Connect with us

AUDIENȚE TV

Aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori au urmarit prima Confruntare de la “Vocea Romaniei”, marti la ProTV

Published

on

Telespectatorii au fost aseara cu ochii pe prima Confruntare de la “Vocea Romaniei”. Conform Kantar Media, ProTV a fost lider detasat de audienta la nivelul tuturor segmentelor de public. Prima etapa a Confruntarilor a obtinut la nivelul publicului commercial (publicul din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani) o audienta medie de 13.4 puncte de rating si o cota de piata de 27.4%, fiind urmat de Antena 1 cu o audienta de 7.6 puncte de rating si o cota de piata de 15.4 procente. ProTV si-a mentinut pozitia de lider si la nivelul publicului din mediul urban, obtinand o audienta medie de 11.3 puncte de rating si o cota de piata de 21 procente, urmat de Kanal D cu 8.9 puncte de rating si 16.5 cota de piata. Aproape doua milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregii populatii din Romania au fost cu ochii pe deciziile antrenorilor de la “Vocea Romaniei”. In minutul de aur al emisiunii, la nivelul publicului commercial, ProTV a obtinut o audienta de 17.7 puncte de rating si o cota depiata de 36 de procente. Dupa etapa “Auditiilor pe nevazute”, fiecare antrenor si-a format “dream-team-ul”. Prima editie a Confruntarilor in duete alcatuite de catre cei patru membri ai juriului s-a soldat, asa cum bine a anticipat Horia Brenciu, cu “bucurie si lacrimi”, in egala masura.

Smiley a surprins pe toata lumea cu primul duet pe care l-a alcatuit, format din Jan Selaru si Laura Gherghescu. Jan s-a confruntat cu o problema mai putin obisnuita. Comparat de multi cu Canaf, vedeta din sezonul trecut al emisiunii, acesta a declarat in perioada repetitiilor : “Dupa ce termin de cantat , va trebui sa-mi pun limba in doua atele, se va rupe undeva” – referindu-se la cele doua limbi straine in care a fost nevoit sa se descurce cumva pe scena: franceza si araba. Desi urechea muzicala l-a ajutat pe Jan in timpul confruntarii, Laura a fost cea care l-a convins pe Smiley ca merita sa mearga mai departe in competitie.

“Voi trebuie sa credeti ca sunteti Vocea Romaniei toti 14” – asa isi incuraja Marius Moga elevii inainte de prima confruntare a sezonului.

Primii alesi de antrenorul Moga sa se dueleze au fost Dorin Ochenatu si Cezar Dometi. Cu stiluri de interpretare si firi total opuse, cei doi au dat nastere la scantei in timpul repetitiilor. Cei doi au interpretat piesa “Starlight” a trupei Muse, o melodie rock pe care Dorin, fan R’n’B, nu s-a descurcat atat de bine ca si Cezar, cel din urma fiind preferat de catre Smiley, Brenciu, dar mai ales de catre antrenorul sau, Marius Moga.

Pentru ca ”trebuia sa avem si asa ceva”, cum bine a spus Smiley, zambaretul a alcatuit “duetul divelor”: Andreea Olariu, tanara de doar 16 ani, si Camelia Marinescu,.

Piesa interpretata de catre cele doua, “When you believe”, s-a dovedit a fi crezul norocos pentru micuta Andreea. Camelia a impresionat-o pe Lori cu energia si “sinceritatea incredibila”cu care a cantat, la fel ca si pe Cristi Minculescu si pe Randi, insa decizia finala i-a apartinut lui Smiley, care a mers pe mana Andreei, probabil datorita faptului ca “pare mai de viitor”, asa cum bine a subliniat Randi.

Duetul alcatuit din Mihai-Ioan Toma si Vizi Imre din echipa Moga a oferit cele mai amuzante momente ale serii. Piesa aleasa de catre antrenor, ”I wanna be like you”, din filmul animat pentru copii “Cartea Junglei” a uimit pe toata lumea si le-a dat ocazia celor doi concurenti sa faca show si sa se distreze pe scena, in acelasi timp. “Dati foarte bine impreuna, ati putea chiar sa faceti un duet”, le-a spus Smiley celor doi concurenti. Cu toate acestea, naturaletea si lejeritatea cu care canta fiecare piesa l-au determinat pe Moga sa mearga mai departe cu cel cu care simte ca va putea castiga Vocea Romaniei, Vizi Imre.

Primul episod din ”Brenciana” a inceput cu duetul alcatuit din Vlad Simon si tanara Diana Mosneagu, de numai 15 ani. Pe piesa “Wake me up before you go go”, Smiley a vazut-o pe Diana “ca o culoare pe piesa lui”, de parca ar fi fost invitata sa cante in concertul lui Vlad. Decizia lui Horia a fost in concordanta cu parerile celorlalti membri ai juriului: acesta l-a ales pe Vlad.

“Un duet plin de feminitate”, asa cum l-a numit antrenorul Brenciu, le-a avut in componenta pe prietenele din afara scenei, Izabela Simion si Camelia Sterea. Pe piesa “My number 1” a Helenei Paparizou, cele doua au oferit un spectacol plin de culoare si dinamism. Criticata atat de Horia, cat si de Monica, pentru ca a acordat mai multa atentie dansului in detrimentul interpretarii piesei, Camelia aproape si-a pierdut speranta si a izbucnit in lacrimi. Nu mica i-a fost mirarea atunci cand s-a vazut aleasa si luata pe sus, la propriu, de catre maestrul Brenciu.

Loredana si-a alcatuit duetul de “Bieberi” format din Teodor Manciulea si Bernard Lazar, care au avut de interpretat melodia “Baby” a cunoscutului star de peste ocean. Alintati de catre Lori ”castorasii mei dragi, mai dulci decat ciocolata”, frumoasa antrenoare le-a cerut amanadurora sa nu se lase de muzica, insa a ales sa ”castige” Vocea Romaniei cu Teodor pentru ca “are ceva unicat si mari sanse sa ajunga in finala”.

Lori a mers inca o data pe elementele care ii apropie pe concurenti atunci cand a alcatuit duetul Cristian Nistor – Alexandru Simion: amandoi au fost caracterizati de aceasta ca fiind “cool, masculini, frumusei foc”. Desi constienta de faptul ca este ”castigata si pierduta, in acelasi timp”, asa cum a spus Smiley, oricare i-ar fi decizia, Loredana l-a ales pe Cristian. “A fost putin mai bun in seara asta”, a incercat ea sa il consoleze pe Alex, care a parasit scena cu ochii in lacrimi.

“O pereche foarte cool si sexy”, cum a subliniat Loredana, a fost cea alcatuita din Ciprian Teodorescu si Magdalena Cichirdean, concurentii din echipa divei. Frumoasa Magda a impresionat juratii de sex masculin, “am vazut o bucatica din Loredana acolo” – a declarat Smiley la finalul piesei. Lori a apreciat, la randul ei, evolutia extraordinara a Magdei, insa Ciprian, cel care canta “ca si cum ar vorbi”, fara sa faca niciun efort, a primit votul de incredere al antrenoarei si va merge mai departe in concurs.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

A doua ediție Românii au talent, lider de audiență!

Published

on

Milioane de zâmbete sau lacrimi de emoție au fost aseară pe chipurile românilor care au urmărit cea de-a doua ediție a show-ului suprem, Românii au talent!

Surprizele au venit vineri atât din partea concurenților, cât și din partea juraților, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol complex, în care au trecut rapid prin diverse stări și sentimente, au cunoscut oameni speciali cu povești de viață uluitoare și s-au bucurat de frumusețea talentului autentic.

Cea de-a doua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.6 puncte de rating și 46.8% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, peste 4.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Aplauze, talent autentic desăvârșit, emoție și energie

Povestea talentului a continuat vineri seară cu un show care a încântat publicul. Concurenții au urcat pe scenă cu încredere și determinare, au prezentat momente în care au crezut foarte mult și au făcut tot posibilul să impresioneze jurații și să treacă în etapa următoare. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu mare atenție fiecare număr, au dansat, s-au transformat și s-au bucurat de fiecare reprezentație. Andi a răspuns rapid provocării de a se costuma în Pantera Roz, Florin, pentru prima dată la Românii au talent, a rămas în picioare aplaudând o concurentă, iar toți jurații, împreună cu Smiley și Pavel Bartoș, i s-au alăturat unei concurente pe scenă și au dansat vals. A fost un spectacol impresionant, o ediție care a adus un amalgam de trăiri și manifestări.

Aseară am urmărit momente de canto, dans, folclor de comunicare, aerial net, belly dance, culturism sau forță, care au creat o atmosferă plină de energie sau de visare în sală. Adrian Mihai – strongman; Antoaneta Neuvirt – canto clasic; Bianca Mihai – solist jazz; Don Con – solist vocal și chitară; Gabriel Vizitiu – contorsionism și dans; Igor și Maria Gheorghiu – aerial act; Mihaela Duma – pian, compoziție proprie; Mirela Louis –  aerial net; Mistah White – rap; Natalia Lukiv și Bogdan Boie – dans sportiv: rumba și tango; Nicolae Lupșor – culturism; Roman Ciuganschi – saxofon; Ronin Terente – doină urbană; Roxana Zorzolan – post-modern rap; Sorin și Nuți Dorobanțu – dans cu păpușă supradimensionată; Suzana Popescu – folclor de comunicare; Vlad Jucan – belly dance; Vlad Zapu și DJ ES.T – hip-hop sunt cei 18 concurenți care au primit aseară 3 sau 4 DA din partea juraților și merg mai departe la Românii au talent.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.319.83533.3
Kanal D13.76.61174.1
Antena 34.22.0357.1
Antena 13.51.7302.9
Romania TV3.11.5265.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV37.417.31668.2
Kanal D11.65.4517.2
Antena 35.52.6246.3
DigiSport 14.21.9186.3
Antena 14.01.8176.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV46.917.7791.4
Kanal D8.33.1140.3
Antena 16.22.3103.8
DigiSport 14.81.880.3
Antena 32.00.733.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending