ALL MEDIA
Alex O’Loughlin crede că tatuajele îl protejează de ghinioane

Published
7 ani agoon
Alex O’Loughlin, protagonistul serialului “La lumina lunii” (“Moonlight”) difuzat de Pro Cinema de miercuri pina vineri, de la ora 20:00, este un mare fan al tatuajelor. Actorul crede ca acestea il protejeaza de ghinioane, boli si deochi si in multe culturi este un semn al distinctiei sociale. Drept pentru care, superstitios din fire, Alex O’Loughlin s-a umplut de tatuaje pe tot corpul – o cruce imensa pe spate si diferite alte simboluri pe brate, abdomen si picioare. Si ocazional, isi aplica si tatuaje care nu sint permanente, pentru unele roluri, sau pentru placerea personala.
Dar daca tatuajele si-au facut datoria si l-au protejat pe Alex O’Loughlin de tot felul de lucruri “necurate”, la filmarile pentru serialul “La lumina lunii” acestea i-au ridicat reale probleme. Caci daca Wentworth Miller a trebuit sa-si aplice tatuaje false pe tot corpul, Alex O’Loughlin a fost nevoit sa si le ascunda pe cele reale. Actorul de origine australiana nu a avut voie sa-si scoata deloc camasa, pentru ca nimeni nu a “vazut” vreodata vreun vampir tatuat. Au existat insa si scapari – in episodul “The Ringer”, camasa actorului s-a ridicat un pic si a dezvelit un pic din tatuajul pe care acesta il are pe mijloc.
Coltii falsi si lentilele speciale au fost alte elemente care l-au chinuit pe Alex O’Loughlin la filmarile pentru serial.
Lasa un comentariu aici!
Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

You may like

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.
În același film
Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.
“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.
“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.
„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.
28 de ani de evoluție
În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.
În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.
2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.
Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).
Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.
Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM. Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.
Audiențe
Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.
La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.
BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”
Lasa un comentariu aici!
ALL MEDIA
PRO TV lansează noua platformă PRO TV Plus! Emisiunile, serialele și Știrile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv

Published
6 zile agoon
19 aprilie 2018
Vineri seara erai în drum spre casă și ai pierdut ediția Românii au talent? Vrei să urmărești aventurile personajelor preferate din Las Fierbinți, în timp ce ești pe plajă? Ești în drum spre serviciu și vrei să fii la curent cu evenimentele care s-au întâmplat la nivel național și internațional? Atunci locul potrivit este platforma PRO TV Plus – protvplus.ro!
Cu un design și funcționalități complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conținut fresh PRO TV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Știrile PRO TV.
“Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conținutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experiență on-site modernă și simplă pentru utilizatori și, în același timp, un mediu sigur pentru partenerii noștri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital și development și reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm și alte produse și conținut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives.
Ca destinație online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conținut live, dar și producții proprii PRO TV:
- Gratuitate – poți vedea sau revedea orice emisiune sau serial PRO TV online, gratuit, oriunde te-ai afla, fără necesitatea unui abonament!
- Disponibil pe orice device – laptop, tabletă, telefon mobil
- Live PRO TV – dacă nu ești în fața televizorului, poți urmări PRO TV live, de oriunde te-ai afla
- Conținut fresh – Conținutul producțiilor de pe canalele PRO TV este actualizat în fiecare zi și este disponibil pentru cel puțin șapte zile de la încărcarea pe protvplus.ro
- Conținut exclusiv – fie că vorbim despre emisiuni sau seriale, pe protvplus.ro vei găsi video-uri speciale, pe care nu o să le vezi niciodată la TV!
- Experiența utilizatorului este personalizată – în funcție de conținutul pe care îl urmărești, ai opțiunea de a continua de unde ai rămas și recomandări personalizate, în funcție de producțiile preferate
Oriunde ai fi, indiferent de oră, te bucuri gratuit de Românii au talent la o cafea, râzi cu fierbințenii în drum spre casă și trăiești Pe bune?! la înălțime! Show-urile, serialele și știrile tale preferate sunt acum gratuit online, pe platforma PRO TV Plus!
Lasa un comentariu aici!
Radio
Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published
1 săptămână agoon
18 aprilie 2018
Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.
Despre Copilărie și Părinți
Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…
Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.
Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.
Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.
Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.
Despre iubire, bisexualitate
În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.
Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.
Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.
Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.
Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!
Lasa un comentariu aici!

Gabriela Cristea va prezenta o nouă emisiune la Antena Stars: ”Sunt foarte fericită, liniștită și pregătită să o iau de la capăt”

Viviana Sposub, noua prezentatoare a rubricii meteo Observator

Diseară, în “Fructul oprit”. Sonia decide să-i spună adevărul lui Tudor: “M-am ÎNDRĂGOSTIT!”

Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA

EXATLON. Valentin Chis, o calatorie impresionanta, de la vicecampion national de tir la coregraf si dansator de succes

Florin Călinescu intră în pielea unor mari președinți de stat pentru marile gale live Românii au talent!

Vrei să începi o poveste frumoasă? Intră pe AgențiaDeCasting.ro!

AUDIENŢE TV: PRO TV a fost lider de audienţa cu serialul Las Fierbinţi!

Ilinca Obadescu: “Din vacante colectionez momente, nu suveniruri!”

Un cuplu româno-portughez dorește să cumpere un pian pentru fiul lor, cu banii de la “Guess My Age – Ghicește vârsta”

Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA

Seara de top pentru Kanal D! Dezvaluirile facute de Diana Belbita, la “WOWBiz”, lider de audienta

PRO TV: Strategiile concurenților sunt date peste cap la Ferma vedetelor

AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu ediția aniversară de ziua lui chef Bontea

Mirela Vaida a plecat la Londra după ce a aflat că va juca rolul Donnei în musicalul ”Mamma Mia”

Primii 10 semifinaliști sunt pregătiți să facă spectacol vinerea aceasta, în prima gală live Românii au talent!

Mica bucătăreasă de 9 ani la Chefi la cuțite: își dorește să fie cercetător la NASA și să obțină cuțitul juraților

Ce face Vlad Gherman în pauzele de la filmările pentru “Fructul oprit”

Un altfel de eveniment de golf care reunește profesioniștii și amatorii

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA

EUROVISION 2018: The Humans urcă pe scena ESPreParty din Madrid

Trupa La Familia va susţine la Arenele Romane concertul “Poveste de cartier”

,,Rampage: Scăpaţi de sub control” a pus stăpânire pe box office-ul românesc

The Motans pregătește super concerte, în turneul „My Gorgeous Drama Queens”

Vertical Entertainment prezintă „Sub soarele nopţii” din 20 aprilie la cinema

Carla’s Dreams revin cu piesa “Poetic și murdar”

Eurovision 2018: The Humans susţin un recital în Israel

Albinuţa Maya se întoarce pe marile ecrane din 6 aprilie

MCulture lanseaza cel de-al optulea single: “Striga cu mine”
Abonează-te la RADAR!
PREMIILE RADAR DE MEDIA


START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară
A început votare Premiilor RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară, procesul de votare este deschis în perioada 1 februarie...


Etapa propunere nominalizări – PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018
START PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 In perioada 1-31 ianuarie, cititorii pot propune nominalizari pentru cele 16 categorii participante. ...


GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017: Fotografii de la panoul oficial
Cel mai mare eveniment media al anului!


CASTIGATORII PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017
Aseara au fost decernate PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 in prezenta a peste 800 de invitati la Ambasad’or Events. ...
Trending
- Analize2 zile ago
AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!
- Evenimente2 ore ago
Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA
- Reality Show2 zile ago
PRO TV: Lacrimi și emoție la ultimele eliminări de la Mă însoară mama!
- Emisiuni2 zile ago
Sevi şi Francesca sunt câştigãtoarele celei de-a noua ediţii “iUmor”
- AUDIENȚE TV1 zi ago
Seara de top pentru Kanal D! Dezvaluirile facute de Diana Belbita, la “WOWBiz”, lider de audienta
- Reality Show1 zi ago
PRO TV: Strategiile concurenților sunt date peste cap la Ferma vedetelor
- AUDIENȚE TV1 zi ago
AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu ediția aniversară de ziua lui chef Bontea
- AUDIENȚE TV2 zile ago
Reportajul despre sistemul sanitar de la România te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor