Connect with us

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: iUmor nu glumeşte cu audiența! Vezi ce perfomanțe a atins finala de la Antena 1!

Published

on

Duminică, 10 decembrie, finala “iUmor” a plasat Antena 1 pe primul loc in mediul urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență in targeturile național și comercial cu filmul „Avatar” in timp ce Kanal D, care a difuzat emisiunile „Roata Norocului” și „Ochii din umbra”, a obținut locul 2 la nivel național. 
iUmor a  încheiat aseara cel de-al patrulea sezon pe Antena 1, reușind de-a lungul celor 13 ediții să fie una dintre cele mai performante emisiuni ale stației, alaturi de „Chefi la Cutite”. In cele aproape cinci ore ale finalei iUmor, Antena 1 a înregistrat o medie pe minut de 1.027.000 de telespectatori din întreaga țară, pentra ca în minutul de maximă audiență de la 21:47, să capteze in fata televizoarelor 1.718.200 de români.

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-24:57
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.96.41152.0
Kanal D15.26.11097.3
Antena 114.25.71027.0
Prima TV6.02.4431.8
Romania TV5.82.4422.3

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-24:57
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 116.36.8652.0
Pro TV15.96.6633.2
Kanal D8.63.5342.4
Romania TV7.73.2306.0
Antena 35.22.1206.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-24:57
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.98.9395.9
Antena 123.08.6382.1
Kanal D7.82.9128.6
Romania TV4.81.879.3
Prima TV4.61.776.6

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

”Chefi la cuțite” lider de audiență a doua zi de Paști! Vezi aici clasamentul televizunilor ieri seară!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 09 aprilie, a doua zi de Paști, Antena 1 a lansat cu succes al cincilea sezon de ”Chefi la cuțite”, prima ediție înregistrând valori de top în target urban si comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc în target național cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul trei în toate targeturile de referință cu filmul „Cod roșu la Casa Albă” și reality show-ul „Mă însoară mama”.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din Liga I FCSB – CSU Craiova și Prima TV cu filmul românesc „Astă seară dansăm în familie” urmat de sitcomul”Trăsniții”.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:2623:041633727346
CHEFI LA CUTITEAntena 119:5922:591092698385
COD ROSU LA CASA ALBAPro TV20:2922:50912451234
SUPER POTRIVEALAKanal D23:0524:25771341159
MA INSOARA MAMA!Pro TV22:5025:03502234141
IUMOR (reluare)Antena 122:5925:11426267184

Reîntâlnirea cu Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu care își pregătesc echipele pentru confruntările din „Chefi la Cuțite” au fost urmărite in medie pe minut de 1.092.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:55, a adunat în fața televizoarelor 1.479.000 de români.

Topul posturilor TV românești în intervalul show-ului „Chefi la cuțite”, ieri 09 aprilie.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.08.71555.1
Antena 113.46.11093.7
Pro TV11.55.2938.3
DigiSport 16.12.8502.6
Romania TV5.62.6460.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 116.07.2698.8
Kanal D15.77.1684.9
Pro TV11.05.0478.6
DigiSport 18.73.9380.8
Antena 35.22.4228.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:59
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 122.88.6385.1
Kanal D19.27.2323.7
Pro TV14.45.4242.9
DigiSport 18.63.3145.6
Prima TV2.61.043.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending