipărite timp de 30 de minute, în timp ce articolelor online le sunt dedicate 12 minute. Chiar dacă se poate sesiza o uşoară scădere a timpului dedicat lecturii ştirilor din publicaţiile tipărite, timpul dedicat acestora continuă să fie predominant.

Aceste statistici sunt încurajatoare şi indică faptul că taxarea conţinutului online nu are în mod implicit o influenţă negativă asupra abonamentelor publicaţiilor tipărite. Dimpotrivă, în unele cazuri, taxarea conţinutului online poate influenţa pozitiv vânzările în print.

Pe de altă parte, şi tabloidul The Sun, cel mai vândut ziar din Marea Britanie, şi cotidianul de interes general The Daily Telegraph au anunţat la începutul acestui an că au decis să introducă taxe pentru accesarea conţinutului lor online.

În Marea Britanie, acest sistem a fost implementat şi de publicaţia economică Financial Times.

Sistemul de taxare a conţinutului online, cu posibilitatea accesului gratuit la câteva materiale pe lună, a fost deja introdus de mai multe publicaţii din Statele Unite ale Americii, printre care şi The New York Times, şi din Canada.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Programe TVR, difuzate de un post tv fără acordul televiziunii publice

Published

on

Televiziunea Română a constatat faptul că Cinemaraton difuzează producţii TVR fără acordul postului public, încălcând legislaţia în domeniu. De asemenea, grila de programe a postului Cinemaraton este alcătuită în mod preponderent din producţii ale postului public de televiziune, în condiţiile în care Televiziunea Română nu a primit o solicitare în acest sens.

 

Printre producţiile difuzate fără acordul TVR se numără: „Memorialul Durerii – Mişcările studenţeşti din 1956”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Bucureştilor (2) – Biserica Ienei”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Canalul Morţii”, realizator Lucia Hossu Longin; „Memorialul Durerii – Mircea Dinescu”, realizator Lucia Hossu Longin; „Reconstituiri – Ministerul Adevărului”, realizator Lucia Hossu Longin, scenariul Dan Necşulea sau „Tandreţea Lăcustelor”, regia Dan Necşulea.

 

Prin această situaţie, Cinemaraton încalcă prevederi din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare precum şi din Decizia CNA nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.

În aceste condiţii, Televiziunea Română a transmis o notificare prin care interzice Cinemaraton să mai utilizeze fără acord, înregistrările SRTv, în caz contrar rezervându-şi dreptul de a de a sesiza organele jurisdicţionale.

De asemenea, TVR  a semnalat Consiliului Naţional al Adudiovizualului această situaţie pentru ca forul, în calitate de garant al interesului public si de unica autoritate de reglementare în domeniul programelor audiovizuale,  să dispună măsurile pentru intrarea în legalitate a postului menţionat.

 

 

  • În conformitate cu prevederile art.13 alin. (1) lit. a) şi f), art 1063 alin. (1) lit a), f) şi  g),  precum şi art. 113 lit. b), e) şi i) din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare, SRTv în calitate de titular de drepturi de autor, producător de înregistrări audiovizuale şi organism de televiziune, are dreptul exclusiv de a autoriza sau interzice utilizarea producţiilor proprii, inclusiv prin reproducere, radiodifuzare şi punere la dispoziţia publicului pe Internet.

 

** În situaţia utilizării producţiilor SRTV (preluate de la foşti angajaţi sau din alte surse) în vederea includerii în emisiuni de televiziune, există obligaţia legală privind  obţinerea acordului SRTv în calitate de titular de drepturi.  Difuzarea unei înregistrări audiovizuale produse de TVR, în tot sau în parte, fără acord, cu înlăturarea siglei producătorului, poate întruni elementele constitutive ale următoarelor infracţiuni prevăzute de Legea nr.8/1996, radiodifuzarea operelor sau a produselor purtătoare de drepturi conexe, fără consimţământul producătorului, faptă pentru care legea prevede  închisoare de la o lună la un an sau amendă (art 140 alin. (1) lit c).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

In grila Kanal D revine show-ul „Bravo ai stil! All Stars”. Iata care sunt concurentele!

Published

on

Cele mai valoroase competitioare din primele trei sezoane „Bravo, ai stil!” se pregatesc de participarea in show-ul devenit fenomen

 

„Bravo, ai stil! All Stars” aduce cea mai intensa si spectaculoasa competitie de stil la un alt nivel, aruncand in lupta cele mai pregatite concurente din sezoanele precedente ale sow-ului . Frumoase, hotarate, curajoase in alegerea tinutelor si deja trecute prin „sita” intransigenta a juratilor si a publicului, 11 fete dintre cele mai stilate se vor lupta din nou pentru marele premiu de 100.000 de lei.

Telespectatorii vor avea ocazia sa le reintalneasca si sa le voteze pe Silvia, Alina, Andreea, Larisa (concurente in primul sezon), Marisa, Denisa, Otilia, Irina (concurente din cel de-al doilea sezon), Iuliana, Emiliana si Beatrice (participante in cel de-al treilea sezon „Bravo, ai stil!”).

 

Exigenta va fi maxima la „Bravo, ai stil! All Stars”, asteptarile din partea juratilor, uriase. Fetele au castigat deja experienta, sunt obisnuite si cu lumina reflectoarelor si cu cele mai aspre critici membrilor Juriului, pot evita cu mai multa usurinta eventuale capcane ale contracandidatelor in lupta pentru marele premiu. Editiile precedente „Bravo, ai stil!” au constituit pentru aceste tinere o adevarata scoala, o perioada a formarii in mai multe sensuri, pentru ca dincolo de deprinderea abilitatii in a-si alege tinutele, acestea  au invatat sa se cunoasca mai bine, si-au rafinat reactiile si au castigat de partea lor un public numeros, extrem de fidel.

Cum se vor descurca, de aceasta data, cele mai puternice concurente de pana acum, veti putea urmari in „Bravo, ai stil! All Stars”, din 22 ianuarie.

 

Emisiunea va fi difuzata in fiecare zi, de luni pana vineri, de la ora 16:30, la Kanal D. Prima Gala „Bravo, ai stil! All Stars” va putea fi urmarita sambata, 27 ianuarie, imediat dupa „Exatlon”.

 

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Operatorul de cablu UPC a introdus postul de televiziune Minimax HU

Published

on

UPC România a introdus în grila sa de programe postul Minimax, varianta în limba maghiara. Deoarece Minimax este un canal de televiziune atât de îndrăgit de micii telespectatori, de la începutul acestui an, feed-ul unguresc al postului este disponibil abonaților la pachetul Panonia de la UPC, fiind accesibil și locuitorilor din zonele vorbitoare de maghiară din România.

 

Introducerea feed-ul unguresc al postului Minimax în grila UPC aduce un plus de calitate și divertisment și prin prezența în program a noilor seriale marca DreamWorks (difuzate și pe Minimax România), achițizii recente de amploare în portofoliul postului de televiziune pentru copii. În plus, Minimax Ungaria difuzează filme animate, serialul producție proprie „Little Marron Club” (care combină animația și live-action- ul, pentru a spune o poveste plină de muzică și prietenie) și „Masha and the Bear” (populara serie animată rusească inspirată de poveștile pentru copii despre micuța Masha și ursul care o salvează de fiecare dată când dă de greu).

 

Minimax HU este disponibil la numărul 790 din EPG.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending