Connect with us

AUDIENȚE TV

Antena3, lider in nisa de stiri in ziua votului Motiunii de cenzura (vezi cifre)

Published

on

Postul de televiziune Antena3 s-a situat pe primul loc in topul televiziunilor de stiri din Romania, in perioada de maxima audienta ( Prime Time) cuprinsa in intervalul orar 19.00-23.00, in ziua votului Motiunii de cenzura initiate de alianta PSD-PC – PNL impotriva Guvernului Boc. Astfel, conform masuratorilor efectuate de GFK Romania, in cadrul publicului din mediul urban de peste 18 ani, Antena3 a obtinut o medie de piata de 7.5% si un rating mediu de 345.000 de telespectatori pe minut, in timp ce principalul competitor, Realitatea Tv, a obtinut un market share de 6.8% si un rating de 312.000 telespectatori.

In acest interval orar, Antena3 a difuzat editiile speciale ale emisiunilor Stirea Zilei cu Gabriela Vranceanu Firea, Subiectiv cu Razvan Dumitrescu si Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, in care s-au dezbatut efectele votului din Parlament cu cei mai importanti lideri politici si sociali din Romania. Fiecare dintre emisiunile de mai sus au fost lidere de piata cu medii de audienta de 8.9% pentru Stirea Zilei ( in comparatie cu 6,2% cat a obtinut RealitateaTV pe intervalul orar 20.00-21.00), 7.8% pentru Subiectiv ( in comparatie cu 7,3% pentru Realitatea in intervalul orar 21.00-21.45) si 8,1% cota de piata pentru Sinteza Zilei ( comparativ cu cat a obtinut Realitatea, 6,4%, pe intervalul orar 21.45-24.00).

Si emisiunile noi in grila de toamna ale Antenei3, si anume Previziunile Zilei cu Sabina Iosub si Se intampla acum cu Maria Coman, au fost lidere de piata pe nisa de stiri in intervalele orare in care s-au difuzat, cu medii de audienta de peste300.000 de telespectatori.

De altfel, Antena 3 a fost lider de piata pe nisa de stiri si in ziua precedenta votului Motiunii de cenzura, cu o medie de audienta de 8,9% in Prime Time (395.000 telespectatori rating ) in comparatie cu Realitatea Tv care a inregistrat o audienta de 7% cota de piata (313.000 telespectatori). Cea mai vizionata emisiune a zilei precedente Motiunii a fost Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, care a inregistrat o audienta medie de 12.5% cota de piata (464.000 telespectatori fata de numai 240.000 telespectatori cat a obtinut Realitatea tv), cu un maxim de audienta de 778.000 telespectatori si cu o cota de piata de 16.5%, inregistrate la ora 21.55

Copyright ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cutite a fost lider de audienta! Eliminarea grea pentru chef Dumitrescu, echipa albastră rămâne în doi bucătari!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Meniul întreg de degustare din ediția de luni de la „Chefi la cuțite” a fost motiv de tensiune și nervi întinși la maximum, atât între jurați, cât și între concurenți.

Presiunea penultimei confruntări pe echipe din sezonul 5 a stârnit noi rivalități, iar câștigul detașat al echipei verzi a trimis la duel bucătarii în tunici galbene și albastre.

La final, farfuria cu cel mai mic punctaj s-a dovedit a fi a Elenei Rus, care a părăsit concursul cu zâmbetul pe buze, lăsându-și trupa în doar doi bucătari: „Pentru mine a fost extraordinar. Nu îmi pare rău!”.

Penultima confruntare pe echipe a clasat „Chefi la cuțite ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.07, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,9 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,7 puncte de rating și 16,5 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 19,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,4 puncte de rating și 12,6 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,9 puncte de rating și 18,8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,7 puncte de rating și 13,4 % cota de piață. Peste două milioane de telespectatori la nivel national urmăreau aseară lupta culinară a celor rămași în competiție, în minutul de maximă audiență de la 22:39.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.5 puncte de rating și 23,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.6 puncte de rating și 17,3% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 17,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,6 puncte de rating și 13,8 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,9 puncte de rating și 17,3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,5 puncte de rating și 13,9% cota de piață.

Aseară, bucătarii s-au întrecut să impresioneze invitații speciali de la masa degustării, un juriu format din oameni diferiți, ce împărtășesc aceeași pasiune: motociclismul. Tema le-a impus concurenților să recreeze un meniu întreg de degustare, motiv pentru care au gătit trei preparate în loc de unul singur, încercând să se sincronizeze ca o adevărată echipă. Votul juraților a mers detașat către echipa condusă de Sorin Bontea, iar prin supa de usturoi, tacos cu homar și un desert delicios de bezea, bucătarii cu tunici verzi au reușit să se salveze de la duel.

Proba individuală le-a adus pe mese dueliștilor cloșuri ce au ascuns câte un ingredient misterios, însă tema le-a impus tuturor să gătească o farfurie cu iz mediteraneean, folosind produsele găsite pe bancul de lucru. Roșii uscate, mezeluri italienești, brânzeturi fine, paste proaspete, sau ingrediente siciliene au stat la baza preparatelor finale, iar tema probei i-a ajutat pe cei mai mulți să pregătească bucate gustoase și inovative. Deși sesiunea de gătit a fost una tensionată, finalul serii a fost cu adevărat fulminant, nu doar prin prisma rezultatelor, cât și prin discuțiile dintre concurenți. Înainte ca Gina Pistol să dezvăluie cine rămâne în competiție, Mihai și Răzvan din echipa galbenă s-au antrenat într-o dispută care l-a nemulțumit pe chef Scărlătescu și i-a contrariat pe cei din jur: “Eu încerc să fac treabă și voi veniți ca valul și măturați tot. Treziți-vă la realitate!”, afirma mentorul echipei galbene. Dacă Mihai l-a acuzat pe Răzvan că l-a sfătuit să saboteze sesiunea de gătit, cel din urmă a negat totul, motiv pentru care tensiunea competiției din această etapă a ajuns să afecteze chiar relația dintre coechipieri: ,,Nu am mai trecut niciodată prin asta. Mihai a jucat teatru, s-a jucat cu mințile noastre. Sunt dezamăgit., afirma Răzvan cu lacrimi în ochi.

Farfuria cu cel mai mic punctaj a fost a Elenei Rus, care a părăsit aseară competiția în aplauzele colegilor săi, recunoscătoare pentru experiența culinară pe care a trăit-o alături de ștrumfii jedi și Florin Dumitrescu: “Asta a fost farfuria, nu îmi pare rău. A fost extraordinar ce am trăit aici.”. Rămași în doar doi bucătari, cei din echipa albastră vor continua lupta diseară împotriva echipelor rivale, galbenii și verzii, în ultima confruntare pe echipe ce va începe de la ora 20:00, pe Antena 1!

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 18 iunie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu 8 din primele 11 meciuri de la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR

Postul TVR 1 – lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public cu 8 din cele 11 partide disputate până acum în faza grupelor CM FIFA Rusia 2018.

Celelalte trei – pe locul 2 în topul celor mai urmărite programe pe intervalul lor de difuzare, la nivel naţional. Cea mai vizionată partidă de până acum: Brazilia – Elveţia.  

Indiferent de oră, telespectatorii sunt cu ochii pe TVR 1 şi TVR HD, pentru a urmări Mondialul din Rusia. Bilanţul primelor patru zile este edificator: TVR 1 este postul preferat în această vară, fotbalul rămâne sportul rege, chiar dacă Naţionala României nu participă.

Aproape 2.500.000 de telespectatori (cifra exactă: 2.428.000) au urmărit postul TVR 1 în cel mai vizionat minut (22.54) al meciului Brazilia – Elveţia, transmis duminică, 17 iunie, în cea de-a patra zi a Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Brazilia – Elveţia a fost cel mai urmărit meci de până acum la TVR 1 după desfăşurarea primelor 11 partide din faza grupelor.

La nivel naţional, 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating* de 9,2% şi unei cote de piaţă** de 19,5%) au urmărit în medie, la TVR 1, încercările lui Neymar şi ai lui de a învinge selecţionata Elveţiei duminică, 17 iunie, în intervalul 21.00-23.00. Partida a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. Audienţele înregistrate de TVR 1 cu partida Brazilia-Elveţia: target urban: 992.000 de telespectatori în medie (10,3% rating şi 22,4% cotă de piaţă); public comercial: 419.000 fani ai fotbalului (9,5 rating mediu şi 25,7% cotă de piaţă).

Al doilea mare meci de la Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 care a adus postului TVR 1 prima poziţie în topul audienţelor pe toate categoriile de public a fost derby-ul Portugalia-Spania. Egalul 3-3 a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating mediu 8,8%, cotă de piaţă medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00. Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial.

Germania – Mexic, difuzat de TVR 1 tot duminică, între 18.00 şi 20.00, a fost a treia cea mai urmărită partidă de la CM FIFA Rusia 2018: în medie, 1.266.000 de telespectatori au urmărit dramatica înfruntare dintre fosta campioană Germania şi abiţioasa echipă a Mexicului (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă). Şi Germania – Mexic a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Pe target urban, 834.000 de telespectatori au vizionat partida dintre Germania şi Mexic (rating mediu 8,7% şi share 24,3%; dintre aceştia, 337.000 reprezintă publicul comercial (7,7% rating şi 28,8% share).

 

Locurile următoare, în funcţie de numărul de telespectatori care au vizionat meciul la nivel naţional, sunt ocupate de:

Locul 4: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 6: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 7: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 8: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 9: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 10: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 11: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă.

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

Programul meciurilor în săptămâna 18-24 iunie:

18 iunie, ora 15:00 – Suedia – Coreea de Sud (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 18:00 – Belgia – Panama (Soci) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 21:00 – Tunisia – Anglia (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 15:00 – Polonia – Senegal (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 18:00 – Columbia – Japonia (Saransk) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 21:00 – Rusia – Egipt (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 15:00 – Portugalia – Maroc (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 18:00 – Uruguay – Arabia Saudită (Rostov-pe-Don) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 21:00 – Iran – Spania (Kazan) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima ediţie a show-ului „Next Star”, lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Prima ediţie a celui de-al nouãlea sezon al show-ului „Next Star”, prezentatã de Dan Negru, a fost sâmbãt seara lider de audienţã, la oraşe şi în toatã ţara.

Ediţia care a desemnat-o câştigãtoare pe mica interpretã de muzicã popularã Anastasia Ciobanu (8 ani) a adunat în faţa micilor ecrane 1.825.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22.31.

Aşadar, la nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi a obţinut sâmbãtã seara, pe perioada difuzãrii emisiunii (20.00-23.07), o audienţã medie de 7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 17,7%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, inregistra 5,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,5%, iar TVR1 obtinea 5,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 13,2%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 6,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 16,2%, urmata de Pro TV, cu 5,6 puncte de rating si 14,5% cota de piata si de TVR1, cu 5,4 puncte de rating si 14,1% cotã de piaţã.

Anastasia Ciobanu (8 ani), din localitatea Bogdan Vodă, județul Bacău, a câștigat aseară prima ediție “Next Star” și s-a calificat în marea finală a celui de-al nouălea sezon.

Mă simt emoționată. Nu mă așteptam să câștig. Acum o să mă pregătesc pentru finala cea mare”, a spus fetița, cu lacrimi în ochi, după ce a primit premiul din partea prezentatorului show-ului, Dan Negru.

Cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa au numai cuvinte de laudă la adresa micuței cântărețe de muzică populară.

Eu v-am spus de la început că Anastasia va câștiga. Are tot ce-i trebuie. E frumoasă și talentată, dansează, are atitudine, voce, dicție”, spune Pepe.

Mi-au plăcut stacaturile ei, corectitudinea cântării, emoția, dar și timbrul ei care suna ca al unei femei mature. Parcă ne cânta o artistă de 20-25 de ani”, adaugă Dorian Popa

Anastasia a avut un moment demn de o finală. Sunt convinsă că cei de acasă au îndrăgit-o, așa cum am făcut și noi”, spune și Lidia Buble.

Prima ediție “Next Star” a adus în fața juriului și a publicului primii concurenți dintr-un sezon care se anunță extraordinar. Un szon care promite să aducă în fața telespectatorilor copii senzaționali, cu talente nebănuite și povești impresionante. Fiecare dintre ei va încerca să-i convingă pe cei trei jurați, Lidia Buble, Pepe și Dorian Popa, că el este viitorul “Next Star” și va “lupta” pentru marele trofeu, în valoare de 20.000 de euro.

Sâmbătă seara, copii talentați la muzică populară, muzică rock și pop, dar și la dans sportiv, stand-up comedy, street dance, circ, karate, pictură și… geografie, veniți din toate colțurile țării, și-au susținut demonstrațiile cu multă emoție în fața celor trei jurați. Alături de ei și de părinții lor a stat, în culise, Șerban Copoț, co-prezentatorul show-ului. Șerban i-a încurajat pe copii, i-a descusut înainte ca aceștia să urce pe scenă și le-a luat la cald impresiile, după ce au apărut în fața juraților.

De asemenea, în deschiderea galei, pe scenă au urcat Omar Arnaout, Vanessa Marzavan, Rose-Marie Lanciu, Isabela Pamparău, Yasmina Butilă și Katia Cărbune, șase dintre câștigătorii “Next Star”, iar celelalte două, Emily Moskalenko și Andreea Tucaliuc, aflate la o competiție internațională, respectiv într-un turneu, au transmis mesaje video.

Sâmbătă seara, la “Next Star”, jurații au fost impresionați de toți concurenții și au savurat toate momentele desfășurate în fața lor. Dar poate cel mai tare au fost surprinși de de Radu, un băiețel de cinci ani, considerat genial, care a venit în afara concursului. Radu are un coeficient de inteligență, măsurat de specialiști, de 149. Asta în condițiile în care majoritatea oamenilor inteligenți au un IQ în jurul valorii de 100. Copilul i-a lăsat cu gura căscată pe jurați atunci când le-a demonstrat că știe fără greșeală drapelele tuturor țărilor lumii.

Cine sunt copiii care vor urca pe scenă în cea de-a doua ediție a show-ului, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbăta viitoare, de la ora 20.00, numai la “Next Star”, emisiunea prezentată, pentru al cincilea an consecutiv, de Dan Negru.

 

            Sursa:Kantar Media                         

                Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

                Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

                Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                     

                Perioada 16 iunie 2018                   

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending