Connect with us

ALL MEDIA

Andreea Doinea de la Divertis va fi mămică

Published

on

 

Pe lângă îndatoririle de agent special de la ”Divertis – Serviciul Român de Comedie”, Andreea Doinea a primit de curând o nouă … sarcină: va deveni mămică. Actriţa din show-ul de umor de la Pro Tv este însărcinată în patru luni şi aşteaptă cu nerăbdare clipa în care îşi va ţine în braţe copilaşul.

Deşi nu ştie încă dacă bebeluşul va fi fetiţă sau băiat, Andreea este extrem de bucuroasă de tot ceea ce i se întâmplă: ”Copilaşul se ascunde la toate ecografiile, aşa că nu ştim încă ce va fi. Îmi doresc însă să fie sănătos, frumos, deştept, bun, norocos, talentat, carismatic, înţelept, să ajungă preşedintele Băncii Naţionale. Lăsând gluma la o parte, pot sa zic că am şi două nume pregătite: Luca Andrei dacă e băiat şi dacă e fată Sara Alesia”, a mai spus actriţa.

Andreea Doinea povesteşte că bucuria a fost dublă pentru că a aflat de sarcină chiar a doua zi după ce a fost cerută în căsătorie: ”Sincer, nu mă aşteptam la asta, dar un copil este o minune în viaţa oricărui cuplu. Am aflat că sunt însărcinată a doua zi după ce am fost cerută în căsătorie. Pe 16 ianuarie am avut cununia civilă, iar nunta religioasă urmează să o facem la anul”, a mai spus aceasta.

Acum, Andreea se bucură de fiecare clipă de răsfăţ din partea celor dragi. ”În fiecare zi am parte de lucruri noi, care pentru mine sunt de-a dreptul miraculoase. Am pofte tot timpul şi dintre cele mai ciudate şi variate: de la struguri, la fructe de mare. Casa părinţilor mei s-a transformat într-o adevărată fabrică de socată, iar soacra mea, unguroaică, ne trimite tot felul de bunătăţi de care nici nu ştiam că există. Toată lumea mă răsfaţă!” Şi pentru ca perioada sarcinii să îi fie cât mai uşoară, şi colegii Andreei de la ”Divertis – Serviciul Român de Comedie” au devenit foarte grijulii cu viitoarea mămică: ”Am noroc ca sarcina să nu fie atât de avansată, iar burtica să nu fie aşa mare.

Toni este extrem de înţelegător, ca de altfel toată echipa. Iar rolurile create pentru mine se pliază pe situaţia dată. Aniela Petreanu îmi este şi ea de mare ajutor, am învăţat de la ea o grămadă de lucruri despre bebe. Sper şi eu să am un copil la fel de simpatic şi haios cum e al ei. Sunt foarte fericită că am parte de oameni cu suflet în jurul meu”, a încheiat bucuroasă Andreea.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending