Connect with us

ALL MEDIA

Amalia Enache va lupta alaturi de Printesa Marina Sturdza pentru cauza copiilor abandonati din Romania (galerie foto)

Published

on

Amalia Enache, prezentatoarea Stirilor Noptii de la Pro Tv, va lupta alaturi de Printesa Marina Sturdza pentru cauza copiilor abandonati din Romania in calitate de reprezentant special al Fundatiei Hope and Home for Children Romania.

“O casa si o familie pentru fiecare copil”, acesta este tabloul ideal pe care Fundatia HHC si Amalia Enache isi doresc sa-l deseneze in realitatea Romaniei de azi. In locul institutiilor in care sunt nevoiti sa stea inghesuiti laolalta zeci de copii abandonati, HHC doreste sa gaseasca un camin pentru fiecare copil si sa aduca in viata lui caldura unei familii. “Printesa Marina Sturdza mi-a propus sa ma alatur fundatiei HHC Romania. Propunerea s-a potrivit cu o sensibilitate a mea in privinta copiilor abandonati.

Nu vreau sa intorc capul in partea cealalta pe strada daca vad un copil murdar si trist. Nu vreau nici sa-i intind cativa banuti, in speranta ca-si va lua ceva de mancare cu ei, pentru ca n-as face altceva decat sa incurajez ca si maine si poimaine el sa fie tot acolo, pe strada.  Nu vreau sa mai intalnesc copii carora nimeni, niciodata nu le-a facut vreo fotografie. Care la 18 ani pleaca in lume din centrele de plasament fara un trecut personal si fara niciun viitor, complet inabili sa se descurce si complet singuri pe lume. Si n-as vrea sa mai fie copii care atunci cand sunt bolnavi, de pilda, nu au pe nimeni sa le puna mana pe frunte sa vada daca au sau nu febra. », marturiseste sensibilizata vedeta Pro Tv.

Cu toate ca in ultimii 20 de ani in Romania s-au facut progrese foarte mari in sistemul de protectie a copilului, Amalia Enache si Fundatia HHC considera ca nimic pe lume nu poate sa creasca mai frumos un copil decat dragostea : « Eu cred ca nu e suficient sa le dam copiilor un acoperis deasupra capului, 3 mese pe zi, haine si chiar o ingrijire exemplara. Miile de copii crescuti fara afectiune, cateva sute laolalta intr-un singur centru, se intorc intr-o buna zi sa traiasca printre noi. Aici crezurile mele s-au intalnit cu cele ale HHC Romania: sa facem tot posibilul sa prevenim abandonul copiilor, iar pentru cei parasiti in institutii sa creem forme de protectie cat mai apropiate de o casa adevarata si ca intr-o familie. ».

Inainte de a se implica in actiunile Fundatiei HHC Romania, prezentatoarea stirilor Noptii de la Pro Tv a avut parte de o „calatorie” initiatica, asa cum ii place ei sa spuna, alaturi de Printesa Marina Sturdza si de alti membri ai Fundatiei. In saptamana in care a facut de fapt cunostinta cu actiunile Fundatiei si mai ales cu copiii si familiile care beneficiaza de ani de zile de ajutorul HHC, Amalia a simtit ca este pe drumul cel bun.

A vazut o mica parte dintre cei aproape 13 000 de care se ocupa Fundatia, s-a jucat cu ei, a intrat in universul lor trist, dar luminat de prezenta unor asistenti maternali si a unor perspective civilizate: „Am intalnit cred mai mult de o suta de copilasi. Tot felul de priviri, tot felul de povesti, tot felul de destine.

Adesea suflete salvate de HHC din abisul abisurilor. Unii dintre ei cu handicapuri severe, cei care pe vremuri erau legati de pat si hraniti din galeata si imi era greu uneori si sa-i privesc. Dar i-am gasit in case mai mult decat civilizate, intr-un mediu foarte apropiat de cel normal, ingrijiti de oameni adevarati.  In povestile lor de preventie a abandonului, am ajuns si in apartamente fara curent electric, cu cate 8 copii sau intr-o casa in care 3 copii frumosi, dezghetati si veseli bazaiau pe langa patul mamei pe care metastazele o mai lasasera cu vreo 30 de kilograme, dar in care am ras grozav cu cei mici.”, isi aminteste cu emotie si empatie Amalia.

HHC activeaza in Romania din 1999 in Romania.  La nivel mondial, are proiecte în 14 ţări din Africa şi Europa Centala şi de Est, fiecare proiect fiind diferit, pentru că răspunde nevoilor individuale ale copiilor. In Marea Britanie, Fundatia e patronata de personalitati precum Arpad Busson, iubitul actritei Uma Thurman, actrita Kristin Scott Thomas, vedeta BBC Kate Adie sau David Furnish, sotul lui Elton John.

Presedintele onorific HHC este Printesa Marina Sturdza a carei viata poate oricand sa faca subiectul unui roman: „Pentru mine a fost clar de cand am vazut-o pentru prima data ca aveam o multime de lucruri de invatat de la o doamna a carei poveste pleca din vechea aristocratie romaneasca si trecea printr-un fascinant traseu de munca jurnalistica la nivel mare si apoi o cariera in zona caritatii si a diplomatiei, tot la nivel inalt. Cu sarea si piperul care sunt date de prietenia ei din vremea cand a fost ba jurnalist de moda, ba consultant in aceasta zona, cu Oscar de la Renta, Karl Lagerfeld, Giorgio Armani, Ralph Lauren. Apoi UNICEF  si International Herald Tribune. », povesteste Amalia Enache de acum partener al Printesei in demersurile ei caritabile ce poarta marca HHC. 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV lansează noua platformă PRO TV Plus! Emisiunile, serialele și Știrile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seara erai în drum spre casă și ai pierdut ediția Românii au talent? Vrei să urmărești aventurile personajelor preferate din Las Fierbinți, în timp ce ești pe plajă? Ești în drum spre serviciu și vrei să fii la curent cu evenimentele care s-au întâmplat la nivel național și internațional? Atunci locul potrivit este platforma PRO TV Plus – protvplus.ro!

 

Cu un design și funcționalități complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conținut fresh PRO TV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Știrile PRO TV.

Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conținutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experiență on-site modernă și simplă pentru utilizatori și, în același timp, un mediu sigur pentru partenerii noștri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital și development și reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm și alte produse și conținut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives.

 

Ca destinație online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conținut live, dar și producții proprii PRO TV:

  • Gratuitate – poți vedea sau revedea orice emisiune sau serial PRO TV online, gratuit, oriunde te-ai afla, fără necesitatea unui abonament!
  • Disponibil pe orice device – laptop, tabletă, telefon mobil
  • Live PRO TV – dacă nu ești în fața televizorului, poți urmări PRO TV live, de oriunde te-ai afla
  • Conținut fresh – Conținutul producțiilor de pe canalele PRO TV este actualizat în fiecare zi și este disponibil pentru cel puțin șapte zile de la încărcarea pe protvplus.ro
  • Conținut exclusiv – fie că vorbim despre emisiuni sau seriale, pe protvplus.ro vei găsi video-uri speciale, pe care nu o să le vezi niciodată la TV!
  • Experiența utilizatorului este personalizată – în funcție de conținutul pe care îl urmărești, ai opțiunea de a continua de unde ai rămas și recomandări personalizate, în funcție de producțiile preferate

 

Oriunde ai fi, indiferent de oră, te bucuri gratuit de Românii au talent la o cafea, râzi cu fierbințenii în drum spre casă și trăiești Pe bune?! la înălțime! Show-urile, serialele și știrile tale preferate sunt acum gratuit online, pe platforma PRO TV Plus!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published

on

Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.

 

Despre Copilărie și Părinți

Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…

Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.

Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.

Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.

Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.

 

Despre iubire, bisexualitate

În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.

Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.

Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.

Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.

 

Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending