Connect with us

ALL MEDIA

Adela Popescu a fost nasa de botez pentru nepoata ei, Natalia Elena (galerie foto)

Published

on

 

Cu multe emotii, o mare familie reunita si cu aplauze! Asa a fost primita in randul crestinilor micuta Natalia Elena, a carei nasa a fost Adela Popescu, interpreta lui Carmen din telenovela „Iubire si onoare”, difuzata ACASA, de luni pana joi de la ora 20.30.

Intr-un cadru restrans, in familie, micuta a fost botezata de vedeta ACASA, emotionata de rolul sau. “Am fost nasica de botez pentru a doua oara, prima data l-am botezat pe Alexandru, baietelul fratelui meu Bogdan iar acum pe Natalia Elena, fiica fratelui meu Calin. Sincer ma asteptam sa mi se propuna  sa fac asta pentru ca noi, lucrurile importante le facem in familie. Sunt foarte fericita pentru ca micuta se pare ca-mi mosteneste dragostea pentru camera de luat vederi fiindca, pe tot parcursul botezului, a privit direct in camera care filma evenimentul, ca o vedeta in devenire ce este”, spune razand Adela.

Momentul botezului a fost unul amuzant pentru intreaga familie Popescu mai ales ca, in momentul in care a fost scufundata in cristelnita, micuta Natalia Elena a inceput sa planga: “Finuta mea este un copil foarte cuminte care nu plange. La inceputul botezului am pus pariu cu fratele meu, Bogdan, ca atunci cand va simti ca este bagata in apa va incepe sa planga. El a zis ca nici macar atunci nu vom avea aceasta ocazie. Ei bine, Natalia a plans iar noi am inceput sa aplaudam ca nebunii de fericire ca plange copilul, spre surprinderea preotului care nu prea intelegea ce se intampla.”

„A fost un botez linistit, cu prieteni si familie, cu ursitoare. Natalia era fascinata de cele trei domnisoare carora le-a zambit. Acum suntem fericiti ca mai avem un cadou de adaugat de Craciun, sub brad, Natalia nu o sa poata sa spuna poezia dar ar putea plange pentru Mos Craciun,  ceea ce ar fi un spectacol rar”, spune concurenta ajunsa, alaturi de partenerul ei, Alex, in semifinala de la „Dansez pentru tine”.

Din postura de nasa, Adela Popescu este gata sa se achite cu brio de sarcinile sale: „Voi avea grija de ea tot restul vietii, i-am cumparat tot ce trebuie pentru botez si o sa incerc sa o surprind. O sa ma preocup sa nu-i lipseasca niciodata nimic”, promite matusa si nasa Adela Popescu.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. corado

    24 noiembrie 2010 at 17:38

    am si eu o rugaminte la voi .. atti putea sami spuneti si mie cum faceti pozele la o calitate mult mai buna ?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending