RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză cu cifrele de audiență inregistrate săptămâna trecută de serialul „Puterea destinului” difuzat la Acasă TV.
Astfel, în săptămâna 26 – 30 ianuarie, Acasă a reuşit să se claseze pe primele locuri în topul preferinţelor telespectatorilor şi să aducă în fața televizoarelor, în medie, 1,7 milioane de persoane.
PUBLICUL DE NISA – FEMININ
Serialul Puterea destinului a adus postului Acasă primul loc pe segmentul său, destinat publicului feminin din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, obţinând 10,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22,1%.
PUBLICUL COMERCIAL
La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Puterea destinului s-a clasat pe locul al doilea, cu 7,4 puncte de rating şi 17,3% share. Primul loc a fost ocupat de Ştirile PRO TV, cu 9,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22,2%.
PUBLICUL URBAN
Şi la nivel urban, Acasă s-a menţinut pe locul secund în intervalul orar 19:00 – 20:30, obţinând 7,6 puncte de rating şi 14,3% share. Primul loc a fost ocupat şi de această dată de PRO TV, cu 9,5 puncte de rating şi 17,9% share.
PUBLICUL NATIONAL
La nivel naţional, Puterea destinului a obţinut 9,0 puncte de rating şi 15,5% share, clasându-se tot pe locul al doilea. PRO TV a fost şi pe acest segment lider de audienţă cu 11,4 puncte de rating şi 19,6% share.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Foto Credit: Acasa TV