Connect with us

ALL MEDIA

ANALIZĂ Mediatrust: Digi 24, Antena 3 și Hotnews.ro sunt cele mai citate surse media în presa scrisă

Published

on

Grafice: Mediatrust

       

Digi24 este cea mai citată sursă media în presa scrisă, potrivit mediaTRUST. Raportul este realizat pe baza a 1.126 de materiale referitoare la publicaţii tipărite, online, posturi radio şi TV, care au apărut în perioada 01 august – 30 noiembrie 2015, în presa scrisă.

Digi 24 conduce topul general al celor mai citate surse media cu 130 de mențiuni în presa scrisă. Locul doi este ocupat de Antena 3 cu 104 de mențiuni, urmat de Hotnews.ro cu 101 de mențiuni. În perioada 1 august – 30 noiembrie, B1 TV a înregistrat 94 de mențiuni în presa scrisă.

Postul de televiziune România TV este în top cu 92 de mențiuni. PRO TV a înregistrat 66 de mențiuni în perioada analizată,  Realitatea TV este în top cu 61 de mențiuni, Antena1 cu 40 mențiuni, iar Evenimentul Zilei cu 30 mențiuni. Ziare.com ocupă locul 10 cu 25 mențiuni. Ziarul Financiar și Europa FM au înregistrat câte 23 mențiuni fiecare, România Liberă are 22 mențiuni, iar Realitatea.net a înregistrat 20 mențiuni.

Kanal D ocupă aceeași poziție cu Forbes cu câte 19 mențiuni fiecare. TVR 1 și Zf.ro au înregistrat câte 17 mențiuni în presa scrisă, iar Paginademedia.ro, postul TV Sport.ro și publicația online sport.ro au câte 15 mențiuni fiecare. RTV.net este în clasament cu 14 mențiuni, urmat de Evz.ro cu 13 mențiuni, Cancan.ro, Stirile PRO au înregistrat câte 12 mențiuni fiecare. Adevărul este în top cu 10 mențiuni, la egalitate cu Capital și Dcnews.ro.

MONITORIZARE MEDIATRUST (1)

Topul celor mai citate publicații print este condus de Evenimentul Zilei cu 30 mențiuni, urmat de Ziarul Financiar cu 23 mențiuni și România Liberă cu 22 mențiuni. Forbes este în topul celor mai citate publicații print cu 19 mențiuni, Adevărul și Capital au înregistrat câte 10 mențiuni fiecare, iar Jurnalul Național 9 mențiuni. Libertatea a înregistrat 7 mențiuni, iar Click 6 mențiuni.

La categoria celor mai citate posturi de televiziune, primul loc este ocupat de Digi24 cu 130 de mențiuni în presa scrisă. Pe locul doi se află Antena 3 cu 104 de mențiuni, urmată  de B1TV cu 94 de mențiuni.

România TV este pe locul patru cu 92 mențiuni. PRO TV este în top cu 66 de mențiuni, Realitatea TV a înregistrat 61 de mențiuni, iar Antena 1 cu 40 mențiuni. Kanal D a înregistrat în perioada 1 august –  30 noiembrie 2015, 19 mențiuni, TVR1 – 17 mențiuni, iar Sport.ro 15 mențiuni. Prima TV este în clasament cu 8 mențiuni, TVR 2 – 6 mențiuni.

MONITORIZARE MEDIATRUST (2)

Europa FM este cel mai citat post de radio în presa scrisă cu 23 mențiuni. România Actualități este pe locul doi cu 8 mențiuni, urmat de RFI cu 7 mentiuni. Radio 21 are 4 mențiuni. PRO FM, Kiss FM și Realitatea FM au înregistrat câte o mențiune fiecare.

Hotnews.ro ocupă prima poziție în topul celor mai citate publicații online cu 101 mențiuni. Locul doi este ocupat de Ziare.com cu 25 de mențiuni. Realitatea.net ocupă locul 3 cu 20 mențiuni. Zf.ro a înregistrat în perioada analizată 17 mențiuni, iar Paginademedia.ro și Sport.ro 15 mențiuni. RTV.net este în top cu 14 mențiuni. Evz.ro a înregistrat 13 mențiuni și este urmat de Cancan.ro  si Știrileprotv.ro cu 12 mențiuni fiecare. Dcnews a înregistrat 10 mențiuni, și Wowbiz.ro 8 mențiuni. Gândul.info – 6 mențiuni, Libertatea.ro – 5 mențiuni. Wallstreet.ro și Capital.ro au înregistrat fiecare câte 3 mențiuni.

În topul publicațiilor de business se află Ziarul Financiar cu 23 mențiuni. Forbes se află pe locul doi cu 19 mențiuni înregistrate, urmat de Zf.ro cu 17 mențiuni și Capital cu 10 mențiuni.  Wallstreet.ro și Capital.ro sunt în clasament cu câte 3 mențiuni fiecare, iar Business Magazin cu 2 mențiuni.

Citările surselor media s-au făcut în materiale care au avut ca principale subiecte: politica interna, mass-media, economie, mondenităţi, sport, transport, etc.

 

Metodologie

Studiul “Cele mai citate produse media din Romania” oferă informaţii cu privire la numărul citărilor unor produse în media (print), fără a include şi agenţiile de presă. Cercetarea a fost realizată în perioada 1 august – 30 noiembrie 2015.

Analiza include toate materialele din presa tipărită care au citat diferite media (publicaţii print, online, radio şi TV). Raportul include publicaţii care fac referire la articole, comentarii și declaraţii ce au apărut în diferite media, cu condiţia ca acestea să nu fie review-uri sau reprintări din alte media. Publicaţiile incluse în raport pot fi recunoscute după următoarele forme:

O declaraţie se află între ghilimele şi sursa este menţionată în fraze care arată astfel: “Joi, Libertatea a scris că …”/ “jurnaliştii de la Adevarul au notat că …”/ “Radio România Actualităţi informează despre …”/ “în interviul de la Antena 3 X a spus că …”/ “potrivit unui studiu condus de saptămânalul Capital …”

Principalul criteriu conform căruia un anumit material poate fi acceptat, constă în referirea directă asupra unui articol, a unei declaraţii sau a unui comentariu publicat în alt ziar (print sau online) sau la un post de radio/TV. Suma referirilor la anumite ziare sau posturi radio/TV nu include citările mutuale (ale publicaţiilor care fac parte din acelaşi trust):

Adevarul Holding, Biz Age, Cancan Media, Editura Evenimentul Zilei şi Capital, Media Sud Management, Editura Intact, Ringier Romania, M&C Strategy Development, Media Gamma Publishers, Mediafax Group, Intact Interactive, Intact Media Group, Antena TV Group, Antena 3, Ad Evolution, Hotnews.ro, Q2M, Internet Corp, Europe Development International, Grupul Media Camina, Radio XXI, Societatea Romana de Radiodifuziune, PRO TV, Lagardere, Realitatea Media, SBS Broadcasting Media, RCS&RDS, B1 TV Channel, Dogan Media International, Clas Media, Societatea Română de Televiziune.

Dacă o referire la acelaşi ziar, post radio/TV, portal a apărut de mai multe ori într-un material, dar în diferite contexte, multiplicitatea citării, nu cea a referirilor la alt mediu, s-a luat în considerare în analiza finală.

Raportul nu include materiale care:

– fac referire la profilul de business al unui mediu particular sau includ informaţii care reprezintă comentarii ale jurnaliştilor, fără ca acestea să fie corelate cu ceea ce este scris în articolele respective;

– se referă la presa străină;

– sunt numite referinţe proprii – un ziar/post face referire la propriile sale informaţii sau articole, sau la cele din publicaţii aparţinând aceluiaşi trust;

– au fost publicate într-un ziar al cărui conţinut cuprinde materiale republicate în alte ziare;

– citează publicaţii neactualizate (mai vechi de 3 ani), sau care se referă la media care nu mai există;

– se referă la informaţii de pe site-urile unor companii şi organizaţii;

– sunt repetiţii ale aceloraşi programe de la un anumit post TV sau radio;

– fac referire la filme difuzate de posturile de televiziune;

– sunt comentarii despre o fotografie sau o copertă

– sunt review-uri publicate în presă sau difuzate la TV sau radio.

 

Studiul nu include informaţii care provin de la agenţiile de presă: Mediafax, NewsIn şi Agerpres. Cuvintele cheie luate în considerare pentru această analiză sunt: 12 publicaţii tipărite (Adevărul, Biz, Business Magazin, Capital, Click, Curierul Naţional, Evenimentul Zilei, Forbes, Jurnalul Naţional, Libertatea, România Liberă, Ziarul Financiar), posturi TV (Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, N24 Plus, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR 1, TVR 2), radio-uri (Bucureşti FM, Europa FM, Kiss FM, Magic FM, PRO FM, Radio 21, Radio ZU, Realitatea FM, Radio România Actualităţi, RFI) şi site-uri (adevarul.ro, antena1.ro, businessmagazin.ro, cancan.ro, capital.ro, click.ro, curierulnational.ro, dailybusiness.ro, evz.ro, gandul.info, hotnews.ro, jurnalul.ro, libertatea.ro, moneymagazine.ro, paginademedia.ro, realitatea.net, romanialibera.ro, rtv.net, stirileprotv.ro, wall-street.ro, zf.ro, dcnews.ro, ziuanews.ro, ziare.com, repotervirtual.ro).

 

Lasa un comentariu aici!

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending