Connect with us

ALL MEDIA

Andreea Banica: vedetele gen blonda lui Bote si Simona Sensual prind numai la prosti!

Published

on

 

In mod normal, vedetele ar trebui sa se remarce prin talentele lor artistice, doar ca mai nou, e o pereche de sani siliconati si un iubit celebru sunt suficiente pentru a deveni faimoasa. Intrebata ce parere are despre vedetele gen Blonda lui Bote sau Simona Sensual, Andreea Banica a declarat: ‘Pentru mine, vedete sunt acele persoane care fac ceva, precum cantaretii, actorii, realizatorii tv sau prezentatorii tv. Eu nu consider ca personajele care tin in permanenta prima pagina a ziarelor sunt vedete. Si totusi, de ce sunt ele promovate? „E aberant ca personajele de genul acesta sa fie vedete, dar se pare ca la prosti prind. Altfel, nu imi explic de ce sunt promovate’, a spus cantareata.


Ce are ea in plus fata de blondinele pline de operatii estetice din showbiz? ‘In primul rand talentul, eu cu asta ma laud. Sunt o persoana foarte serioasa pe plan profesional. In plus, chiar daca nu ma consider femeia perfecta, ma pot mandri ca sunt naturala. Pana la varsta asta nu mi-am facut niciun fel de ajustari,’ a adaugat ea.

Cu toate astea, Andreea nu e impotriva operatiilor estetice. “Daca voi avea un al doilea copil si voi considera ca e momentul si am nevoie de vreo ajustare, nu voi sta pe ganduri, dar pana acum nu a fost cazul’, spune cantareata.

Si totusi, cum reuseste sa se mentina intr-o forma de invidiat dupa ce a devenit mamica? Se pare ca sportul si dieta sunt secretele ei. ‘Dupa ce am nascut, mi-am schimbat total regimul de viata. Cand a aparut fast food-ul in Romania, eram cea mai mare fana, mancam non stop de acolo. Pana mi-am dat seama ca e o prostie sa mananci fast food si sa mai vrei sa arati si bine.  Acum, abia daca mai stiu ce gust au cartofii prajiti. In prezent incerc sa consum in fiecare zi altceva si chiar sa elimin complet alimentele care contin zahar si amidon. In plus, merg la sala de trei ori pe saptamana si apelez des la masaj si tratamente corporale’, a declarat ea.

Cat scoate din buzunar pentru toate astea ? ‘Ma costa cam 600 de euro lunar tot tratamentul asta, dar vad ca fizicul meu s-a schimbat foarte mult, asa ca se merita’, spune Andreea.

Proabail ca trupul de invidiat este si secretul la care apeleaza pentru a-l seduce pe sotul ei zi de zi. ‘Imi condimentez viata sexuala facandu-i pe plac sotului meu. Nu folosesc afrodisiace, pentru ca suntem doi oameni apti din punct de vedere sexual. Atractia dintre noi este foarte mare, asa ca nu mai e nevoie de nimic’, a incheiat Andreea Banica.


Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Mihaela

    23 martie 2010 at 00:05

    Andreea Banica nu se uita ca si ea e blonda???

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending