Connect with us

ALL MEDIA

Arabii de la Al Jazeera vor sa cumpere tot ce inseamna sport in Romania. Vezi ce televiziune isi vor lansa in curand!

Published

on

 

Licitatia pentru drepturile tv in Liga 1 nu este altceva decat cireasa de pe tortul pregatit romanilor in luna martie de Al Jazeera, gigantul media din Orient, noteaza Enational.

Speriati ca vor ramane fara milioanele primite pana acum de la televiziuni, finantatorii cluburilor din Liga 1 pot rasufla usurati. Drepturile tv vor fi cumparate de un gigant media din Orientul Mijlociu!

Cu sediul central in Doha (Qatar), trustul „Al Jazeera”, controlat de seicul Hamad bin Thamer bin Mohammed Al-Thani, va provoca un adevarat tsunami in luna martie, cand va intra pe piata audiovizuala din Romania.

Prin divizia „BeIN Sports”, arabii vor sa cumpere tot ce inseamna sport pe tv in tara, de la fotbal si tenis pana la snooker si chiar darts! Pentru drepturile aferente Ligii 1, „Al Jazeera” a pus deoparte o suta de milioane de euro, fara tva!

In conditiile in care „RCS&RDS” si „Romtelecom-Dolce” (firme de cablu care detin, in prezent, drepturile tv ale campionatului intern de fotbal) nu vor sa dea mai mult de 50 de milioane de euro, asa cum se zvoneste, este de asteptat ca oferta arabilor sa pulverizeze concurenta la licitatia din primavara.

Tinand cont de valoarea investitiei, cu siguranta ca la negocierile din martie va fi prezent insusi Nasser Ghanim Al Khelaifi, presedintele „BeIN Sports”. Cu el va negocia Gino Iorgulescu (noul sef al Ligii Profesioniste) detaliile financiare ale contractului.

Dupa multi ani, prima divizie se intoarce in ograda TVR, postul public de televiziune fiind cel ales de „Al Jazeera” sa transmita meciurile din Liga 1 dupa ce vor fi cumparate drepturile tv.

De altfel, in Departamentul „Sport” din Dorobanti se stie inca din luna octombrie despre acest plan, angajatii TVR asteaptand cu nerabdare demararea proiectului. Nu este exclus ca, de la anul, „Al Jazeera” sa inaugureze propriul canal BeIN Sports Romania!

Surse credibile ne-au declarat ca „Al Jazeera” vrea sa intre agresiv pe piata media sportiva:

„Au si resursele sa faca asta. Numai investitiile in acest segment de nisa se ridica la un miliard de euro”.

In prezent, in Romania, lider autoritar pe aceasta zona este „DigiSport”, post detinut de „RCS&RDS”, care transmite „live”, printre altele, Liga Campionilor, Liga Europa, Primera Division, Ligue 1, Serie A, Formula 1, mari turnee de tenis.

Arabii de la „Al Jazeera” au penetrat, deja, grila de programe a cablistilor. Prin intermediul societatii „Focus Sat”, romanii pot urmari versiunea in limba engleza a canalului „Al Jazeera”. Si este de asteptat ca pana la finalul anului postul sa fie preluat si de alti mari operatori.

2014 este anul sportului si noi trebuie sa stim ca sa le venim in ajutor telespectatorilor nostri”. Astfel au explicat arabii, pe 31 decembrie, decizia luata in privinta diviziei sport a trustului „Al Jazeera”: toate canalele au fost reunite intr-un singur nume, „BeIN Sports”.

Pe viitor, se doreste achizitionarea drepturilor tv pentru Campionatele Mondiale din 2018 (Rusia) si 2022 (Qatar), Jocurile Olimpice din 2016 (Brazilia); evident, extinderea retelei de televiziuni la nivel international va continua.

Deocamdata, „BeIN Sports” face legea in Franta, Statele Unite ale Americii, Indonezia, Hong Kong, Filipine si tarile din Orient si Nordul Africii.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Zile de foc în Grecia: Echipa de corespondenți Digi 24 a realizat, în medie, 17 transmisiuni pe zi

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Echipa Digi 24 care a ajuns în Grecia, miercuri, a transmis nu mai puțin de 17 corespondențe pe zi, din Mati, satul distrus de incendiile devastatoare izbucnite la începutul acestei săptămâni.

Cei trei membri ai echipei, Marian Tănase (operator), Laurențiu Rădulescu (reporter) și Adrian Rotaru (DSNG), au făcut 14 ore, pe ruta București-Sofia-Atena și s-au oprit în satul Mati, la aproximativ 25 de km de Atena. Localitatea, distrusă în proporție de 98%, conform evaluărilor făcute de autoritățile elene, oferă o priveliște dezolantă, cu cele peste 100 de case distruse de flăcări și rândurile de mașini carbonizate.

”Cel mai mare impediment a fost să îi facem pe oameni să ne vorbească, mai ales după ce au pierdut tot ce aveau”, spune reporterul Laurențiu Rădulescu. Echipa a reușit, totuși, să identifice în zonă câțiva români care locuiau acolo și i-au convins să povestească prin ce au trecut.

Acomodarea cu subiectul, cu locul și punctele de unde s-au făcut intervențiile a fost una anevoioasă pentru echipă. Nu este ușor să vorbești când ai în fața ochilor un asemenea tablou. ”Satul este unul cu străduțe înguste de maximum 5 m, cu case și de o parte și de cealaltă, iar fiecare locuitor are cel puțin câte o mașină a lui, ca să nu mai vorbim de turiștii veniți aici în sezonul estival”, a descris Laurențiu, într-o intervenție de vineri dimineață, la Matinalul Digi FM. ”În lateral, este un drum național cu două benzi. Toți cei care au venit pe drumul național au mers spre sat și spre mare, crezând că se vor salva. Cei din sat au început să urce spre drumul național, crezând, la fel, că se pot salva. Dar drumurile s-au blocat și, practic, oamenii s-au trezit înconjurați de foc din toate părțile”, explică reporterul Digi 24, pe baza informațiilor strânse de la martori.

Sub impresia celor văzute și a mărturiilor obținute de la localnici și autorități, este greu să îți păstrezi sângele rece, detașasarea. ”Cel mai important pentru echipă, într-o astfel de situație, este să îți conservi energia și să nu se atașezi profesional. Am văzut copii morți, oameni găsiți îmbrățișați după ce au fost prinși de foc, am văzut detalii care îți rămân pentru totdeauna în minte”, adaugă Laurențiu, admițând că este una dintre cele mai dificile misiuni jurnalistice de până acum.

Echipa va transmite și în zilele următoare corespondențe de la fața locului, ținând la curent spectatorii Digi 24 cu evoluția celor mai grave incendii produse în Grecia, în regiunea Attica, în care și-au pierdut viața cel puțin 85 de persoane.

Digi 24, cea mai credibilă televiziune de știri din România⃰, transmite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, informații despre temele de moment și evenimentele care pun lumea în mișcare. Parte a Grupului Digi Communications, Digi 24 abordează cu echidistanță și profesionalism subiectele relevante din actualitatea internă și internațională, oferind publicului emisiuni informative, dezbateri, analize și interviuri, sub sloganul ”Informația la putere”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Amalia Enache revine in echipa Stirilor PRO TV

Published

on

 

Jurnalista Amalia Enache revine la pupitrul Stirilor PRO TV dupa o pauza de doi ani. Vedeta va prezenta jurnalul de noapte din 13 august, informeaza TV Mania.

Eu mă întorc acum la „Ştirile Pro TV“ la majoratul meu în Pro, la exact 18 ani de la angajare. În august 2000 se întâmpla să încep. După atâta timp, meseria aceasta îţi curge prin vene. Chiar când nu eşti acolo, în redacţie, receptezi informaţiile ca şi când tu ai fi la treabă. Cred că în prima seară când voi prezenta, voi fi ca şi când şi ieri am făcut tot asta, nu în urmă cu doi ani“, a declarat Amalia Enache pentru TV Mania.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending