Connect with us

CNA

CNA: Nicio amenda pentru RADIO ZU. Votul va fi reluat!

Published

on

Foto Credit: ZU TV

Deşi au fost propuse două amenzi, 50.000 de lei şi 25.000 de lei, pentru încălcarea art. 47(2) referitor la discriminare din Codul Audiovizualului, niciuna dintre acestea nu a întrunit un număr minim de voturi pentru a fi aprobată. Votul va fi reluat. La discuţie au fost prezenţi realizatorii, scrie Mediafax

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a discutat în cadrul şedinţei publice de marţi, 21 iunie, cazul -dezbătut în presă şi pe reţelele de socializare- ediţiei matinalului Radio Zu, în care cei doi realizatori au folosit cuvinte ofensatoare la adresa echipei de fotbal din Congo.

Potrivit raportului de monitorizare, în data de 26 mai, prezentatorii matinalului„‘Morning Zu” Mihai Morar şi Daniel Buzdugan au discutat despre partida amicală de fotbal disputată cu o zi înainte între echipele naţionale România şi Republica Democrată Congo, pe stadionul Giuseppe Sinigaglia din Como (Italia). Daniel Buzdugan a afirmat, printre altele, „(…) Noi îl avem pe Father Chicken (Anghel Iordănescu, n.r.), ei cică îl au pe Father Monkey. Cei din Congo au venit cu 8.000 de maimuţe, au fost susţinuţi de 8000 de maimuţe (…)”.

În cadrul discuţiei cu membrii Consiliului, reprezentanţii radioului – cei doi realizatori, Buzdugan şi Morar, directorul de programe al radioului – Toni Teşiu, avocata trustului Intact la CNA – şi-au recunoscut greşeala şi au precizat că, de fapt, încercau să ironizeze echipa Rămâniei. „Regretăm această situaţie. Nu a avut nimic rasist în acele glume nereuşite. Am vrut să ridiculizăm meciul slab al României. Dacă jucau cu Australia, probabil am fi zis ceva de canguri”, a susţinut Buzdugan.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

ALL MEDIA

Doliu Naţional, în memoria Majestății Sale Regele Mihai I al României: 14, 15 și 16 decembrie 2017

Published

on

Ca urmare a Hotărârii Guvernului nr. 870 din 06.12.2017 prin care zilele de 14, 15 și 16 decembrie 2017 au fost declarate zile de doliu național pe teritoriul României în memoria Majestății Sale Regele Mihai I al României,

 

Consiliul Național al Audiovizualului reamintește posturilor de radio și de televiziune obligația de a-și adapta programele în mod corespunzător.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

CNA

CNA a aprobat schimbarea denumirilor şi a siglelor posturilor TV din grupul PRO! Acasă TV devine PRO 2!

Published

on

La solicitarea PRO TV SRL, CNA  a aprobat modificările cerute, mai exact schimbarea denumirilor posturilor de televiziune Acasă TV, Acasă Gold şi Sport.ro, dar şi a siglelor.

 

Solicitarea inregistrata la CNA S.C. PRO TV SRL – modificări licenţe audiovizuale Pro TV Bucureşti (satelit şi reţele de comunicaţii electronice), Acasă TV, Acasă Gold, Sport.ro, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, Pro TV Alba Iulia, Arad, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Sibiu, Tg. Mureş şi Timişoara –  prin reţele de comunicaţii electronice.

 

Potrivit Paginademedia.ro, postul de televiziune Acasa TV devine PRO 2, Sport.ro devine PRO X, iar Acasa Gold se transforma in PRO GOLD. 

In plus, Sigla Pro TV se va schimba, urmand sa dispara cele trei linii de sub numele postului si sa apara un punct intre Pro si TV. Punctul va fi prezent in toate siglele posturilor din grupul media. Se va schimba si sigla Pro Cinema, post care, asemenea tuturor celorlalte canale, isi va pastra tematica.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

CNA

Ştirea falsă cu „valul de cutremure” de la România TV, somaţie de la CNA. Iată ce a păţit Antena 3!

Published

on

CNA a somat din nou postul de ştiri ROMÂNIA TV, care a difuzat o ştire falsă în regim de breaking news. Mai exact postul de ştiri anunţa „Val de cutremure în câteva ore” , ştirea s-a dovedit a fi falsă.

Somaţie publică a primit şi postul Antena 3. Iată decizia completă a CNA! 

 

Întrunit în şedinţă publică, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcția de specialitate privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate transmise în perioada 01.01 – 31.03.2017 de 10 posturi de televiziune (Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, România TV și TVR 1). Constatând încălcarea dispozițiilor art. 35 alin. (1) din Legea audiovizualului nr. 504/2002 cu modificările și completările ulterioare („Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date”), Consiliul a decis să aplice o somație publică postului Antena 3 pentru depășirile înregistrate în luna ianuarie 2017.

De asemenea, CNA a analizat rapoartele de monitorizare întocmite ca urmare a reclamațiilor primite și a decis să aplice postului România TV o somație publică pentru că, la difuzarea în data de 05.01.2017 a știrii cu titlul „Val de cutremure în câteva ore”, radiodifuzorul nu a  respectat dispozițiile art. 65 lit. b) și c) din Codul de reglementare a conținutului audiovizual.

 

Foto Credit: CNA

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending