Connect with us

AUDIENȚE TV

Antena 1 lider in divertismentul online

Published

on

 

Antena 1 a devenit liderul divertismentului online, după ce www.antena1.ro s-a impus în ultima săptămâna ca site-ul de divertisment cu cel mai mare număr de vizitatori unici, fiind, de asemenea, pentru a treia săptămână consecutiv, în fruntea site-urilor televiziunilor de divertisment din România.

La mai puţin de o lună de când Intact Interactive, parte a Intact Media Group, a implementat noua platformă pentru www.antena1.ro, site-ul oficial al televiziunii cu acelaşi nume devine liderul divertismentului online, însumând în ultima săptămână, 22-28 martie, 386.743 de vizitatori unici. Pe locul secund se află  Cinemagia.ro cu 373.711 de vizitatori unici, cea de-a treia poziţie în topul realizat de Studiul de audienţă şi trafic internet (SATI) fiind ocupată de Protv.ro cu 361.412 de vizitaztori unici.

Antena1.ro a înregistrat în ultimele trei săptămâni o creştere de peste 100.000 de utilizatori unici, reuşind să surclaseze site-urile celorlalte televiziuni de divertisment din ţara noastră. Astfel, în săptămâna 15-21 martie 2010, www.antena1.ro a înregistrat  un număr de 335.407 de vizitatori unici, spre deosebire de Protv.ro care a atins doar 293627, iar în săptămâna precedentă, 08-15 martie, Antena1.ro a înregistrat 284.518 de utilizatori unici, cu 30.000 mai mult decât Protv.ro.

„Cifrele excelente SATI din ultimele trei săptămâni ne confirmă că am ales corect drumul noului site www.antena1.ro. Este un portal entertainment-news, care evidenţiază excelentele producţii de divertisment ale Antenei 1 şi care te ţine în priză cu tot ce este nou prin verticala de news. Conceptul, grafica şi dezvoltarea poartă amprenta echipei Intact Interactive şi credem că acest lucru se va reflecta în performanţele site-ului”, a declarat Augustin Roman, director general Intact Interactive, divizia de dezvoltare online a grupului Intact.

Noua variantă a site-ului Antena1.ro este disponibilă utilizatorilor începând cu 1 martie 2010 şi le pune la dispoziţie o serie de facilităţi şi aplicaţii prin intermediul cărora pot îmbina utilul cu plăcutul sau, altfel spus, informaţia cu divertismentul. Cu un conţinut bogat, actualizat în permanenţă, site-ul Antena 1 le oferă utilizatorilor ştiri de ultimă oră, subiecte fierbinţi dezbătute în cadrul Observatorului sau al emisiunilor de divertiment, înregistrările emisiunilor transmise până la momentul accesării, posibilitatea vizionării online, live a programului Antena 1, precum şi o platforma de instant messaging pentru o parte dintre emisiunile postului.

Datele menţionate sunt furnizate de Studiul de audienţă şi trafic internet, înregistrate în perioada 08-28 martie 2010, la categoria divertisment.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit Gospodar fără pereche

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Telespectatorii au urmărit ieri seară primul contact al potențialelor gospodine cu traiul la țară și adaptarea la condițiile puse la dispoziție de gospodari. Fiecare gospodar s-a organizat cum a putut mai bine, însă fetele nu prea au avut răgaz și au fost puse la treabă imediat! Tomiță Stănilă s-a întors acasă dezamăgit că nu și-a găsit o fată pe placul lui și a reluat activitatea sperând că soarele va răsări și pe strada lui din Săcădate.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.8 puncte de rating și 19.2% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 6.4 puncte de rating și 18.1% share. Peste 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 21:01, aproximativ 2 milioane de telespectatori au urmărit aventurile gopodarilor.

Alin Bobină a fost un adevărat gentleman și le-a ajutat pe Simona și Laura cu bagajele. Pretențiile fetelor au fost îndeplinite până la ultimul detaliu, iar întâlnirea cu părinții lui a decurs de minune. Simona și Laura au avut parte de un mic răgaz de acomodare la noul spațiu, iar Alin a încercat să le facă să se simtă bine, dar să nu se împrietenească prea tare.

În casa fraților Boar este aglomerație mare! Cele patru fete ale lui Vasile și cu cele două fete ale lui Adrian au umplut toată gospodăria! Adrian le-a învățat pe Adina și Elena cum să conducă tractorul, iar Vasile le-a oferit fetelor o experiență off-road până sus la fermă unde au trebuit să hrănească porcii și să îmbăieze oile. Cristina și Adina au avut primul conflict, după ce Vasile a pupat-o pe Adina, iar Amalia și Alexandra i-au ținut partea Cristinei.

Nici la Dan Dicu în gospodărie nu domnește liniștea! Rodica și Elena nu se reușesc să se înțeleagă deloc, iar conflictele dintre ele nu contenesc nicio clipă. Atmosfera din casă este de permanentă tensiune, iar Dan se străduiește să creeze un echilibru. Singura care nu i-a parte la conflicte este Mihaela.

Dorin Nacreală le-a întâmpinat pe Alexandra și Geanina cu buchete de flori și le-a făcut cunoștință cu mama lui, care și-a dorit foarte mult să le cunoască. Când au fost puse la treabă, cele două nu s-au descurcat de minune, iar glumele lor deplasate au fost pedepsite de Dorin.  Marin, fostul gospodar din sezonul trecut, a trecut pe la Dorin pentru a-i da câteva sfaturi ca între vecini. Anamaria Prodan a venit și ea în vizită la Dorin pentru a vedea cum se descurcă cele două fete.

Săptămâna viitoare aventurile gospodarilor continuă, iar telespectatorii vor vedea cum evoluează relația dintre fete și băieți, dar și cum se descurcă ceilalți gospodari cu fetele lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul prezentat la România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, la România, te iubesc!, telespectatorii au văzut pe larg poveștile cutremurătoare ale femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu și pierderea statutului social pe care îl aveau în țară, a primit de la specialiști denumirea Sindromul Italia și din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.7 puncte de rating și 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2,  ANTENA 1, care a obținut 1.9 puncte de rating și 9.4% share.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă din țara nostră. Giganții din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: 1.2 milioane de români au urmărit aseară show-ul Ninja Warrior România!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Români din toate colțurile țării au sfidat limitele aseară, în cea de-a treia ediție Ninja Warrior România. 10 dintre ei au reușit să supraviețuiască celui mai provocator traseu cu obstacole din lume și acum ocupă un loc în semifinale.

Bogdan Pascal, Rareș Paraschivu, Bogdan Boboc, Victor Drăgoi, Viorel Pălici, Doru Moiș, Szilard Deak, Emanuel Gavriluț, Ionuț Trandafir și Andrei Covrig sunt cei care merg mai departe și vor încerca să pună mâna pe marele premiu în valoare de 100.000 de euro, dar și pe titlul de Ninja Warrior.

Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat 6.7 puncte de rating și 18.2% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 5.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, peste 1.2 milioane de români au urmărit competiția, iar în minutul de aur de la ora 20:44, peste 1.7 milioane de telespectatori trăiau alături de concurenți emoțiile competiției.

Alți 45 de războinici se pregătesc să sfideze limitele în ediția din această săptămână, însă doar 10 dintre aceștia vor ocupa un loc în semifinalele Ninja Warrior România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending