Connect with us

ALL MEDIA

Analiza comparativa: cat castiga juratii de la Vocea Romaniei sau X Factor fata de Simon Cowell

Published

on

 

Juratii de la „Vocea Romaniei” si  „X Factor”  si-au rotunjit considerabil conturile in 2013. Aparitiile pe micul ecran si mediatizarea i-au ajutat sa-si mareasca tarifele, chiar daca suntem in perioada de criza.

Daca vroiati sa stiti cat castiga Horia Brenciu la un concert prin tarisoara noastra, ei bine, aveti raspunsul. Artistul cere pentru o reprezentatie nu mai putin de 20.000 de euro, plus transport si cazare pentru tot band-ul lui. La prieteni mai face cate o reducere de 5.000 de euro, ca, deh, spune ca e baiat bun. In comparatie cu el, alta jurata de la „Vocea Romaniei”, Loredana, are un tarif mai mic, de doar 10.000 de euro.

Smiley a urcat si el in acest an pretul, si de la 3000 de euro cat cerea in 2012, acum, incaseaza, pentru un concert privat, 5000 de euro, iar pentru un spectacol in aer liber, ia 7000 de euro. Aici se adauga, exact ca si la Brenciu, transportul si, eventual, cazarea. Partea buna in cazul lui este ca interpreteaza solo si nu e nevoie sa i se mai plateasca si alte dari catre instrumentisti sau backing-vocals. Marius Moga este singurul dintre jurati care a redus numarul concertelor, canta doar in duete, in schimb, este producator muzical pentru tinerii artisti si compune piese pentru interpretii consacrati. Astfel, pentru o melodie, „micul Mozart” cere intre 2000 si 3000 de euro, si cum solicitarile sunt foarte multe, conturile compozitorului s-au dublat in ultimul an!

La Antena1, lucrurile stau un pic diferit. Pana sa suporte interventia chirugicala, Dan Bittman era lider detasat cu 10.000 de euro pentru un concert, iar pentru o petrecere privata, suma mai urca un pic, pana la 11.000 de euro. Delia, in schimb, castiga doar 1800 de euro pe eveniment, la fel si Cheloo cu trupa „Parazitii”.

In concluzie, la o socoteala simpla, Brenciu este liderul detasat al juratilor la nivelul castigurilor financiare, iar daca ne gandim ca vin si spectacolele de Craciun si Revelion, unde tarifele se dubleaza de cele mai multe ori, avem imaginea clara a sumelor astronomice pe care Horia le va avea in cont la finele lui 2013.

Simon Cowell, juratul din talent-show-ul The X Factor (SUA), ocupă primul loc în topul celor mai bine plătite personalităţi din televiziunea americană, la egalitate cu Howard Stern, jurat la America’s Got Talent, scrie Reuters, care citează Forbes.com. Fiecare dintre ei a obținut venituri estimate la 95 milioane de dolari în perioada iunie 2012 – iunie 2013.

Emisiunea The X Factor este de acum difuzată în 41 de ţări, iar formatul său Got Talent este franciza de televiziune cu cele mai mari vânzări din lume”, afirmă jurnaliştii de la Forbes.com.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending