HomeAUDIENȚE TVAnalizeANALIZA: Pro TV, record în istoria audiențelor în luna martie pe segmentul publicului comercial!

ANALIZA: Pro TV, record în istoria audiențelor în luna martie pe segmentul publicului comercial!

În luna martie 2017, Pro TV a obţinut cel mai bun market share înregistrat de un post de televiziune românesc din istoria măsurată a audienţelor, atât în prime time, cât şi pe parcursul întregii zile!

 

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV și-a depășit propriul record de audiență pe parcursul întregii zile, înregistrat din luna decembrie 2002, când a obținut o medie 4.4 puncte de rating și 23.6% share! Astfel, în luna martie 2017, Pro TV a înregistrat o medie de 4.5 puncte de rating și 25.5% share pe parcursul întregii zile, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat numai 2.8 puncte de rating și 15.6% share.

 

În prime time, Pro TV continuă să seteze recorduri pe care le și întrece! În martie 2017, Pro TV a obținut în prime time, pe targetul comercial, 11.0 puncte de rating și 29.7% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund,  ANTENA 1, care a înregistrat 6.4 puncte de rating și 17.2% share. Recordul de market share în prime time pe targetul comercial era deținut tot de Pro TV, cu o medie de 28.8%, rezultat obținut în martie 2014.

 

Top programe Pro TV în luna martie 2017

 

În fiecare zi, de luni până duminică, Pro TV le oferă tuturor românilor programe care le aduc informații prezentate în mod obiectiv, divertisment de calitate, dar și filme și seriale de producție internațională sau locală, care sunt întotdeauna preferate de români.

 

Printre programele care au contribuit la recordul de market share înregistrat de Pro TV în luna martie 2017 pe targetul comercial se numără Românii au talent, cel mai iubit show de divertisment, care a obținut luna trecută, cu cele 5 ediții difuzate, o medie de 20.6 puncte de rating și 54.1% share și Las Fierbinți, cu 10 episoade difuzate în luna martie și o medie de 13.0 puncte de rating și 33.7% share pe targetul comercial.

 

De 21 de ani, Știrile Pro TV au convins românii că, în fiecare zi, vor afla în fiecare jurnal cele mai noi informații din țară sau la nivel internațional, bine documentate și prezentate obiectiv. Cu cele 31 de difuzări din luna martie, Vremea – Știrile Pro TV 19 a obținut o medie de 11.4 puncte de rating și 30.9% share, Știrile Pro TV din Sport 19 au înregistrat o medie de 11.3 puncte de rating și 32.7% share, iar Știrile Pro TV 19, prezentate de Andreea Esca în timpul săptămânii, au adus o medie de 10.3 puncte de rating și 33.8% share pe segmentul publicului comercial.

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre PRO TV

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada luna martie 2017       

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns