Connect with us

AUDIENȚE TV

Andrei Cojocaru este câștigătorul ”iUmor”. Show-ul, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marea finală a celui de-al cincilea sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.01 și 01.28, la Antena 1, a fost prima în preferințele românilor! 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 24.6 % cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 4.9 puncte de rating şi 17.3 % cotă de piaţă.

Și la nivelul publicului urban, marea finală ”iUmor” a fost preferată, cu o audiență medie de 5.5 puncte de rating și 16.3 cotă de piață, în timp ce pe locul secund s-a clasat tot Pro Tv, cu o medie de 3.9 puncte de rating și 11.4% cotă de piață.

La nivel național, ”iUmor” s-a dovedit din nou preferatul telespectatorilor, cu o audiență medie de 4.9 puncte de rating și 14.4% cotă de piață, în timp ce a doua poziție a fost ocupată de Kanal D cu o audiență medie de 4.8 puncte de rating și 14% cotă de piață. La nivel național, Pro Tv s-a clasat pe cea de-a treia poziție cu 4.2 puncte de rating și 12.2% cotă de piață.

În minutul de aur, 22.55, aproape 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1!

Marele câștigător ”iUmor” din acest sezon are doar 18 ani și a fost preferatul juraților, dar și al telespectatorilor! Andrei Cojocaru, ultimul concurent al serii, a intrat pe scenă cu același entuziasm care i-a cucerit pe cei trei jurați în etapa audițiilor. ”Știe să scrie și dă dovadă de foarte mult talent”, a apreciat Cheloo prestația lui Andrei. Mai mult, acesta a reușit să atragă și atenția celorlalți finaliști, care au avut emoții bine întemeiate înainte de a vedea numărul din finală al lui Cojocaru. Trei voturi fără emoții a reușit însă să obțină Andrei Cojocaru, dar și toate laudele celor prezenți. ”Mi se pare că textul acesta a fost mai amuzant decât tot ce am auzit în ultimele ore”, a spus Cheloo. Telespectatorii au fost cei care au decis că Andrei are toate calitățile pentru a merita marele premiu în valoare de 20.000 de euro. Cei patru câștigători de până acum au fost Vlad Grigorescu (sezonul I), Maria Popovici (sezonul al II-lea), Doina Teodoru (sezonul al III-lea) și Ana Maria Calița (sezonul al IV-lea).

Seara marii finale a celui de-al cincilea sezon ”iUmor” a fost deschisă în ordinea tragerii la sorți, de Irinel și Diana, cei doi actori din Ploiești, care i-au uimit de fiecare dată pe jurați cu scenetele lor. Din păcate, succesul lor nu s-a repetat și în marea finală. ”Avem un nume pentru numărul vostru: lacrimi și jale la iUmor! A fost o scenetă seacă, de categorie B”, a spus Cheloo, iar Irinel și Diana au primit trei voturi negative.

Revenit din Anglia, unde lucrează, pentru finala ”iUmor”, Cătă Dum a intrat cu gânduri mari pe scenă, însă nici el nu a reușit să convingă jurații că merită să îi ofere cele trei voturi necesare pentru a intra la votul publicului. ”Cred că îi trebuie mai multă energie, pare că e bolnav… Trebuie să vii hotărât, e finala!”, a spus Delia, iar Cheloo a fost și el de acord. Cătă Dum a obținut astfel două voturi, care însă nu l-au ajutat să rămână în concurs.

Al treilea concurent, Mirela Buhuș, a însemnat și al treilea respins din finala celui de-a cincilea sezon. Dacă apariția sa din audiții a atras privirile și voturile juraților, pentru finală Mirela a ales un alt număr, construit în jurul reacțiilor pe care le-a primit după difuzarea numărului său. Din păcate, decizia sa de a răspunde tuturor răutăților nu s-a dovedit a fi cea mai bună. ”Ai făcut o greșeală foarte mare cu numărul acesta, e clar că te-a enervat ce ți s-a întâmplat. Tu practic ți-ai anihilat numărul în această seară, iar niște oameni pe care nu îi cunoști, au câștigat”, i-a spus Cheloo. Astfel, Mirela a părăsit și ea scena cu trei voturi negative.

Cele trei prestații i-au pus în dificultate pe Cheloo, Delia și Mihai Bendeac, astfel că înainte de intrarea lui Bogdan Zloteanu pe scenă, deja începuseră să se gândească ce se va întâmpla dacă niciun concurent nu trece. ”Cred că are șanse să o dea în bară, doar a mai făcut asta în finală”, a mărturisit Delia încă de la început, iar presentimentul său s-a adeverit, din păcate. ”Eu cred că nu meriți să fii aici, ai avut până acum patru ocazii, ai avut timp să testezi materialul și să vii aici cu ceva bun”, i-a spus Mihai Bendeac. Zloteanu nu s-a lăsat însă afectat nici de voturile negative, nici de schimbul dur de replici pe care l-a avut cu Bendeac mai apoi.

Isabela Iacupovici, actrița care a reușit să atragă toate laudele juraților în audiții, a dovedit că își merită pe deplin locul în finală și a spart șirul voturilor negative. ”Pe ea aș pune bani”, a mărturisit Delia chiar înainte de a-i vedea numărul din finală. Isabela a continuat rolul Tanței, femeia de serviciu extrem de dezinvoltă, care ia jurații la rost. ”E o actriță foarte asumată și cu foarte mult curaj”, a remarcat Mihai Bendeac, după ce Isabela a arătat că are o mare capacitate de a se adapta după replicile venite din partea juraților. Ea a primit astfel toate LIKE-urile necesare pentru a intra la votul telespectatorilor.      

Dan Țuțu, cel care în audiții a primit o șansă în plus din partea juraților, nu numai că a profitat de ea pentru a ajunge în finală, dar a reușit să le dovedească acestora că nu s-au înșelat și a reușit să intre a votul publicului. ”Le mulțumesc enorm juraților pentru acele două minute. Înseamnă că și oamenilor le-a plăcut și e păcat să nu afle și mai departe poveștile mele”, a spus acesta. Țuțu a reușit performanța de a-l face pe Mihai Bendeac să cadă în genunchi și să râdă cu lacrimi. ”Este unul dintre lucrurile pentru care mă voi felicita mult timp”, a spus Mihai despre decizia sa de a-l ruga pe Țuțu să continue numărul său.

Francesca și Sevi le-au atras atenția juraților după ce în audiții au improvizat o scenetă folosind în loc de replici versuri din melodii celebre. Pentru finală au schimbat însă abordarea și au încercat să facă o recapitulare a celor mai bune numere din acest sezon, din păcate nu cu prea mare succes. ”Nu cred că a fost cel mai bun număr din această seară, dar nu e nici printre cele rele și cred că meritați să ajungeți la votul publicului”, le-a spus Delia, însă Cheloo și Mihai Bendeac nu și-au dat acordul.

Renata Cilan, căreia Mihai Bendeac i-a prevăzut în etapa audițiilor că va exploda cariera sa, nu s-a dovedit nici ea foarte inspirată în finala acestui sezon. Și de această dată, Renata a dat dovadă de multă autoironie, însă de această dată abordarea nu a funcționat. ”Mi se pare că îți trebuie niste shot-uri de încredere, nu te mai subestima”, a încurajat-o Delia, însă Renata nu a primit și voturile necesare pentru a trece mai departe.

Nici magicianul Andrei Gîrjob nu s-a dovedit a fi mai norocos în finala sezonului 5, deși a reușit să îi atragă toată atenția lui Cheloo cu numerele sale. ”Am ajuns în punctul în care apreciez foarte mult ceea ce faci, dar cred că putea să fie mult mai bine”, i-a spus Mihai Bendeac, cel care i-a oprit lui Andrei drumul către votul publicului.

Dan Cîrstea, concurentul preferat al lui Mihai Bendeac din acest sezon, după cum chiar juratul a recunoscut, nu a mai avut în finală același succes cu jurnalul său de știri umoristice. ”Am muncit mult pentru numărul acesta, sper să îl impresioneze pe Cheloo, mi-e teamă de el”, a mărturisit Cîrstea de la început. Iar presimțirea lui s-a adeverit, din păcate. Chiar dacă a reușit să îi cucerească pe Delia și Mihai Bendac, Cîrstea nu l-a convins și pe Cheloo. ”Este minunat că încerci, dar acesta nu este un număr care să intre la vot”, i-a spus juratul, spre dezamăgirea tuturor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 27 mai 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audienţã pe toate categoriile de public: numele semifinaliștilor a fost dezvăluit

Published

on

Credit foto: ANTENA 1

Seara de marți a fost una cu emoții intense pentru cei 10 bucătari care s-au luptat pentru un loc în semifinala sezonului 5 Chefi la cuțite.

Pe ultima sută de metri, concurenții și-au jucat cartea cea mai importantă, iar ultima confruntare pe echipe a fost și cea mai dificilă pentru ei. După un duel în care ștrumfii jedi și echipa verde au vrut să demonstreze că pot condimenta competiția cu talentul culinar, verdictul a fulminat cu o veste neașteptată pe chef Sorin Bontea, care și-a pierdut un om de bază din trupă. Liviu Morărescu a părăsit competiția în aplauzele tuturor, lăsând un mare gol în echipa sa: “Este imposibil! Eu îl vedeam în finală, mă așteptam săștig cu el. Îmi explodează capul de nervi.”, a afirmat chef Bontea.

„Chefi la cuțite s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public și cu ediția de marți seară. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.01, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 26,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 20,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 4,9 puncte de rating și 12 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,5 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 13,9 % cota de piață. Aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în semifinală, în minutul de maximă audiență de la 22:42.

Din nou, Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.2 puncte de rating și 17,6% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,1 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 14,2% cota de piață.

Tema ultimului battle a provocat echipele să pregătească un meniu de eveniment cu 5 startere, calde și reci, care să le impresioneze papilele gustative invitaților speciali- trupa de dans COBO. Poate că cele mai mari emoții au fost marți seară pentru chef Florin Dumitrescu, pentru că acesta a lucrat cu numai doi oameni, însă cu toate acestea ștrumfii jedi au fost primii care au terminat de gătit, în presiunea unei probe contracronometru. Deși chef Sorin Bontea a încercat să-și țină oamenii uniți și să evite duelul, farfuria ce a reușit să impresioneze definitiv jurații a fost cea pregătită de bucătarii lui chef Cătălin Scărlătescu. Aceștia au câștigat detașat ultima confruntare pe echipe, cu un total de 8 voturi, motiv pentru care s-au calificat în semifinală, dar nu înainte de a se dezlănțui de fericire în platou.

Cu presiunea finalei care bate la ușă, proba individuală de aseară i-a provocat pe bucătarii cu tunici verzi și albastre să gătească o mâncare “ca la mama acasă”. Dacă tema impusă a fost pentru unii motiv să gătească cu suflet, avându-i în gând pe cei dragi, pentru concurenții care stăpânesc mai bine fine dining-ul s-a dovedi a fi un ultim test solicitant. Jurizarea farfuriilor a fost o misiune grea pentru Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, care în ciuda rivalităților au căzut de acord asupra unui aspect: că toți bucătarii din proba duelului ar merita un loc în semifinală. Cu toate acestea, seara a adus dezamăgirea în echipa verde, întrucât Liviu Morărescu a obținut cel mai mic punctaj și a ratat șansa de a continua experiența Chefi la cuțite. Nivelul competiției a ajuns atât de ridicat încât farfuria cu 9 puncte nu s-a calificat, în ciuda faptului că a fost savuroasă. Vestea a venit ca un șoc pentru toată lumea, inclusiv pentru Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu: “Nu îmi vine să cred. I-a plecat un om lui Bontea, e ca și cum mi-a plecat mie. E prima dată în viața mea când îmi pare rău, după Florian Lazăr, că cineva pleacă!”, afirma chef Cătălin.

Săptămâna viitoare, luni, 25 iunie, Antena 1 difuzează de la 20.00 semifinala, iar marți, 26 iunie, marea finală a show-ului „Chefi la cuțite”, atunci când doar un singur bucătar va ridica trofeul sezonului de poveste

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cutite a fost lider de audienta! Eliminarea grea pentru chef Dumitrescu, echipa albastră rămâne în doi bucătari!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Meniul întreg de degustare din ediția de luni de la „Chefi la cuțite” a fost motiv de tensiune și nervi întinși la maximum, atât între jurați, cât și între concurenți.

Presiunea penultimei confruntări pe echipe din sezonul 5 a stârnit noi rivalități, iar câștigul detașat al echipei verzi a trimis la duel bucătarii în tunici galbene și albastre.

La final, farfuria cu cel mai mic punctaj s-a dovedit a fi a Elenei Rus, care a părăsit concursul cu zâmbetul pe buze, lăsându-și trupa în doar doi bucătari: „Pentru mine a fost extraordinar. Nu îmi pare rău!”.

Penultima confruntare pe echipe a clasat „Chefi la cuțite ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.07, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,9 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,7 puncte de rating și 16,5 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 19,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,4 puncte de rating și 12,6 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,9 puncte de rating și 18,8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,7 puncte de rating și 13,4 % cota de piață. Peste două milioane de telespectatori la nivel national urmăreau aseară lupta culinară a celor rămași în competiție, în minutul de maximă audiență de la 22:39.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.5 puncte de rating și 23,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.6 puncte de rating și 17,3% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 17,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,6 puncte de rating și 13,8 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,9 puncte de rating și 17,3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,5 puncte de rating și 13,9% cota de piață.

Aseară, bucătarii s-au întrecut să impresioneze invitații speciali de la masa degustării, un juriu format din oameni diferiți, ce împărtășesc aceeași pasiune: motociclismul. Tema le-a impus concurenților să recreeze un meniu întreg de degustare, motiv pentru care au gătit trei preparate în loc de unul singur, încercând să se sincronizeze ca o adevărată echipă. Votul juraților a mers detașat către echipa condusă de Sorin Bontea, iar prin supa de usturoi, tacos cu homar și un desert delicios de bezea, bucătarii cu tunici verzi au reușit să se salveze de la duel.

Proba individuală le-a adus pe mese dueliștilor cloșuri ce au ascuns câte un ingredient misterios, însă tema le-a impus tuturor să gătească o farfurie cu iz mediteraneean, folosind produsele găsite pe bancul de lucru. Roșii uscate, mezeluri italienești, brânzeturi fine, paste proaspete, sau ingrediente siciliene au stat la baza preparatelor finale, iar tema probei i-a ajutat pe cei mai mulți să pregătească bucate gustoase și inovative. Deși sesiunea de gătit a fost una tensionată, finalul serii a fost cu adevărat fulminant, nu doar prin prisma rezultatelor, cât și prin discuțiile dintre concurenți. Înainte ca Gina Pistol să dezvăluie cine rămâne în competiție, Mihai și Răzvan din echipa galbenă s-au antrenat într-o dispută care l-a nemulțumit pe chef Scărlătescu și i-a contrariat pe cei din jur: “Eu încerc să fac treabă și voi veniți ca valul și măturați tot. Treziți-vă la realitate!”, afirma mentorul echipei galbene. Dacă Mihai l-a acuzat pe Răzvan că l-a sfătuit să saboteze sesiunea de gătit, cel din urmă a negat totul, motiv pentru care tensiunea competiției din această etapă a ajuns să afecteze chiar relația dintre coechipieri: ,,Nu am mai trecut niciodată prin asta. Mihai a jucat teatru, s-a jucat cu mințile noastre. Sunt dezamăgit., afirma Răzvan cu lacrimi în ochi.

Farfuria cu cel mai mic punctaj a fost a Elenei Rus, care a părăsit aseară competiția în aplauzele colegilor săi, recunoscătoare pentru experiența culinară pe care a trăit-o alături de ștrumfii jedi și Florin Dumitrescu: “Asta a fost farfuria, nu îmi pare rău. A fost extraordinar ce am trăit aici.”. Rămași în doar doi bucătari, cei din echipa albastră vor continua lupta diseară împotriva echipelor rivale, galbenii și verzii, în ultima confruntare pe echipe ce va începe de la ora 20:00, pe Antena 1!

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 18 iunie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending