Connect with us

Evenimente

Andreea Raicu si Roxana Voloseniuc lanseaza Stylepedia – “Codul bunelor tinute”

Published

on

Pe 10 decembrie are loc lansarea DVD-ului de moda si stil  “Codul bunelor tinute”, realizat de Andreea Raicu si Roxana Voloseniuc.

Acest DVD deschide seria proiectelor care se vor desfasura sub egida Stylepedia. Aceasta este platforma prin care Andreea si Roxana doresc sa lanseze o campanie a bunului gust, care se adreseaza tuturor femeilor, indiferent de varsta sau situatie materiala.

Motto-ul acestui DVD este “Stilul nu are legatura cu posibilitatile  financiare”. Orice femeie poate avea stil, atata vreme  cat respecta reguli simple, perfect ilustrate si  teoretizate in acest DVD.

Prin acest proiect, realizatoarele isi propun sa contribuie la infrumusetarea acestei lumi si sa aduca frumosul in casele  tuturor femeilor din Romania.

“Sa fii modern si stilat nu mai este dezideratul claselor superiore, devenind in ziua de azi o necesitate la fel de importanta precum  bunul gust sau bunul simt. In fiecare zi suntem etichetate de oamenii cu care intram in contact; de ce sa nu transformam acest lucru intr-un avantaj  personal?!”, declara Roxana Voloseniuc.

DVD-ul  “Codul bunelor tinute“ cuprinde trei capitole importante:

ü  Detoxifierea garderobei – care sunt lucrurile pe care trebuie sa le pastrezi si care sunt cele la care trebuie sa  renunti definitiv;

ü  Cele 10 elemente esentiale pe care orice garderoba trebuie sa
le contina, dar si caracteristicile pe care trebuie sa le urmaresti  pentru ca aceste obiecte vestimentare sa treaca proba timpului si sa  fie la fel de moderne si peste cativa ani;

ü  Dress-code-urile cele mai frecvente si caracteristicile lor.

Toate aceste capitole sunt insotite de 140 de tinute exemplificate vizual, dar si de informatii teoretice. Acesta este  punctul forte al DVD-ului si lucrul care il detaseaza de toate produsele de moda de pe piata.

“Sigur ca este important sa stii teorie, dar si mai important este sa vezi cum aceasta teorie devine realitate! Stylepedia este un proiect de suflet, in care punem in aplicare  atat cunostintele de moda, dar si experienta noastra de femei cu viata personala, responsabilitati si cariera. In plus, demersul nostru a  pornit din dorinta aprinsa de a fi in pas cu timpurile pe care le  traim, fie ca este vorba de moda sau lifestyle.
Ne place sa traim frumos, inconjurate de lucruri si de oameni frumosi! ”, spune Andreea Raicu.

DVD-ul „Codul bunelor tinute” va fi disponibil in majoritatea retelelor de presa, dar si online, pe site-ul dedicat www.andreeasiroxana.ro

Accesand link-urile de mai jos puteti vedea coperta si trailer-ul DVD-ului.

http://mail.mme.ro/imp/attachment.php?u=stylepedia%40mme.ro&t=1291885613&f=dvd_cover_tv.tga

http://mail.mme.ro/imp/attachment.php?u=stylepedia%40mme.ro&t=1291885613&f=Trailer.mpg

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Incep audițiile pentru Mastering the Music Business

Published

on

Ediția din acest an a Mastering the Music Business – conferința dedicată industriei muzicale din România – aduce încă o noutate: sesiunile de audiții.

În timpul acestora, câțiva dintre producătorii muzicali invitați (autohtoni și internaționali) le vor oferi feedback în timp real, față în față, celor care se înscriu.

Practic, juriul format din specialiști: Dan Byron (România), Serban Cazan (România), Alex Cotoi (România), Matt Lawrence (Grammy Award winner – UK), James Lewis (UK), Alex Mihulin – Versus (România), Victor Panfilov (România) va audia piesele și, pentru fiecare compozitor și/ sau artist în parte, va oferi sfaturi în acord cu expertiza fiecărui profesionist.

 

Cum te poți înscrie la audiții?

Trimite o piesă (un link la YouTube sau Soundcloud – nu sunt acceptate piesele atașate mailului) pe adresa de mail: ask@masteringthemusicbusiness.ro , cu subiectul „Listening Sessions” până la data de 28 februarie 2018. În corpul mailului adaugă și numele persoanei care înscrie piesa și care va participa la audiții.

Pe 10 martie se vor anunța piesele care vor fi audiate. Programul sesiunilor de audiții în cadrul conferinței va fi anunțat odată cu programul detaliat al acesteia.

 

Condiții de participare la audiții:

Doar persoanele care au deja un bilet valid pentru conferință (cel puțin pentru zilele de 20 și 21 martie) pot înscrie piese pentru sesiunile de audiții.

 

Mastering the Music Business, prima conferință dedicată industriei muzicale din România, a ajuns la cea de-a treia ediție și se va desfășura în perioada 20 – 21 martie 2018, la București. Acest eveniment le aduce participanților numeroase oportunități de relaționare cu persoane-cheie care activează în industria muzicală și în industriile adiacente.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Carla’s Dreams, concert la Arenele Romane din Bucuresti: “Monomaniac”

Published

on

Carla’s Dreams revin pentru al treilea an consecutiv la Arenele Romane din Bucuresti pe 5 mai de la ora 19:00 în cadrul unui nou eveniment BestMusic Live Concerts și Global Records!

Show-ul se numește “Monomaniac”, prilej cu care Carla’s Dreams vor prezenta publicului piese noi, dar și alte piese deja îndrăgite de fanii artiștilor.

 

“Sunt multe feluri de a anunța un concert. Mai pompos sau mai simplu. Dar ținând cont că este al treilea de acest tip – considerăm că ne putem permite să spunem că este tradiție deja. Așadar:

Carla’s Dreams – “MONOMANIAC”

Arenele Romane, 5 mai.

Vă așteptăm! Și

V-am cuprins! ,)”, au spus Carla’s Dreams.

 

În 2017, Carla’s Dreams au susținut un concert în fața a peste 5000 de fani la Arenele Romane pentru lansarea albumui “Antiexemplu”, iar în 2016, un eveniment sold out pentru lansarea albumului “NGOC”.

Anul trecut, Carla’s Dreams au acumulat 1 milion de abonați pe propriul canal de YouTube unde au peste 530 000 000 de milioane de vizualizări. Cu această ocazie, artiștii au decis să lanseze piesa „Frica” drept cadou pentru fanii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Directia 5 canta de Valentin’s Day in ParkLake

Published

on

Nu-i așa ca cel mai frumos sentiment merită să fie premiat? Câștigătoare absolută, iubirea este in februarie celebrată cum se cuvine la ParkLake Shopping Center! Cântecele trupei Direcția 5, dansul pasional și premiile surprinzătoare marchează luna în care totul este despre și, mai ales, pentru îndrăgostiții de toate vârstele.

 

Cântăm despre iubire alături de Direcția 5

Pe data de 10 februarie, începând cu ora 19:00, cuplurile prezente în centrul comercial vor putea asculta live cele mai cunoscute, dar și cele mai noi melodii ale trupei Direcția 5. Concertul va avea loc la parter, în zona Main Square, iar finalul acestuia va fi marcat de 1 000 de baloane roșii eliberate deasupra publicului. Dar surprizele nu se opresc aici! Participanții la eveniment vor avea șansa să câștige unul dintre premiile oferite de magazinele partenere și ascunse în interiorul baloanelor, precum și premiul cel mare – un inel cu diamant Salvini, oferit de magazinul Kultho și un telefon iPhone 8

De asemenea, în weekend-ul 10 – 11 februarie, între orele 14:00 – 20:00, cabina foto special pregătită pentru publicul mall-ului va aștepta cuplurile de îndrăgostiți, și nu numai, să își exprime sentimentele în moduri cât mai expresive: în fotografii-instant.

 

Iubirea în pași de dans

Pe data de 17 februarie, intre orele 16:00-20:00, ParkLake Shopping Center, cu sprijinul școlii de dans Happy Star îi invită pe pasionații de dans să participe la spectacole de kizomba, bachata și salsa. Evenimentul are loc la parter, în zona Main Square.

Happy Star este una dintre școlile românești cu tradiție, organizând de-a lungul timpului, pe lângă numeroase cursuri de dans destinate persoanelor de toate vârstele, și concursuri și festivaluri cu renume.

 

Târg dedicat iubirii

În perioada 08 februarie – 08 martie ParkLake Shopping Center gazduiește un târg tematic dedicat sărbătorii iubirii. Expozanţii îi aşteaptă pe îndrăgostiți şi nu numai cu nenumărate dovezi de dragoste, ideale pentru a-i surprinde pe cei dragi lor. La parter, intrarea dinspre Starbucks și Second Cup, participanţi vor prezenta sugestii de cadouri pentru toate gusturile: decoraţiuni, bijuterii, cosmetice, dulciuri şi multe altele.

Magazine Partenere: iStyle, Kultho, Worldclass, Magnolia, Il Passo, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Gloria Jeans, Lanidor, Luxury Gift, Gatta, Tommy Jeans, HANDSOME MONK COFFEE, Bigotti, Yves Rocher, Cinema City, Gherasos, Forever 21, Starbucks

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending