Connect with us

ALL MEDIA

Aproape jumătate dintre respondenții unui studiu își doresc o carieră de succes

Published

on

 

41% din reprezentanții clasei mijlocii consideră important să aibă o carieră de succes şi 43% își doresc să lucreze într-un domeniu care le place, în timp ce pentru doar 13% este important să aibă un loc de muncă sigur. Acestea sunt câteva din rezultatele unui studiu.

Finding the middle class, cel de-al optulea studiu realizat sub umbrela SMARK Research, realizat de eResearch, pleacă de la premisa că, deşi clasa socială de mijloc are o dimensiune economică, ea nu se reduce la aceasta, în general clasa socială este mult mai complexă decât gruparea după criterii economice.

Pentru a diferenția clasa de mijloc de celelalte clase sociale, pe lânga criteriile economice, au fost luate în considerare: statutul profesional, ocupația, educația, valorile, mentalitățile, stilul de viață și formele proprii de expresie ale claselor analizate. Pe lângă clasa mijlocie, care este focusul acestui raport, studiul surprinde și analizează și celelalte două clase care completează peisajul demografic, respectiv clasa de jos (Lower class) și clasa aspirantă (Rising class).

O altă premisă a studiului este specificul clasei mijlocii din România, care nu poate fi comparată cu cele din țările capitaliste dezvoltate și relativ noul context al devenirii României țară membră a Uniunii Europene.

„Am vrut să facem acest studiu despre clasele sociale din România, cu focus pe clasa mijlocie, pentru a înțelege în ce fel a fost influențată structura socială în acești ani de dificultate financiară. Se tot spune că problema principală a Romaniei este că nu are o clasă de mijloc solidă și am vrut să vedem în ce măsură acest lucru este adevărat. Apoi pe multe subiecte ale agendei publice pare că avem de-a face cu două (sau cu mai multe) Românii și una dintre ele este România tăcută despre care nu știm decât că e nemulțumită. Puteam bănui că acolo se regăsește o parte din middle class, dar nu puteam şti exact ce îşi doreşte acest segment, cât de diferit este el față de restul societății. Și în privința bugetului de consum sunt multe servicii care trag speranța că dacă buzunarul cetățeanului de rând e complet găurit, poate a mai rămas ceva pe fundul sacului celor care au un venit ușor mai ridicat. Toate acestea au fost ipoteze de lucru de la care am plecat în demersul de a găsi şi a înțelege consistența şi componenţa clasei mijlocii din România”, afirmă Sorel Radu, fondator al E-research.

Finding the middle class cuprinde o serie de informaţii despre nivelul de trai, surse de venit, credite bancare sau ipotecare, posibilitatea de a călători, sănătate, dar și comportament de consum, afiliere politică, lucruri care contează în viață, branduri preferate, pentru fiecare dintre cele 3 clase sociale analizate, cu accent pe diferenţele specifice clasei mijlocii.

Iată câteva dintre rezultate:

  • 41% din reprezentanții clasei mijlocii consideră important să aibă o carieră de succes şi 43% își doresc să lucreze într-un domeniu care le place, în timp ce pentru doar 13% este important să aibă un loc de muncă sigur;

  • 54% dintre reprezentanții Rising class citesc reviste și ziare, cu mult peste celelalte două clase sociale analizate;

  • Pentru clasa mijlocie este important să călătorească ca să descopere lumea, acesta fiind unul dintre cele mai dorite lucruri în viață. În același timp ei sunt cei care nu consideră că trebuie să plece din țară ca să reușească în viață;

  • Majoritatea brandurilor preferate de fiecare dintre cele 3 clase sociale sunt din categoriile: auto, electronice și îmbrăcăminte;

  • Lower class  sunt cei care participă cel mai mult la acțiuni de voluntariat.

Cercetarea a fost realizată cantitativ, pe un eșantion de 1180 de respondenți, reprezentativ la nivel urban, pentru populația între 14 și 64 ani, în luna aprilie a acestui an.

Lasa un comentariu aici!

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending