Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate, în dată de 15 februarie 2016, pe intervalul orar 21:30-01:00, atunci când a fost difuzată emisiunea SINTEZA ZILEI de la Antena 3.

Analiza se referă la publicul naţional, iar cifrele sunt furnizate de Kantar Media.

Astfel, în intervalul orar monitorizat Antena 3 s-a clasat pe locul 2 cu o medie de 4,76% rating şi 14,17% share, fiind pe primul loc la nivelul cotei de piaţă (întrucât în a doua parte a emisiunii cele mai multe televizoare erau deschise pe postul Antena 3) .

Kanal D a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu o medie de 4,76% rating şi 14,17% share, în timp ce PRO TV s-a clasat pe locul secund cu 4,7% rating şi 11, 32% share. Antena 1 şi TVR 1 au continuat topul pe intervalul orar analizat.

Audiente Tv, SINTEZA ZILEI, ANTENA 3 - 15 februarie 2016


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

 

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Oroles

    18 februarie 2016 at 01:17

    Raspopituleeee o sa ramai fara cuibul tau de vipereeee.Huooooo Antenaaaaaaaaaaa.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending