Connect with us

ALL MEDIA

ABSOLUT VODKA BLANK & BEYOND – Experienţa ABSOLUT cu un nou twist

Published

on

 

În cadrul evenimentului găzduit de Academia Română, ABSOLUT VODKA a încheiat campania ABSOLUT BLANK desfăşurată sub motto-ul “IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK”.

Proiectul a debutat în iulie 2011 în Marea Britanie şi i-a provocat creativ pe artiştii tineri şi non-conformişti să creeze un univers vizual la fel de neconvenţional şi colorat. ABSOLUT VODKA şi-a transformat sticla iconică în reproduceri din canvas, albe, şi le-a pus la dispoziţie artiştilor selectaţi care s-au lăsat inspiraţi de universul vibrant şi excepţional al mărcii.

 

În România, ABSOLUT BLANK a dat startul creativităţii anul trecut în Bucureşti, colaborând cu  17 artişti non conformişti români, care au reinterpretat în viziunea şi stilul propriu câte o piesă din uriaşa sticlă ABSOLUT de 8 metri. Andrei Pavel, Loreta Isac, George Neagu, Sorina Vazelina, Alina Buzilă, Elis Iaia, All Hollow, Cutarică (Vlad Mihai), Mihai Neom, Mihai Popescu, Stephan Pelger, Anca Rusu, Ciprian Dumitriu, Andrei Serghie, Andreea Benu, Cătălin Tzetze Rădulescu şi Pisica Patrată (Alexandru Ciubotariu) sunt artiştii care au conturat sticla ABSOLUT prin pictură, aerograf, design digital, colaj, vinil, fotografie, cooking, ilustraţie, instalaţii, ceramică, grafitti.

 

Primul din cele 17 canvasuri albe a fost creat de Andrei Pavel, artist aerograf, cu piesa  «Color Touch». Loreta Isac a continuat cu grafică în acrilice realizând lucrarea «Organic», iar designerul George Neagu a creat cu versatilitate şi ingeniozitate piesa «Colivia», inspirându-se din nevoia de libertate a unei păsări. «AltUnde», lucrarea Sorinei Vazelina,  a fost realizată printr-un mix original de colaj şi ilustraţie. Inspirată de mozaicul catalan, Alina Buzilă asistată de Mihaela Pavelescu, a creat din ceramică pictată «Ice Flower», cea de-a cincea pânză ABSOLUT BLANK. În cadrul evenimentului ABSOLUT ART 3XPERIENCE, alţi trei artişti non-conformişti şi-au demonstrat creativitatea. Elis Iaia a îmbinat culoarea şi vinilurile în lucrarea «Sound Drops», ALL HOLLOW a folosit un mix de fotografie şi pictură pentru a reda «Hollow Wear», iar Cutărică (Vlad Mihai) s-a folosit de pirogravură pentru a crea «ABSOLUT Bucolic», o lucrare ce simbolizează perfect folclorul românesc. Mihai Neom a creat «Maşina de culori», inspirată de un desen din copilările pe care l-a reinterpretat, utilizând tehnica pe care o stăpâneşte cel mai bine: grafitti.

«Inspiraţie din Bucovina» a fost piesa în care Anca Rusu a ales să realizeze un mozaic din boabe comestibile ca dovadă că munca în bucătărie poate fi un act de creaţie. Reinterpretând şi reinventând diverse fragmente din istoria obiectelor din lemn, Mihai Popescu a tradus povestea «ABSOLUT Biutiful» chiar în atelierul său. Cătălin Rădulescu ne-a propus compoziţia «ABSOLUT Wisecounter Clock», cu un colaj de obiecte ce amintesc de emoţiile prin care trec oamenii în fiecare zi, avand ca piesă centrală un ceas funcţional, dar care întoarce timpul.

«ABSOLUT MADNESS», «ABSOLUT PARTY» și «IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK» sunt creațiile artistice realizate de câştigătorii competiţiei online ABSOLUT ARTISTS desfăşurată pe pagina de Facebook ABSOLUT ROMANIA, adică Ciprian Dumitriu, Andreea Benu şi Adrian Serghie. Stephan Pelger a adăugat încă o piesă a acestui puzzle cu piesa «Tailor made mix», cu o tehnică de patchwork ce a îmbinat mai multe texturi, culori şi forme pentru a reda un întreg unitar. Ultima piesă a fost realizată cu markere şi vopsea de Alexandru Ciubotariu, aka Pisica Pătrată şi a purtat numele de «ABSOLUT Thoughts». Alexandru a mixat personaje şi elemente proprii imaginaţiei lui, pliate pe forma gâtului sticlei.

ABSOLUT BLANK a însemnat astfel 1 an de colaborări vibrante şi inspiraţionale, texturi îndrăzneţe, tehnici neconvenţionale şi work in progress.

“Aseară am ajuns la finele unui drum frumos şi inspirat, de a contura viziunea artiştilor români vis a vis de universul creativ al brandului ABSOLUT. Am aşteptat cu nerăbdare să vedem cum va arăta în final simbolul brandului – sticla iconică – în interpretarea creativilor români şi sperăm ca toţi invitaţii noştri să fi fost la rândul lor inspiraţi de rezultatul demersului nostru creativ. Urmează o altă etapa vibrantă pentru noi începută chiar aseară, la Academia Română”, a declarat Nicoleta Dumitraşcu, Brand Manager ABSOLUT VODKA.

Pentru că ABSOLUT este un brand care se reinventează în fiecare an, partea a doua a evenimentului a surprins cât mai multe din elementele noii campanii: ABSOLUT GREYHOUND. Dovadă că teritoriul creativităţii ABSOLUT este vast, brand a colaborat cu Swedish House Mafia – un grup de electro pop din Suedia care a adăugat şi muzica universului mixologiei mărcii, pentru ca toţi fanii să ştie şi cum sună un cocktail.

În săptămânile următoare, ABSOLUT va lansa o nouă provocare pentru experienţe excepţionale, aşadar, stay tuned pe contul de Facebook ABSOLUT ROMANIA.

Echipa care coordonează proiectele ABSOLUT VODKA este reprezentată de:

Pernod – Ricard: Nicoleta Dumitraşcu – Brand Manager ABSOLUT, Irina Florea – Prestige Brands & PR Manager, Dumitru Titica – Marketing Director Pernod Ricard

G2 Romania: Arpad Fekete – Senior Art Director, Radu Constantinescu – Senior Copywriter, Ana Militaru – Copywriter, Vlad Gheorghiu – Art Director, Mihai Fetcu – Creative Director, Dragos Stefanescu – DTP, Bianca Igna – Account Executive, Raluca Rasadean – Events Director, Oana Nedelea – Social Media Strategist, Dana Pascu – Senior Strategic Planner, Monica Popescu – Digital Account Manager, Ionelia Craciun – Account Executive, Mihaela Bourceanu – Account Director, Mihaela Zaharia – Corporate Communications Assistant.

2Active PR: Corina Bârlădeanu – General Manager, Roxana Marin – Senior Account Manager, Ana Balan – Head of Ideas, Alexandra Stoica – Account Manager, Andreea Ardelean – Events Manager, Ramona Barbu – PR Consultant

Pagina de Facebook ABSOLUT România: https://www.facebook.com/ABSOLUTRomania

Din iulie 2008, The Absolut Company este parte a grupului Pernod Ricard, care deţine unele dintre cele mai prestigioase branduri de băuturi alcoolice din lume.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor

Published

on

 

Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp).

Tranzactia include editiile print (cu o medie de vanzari de 20.000 exemplare zilnic) si online (cu 3.5 milioane unici lunar) si asigura transferul echipei.

„Ma bucur ca am reusit sa castigam loialitatea unei audiente de sport semnificative si sa cream un brand foarte puternic – Gazeta Sporturilor. In acest moment, intrucat strategia noastra este sa ne concentram pe business-ul nostru principal de televiziune, radio si digital, am considerat ca Ringier este cel mai bun loc pentru a pastra calitatea gsp, a ii asigura dezvoltarea si a integra echipa. Sunt multumita ca am ajuns la un acord benefic pentru toate partile implicate si le doresc tuturor mult succes.”, a explicat Camelia Voiculescu, Presedinte Intact Media Group.

“Ne vom asigura ca GSP.ro isi va consolida pozitia de leader pe piata portalurilor de sport din Romania”, spune Robin Lingg, Membru al Boardului Executiv al Ringier AG.”Vom extrage toate sinergiile rezultate din punerea laolalta a operatiunilor de media ale Ringier, a expertizei digitale a Sportal Media Group si a continutului de inalta calitate al Gazetei, pentru a atinge impresionante noi standarde”.

Tranzactia va fi finalizata dupa aprobarea din partea Consiliului Concurentei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending