HomeAUDIENȚE TVAnalizeA doua ediţie VOCEA ROMÂNIEI, lider cu 1.5 milioane de telespectatori

A doua ediţie VOCEA ROMÂNIEI, lider cu 1.5 milioane de telespectatori

AUDIENTE TV: Cea de-a doua rundă de audiți pe nevăzute Vocea României, episodul difuzat duminica, a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, la PRO TV. 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 22.59, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

PRO TV, lider pe toate segmentele de public

A doua ediție a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.5 puncte de rating și 29.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1, care a obţinut 6.2 puncte de rating și 16% share.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns