Connect with us

ALL MEDIA

Academia Caţavencu sătulă de "vânturile" lui Vântu

Published

on

Probabil pentru multi dintre noi, atitudinea “transexuala” pe care o dovedesc cele doua trusturi administrate de Sorin Ovidu Vantu si Dan Voiculescu, ne-a determinat sa intelegem care este adevarata fata a presei cotidiene. Nu stiu insa cat de multi v-ati pus vreodata intrebarea “De unde Dumnezeu au astia bani?”. Un lucru e cert: n-au pus mana pe o sapa ori o matura in viata lor. Dupa ce in campania electorala din decembrie si-au invinetit limbile  spalandu-l  de dejectii  rectale pe fiul generalului de securitate Geoana, crezand probabil ca „el marinero” va fi prada usoara si ca Mircica le va asigura traiul pe vatrai odata ajuns presedinte, se pare ca, cel putin „maleficul si turbulentul” (citat din M.G.) e in situatia „unde te-a mancat acolo sa te scarpini”.

Si cum socoteala de acasa nu se potriveste mai niciodata cu cea din targ,  lui Vantu nu prea i-a iesit pasenta, fiind nevoit sa inchida, din motive financiare, publicatiile Cotidianul, Business Standard, Money Express, cateva reviste glossy si e foarte posibil, in curand si Academia Catavencu. Prabusirea imperiului mediatic al lui SOV pare asadar iminenta in conditiile in care catavencii se cam dezic de ordinele ologului miliardar. Zilele trecute primul pas a fost facut de un numar de 20 de angajati ce au parasit in bloc publicatia care, in mod ironic l-a facut presedinte pe Basescu prin fotografiile cu „Mihaela, dragostea mea” la Vantu acasa. Relaxare, relaxare, dar, parol..sa stim si noi.

O mare parte din echipa editoriala de la Academia Catavencu, in frunte cu Mircea Toma, a decis sa plece ca urmare a presiunilor politice facute in timpul campaniei electorale. Ei au afirmat ca incearca astfel sa pastreze spiritul Academiei Catavencu.

Mircea Toma a precizat ca jurnalistii tineri care au anuntat ca pleaca vor infiinta o revista noua „in spiritul a ceea ce este si trebuie sa ramana Catavencu”, potrivit Evenimentului Zilei.

„Atitudinea domniilor lor ma mahneste. Realitatea este ca lor li s-au redus salariile. Academia Catavencu nu era profitabila. Atat anul trecut cat si anul acesta revista era pe o pierdere importanta. Anul trecut Academia Catavencu a avut pierderi de 400.000 de euro, iar anul acesta estimam mai mult. O reajustare a salariilor era necesara”, a spus Sorin Ovidiu Vantu.

Scuzati, pardon, iertati misteR Vantu, dar ne intrebam retoric: ce indivizi cu scaun la cap si carmaz la creier ar fi acceptat reducerea treptata a salariului si pe langa asta si directivele dumneata? E ca si cum azi as fi administrator de fonduri europene, iar maine sa fiu platit ca un administrator de bloc de Crangasi. Adevar graiesti, dar a „vanturi” duhnesti.

Cine sunt cei care au ramas la Catavencu? Nimeni altii decat „curistii de meserie”  si „limbistii de caracter” precum Doru Buscu sau Ioan Istodor. De altfel Buscu a considerat despre cei plecati ca „sunt produsul mediului Academia Caţavencu. Scoşi din acest mediu steril, sunt incapabili să se adapteze”. Pai treaba asta e cam cu dus-intors. Adica nu s-au adaptat cui? Cerintelor maleficului? Pozitiei cainelui? Ca prin adaptare s-ar intelege ajustarea convingerilor tale, a deontologiei jurnalistice in acest caz, cu „latrina politica” pe care a solicitat-o „el grande patroncito”.

Dizidentii – asa cum au fost numiti demisionarii, sunt:

Marius Borţea – Redactor şef
Cătălin Prisăcariu – Redactor şef adjunct
Mircea Toma – Şef Birou Social Politic
Alexandru Căutiş – reporter special
Răzvan Cucui – redactor
Gabriel Drogeanu – secretar general de redacţie
Alexandru Duţu – redactor
Daniel Goace – redactor
Dragoş Muşat – Birou distracţii – amuzament
Mălin Muşatescu – Birou distracţii – amuzament
Dan Stanciu – secretar de redacţie
Iulian Tănase – redactor
Marian Turosu – redactor
Alexandru Vărzaru – Şef Birou reportaj
Silviu Apostol – Birou Investigaţii
Roxana Jipa – Birou Investigaţii
Alina Moscalu – Birou Investigaţii
Radu Alexandru – Secţia Moravuri uşoare
Andrei Manţog – Secţia Moravuri uşoare

Numele grele rămân în popoul gol, dar nu-i bai, în 10 ani cresc alţii şi îşi revin. Acum depinde daca rugaciunile lui Vantu catre el insusi se vor adeveri si Nicolae Popa nu va da cu papagalul referitor la afacerile FNI si la cum au pagubit zeci de mii de oameni simpli.

Catalin Prisacaru a mentionat insa ca se va constitui o noua echipa editoriala care va pune in lumina o noua revista, o alternativa la”Academia Catavencu”. Sa fie acesta inceputul sfarsitului sau deja cancerul in metastaza (forma finala) pentru Realitatea-Catavencu?

<<Cin’ se ia cu mine bine
Ii dau haina de pe mine
Cin’ se ia cu mine rau
Sa-l pazeasca Dumnezeu>>

Asa s-ar putea traduce munca in slujba mogulului. Dar rolurile se cam inverseaza. „Vae victis” – vai de cei invinsi, mai ales daca uita sa se imbrace in violet. Prietenii stiu de ce.

PS: Video – cel mai important moment de la dezbaterea finala pentru prezidentiale unde, numele lui Vantu a facut practic diferenta intre Geoana si Basescu.

Atentie la figura lacrimogen-schilodita a lui Mircea.



Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

2 Comments

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

UPC România introduce canalul de filme Epic Drama în grila de programe

Published

on

UPC România introduce pe 12 iunie în grila de programe canalul TV Epic Drama. Canalul de filme este disponibil pentru toți clienții UPC care beneficiază de pachetele digitale Play Familia sau Play Maxim.

Programele Epic Drama aduc în prim plan evenimente grandioase, personaje de excepţie şi drame, iar mai mult de jumătate din seriale sunt producţii noi, de după 2014. Noul canal TV va oferi acces 24 de ore pe zi la o varietate de seriale de genuri diferite: război, mister, politică, adaptări literare, acţiune, aventură sau istorie.

 „Ne dorim să le oferim clienților noștri cea mai bună experiență de divertisment investind în permanență în diversificarea conținutului TV. Extindem grila de programe UPC cu noul canal Epic Drama care oferă filme seriale în exclusivitate pe piața din România. În acest moment, avem un mix de canale TV care acoperă nevoile întregii familii și vom continua să lansăm titluri relevante pentru piața locală.” a declarat Bogdan Bucurei, Head of Customer Propositions & Content UPC CEE.

Abonații UPC îi vor putea urmări pe Jonathan Rhys Meyers, Henry Cavill, Maria Doyle Kennedy, Natalie Dormer sau Aidan Turner în cele mai noi producţii de televiziune difuzate de Epic Drama.

Premierele din această vară includ serialul premiat Tannbach, care spune povestea oraşului cu acelaşi nume, prins între comunism şi democraţie, în perioada care a urmat celui de-al Doilea Război Mondial şi până la construirea zidului Berlinului.

Dinastia Tudorilor, cu o distribuţie de excepţie, prezintă domnia unuia dintre cei mai cunoscuţi monarhi din istorie, Henric al VIII-lea, dar şi viaţa sa tumultoasă.

În iulie, publicul va putea urmări Noua Colecţie, o poveste despre succes şi preţul acestuia, într-o perioadă foarte importantă pentru istoria Franţei. Un imperiu al modei ia naştere în Paris, în anul 1947, chiar atunci când oraşul îşi revine după încercările războiului.

X Company urmăreşte poveştile a cinci tineri recruţi ce vor deveni agenţi în lumea periculoasă a spionajului şi operaţiunilor secrete din cel de-al Doilea Război Mondial.

Benjamin Groocock, VP Commercial Affairs al Viasat World, declară: “De la sfârşitul anului trecut, Epic Drama a devenit un canal must-have pentru operatorii care își doresc să aibă un avantaj major din punct de vedere al conţinutului în acest climat media din ce în ce mai provocator. Cu o grilă de conţinut aleasă cu grijă, Epic Drama este deja un succes pentru publicul din România, Polonia şi Ungaria şi aşteptăm cu nerăbdare să construim mai departe succesul acestul canal şi să îl oferim clienţilor UPC din toate aceste teritorii. Relaţia noastră îndelungată se va dezvolta odată cu lansarea Epic Drama, care se alătură celorlalte canale pe platformele UPC. Suntem încrezători că publicul va continua să se bucure de conţinutul de excepţie oferit, care se află la dispoziţia sa oricând.”

Epic Drama este disponibil în aplicația Horizon Go, astfel încât utilizatorii pot urmări oriunde și pe orice device conținutul preferat. De asemenea, cu funcția Replay de la Horizon pot viziona programele timp de 7 zile de la difuzare.

Epic Drama HD este disponibil la numărul 116 din EPG, iar Epic Drama SD la numărul 115, în pachetele Play Familia și Play Maxim.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending