Connect with us

Radio

Anda Adam exclusiv in matinal DigiFM: „Nu reușeam să îmi aduc aminte cum arată copilul meu”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM

Anda Adam le-a făcut o vizită lui Bogdan Miu și Cătălin Striblea în studioul Digi FM. Artista a venit să le povestească băieților despre experiența sa de la Exatlon, după ce s-a ales cu o accidentare destul de gravă.

Ea a suferit o operație de ligamente încrucișate și are nevoie de o recuperare de șase luni.

Bogdan Miu a fost curios să afle dacă Anda ar lua-o de la capăt cu Exatlon, știind că se va accidenta și cât de greu îi va fi fără fetița sa.

“Aș lua-o pentru că eu cred că este cea mai tare emisiune. Nu degeaba omul care a gândit-o are atât de mult succes.”, a recunoscut artista.

Artista a mai spus că mâncarea era foarte puțină și că nu mai suporta zgomotul valurilor care se spărgeau, pentru că îl auzea constant. “Devenise ca picătura chinezească”, a completat ea.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Pavel Bartoș exclusiv pentru DigiFM: „Mă deranjează termenul de vedetă”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM

Pavel Bartoș a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Cătălin Striblea a început interviul cu o scurtă prezentare a lui Pavel Bartoș, în care a enumerat motivele pentru care acesta este celebru. Actorul a avut însă niște remarci la acest termen.

„Nu știu dacă a fi celebru este un vis al meu. Încerc doar să îmi fac treaba. Mă deranjează termenul de vedetă. Vedetă înseamnă ceva mult mai complex. Vedetă este Simona Halep, Gică Hagi, Ilie Năstase. Eu mă consider o persoană publică, cu un oarecare succes. Mă bucur că am succes în teatru cât și în televiziune.”

Pavel Bartoș a vorbit despre înscrierea la facultate, la Teatru. Uitase banii de înscriere acasă și chiar dacă i-ar fi trimis mama sa banii, ar fi ajuns prin mandat poștal abia în 3 zile. Acest lucru ar fi însemnat să rateze înscrierea, pentru că era ultima zi.

“Am uitat banii de înscriere la facultate. Am intrat în cancelarie, erau vreo 7-8 profesori. Le-am zis că am uitat banii de înscriere la teatru acasă și am nevoie de 5000 de lei. <<Mă ajutați? Promit că peste 3 zile, când vin banii, vi-i dau!>>. ”

Pavel a avut mare noroc, pentru că unul dintre profesori a apreciat curajul său și i-a împrumutat banii. “Din fundul sălii, profesorul de franceză, domnul Ionescu a zis <<Ia uite, mă! În sfârșit cineva cere bani pentru că vrea să facă școală. Da, îți dau eu, tinere!>>. Venea apoi la toate examenele mele și mereu îmi spunea că au fost cei mai bine investiți bani”, a completat el.

Mama sa credea că el va da la Drept. După ce a intrat la Teatru, Pavel s-a dus acasă să îi dea vestea cea mare. Iar dialogul dintre ei, a sunat cam așa (după cum ne-a povestit actorul):

-Mamă, am intrat!
-Ce bine!
-Da, dar trebuie să îți spun ceva! Am intrat la Teatru!
-Pauză…. E facultate. Tot e bine. Măcar nu ajungi golan!

Pavel a povestit și despre o întâmplare, din copilărie, care l-a marcat destul de mult.

”Pe data de 3 martie am pierdut cartela. Până pe 31 martie, mă gândeam că nu o să avem ce să mâncăm. Am refăcut drumul de acasă la magazin de trei ori, plângeam. Până la urmă m-am întors și am întrebat vânzătoarea. Am găsit cartela acolo, o adusese un domn. E foarte important ca generațiile de acum să știe că nu e bine cum a fost. ”

Cătălin Striblea a vrut să știe cât de apropiat este Pavel Bartoș de Smiley.

„Suntem mai mult decât prieteni. Smiley este un membru al familiei. Mi-e dor când nu suntem împreună. El are o educație foarte sănătoasă și se simte asta. Are mult bun simț. Datorită lui pot să zic că am devenit un om mai bun. Nu a zis niciodată ceva de rău de nimeni.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Răzvan Burleanu la DigiFM, despre fotbal: „contează foarte mult investiția într-un copil”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM

Răzvan Burleanu a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Președintele Federației Române de Fotbal a vorbit despre tatăl său, fost jucător de fotbal la FCM Bacău și Ceahlăul Piatra Neamț, care i-a influențat viața. Deși toată lumea se aștepta ca și el să urmeze aceeași carieră, la vârsta de 19 ani a avut o discuție cu părinții săi și le-a spus că renunță la fotbal și se va ocupa de partea academică.

“Lucrul cel mai important pe care l-am învățat de la tatăl meu a fost acea dorință foarte mare de victorie.”, a spus șeful FRF.

Cătălin Striblea a atins și subiectul lipsei de performanță în fotbalul românesc, pentru care Răzvan Burleanu a avut și o explicație.

“Un jucător se creează și contează foarte mult investiția într-un copil. Fotbalul începe de acasă, de la vârsta de 5 ani. Nu avem mecanisme de selecție bine puse la punct și nici componenta de pregătire. Ne-a lipsit o viziune după anii ’90. Acest lucru a dus la rezultatele slabe, nu numai din fotbal, ci din tot sportul. Avem nevoie de 7-8 ani de zile ca să ajungem la nivelul țărilor mijlocii.”

Matinalul Digi FM a fost curios cum îi vede președintele FRF pe oamenii cheie din fotbalul românesc.

Despre Adrian Mutu, Răzvan Burleanu spune că este “un manager sclipitor. Are un ochi foarte bun, reușește să vadă jucătorul și forma lui. Sunt foarte încrezător în cariera de antrenor a lui Adrian Mutu.”. De asemenea, și despre Cosmin Contra are o părere foarte bună – “Colaborarea cu Cosmin este una extraordinară. În el am găsit o capacitate de muncă extrem de mare, el a fost un jucător extrem de muncitor. Văd la el o relație foarte bună cu loturile de juniori.”

Răzvan Burleanu îi este recunoscător chiar și lui Ovidiu Ioanițoaia, chiar dacă acesta a avut câteva materiale scrise care nu îi făceau cinste președintelui. “Campania condusă de el ne-a determinat să fim foarte corecți și transparenți. Chiar îi mulțumesc, ne-a făcut să fim mai atenți. Nimeni nu spune că nu facem și lucruri rele, mai facem și noi.”

Un alt personaj din lumea fotbalului de care a amintit Cătălin Striblea a fost Gigi Becali. “El pe mine nu mă place în niciun caz. Când mă refer la el, mă refer la profilul lui, nu la persoana lui. Profilul lui nu face bine fotbalului românesc.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending