Connect with us

Evenimente

Ambasadorii campaniei „Dăruieşte o speranţă” organizează „Crăciun cu zâne şi povesti”, ediţia a II-a

Published

on

 

 

Tycoon Communication, Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti si ambasadorii campaniei ‚’Daruieste o speranta’’, organizeaza joi, 17 Decembrie la orele 15.00 evenimentul ‚’Craciun cu zane si povesti’’, editia a II-a in favoarea copiilor cu maladii grave care invata Centrul Educational Sfanta Faustina din Bucuresti.

Micutii cu varste cuprinse intre 5 si 18 ani, vor impodobi bradul de Craciun, alaturi de echipa de voluntari a campaniei, vor avea parte de un pranz ca in povesti, vor primi daruri si vor avea parte de multe surprize. Ambasadorii si voluntarii campaniei se vor transforma, astfel in zane bune si vor crea magia Craciunului, incercand sa le indeplineasca dorintele si sa ii faca sa uite pentru cateva ore bolile care ii macina.

Campania va continua pana in luna martie 2016 pentru intrajutorarea Centrului Educational Sfanta Faustina care este singurul centru din Bucuresti, unde sunt educati copiii cu maladii grave si terminale.

Avem si o stire senzationala, este o stire confirmata! Dupa un an de cautari prin toata tara, echipa de Actiuni Speciale a Directiei Generala a Politiei Municipiului Bucuresti, l-a gasit pe Mos Craciun si il va aduce cu ‚’duba’’ copiilor de la Faustina.

Pe data de 16 Decembrie, o echipa de voluntari va prepara pranzul pentru cei mici la Chef Parade. Din aceasta echipa fac parte:

Gabriella Pascaru Bisi – Tycoon Communication & Arta Gustului, Cristina Chiriac – Presedinte Asociatia Nationala a Antreprenorilor, Gabriel Cilinca – Ofiter de Politie, Jesica Zamfir – Concurent Master Chef, Elena Engin – Medic & Food Blogger, Victoria Pirsan – Inginer & Food Blogger.

Echipa de voluntari este alcatuita din: Cristina Murgoci, Gratiela Marineata, Liana Raluca, eleva Diana Badila, Sorina Stan, Roxana Elena, Ina Niculescu  si Irena Ion si dorim sa multumim pe aceasta cale si elevilor de la Scoala Superioara Comerciala „N. Kretzulescu” care s-au mobilizat cu hainute si pachetele ce vor fi aduse la eveniment pentru cei mici.

Multumim partenerilor care sustin evenimentul: Directia Generala a Politiei Municipiului Bucuresti, Caroli, Chef Parade, Aqua Carpatica, Vinarte, Germino, Ocean Fish, Asociatia Nationala a Antreprenorilor, Electrolux, Alex Bisi Photography, Orasul Meu, Radar de Media, Romania TV, Centrul de Presa, ItsyBitsy FM si Calendarul Magic.

Avand in vedere ca este un eveniment cu si pentru minori, dorim sa aducem la cunostinta ca exista declaratii de consimtamant a parintilor, privind imaginea copiilor care pot fi fotografiati si filmati.

daruieste o speranta - campanie de craciun

 

[nextpage title=” Campania ‘’Daruieste o speranta!’’”]

 

Campania ‘’Daruieste o speranta!’’

Tycoon Communication a lansat campania sociala ‘’Daruieste o speranta!’’in favoarea Centrului Educational Sfanta Faustina din Bucuresti.

Scopul acestei campanii este abaterea indiferentei fata de copiii care sufera de malatii grave sau malatii in faze terminale si atragerea de sustinatori, pentru ca aici la Sfanta Faustina, totul conteaza si absolut orice face diferenta! Agentia isi propune sa garanteze copiilor care frecventeaza centrul, toate conditiile necesare pentru buna desfasurare a activitatii si  doreste sa dea glas acestor copii care de cele mai multe ori devin ‘’invizibili’’ sau sunt uitati.

Centrul Educational Sfanta Faustina este singurul centru din Bucuresti unde copii suferinzi sunt tinuti aproape de educatie si de copilarie. Fondat in urma cu 11 ani de catre fundatiile Help us Dry the Tears si Nona – No Name Child, intr-un puternic parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii Marie Curie in curtea caruia se afla. O echipa dedicata  se ocupa de educatia copiilor si tinerilor care necesita tratamente speciale, copii care sufera de boli foarte grave, precum si de boli in faze terminale, sa ramana aproape de educatie si de copilarie. Copii spitalizati la Marie Curie, vin in centrul educational dupa tratamente si au acces la o educatie de excelenta prin aportul profesorilor, invatatorilor si al voluntarilor, care vin zilnic sa le predea cursuri intensive la nivelul ciclului primar, gimnazial si liceal, limba germana, engleza, franceza, matematica, fizica, ateliere de creatie, informatica si nu in ultimul rand sa se joace cu copii intr-o camera special amenajata pentru copii cu varsta prescolara.

Prin lansarea acestei campanii in 2014, Tycoon Communication invita companiile private, institutiile publice si societatea civila la participare si la sustinerea Centrul Educational Sfanta Faustina unde in anul scolastic 2014-2015 au fost educati un numar de 276 de copii cu varste prescolare si scolare.

Centrul Educational Sfanta Faustina, B-dul C-tin Brâncoveanu nr. 20, Sector 4 ( In incinta curtii spitalului Marie Curie, inainte de intrarea in spital, prima strada la dreapta, intrare laterala. Cladirea imediat dupa Centrul de Recuperare Nicolae Robanescu)

 

Va invitam alaturi de noi !

www.faustina.ro/doneaza/

Birou de presa:

Tycoon Communication – Gabriella Pascaru Bisi

gabriella@tycooncommunication.com / 0721 640 384

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

18 artişti din 15 de ţări concurează pentru Marele Trofeu al Festivalului Cerbul de Aur

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Cerbul de Aur îşi prezintă concurenţii ediţiei 2018, după ce juriul a deliberat şi a ales interpreţii care vor intra în concurs pentru Marele Trofeu al Festivalului Internaţional. Organizat de Televiziunea Română, Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va fi transmis în direct pe TVR 1 şi TVR Moldova, în perioada 29 august – 2 septembrie.

Ca urmare a numărului mare de candidaţi înscrişi, organizatorii au decis ca la secţiunea interpretare să poată intra în concurs un număr de 18 artişti, faţă de 15, cât era prevăzut iniţial.

După analiza materialelor transmise de cei peste 110 candidaţii înscrişi în selecţie, membrii juriului i-au ales pe cei 18 concurenţi care vor urca pe scena de la Braşov.

Astfel, pentru ediţia aniversară, juriul selecţiei a ales* pentru a urca pe scena prestigiosului Festival 18 interpreţi din 14 ţări şi România. Aceştia sunt:

  1. Inis Neziri (Albania)
  2. Amaliya Margaryan (Armenia)
  3. Kaye Olivier Fabian C (Belgia)
  4. John Karayiannis (Cipru)
  5. Kelly-Joyce Bale (Franţa)
  6. Ryan O’Shaughnessy (Irlanda)
  7. Omer Netzer (Israel)
  8. Damiano Borgi (Italia)
  9. Tiziana Camelin (Italia)
  10. Dinara Kairova (Kazakhstan)
  11. Antonia Gigovska (Macedonia)
  12. Karl William Lund (Marea Britanie)
  13. Lidia Isac (Republica Moldova)
  14. Dora Gaitanovici (România)
  15. Ovidiu Anton (România)
  16. Raluca Blejusca (România)
  17. Sebastian Schmidt (San Marino)
  18. Jorge Gonzalez (Spania)

 

Cei 18 artişti care vor intra în Concursul Cerbul de Aur au fost aleşi de juriul selecţiei, format din Daniel Jinga – dirijor şi compozitor, Liana Stanciu Georgescu – jurnalist de specialitate radio şi tv, Felix Crainicu – realizator Radio România Actualităţi, Andrei Tudor – compozitor, Andreea Archip – jurnalist, Gabriel Scîrlet – regizor muzical TVR şi Smaranda Vornicu Shalit – directorul Festivalului.

Următoarea etapă pentru cei 18 concurenţi este alegerea piesei din repertoriul românesc pe care o vor interpreta pe scena de la Braşov, din lista pusă la dispoziţie de organizatori pe site-ul cerbuldeaur.ro, la secţiunea dedicată.

Concursul Festivalului va debuta joi, 30 august, urmând ca, pe 1 septembrie, să aflăm numele laureaţilor ediţiei din acest an.

Pe lângă Marele Trofeu, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii:

Ø  Premiul I

Ø  Premiul al II-lea

Ø  Premiul al III-lea

Ø  Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti

Ø  Premiul Braşovului

Ø  Premiul Publicului

Ø  Premiul Presei Festivalului

Ø  Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune.

 

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu show-ul România Centenar, un spectacol ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Digi Fm prezinta concertele Apus Acustic cu Smiley, Antonia, The Motans sau Irina Rimes

Published

on

 

Vară asta, artiștii României dedică serile de miercuri apusului de soare.  Digi FM Apus Acustic, pe terasa Promenada Mall! O experientă senzorială inedită, cu artiști autohtoni și muzică 100% acustică.

Două săptămâni la rând, în fiecare seară de miercuri, ai:

Miercuri 25 iulie-ora 20.00
Irina Rimes, Antonia, The Motans, Nicoleta Nucă,  Mark Stam și Dara.

Miercuri  1 august-Ora 20.00
Smiley, Feli, Sore, Ana Munteanu, Serendinschi, Amir, Valeria Stoica, Jean Gavril.

Gazde, la Digi FM Apus Acustic, vor fi matinalii Digi FM Bogdan Miu și Cătălin Striblea.

Intrarea este liberă!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending