Connect with us

Industria de Comunicare

Agenția Dare Digital devine partenerul strategic al METRO România pentru comunicarea în mediul digital

Published

on

Reclame

Agenția Dare Digital a câștigat licitația organizată de METRO, liderul comerțului cash&carry din România, și se va ocupa, pentru următorii doi ani, de strategia de comunicare digitală a companiei. Dare Digital a fost selectată în urma unui amplu proces, la care a participat alături de alte două agenții din România.

 

Agenția va oferi soluții de digital marketing, dar și servicii de consultanță strategică și Project Management, menite a facilita comunicarea serviciilor pe care METRO le oferă principalelor sale categorii de clienți. Dare Digital va coordona activitățile de comunicare ale companiei în mediul digital, contribuind la consolidarea identității brand-ului în mediul online.

 

 „Suntem încântați să continuăm colaborarea începută cu METRO România în urmă cu doi ani și să participăm cu insight-uri strategice, bine ancorate în industrie, la consolidarea și dezvoltarea continuă a identității brand-ului în mediul online. Activitățile de digital marketing pentru o companie de acest calibru sunt întotdeauna provocatoare, luând în considerare și specificul business-ului, însă am dovedit că avem atât creativitatea, cât și pragmatismul pe care un astfel de business le cere,” declară Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital.

 

„Principalul obiectiv al strategiei METRO este de a ajuta clienţii profesioniști să aibă succes în afacerile lor. O zonă preponderentă în activitatea afacerilor independente devine zona de comunicare digitală, așa că am căutat să ne asociem cu cel mai relevant partener cu competențe digitale, care să fie alături de noi în atingerea obiectivelor. Echipa Dare Digital a fost alegerea firească, este un partener alături de care vom lansa inițiative, programe și proiecte dedicate clienților METRO profesioniști. Mediul dinamic de business are nevoie de răspuns în timp real și inovații care depășesc sfera marketingului tradițional, iar parteneriatul cu Dare Digital, suntem convinşi, va aduce beneficii importante clienților METRO – fie că vorbim despre comunicare, avantaje competitive, soluții personalizate sau servicii noi”, spune Marina Zara, Marketing Driver METRO România.


Echipa METRO România:

Marina Zara – Marketing Driver

Andreea Diaconu – Digital Marketing Manager

 

Echipa Dare Digital:

Mihai Puținelu, Client Service Director & Trends Anticipator

Ovidiu Cazamir, Digital Account & Executive Pragmatic Visionary

Alin Nemuț – Digital Marketing Expert & Strategic Visionary

Oana Rotaru – SEO & Pay-Per-Click Genius

Adrian Rădulescu – E-mail Marketing Specialist & ROI Virtuoso

Cătalina Cazacu – PPC Expert & Campaigns Designer

Paul Tănase – Art Director & New Layer Deputy

Advertisement

Alexandra Andrei – Content Manager & Crafter

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending