Connect with us
 

  

PRO TV a continuat să le ofere telespectatorilor, și în 2015, cele mai impresionante producții, cele mai noi și apreciate filme, entertainment de calitate și cele mai bine documentate programe de știri. PRO TV a fost alegerea numărul 1 a telespectatorilor, fiind lider de piață în România și în acest an.

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată cu cifrele de audienţă înregistrate de producţiile PRO TV în 2015!

Show-urile Sunt celebru, scoate-mă de aici!, Ferma vedetelor sau Clipa de fericire, alături de producțiile consacrate, precum Românii au talent sau Vocea României, au devenit adevărate fenomene, care au marcat acest an. Atributele programelor PRO TV au fost inovația, ineditul, emoția, umorul, acțiunea și divertismentul, transformând producțiile în succese remarcabile!

 

2015, anul recordurilor de audiență la PRO TV!

Oferta PRO TV din anul 2015 a adus producții pe care românii le-au urmărit cu sufletul la gură, aducând recorduri de audiență.

PRO TV a fost in pole position încă din primele luni ale anului 2015, începând cu Sunt celebru, scoate-mă de aici!, care a fost cel mai performant reality show difuzat vreodată de o televiziune din România, cu o medie de 14.9 puncte de rating și 30.7% share și continuând cu Ferma vedetelor, care a înregistrat 97% leadership pe o perioadă de nu mai puțin de 3 luni. Emisiunea Visuri la cheie a adus pentru PRO TV un record la nivelul cotei de piață, una dintre poveștile acestui sezon înregistrând 33.7% share.

Dragos Bucur VISURI LA CHEIE

Dragos Bucur
VISURI LA CHEIE

Luna octombrie a adus un nou record de cotă de piață pentru un episod al celui mai urmărit serial de comedie, Las Fierbinți: 38.3%! De asemenea, PRO TV a înregistrat în luna octombrie cele mai bune rezultate ale unui canal TV în România în prime time, cu o medie de 25.3% cotă de piață.

„Am avut un început de an în forță, cu producția fenomen Sunt celebru, scoate-mă de aici!, am continuat cu Ferma vedetelor, care a obținut rezultate incredibile”

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV, a declarat: „Ne-am dorit ca în 2015 să le oferim telespectatorilor o varietate mare de programe: producții, emisiuni, filme, seriale și formate care să fie pe placul lor, iar rezultatele pe care le vedem acum confirmă că am reușit să ajungem în casele românilor. Am avut un început de an în forță, cu producția fenomen Sunt celebru, scoate-mă de aici!, am continuat cu Ferma vedetelor, care a obținut rezultate incredibile timp de 3 luni consecutive, apoi cu producțiile deja consacrate în România, precum Românii au talent, Visuri la cheie, Las Fierbinți sau Vocea României, toate cu rezultate foarte bune. Suntem convinși că grila pe care am pregătit-o pentru 2016 va continua să le ofere românilor informațiile, divertismentul și inovația cu care i-am obișnuit deja!”.

 

Rezultate PRO TV ianuarie – decembrie 2015

PUBLICUL COMERCIAL

În perioada 1 ianuarie –  31 decembrie 2015, PRO TV a înregistrat în prime time un rating mediu de 9.1 puncte și o cotă de piață de 23.9% în rândul publicului comercial, adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, la mare distanță de televiziunea de pe locul doi, Antena 1 care a obținut 5.3 puncte de rating și 14% share. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a atins în 2015 un rating mediu de 3.5 puncte și o cotă de piață de 18.9%, în timp ce Antena 1 a înregistrat un rating de 2.8 puncte și o cotă de piață de 14.7%.

PUBLICUL URBAN

PRO TV și-a depășit competiția la o distanță considerabilă și la nivelul publicului urban. În 2015, postul a înregistrat un rating mediu de 7.9 puncte și o cotă de piață de 17.3% în prime time, mult peste rating-ul de 5.2 puncte și share-ul de 11.5% atinse de Antena 1. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut 3.2 puncte de rating și 14.2% share, în timp ce locul doi, Antena 1 a înregistrat 2.8 puncte de rating și 12.5% share.

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a condus detașat topul audiențelor și la nivel național, atingând un rating mediu de 8.1 puncte și un share de 17.8% în prime time, respectiv un rating de 3.3 puncte și un share de 14.6% pe parcursul întregii zile. Antena 1 a înregistrat în prime time 5.1 puncte de rating și o cotă de piață de 11.1% și un rating de 2.9 puncte și un share de 12.6% pe parcursul întregii zile.

 

Adrenalină, emoții și pasiune – ingredientele show-urilor de top!

Emoțiile, pasiunea și adrenalina au fost elementele care au adus audiențe record producțiilor PRO TV. Topul emisiunilor de divertisment la nivelul publicului comercial este condus de show-urile PRO TV:

 Emisiune RatingShare
1ROMÂNII AU TALENTPRO TV18.145.6%
2SUNT CELEBRU, SCOATE-MĂ DE AICI!PRO TV14.930.7%
3VISURI LA CHEIEPRO TV10.926.4%
4VOCEA ROMÂNIEIPRO TV10.728.1%
5MASTERCHEFPRO TV1023.7%

 

Cel mai urmărit show marca PRO TV, Românii au talent, a reunit și în acest sezon momente fascinante ale românilor dornici să-și împărtășească talentul cu întreaga țară! Românii au talent a fost și în 2015 cel mai urmărit show din istoria televiziunii din România, lider absolut de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, Românii au talent a înregistrat cifre impresionante: 18.1 puncte de rating și 45.6% share.

ROMANII AU TALENT PRO TV

ROMANII AU TALENT
PRO TV

Sunt celebru, scoate-mă de aici! a fost revelația începutului de an. Timp de trei săptămâni, telespectatorii au putut urmări, live, captivanta experiență a 12 vedete în jungla africană. Show-ul fenomen al începutului de an a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 14.9 puncte de rating și o cotă de piață de 30.7%!

Visuri la cheie a readus, prin intermediul celui de-al doilea sezon, speranța în viața românilor mai puțin norocoși. Producția emoționantă a marcat și în această toamnă viețile românilor cu care soarta a fost dură. Cifrele au fost și în acest sezon la înălțime: 10.9 puncte de rating și 26.4% share pe publicul comercial.

Portativul de la Vocea României a continuat într-o notă fabuloasă cu noi reguli și voci puternice. Ritmul audiențelor de top a fost resimțit și în show-ul în care doar vocea contează. Vocile senzaționale și cei patru antrenori, alături de Pavel Bartoș, au fost ingredientele de succes care au poziționat Vocea României pe prima poziție în clasamentul show-urilor muzicale, aducând un nou sezon cu 100% leadership de audiență. Pe segmentul publicului comercial, PRO TV a înregistrat o medie de 10.7 puncte de rating și 28.1% share.

MasterChef a dominat topul audiențelor și în acest sezon, oferind telespectatorilor un meniu asezonat cu preparate de top, probe spectaculoase și concurenți determinați. Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au adus telespectorilor un sezon presărat cu ingrediente premium: probe spectaculoase, concurenți pasionați și invitați de seamă. La nivelul publicului comercial, cel mai  urmărit cooking show din România a înregistrat o medie de 10 puncte de rating și 23.7% share.

MASTERCHEF

MASTERCHEF

În prima jumătate a anului 2015, Ferma vedetelor a reunit 12 vedete, care au înfruntat provocări și sarcini inedite, asemănătoare celor de acum 100 de ani. Timp de 3 luni, reality show-ul a adus în fața telespectatorilor fața nevăzută a vedetelor, care au ieșit din zona lor de confort, și a arătat cum au făcut față, zilnic, provocărilor vieții la fermă. Ferma vedetelor a înregistrat pe segmentul comercial o medie de 9.6 puncte de rating și 23.7% share, situându-se pe locul 6 în clasamentul show-urilor de divertisment în 2015.

DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

Următorul loc în clasament este ocupat de Clipa de fericire, emisiunea care a pus în centrul atenției oameni simpli, adevărați, cu care viața nu a fost întotdeauna ușoară, iar Amalia Enache le-a arătat că o clipă de fericire poate schimba totul și că cel mai important este să nu își piardă speranța și optimismul. Emisiunea Clipa de fericire, prezentată de Amalia Enache, a înregistrat o medie de 7.4 puncte de rating și 18% cotă de piață.

Amalia Enache - Clipa de fericire

Amalia Enache – Clipa de fericire

Știrile obiective au poziționat PRO TV pe prima poziție în preferințele telespectatorilor!

PRO TV a dovedit și în acest an că informația de calitate, prezentată profesionist și obiectiv, este esențială pentru telespectatori. Programele Știrilor PRO TV au fost lider de audiență în 2015, iar noul studio de știri, dotat cu tehnologie de ultima generație, care se aliniază la cele mai noi tendințe de pe piața internațională, le oferă telespectatorilor o experiență vizuală inedită!

În 2015, primele 5 poziții în topul programelor de știri pe segmentul publicului comercial sunt (cifrele de audiență sunt pentru perioada 1 ianuarie – 30 decembrie):

  1. Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.3 puncte de rating și 22.1% share
  2. Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 7.9 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV 19:00 – 7.7 puncte de rating și 23.7% share
  4. Știrile PRO TV 22:30 – 6.7 puncte de rating și 19.8% share
  5. Observator 19:00, ANTENA 1 – 4.8 puncte de rating și 14.9% share
ANDREEA ESCA STIRILE PRO TV

ANDREEA ESCA
STIRILE PRO TV

România, te iubesc! a prezentat, și în acest an, anchete și reportaje senzaționale, a continuat să arate românilor fața nevăzută a țării lor și să prezinte exemple de români cu care ne mândrim, pentru care „se poate și altfel” a devenit un motto și un stil de viață. Materialele pregătite de echipa România, te iubesc! au înregistrat audiențe de top. Astfel, pe segmentul publicului comercial, audiența medie a fost de 5.5 puncte de rating și 16.7% cotă de piață, față de locul secund, care a înregistrat 2.8 puncte de rating și 8.6% cotă de piață.

Telespectatorii au ales și în 2015 informația de calitate prezentă în cadrul emisiunilor de tip magazin ale PRO TV, acestea ocupând primele poziții în top: 

  1. România, te iubesc! – 5.5 puncte de rating și 16.7% cotă de piață
  2. iLikeIT – 3.1 puncte de rating și 20.1% cotă de piață
  3. Apropo TV – 2.8 puncte de rating și 11.6% cotă de piață
  4. Ce se întâmplă, Doctore? – 2.6 puncte de rating și 16.4% cotă de piață.

 

Filmele difuzate de PRO TV i-au condus pe telespectatori în călătorii fascinante!

De la acțiune la comedie, fantezie sau aventură, filmele difuzate de PRO TV în 2015 au fost urmărite de zeci de milioane de români. În 2015, în top 100 de filme difuzate de televiziunile comerciale, PRO TV ocupă 94 de poziții!

Top 5 filme (cifre înregistrate pe segmentul publicului comercial):

  1. Legenda lui Hercule (noiembrie) – 16.2 puncte de rating, 33.1% share
  2. Transporter 2 (Curierul 2) (martie) – 14.7 puncte de rating, 32.7% share
  3. În spatele liniilor inamice 3 (ianuarie) – 14.4 puncte de rating, 28.4% share
  4. Centurion (ianuarie) – 14.3 puncte de rating, 29.3% share
  5. Dublu impact (ianuarie) – 14.2 puncte de rating, 28.6% share

 

Serialele difuzate de PRO TV, în topul preferințelor românilor!

Serialele difuzate de PRO TV, locale și internaționale, în 2015 au ocupat primele 3 poziții ale clasamentului celor mai urmărite producții. Top 5 seriale difuzate în 2015 (date pentru segmentul publicului comercial):

  1. Las Fierbinți (sezonul VIII) – 13.8 puncte de rating și 33% share
  2. Las Fierbinți (sezonul VII) – 12.5 puncte de rating și 28.4% share
  3. Puterea destinului (PRO TV) – 7.8 puncte de rating și 16.3% share
  4. Puterea destinului (Acasă) – 5.9 puncte de rating și 16.7% share
  5. Trădarea (Kanal D) – 5.1 puncte de rating și 11.2% share
LAS FIERBINTI PRO TV

LAS FIERBINTI
PRO TV

ALTE DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

Cu 8 sezoane de succes, Las Fierbinți a adus umorul de calitate și în 2015!

Cu cele 2 sezoane difuzate în 2015, Las Fierbinți, cel mai apreciat serial de comedie românesc, a fost din nou prima alegere a telespectatorilor!

Sezonul cu numărul 7 al serialul, difuzat în primăvara lui 2015, a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 12.5 puncte de rating și 28.4% share, iar aventurile fierbințenilor din sezonul 8 au înregistrat la nivel comercial un nou record de audiență: 13.8 puncte de rating și o cotă de piață de 33%, acesta fiind și cel mai urmărit sezon al serialului de până acum!

 

Cele mai importante competiții europene de fotbal s-au văzut în 2015 la PRO TV!

PRO TV a difuzat în 2015 cele mai tari meciuri ale celor mai importante competiții europene, precum și partide ale Echipei Naționale. Cele mai urmărite meciuri de fotbal transmise de PRO TV în 2015, la nivelul publicului național, au fost:

  1. Partizan Belgrad – Steaua București (UEFA Champions League) – aproape 2.5 milioane de telespectatori
  2. Steaua București – Rosenborg BK (Europa League) – peste 2.4 milioane de telespectatori
  3. Steaua București – Petrolul (Cupa României) – aproape 2.1 milioane de telespectatori
  4. Petrolul – Steaua București (Cupa României) – peste 2 milioane de telespectatori
  5. Steaua București – Partizan Belgrad (UEFA Champions League) – peste 2 milioane de telespectatori

„Pregătim în 2016 un line-up puternic, cu conținut de excepție, și suntem siguri că publicul din România va fi alături de noi și în acest an”

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, a declarat: „Pentru anul 2016, am pregătit o grilă specială pentru telespectatori, cu formate surprinzătoare. O să avem un început de an puternic, cu noutăți precum serialele Deschide ochii, cu o distribuție impresionantă, și Atletico Textila, care va continua tradiția umorului de calitate. De asemenea, producția fenomen Românii au talent va aduce la începutul lui 2016 o mulțime de talente și noutăți, iar cea mai importantă dintre ele este noua formulă a juriului. O să avem o altă dinamică a show-ului, iar noul membru al juriului, Florin Călinescu, asigură un extra de sare și piper! Pregătim în 2016 un line-up puternic, cu conținut de excepție, și suntem siguri că publicul din România va fi alături de noi și în acest an, tocmai pentru că fiecare producție PRO TV este gândită și realizată pentru telespectatorii noștri, pe care vom continua să îi ascultăm și să îi respectăm la fel ca până acum!”.

 grila de toamna PRO TV colaj


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursă date: Kantar Media Romania

Perioada: 1 ian-31 dec 2015

*au fost excluse redifuzările, edițiile best of și speciale

** s-au luat în considerare programele care au avut mai mult de 3 ediții

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending