Connect with us

Evenimente

Antena 1 lanseză concursul „caută narcisa”: 6 narcise aşteaptă să fie găsite în şase dintre hypermarketurile Carrefour din Bucureşti

Published

on

Fiecare dintre cele şase narcise “ascunse” prin tot Bucureştiul are caracteristicile unei vedete sau poartă amprenta unei producţii marca Antena1. Cei care doresc să participe la concursul “caută narcisa” au de urmat şase paşi pentru a câştiga premiul cel mare: un rol în telenovela ,,Narcisa Sălbatică”, precum şi posibilitatea de a-i cunoaşte pe toţi protagoniştii telenovelei, chiar pe platourile de filmare.

În primul rând fiecare dintre participanţi are de căutat şi găsit măcar una dintre cele şase narcise. Apoi, toţi participanţii urmează să-şi facă poză cu ea; în funcţie de narcisa găsită, fiecare concurent trebuie să urmeze codul fiecarei narcise:

• Lângă narcisa Simonei Gherghe va trebui să fii ZÂMBITOR. Vei reuși oare să eclipsezi zâmbetul frumoasei Simona?
• Narcisa lui Dan Negru te vrea PUS PE ȘOTII, ghiduș, poznaș, gata oricând de farse…
• Dan Capatos e “păcătos”, iar lângă narcisa lui încearcă să fii DIABOLIC…
• Narcisa lui Cătălin Botezatu este cea mai STILATĂ dintre toate, iar tu va trebui să ții pasul cu ea
• Răzvan și Dani îți dau Neatza, așa că lângă narcisa lor vei fi cel mai SOMNOROS
• Buzdugan și Morar te fac să râzi cu poftă. Alături de narcisa lor, pozează cu cea mai COMICĂ față pe care o poți avea!
Urmează al patrulea pas: fiecare concurent îşi va urca singur fotografia pe site-ul dedicat www.narcisasalbatica.a1.ro şi apoi urmeză pasul final: votul. Cea mai apreciată şi votată fotografie va fi recompensată cu premiul cel mare: un rol în telenovela Narcisa Sălbatică.

Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania: “Acest concurs este extrem de inovativ şi suntem bucuroşi că românii încă ştiu să se amuze! Narcisele sunt extrem de frumoase ….. şi îşi aşteaptă “căutătorii” în magazinele Carrefour. Ca de obicei, dorim ca toţi cei care ne calcă pragul să găsească o atmosferă destinsă, veselă şi unde grijile rămân “afară”.”

Cristina Jura, Senior Brand Manager Antena 1: “Narcisa Sălbatică are acum şase forme diferite, declinate conform profilului câtorva dintre vedetele şi producţiile Antenei 1. Am ales această abordare inedită – sperăm noi – din dorinţa de a fi mai aproape de telespectatorii noştri; sperăm că am reuşit să-i surprindem şi că vor aprecia initiaţiva noastră. ”

Regulamentul promoţiei este disponibil pe site-urile www.narcisasalbatica.a1.ro si www.carrefour.ro.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Incep audițiile pentru Mastering the Music Business

Published

on

Ediția din acest an a Mastering the Music Business – conferința dedicată industriei muzicale din România – aduce încă o noutate: sesiunile de audiții.

În timpul acestora, câțiva dintre producătorii muzicali invitați (autohtoni și internaționali) le vor oferi feedback în timp real, față în față, celor care se înscriu.

Practic, juriul format din specialiști: Dan Byron (România), Serban Cazan (România), Alex Cotoi (România), Matt Lawrence (Grammy Award winner – UK), James Lewis (UK), Alex Mihulin – Versus (România), Victor Panfilov (România) va audia piesele și, pentru fiecare compozitor și/ sau artist în parte, va oferi sfaturi în acord cu expertiza fiecărui profesionist.

 

Cum te poți înscrie la audiții?

Trimite o piesă (un link la YouTube sau Soundcloud – nu sunt acceptate piesele atașate mailului) pe adresa de mail: ask@masteringthemusicbusiness.ro , cu subiectul „Listening Sessions” până la data de 28 februarie 2018. În corpul mailului adaugă și numele persoanei care înscrie piesa și care va participa la audiții.

Pe 10 martie se vor anunța piesele care vor fi audiate. Programul sesiunilor de audiții în cadrul conferinței va fi anunțat odată cu programul detaliat al acesteia.

 

Condiții de participare la audiții:

Doar persoanele care au deja un bilet valid pentru conferință (cel puțin pentru zilele de 20 și 21 martie) pot înscrie piese pentru sesiunile de audiții.

 

Mastering the Music Business, prima conferință dedicată industriei muzicale din România, a ajuns la cea de-a treia ediție și se va desfășura în perioada 20 – 21 martie 2018, la București. Acest eveniment le aduce participanților numeroase oportunități de relaționare cu persoane-cheie care activează în industria muzicală și în industriile adiacente.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Carla’s Dreams, concert la Arenele Romane din Bucuresti: “Monomaniac”

Published

on

Carla’s Dreams revin pentru al treilea an consecutiv la Arenele Romane din Bucuresti pe 5 mai de la ora 19:00 în cadrul unui nou eveniment BestMusic Live Concerts și Global Records!

Show-ul se numește “Monomaniac”, prilej cu care Carla’s Dreams vor prezenta publicului piese noi, dar și alte piese deja îndrăgite de fanii artiștilor.

 

“Sunt multe feluri de a anunța un concert. Mai pompos sau mai simplu. Dar ținând cont că este al treilea de acest tip – considerăm că ne putem permite să spunem că este tradiție deja. Așadar:

Carla’s Dreams – “MONOMANIAC”

Arenele Romane, 5 mai.

Vă așteptăm! Și

V-am cuprins! ,)”, au spus Carla’s Dreams.

 

În 2017, Carla’s Dreams au susținut un concert în fața a peste 5000 de fani la Arenele Romane pentru lansarea albumui “Antiexemplu”, iar în 2016, un eveniment sold out pentru lansarea albumului “NGOC”.

Anul trecut, Carla’s Dreams au acumulat 1 milion de abonați pe propriul canal de YouTube unde au peste 530 000 000 de milioane de vizualizări. Cu această ocazie, artiștii au decis să lanseze piesa „Frica” drept cadou pentru fanii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Directia 5 canta de Valentin’s Day in ParkLake

Published

on

Nu-i așa ca cel mai frumos sentiment merită să fie premiat? Câștigătoare absolută, iubirea este in februarie celebrată cum se cuvine la ParkLake Shopping Center! Cântecele trupei Direcția 5, dansul pasional și premiile surprinzătoare marchează luna în care totul este despre și, mai ales, pentru îndrăgostiții de toate vârstele.

 

Cântăm despre iubire alături de Direcția 5

Pe data de 10 februarie, începând cu ora 19:00, cuplurile prezente în centrul comercial vor putea asculta live cele mai cunoscute, dar și cele mai noi melodii ale trupei Direcția 5. Concertul va avea loc la parter, în zona Main Square, iar finalul acestuia va fi marcat de 1 000 de baloane roșii eliberate deasupra publicului. Dar surprizele nu se opresc aici! Participanții la eveniment vor avea șansa să câștige unul dintre premiile oferite de magazinele partenere și ascunse în interiorul baloanelor, precum și premiul cel mare – un inel cu diamant Salvini, oferit de magazinul Kultho și un telefon iPhone 8

De asemenea, în weekend-ul 10 – 11 februarie, între orele 14:00 – 20:00, cabina foto special pregătită pentru publicul mall-ului va aștepta cuplurile de îndrăgostiți, și nu numai, să își exprime sentimentele în moduri cât mai expresive: în fotografii-instant.

 

Iubirea în pași de dans

Pe data de 17 februarie, intre orele 16:00-20:00, ParkLake Shopping Center, cu sprijinul școlii de dans Happy Star îi invită pe pasionații de dans să participe la spectacole de kizomba, bachata și salsa. Evenimentul are loc la parter, în zona Main Square.

Happy Star este una dintre școlile românești cu tradiție, organizând de-a lungul timpului, pe lângă numeroase cursuri de dans destinate persoanelor de toate vârstele, și concursuri și festivaluri cu renume.

 

Târg dedicat iubirii

În perioada 08 februarie – 08 martie ParkLake Shopping Center gazduiește un târg tematic dedicat sărbătorii iubirii. Expozanţii îi aşteaptă pe îndrăgostiți şi nu numai cu nenumărate dovezi de dragoste, ideale pentru a-i surprinde pe cei dragi lor. La parter, intrarea dinspre Starbucks și Second Cup, participanţi vor prezenta sugestii de cadouri pentru toate gusturile: decoraţiuni, bijuterii, cosmetice, dulciuri şi multe altele.

Magazine Partenere: iStyle, Kultho, Worldclass, Magnolia, Il Passo, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Gloria Jeans, Lanidor, Luxury Gift, Gatta, Tommy Jeans, HANDSOME MONK COFFEE, Bigotti, Yves Rocher, Cinema City, Gherasos, Forever 21, Starbucks

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending