Connect with us

BUSINESS

Analiză Keysfin: Litoralul autohton şi Delta Dunării, pe placul romanilor! Turismul, creşteri semnificative!

Vara anului 2016 se anunţă a fi cea mai profitabilă din ultimii 10 ani pentru turismul românesc. Pe fondul situaţiei internaţionale, mulţi dintre turiștii români, dar şi străini, s-au reorientat către Litoralul românesc şi Delta Dunării, arată o analiză realizată de Keysfin. Peste 4 milioane de turişti ar urma să cheltuie, în acest an, în sezonul estival, peste 1,4 miliarde de lei pe servicii de cazare şi masă

Published

on

Foto Credit: Youtube (print screen)
 

Vara anului 2016 se anunţă a fi cea mai profitabilă din ultimii 10 ani pentru turismul românesc. Pe fondul situaţiei internaţionale, mulţi dintre turiștii români, dar şi străini, s-au reorientat către Litoralul românesc şi Delta Dunării, arată o analiză realizată de Keysfin. Peste 4 milioane de turişti ar urma să cheltuie, în acest an, în sezonul estival, peste 1,4 miliarde de lei pe servicii de cazare şi masă, se arată într-o analiză remisă RADAR DE MEDIA

Potrivit datelor Keysfin, numărul turiştilor care au vizitat Dobrogea (Litoral şi Delta Dunării) a crescut semnificativ în ultimii ani, pe fondul dezvoltării ofertei de servicii de calitate.

Dacă în 2010, erau înregistraţi oficial 3,04 milioane de turişti români, numărul acestora a crescut susţinut în următorii ani, la 3,23 milioane în 2011, 3,57 milioane în 2012, 3,27 milioane în 2013, 3,37 milioane în 2014 respectiv 3,80 milioane de turiști în 2015.

Analiza Keysfin turism (3)

Perspectivele sezonului 2016 sunt extrem de pozitive. Semnalele din piață indică faptul că gradul de cazare în stațiunile de pe Litoralul românesc a atins 100% în ultimele trei săptămâni, luna august este la capacitate maximă, iar perspectivele lunii septembrie sunt, de asemenea, îmbucurătoare, vremea urmând să fie propice extinderii sezonului”, spun experții de la Keysfin care estimează, pe baza așteptărilor firmelor din domeniu, ca numărul turiștilor români și străini să treacă în acest an de granița de 4 milioane.

Datele privind numărul turiștilor iau în calcul numai cifrele oficiale, raportate de operatorii din turism autorităților. Este cunoscut faptul că, pe lângă aceștia, mai există o piață alternativă de turism, așa-numitele cazări la particulari, acolo unde numărul locurilor de cazare este cel puțin egal cu cel din structurile fiscalizate. Dacă luăm în calcul și faptul că multe dintre datele trimise de operatori autorităților nu sunt cele mai fidele, avem perspectiva unui an 2016 cu un număr record de turiști”, au mai spus aceștia.

Numărul mare de turiști însemnă și afaceri pe măsură pentru firmele care lucrează în sectorul de HORECA. Datele statistice arată că, de la an la an, afacerile din acest domeniu au crescut spectaculos pe litoral.

Analiza Keysfin turism (1)

Dacă în 2010, business-ul total din zona Dobrogei, incluzând aici Litoralul și Tulcea (Delta Dunării) era cifrat la 713,3 milioane de lei, în anii următori a crescut de la 662,7 milioane lei în 2011, 805,1 milioane lei în 2012, 832,6 milioane lei în 2013, 948 milioane lei în 2014 respectiv 1,14 miliarde lei în 2015.

Estimăm un 2016 cu afaceri de aproximativ 1,4 miliarde lei, pe fondul dezvoltării unei palete extinse de servicii și ca urmare a efectului reducerii TVA. Creșterea concurenței în domeniul serviciilor de cazare și masă, dezvoltarea unei oferte competitive pentru turiști crează perspectivele unor afaceri net superioare anilor trecuți”, au mai spus analiștii de la Keysfin.

Analiza Keysfin turism (2)

CINE CÂȘTIGĂ DIN BUSINESS-UL LITORAL

Datele de la Ministerul Finanțelor, analizate de experții de la Keysfin, arată că cei mai importanți jucători din sectorul turismului litoral sunt Blaxy Premium Resors Hotel SA în domeniul hotelier, Georgio FAST SRL în sectorul restaurantelor, Undergroud Group SRL în domeniul barurilor, Tabăra Năvodari SA și Stihll SRL în segmentul taberelor, campingurilor și parcurilor de rulote și Dublet SRL, în alte servicii de cazare.

Cele mai mari afaceri în sectorul de cazare de pe Litoral, în 2015, au fost realizate de Blaxy Premium Resors Hotel SA, de 18,41 milioane de lei, firmă urmată de Vega Turism SA, de 18,4 milioane de lei și de Voila A.S SRL, de 14,5 milioane de lei.

În topul celor mai importante firme de cazare din turismul de pe litoral se mai situează, în ordinea cifrei de afaceri realizată anul trecut, firmele Mamaia Resorts Hotels SRL (10,3 milioane lei), Xenoti SRL (9,7 milioane lei), Elegant Impex SRL (7,5 mil.lei), Complex Savoy SA (7,5 mil.lei), Baron Service SRL (7,4 mil.lei), L&Sirom SRL (7,23 mil.lei) și Aurora Mamaia SRL (7,2 mil.lei).

Pe segmentul de restaurante și alte servicii de masă, Georgio Fast SRL este lider, cu afaceri în 2015 de 27,7 milioane de lei, firmă urmată de Crisrob Dede SRL (21,9 milioane lei) și de companiile Hagi Sport SRL (10,4 mil.lei), Lascu Bros SRL (14,6 mil.lei), Underground Club SRL (13,8 mil.lei), Briza Mării Negre SRL (12,2 mil.lei) și Ionuț Restaurante SRL (12,1 mil.lei).

Analiza Keysfin turism (4)

CUM ATRAGEM TURIȘTII STRĂINI

Turiștii români încep, treptat, să redescopere Litoralul românesc, creșterea calității serviciilor de cazare și masă fiind una evidentă, spun cei de la Keysfin.

Renovarea hotelurilor din Mamaia, Neptun, Olimp, Venus, Saturn și adoptarea unui management similar cu cel din Grecia, Turcia și Bulgaria au făcut ca firmele de turism să înregistreze rezultate excelente în acest an. Un cuvând greu de spus l-a avut climatul de insecuritate extern, atentatele din Turcia, Franța și Germania influențând decizia turiștilor români. Sentimentul de siguranță de pe litoralul românesc a determinat, de asemenea, și mulți turiști străini să vină pe Litoral și în Deltă, companiile de turism dezvoltând pachete turistice la prețuri atractive”, afirmă experții.

Marea miză pentru hotelierii români o reprezintă, de altfel, dezvoltarea ofertelor pentru turiștii străini, mai ales pentru cei din țările fostului spațiu sovietic și tinerii occidentali.

Numărul turiștilor străini este în creștere, de la an la an, însă sub potențial. Dezvoltarea unor oferte de servicii turistice și de distracție competitive, cu focus pe plajele de calitate, oferta de cluburi și gastronomia românească, dar mai ales pe climatul de siguranță din România, poate și trebuie să determine o creștere a afluenței turiștilor străini în țara noastră în următorii ani”, au mai spus analiștii KeysFin.

Potrivit datelor Keysfin, în 2015 au fost pe litoral 191.093 de turiști străini, iar în Deltă au fost înregistrați 33.815. Spre comparație, în 2010, Litoralul românesc a atras 133.900 turiști străini, iar în 2014 au fost 162.914.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cum poti creste afacerea ta cu ajutorul unei aplicatii mobile?

Published

on

 

Pana nu de mult, aplicatiile mobile erau rezervate corporatiilor si intreprinderilor mari, insa ultima perioada demonstreaza din ce in ce mai mult ca lucrurile s-au schimbat. Astazi, business-urile mici si medii au inceput sa fie mult mai atente cu potentialii clienti si fidelizarea celor care deja au avut primul contact cu brand-ul, fiind constiente de posibilele cresteri ale veniturilor prin dezvoltarea propriilor aplicatii mobile.

Mai mult ca niciodata, antreprenorii se folosesc astazi de beneficiile aduse de dezvoltarea unei aplicatii mobile, intampinandu-si clientii cu o experienta mobila desavarsita. Stiu si foarte bine de ce, pentru ca odata ce apeleaza la servicii de realizare aplicatii mobile si dezvolta propria idee, isi asigura un loc printre celelalte aplicatii regasite in telefonul fiecarui consumator. Odata descarcata, aplicatia va ramane cel mai probabil un timp indelungat alaturi de acestea.

Avand o imagine clara a ceea ce iti doresti ca aplicatia dezvoltata pentru afacerea ta sa faca, poti incepe prin a descrie obiectivele si a le prioritiza de la bun inceput. Indiferent ca vorbim de creare aplicatii android sau ios, in urma unei analize serioase poti utiliza oricare dintre cele patru cai principale catre o aplicatie functionala: interactiunea cu clientii, service si asistenta, promovare sau vanzari online.

 

Totusi, daca ai nevoie de argumente care sa te convinga ca o aplicatie mobila poate aduce un plus de valoare afacerii tale, iata 5 modalitati prin care poti obtine acest lucru:

  1. Cu aplicatiile mobile cresti vizibilitatea in fata clientilor in orice moment.

Persoanele obisnuite petrec in medie 2 ore pe telefonul mobil si proportia desktop-mobil s-a modificat surprinzator. Faptul ca oamenii utilizeaza mai mult mobilul, nu poate fi decat o oportunitate pentru companii, care nu intarzie sa isi ajusteze planul de marketing acestor schimbari.

Evident, avand o prezenta mobila, business-ul tau va fi expus unui public numeros. Identitatea vizuala a brand-ului trebuie vazuta mereu atunci cand oamenii deblocheaza telefonul pentru a-l utiliza in diverse scopuri. Iar acest lucru se intampla la orice pas, in timpul mersului, in asteptarea mijloacelor de transport, la munca sau in fata televizorului. Ce sunt intr-un final toate aceste momente? Ocazia potrivita pentru a trimite notificari potentialilor clienti.

  1. Marketing direct

Aplicatiile mobile iti ofera o multime de informatii cu privire la clientii tai. Exemple bune sunt datele demografice sau locatiile geografice. Mai mult decat atat, insa, poti sa oferi clientilor tai informatii relevante despre produsele sau serviciile oferite. De exemplu, specificatii ale produselor, noi caracteristici, preturi, promotii si tarife speciale. Poti cunoaste preferintele clientilor, satisfacandu-le nevoile individuale. Practic, faptul ca te promovezi mai direct este un avantaj imens.

 

  1. Ofera clientilor plus valoare

Daca te-ai gandit deja la un program de fidelizare, de ce sa nu il pui in practica folosindu-te de o aplicatie mobila? Clientii sunt interesati de produse si servicii valoroase, iar cu atat de multe alte companii care le ofera aceleasi lucruri poate fi dificil sa faca o alegere. O aplicatie mobila poate indruma clientii catre magazinul tau, utilizand spre exemplu o notificare de tip push atunci cand acestia in zona locatiei exacte a magazinului tau fizic.

 

  1. Brand awareness

Nu conteaza daca business-ul tau este unul nou sau cauti sa redefinesti identitatea vizuala a acestuia, utilizand o aplicatie mobila poti creste recunoasterea acestuia de catre utilizatori. Se recomanda sa gasesti o modalitate de a implica in mod regulat clientii in aplicatie. Cu cat acestia interactioneaza mai mult cu aplicatia, cu atat mai mult vor alege produsele/serviciile tale in detrimentul celorlalte companii. Tehnica este numita frecventa efectiva si conform acesteia, cand clientii vad o marca de mai mult de 20 de ori, abia atunci este cu adevarat observata.

 

  1. Creste loialitatea clientilor

Cati dintre clienti revin in magazinul tau pentru o a doua achizitie? Fidelizarea acestora se poate realiza atunci cand le reamintesti periodic despre existenta si tipul de produse sau servicii pe care le oferi. O aplicatie mobila realizeaza o conexiune sincera intre business-ul detinut si clientii tai, obtinand astfel recunoastere si loialitate sporita.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Ce trebuie sa iei in calcul inainte de a cumpara o locuinta intr-un complex nou?

Published

on

 

In prezent, foarte multi romani, dar mai ales bucuresteni, aleg sa se mute in garsoniere sau apartamente de 2, 3 si 4 camere, in ansambluri rezidentiale nou construite. Exista mai multe considerente pentru asta, printre care se numara faptul ca aceste complexe noi asigura o paza sporita, numeroase facilitati si, de asemenea, reprezinta alegeri interesante pentru cei care doresc sa isi mareasca familia in viitorul apropiat.

 

Ce trebuie sa iei in calcul inainte de a cumpara o locuinta intr-un complex nou?

            Decizia de a te muta la casa noua si mai ales intr-un complex rezidential este una dintre cele mai importante decizii din viata unei familii si nu trebuie luata in graba. Inainte de a te muta la casa noua, trebuie sa ai foarte multe lucruri in vedere si mai ales sa studiezi piata in amanunt, pentru a te obisnui sa analizezi lucrurile relevante si mai ales pentru a invata sa negociezi preturile cu agentia imobiliara.

Iata cateva dintre lucrurile esentiale pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand cumperi o locuinta intr-un complex nou:

 

Instalatiile electrice si  sanitare

            Instalatiile electrice si sanitare sunt vitale in orice casa. Daca acestea sunt facute corespunzator, practic intreaga fundatie pe care este construita casa se consolideaza apoi intr-o forma unitara. Instalatiile electrice si sanitare realizate corespunzator asigura buna functionare a sarcinilor cotidiene, precum spalatul rufelor, gatitul etc.

O firma de instalatori in Bucuresti caracterizata de servicii optime in acest domeniu este instalatorbucuresti-24×7.ro. Indiferent daca locuiti in Zona de Sud (http://instalatorbucuresti-24×7.ro/sector-4/) sau in partea de Nord a capitalei, sigur aveti la cine sa apelati in cazul in care instalatiile existente pe proprietatea dumneavoastra nu mai functioneaza asa cum trebuie.

 

Instalatiile de incalzire si de aer conditionat

            Pentru ca exista variatii de temperatura de la un anotimp la altul, este foarte important ca, atunci cand te muti intr-un complex nou, sa iei in calcul faptul ca aici trebuie ca vara sa iti fie destul de racoare, iar iarna cald. In aceste conditii, trebuie sa verifici cu atentie instalatiile de incalzire, precum si pe cele de aer conditionat.

Poti alege serviciile de constructii oferite de firma Euromateria din Bucuresti pentru a te asigura ca, atunci cand te vei muta in casa noua, vei avea sansa ca vara sa te bucuri de un loc unde sa scapi de canicula din oras, chiar in confortul casei tale, iar iarna un loc calduros si confortabil in care poti bea o ciocolata calda dupa o zi petrecuta in viforul de afara.

 

Amenajarea spatiilor verzi

            Un aspect crucial pentru care romanii, dar mai ales bucurestenii, aleg sa se mute intr-o casa noua din ansamblurile rezidentiale recent construite este faptul ca de obicei aceste ansambluri ofera locuitorilor sai spatii verzi chiar in incinta lor. Astfel, pentru familiile cu copii,  dar si pentru cele care planuiesc pentru viitor sa isi mareasca familia, acest lucru reprezinta un aspect important.

Este important pentru copii si nu numai sa traiasca intr-un mediu curat, in aer liber, iar a te muta cu familia intr-un complex nou reprezinta ocazia de a ii acorda copilului tau sansa de a se juca in aer liber, alaturi de cei de o varsta cu el, si chiar de a iti permite tie insuti sa petreci cateva momente relaxante departe de aglomeratia urbana care te poate astepta de fapt la cativa centimetri de locuinta pe care ai ales-o.

Este important insa ca aceste spatii verzi sa fie amenajate corespunzator: atat util cat si estetic.

Acestea sunt doar cateva dintre aspectele pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand te muti in casa noua.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Ședințe corporate cu 5% baterie sau un încărcător de rezervă pentru laptop?

Published

on

 

Tehnologia ne poate fi de real ajutor atunci când suntem solicitați să ținem o prezentare în față unei audiențe care, după caz, poate fi reprezentată de o comisie sau superiorii departamentului în care lucrăm.

Totuși, pentru ca lucrurile să funcționeze întotdeauna optim cu fiecare prezentare susținută în fața superiorilor ierarhici, trebuie ca cel puțin să aveți la îndemână un incarcator de laptop original care să armonizeze cu modelul laptopului dumneavoastră. În astfel de situații critice, când succesul este singura opțiune pe care o aveți la dispoziție, este indicat să mizați pe variante de rezervă în cazul în care bateria laptopului va ceda în cel mai important moment al ședinței.

 

Organizarea unei ședințe poate dura câteva ore, însă remedierea unei probleme tehnice a laptopului poate determina amânarea acesteia. Așadar, ce preferați?

Este adevărat că nu întotdeauna ne punem problema asupra aspectelor de mentenanță. Cine și-ar putea imagina că bateria laptopului va ceda la cel mai important slide al prezentării, sau că, mai rău decât atât, laptopul nu va mai porni odată ce ședința a început? De foarte multe ori, astfel de probleme nu pot fi anticipate în măsura în care nu ați mai întâmpinat în trecut astfel de situații. Cu toate acestea, cei care se prezintă la Power Laptop Service Bucuresti solicită servicii de reparații laptop diverse, de natură software și hardware, iar 30% dintre actualii clienți provin din medii corporate, instituționale, solicitând astfel de servicii chiar în timpul programului propriu de lucru.

 

Un laptop nealimentat poate face din momentul tău de glorie un total fiasco

Există și manageri care organizează ședințe ad-hoc, motiv pentru care angajații trebuie să pună în stand-by task-urile zilnice și să se concentreze pe rugămințile superiorului. În cazul în care există o persoană desemnată pentru organizarea ședinței și logisticii (laptop, proiector etc), aceasta ar trebui să înceapă să pună la punct detaliile legate de funcționarea optimă a laptopului, identificând și nevoia unor potențiale reparații la Power Laptop Service. În caz contrar, speech-ul, rapoartele și datele prelucrate în vederea prezentării lor în cel mai convingător mod cu putință se vor transforma într-un total fiasco pe care superiorii tăi mai mult ca sigur nu îl vor agrea. Este nevoie doar de un încărcător de rezervă, pe care îl poți achiziționa din magazinul online Power Laptop!

 

Mai bine previi decât să tratezi o serioasă problemă tehnnică

Și, pentru că tot aminteam de potențialii factori ce pot prejudicia funcționarea optimă a unui laptop, trebuie să identificați din timp aceste detalii. De pildă, specialiștii Power Laptop Service pot diagnostica gratuit eventualele probleme ale oricărui device, totul în doar câteva minute. Procedând astfel, eliminați din start riscul ca laptopul să cedeze fix în momentul prezentării unui raport anevoios, la realizarea căruia v-ați dedicat deplin. În plus, mergând din timp la un service specializat în spețe IT, nu veți mai fi nevoit să investiți sume consistente pentru achiziționarea unui nou laptop. În cazul în care, spre exemplu, costul acestuia ar fi suportat de compania pentru care lucrați, tot este de evitat această situație, fiindcă superiorii dumneavoastră nu își doresc astfel de cheltuieli spontane, luând în calcul bugetul de mentenanță pentru toate departamentele.

Timpul și energia alocate pentru desfășurarea unei ședințe importante pot fi rapid transformate în fiasco dacă laptopul ce conține prezentarea și rapoartele pe care intenționați să le aduceți în atenția superiorilor dumneavoastră nu pot fi accesate. Trusa de prim ajutor în cazul unui laptop nefuncțional trebuie să cuprindă un încărcător de laptop pe care îl puteți achiziționa rapid din magazinul online Power Laptop și, bineînțeles, o diagnoză prealabilă a potențialelor probleme de hardware și software pe care le pot trata specialiștii acreditați ai Power Laptop Service.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending