Connect with us

ALL MEDIA

Transformare inedita pentru Adelina Pestritu

Published

on

 

Adelina Pestritu a acceptat o schimbare totala de look propusa de hairstylistul Adrian Perjovschi in cadrul proiectului “Transformari radicale by Jovsky Studio”, ceea ce a implicat nu numai coafura si machiajul, ci si culoarea pielii, iar rezultatul a fost unul de-a dreptul uluitor: in doar cinci ore, Adelina Pestritu a devenit o adevarata regina a frumusetii africane!

“Imi plac oamenii de culoare si imi plac schimbarile radicale! A fost o provocare indrazneata pentru mine!”, spune Adelina Pestritu. ”De fapt, fiecare propunere venita din parte lui Adrian Perjovschi si a Cristinei Barsan, mi se pare o provocare. Am acceptat pe loc propunerea inedita, mai ales ca am toata increderea in echipa cu care lucrez de fiecare data cu placere. Iar rezultatul a fost cel pe care l-am asteptat. Am fost incantata de faptul ca, desi sunt alba, voi deveni in cateva ore negresa 100%”, a mai spus vedeta.

“Lucrurile frumoase se nasc adesea din combinatie de pasiune si indrazneala. Sunt foarte incantat de rezultat, pentru ca am reusit sa realizez un look foarte cool pentru tema aceasta”, spune Adrian Perjovschi, dezvaluind totodata secretele coafurii impresionante a Adelinei – ”o constructie de par cu adaosuri si bureti, insa am facut in asa fel incat sa nu se observe nimic”.

Cristina Barsan, make-up artist, marturiseste si ea ca “a fost cea mai radicala și complexa transformare de pana acum! Machiajul a durat aproximativ 3 ore, în care am folosit aerograful și farduri grase. Personajul este unul misterios, dar și foarte frumos în același timp. Am speculat faptul ca Adelina chiar are trăsături afro-americane, iar ceea ce am facut a fost sa le accentuam si sa dam o tenta artistica intregii transformari”.

“Parca eram negresa de-o viata!”, spune Adelina Pestritu despre primul moment in care a putut sa-si contemple noua infatisare. “Mi-ar fi placut la nebunie sa ma fi nascut negresa!” a exclamat Adelina cand transformarea a ajuns la final. Vedeta a marturisit ca reactia initiala a celor care au vazut-o a fost de uluiala, apoi toata lumea a inceput sa o pozeze: “Probabil ca sa aiba dovata ca am fost si neagra candva!” mai spune amuzata vedeta.

Toate fotografiile realizate de The Storyalist pot fi vazute pe https://www.facebook.com/JovskyStudio/?fref=ts.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending