Connect with us

ALL MEDIA

Antena 3, România TV şi Antena 1, televiziunile cu cele mai mari sanctiuni primite de la CNA pe 2013

Published

on

 

Antena 3, România TV şi Antena 1 au primit cele mai mari sancţiuni de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) în anul 2013, când, pentru încălcări ale legislaţiei audiovizuale, Consiliul a aplicat în total peste 100 de amenzi în valoare de aproximativ 2,21 de milioane de lei.

Astfel, CNA a aplicat în acest an 103 amenzi în valoare de 2.217.500 de lei. Cifrele sunt în scădere faţă de anul 2012, când CNA a aplicat un total de 115 amenzi în cuantum de 3.085.500 de lei. Sumele provenite din amenzile CNA merg la bugetul de stat.

Totodată, CNA a aplicat 154 de somaţii publice, decizii de retragere a unor licenţe audiovizuale (6) şi decizii de acordare a dreptului la replică. Acestora li se adaugă deciziile de retragere a avizelor de retransmisie în cazul unor operatori de cablu – ca urmare a constatării încălcării legislaţiei audiovizualului (2 cazuri) şi la cerere -, dar şi aproximativ 25 de decizii de intrare în legalitate a unor spoturi comerciale.

Astfel, Antena 3, o televiziune deţinută de familia Voiculescu, s-a situat pe primul loc în acest top, întrucât a primit 18 sancţiuni de la CNA, din care 7 amenzi, a căror valoare totală este de 295.000 de lei.

Pe locul al doilea s-a clasat România TV – o televiziune despre care presa a relatat că s-ar afla în sfera de influenţă a deputatului PSD Sebastian Ghiță -, care a primit în acest an 20 de sancţiuni de la CNA, din care 7 amenzi, în valoare totală de 250.000 de lei.

Antena 3 şi România TV sunt urmate în acest top de televiziunea generalistă Antena 1, cu 23 de sancţiuni, din care 12 amenzi (valoare totală de 245.000 de lei).

Pe al patrulea loc în acest clasament se situează televiziunea generalistă OTV, care a avut o existenţă scurtă în acest an, fiindu-i retrasă licenţa audiovizuală de către CNA, în conformitate cu legislaţia audiovizualului, pentru neplata unor amenzi mai vechi.

Deşi i-a retras licenţa pe 22 ianuarie, CNA a continuat să sancţioneze OTV pentru perioada în care televiziunea făcea propagandă politică Partidului Popular Dan Diaconescu (PPDD), aplicându-i 3 amenzi în valoare totală de 160.000 de lei. La acestea s-ar putea adăuga o amendă de 100.000 de lei primită de la CNA de o altă televiziune controlată de Dan Diaconescu (DDTV), din cauză că a retransmis în mod ilegal OTV.

Topul radiodifuzorilor care au primit cele mai mari sancţiuni de la Consiliu în 2013 este continuat, pe locul al cincilea, de televiziunea de ştiri Realitatea TV, care a primit în acest an de la CNA un număr de 23 de sancţiuni, din care 8 amenzi (valoare totală 155.000 de lei).

Clasamentul este continuat de televiziunea de ştiri B1 TV, cu 16 sancţiuni (7 amenzi în cuantum de 125.000 de lei), televiziunea generalistă Kanal D, cu 9 sancţiuni (5 amenzi – 75.000 de lei), Societatea Română de Televiziune – 4 sancţiuni (3 amenzi – 65.000 de lei) şi televiziunea generalistă Pro TV – 8 sancţiuni (4 amenzi – 50.000 de lei).

În ceea ce priveşte posturile de radio, Kiss FM a primit 4 sancţiuni, din care 2 amenzi (cu o valoare totală de 15.000 de lei), Radio Zu – 3 sancţiuni, din care o singură amendă (de 2.500 de lei).

Radio Guerrilla a primit în acest an doar două sancţiuni, dintre care însă una drastică. CNA a decis, pe 19 septembrie, să retragă toate licenţele Radio Guerrilla, din cauză că acestea erau operate de o altă societate (Expresiv SA) decât deţinătorul de drept al licenţei, Realitatea Media SA, fapt interzis de legislaţia audiovizualului. În plus, Guerrilla a primit în acest an de la CNA o amendă de 10.000 de lei.

În ceea ce priveşte societăţile de cablu, CNA a fost foarte blând în acest an cu RCS&RDS, care a primit doar 3 somaţii publice. În schimb, în 2012, RCS&RDS a fost cel mai amendat cablist, însumând atunci un număr de 5 amenzi, a căror valoare totală era de 280.000 de lei.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending