Connect with us

ALL MEDIA

Armani si Zilli vin in Romania

Published

on

 

Brandurile fashion de lux Emporio Armani si Zilli vor intra in acest an, prin franciza, pe piata romaneasca, iar in 2011 ar putea veni Hermes si Burberry, potrivit lui Olivier Petcu, directorul general al firmei de consultanta CPP Management Consultants, citat de Mediafax.

Primul magazin monobrand Emporio Armani va fi deschis la sfarsitul acestui an de firma Alsa Boutique, care detine mai multe francize de lux in Romania, respectiv Max Mara, Marela, La Perla, Mariella Burani, Ermenegildo Zegna si Pal Ziler.

De asemenea, francizorul Victoria 46, care are cel mai mare magazin muntibrand pe Calea Victoriei, va deschide in toamna acestui an un magazin sub brandul retailerul francez de accesorii si imbracaminte pentru barbati Zilli, potrivit unui studiu realizat de CPP, citat, de asemenea, de Mediafax.

Victoria 46 este detinut de grupul israelian Solmar, francizorul marcilor Mango, Promod si Castro, in colaborare cu Amalia Nastase.

„Hermes si Burberry tatoneaza de mai mult timp piata din Romania si sunt in cautarea de spatii pentru deschiderea unor magazine de tip monobrand, printr-o franciza locala. Sunt purtate discutii cu eventuali investitori. Cele doua brandurile ar putea intra pe piata din Romania la finele anului viitor”, a precizat Petcu.

Retailerul britanic de accesorii si imbracaminte pentru femei Burberry are in prezent un contract cu Victoria 46, care se va incheia la mijlocul acestui an, arata studiul CPP.

Piata bunurilor de lux din Romania a scazut in 2009 cu 30-35%, la 350 milioane euro, din cauza crizei, estimandu-se o revenire a piesei in acest an, potrivit unui studiu realizat de CPP Management Consultants.

Cea mai mare parte a brandurilor fashion de lux, operate in franciza, au inregistrat scaderi ale vanzarilor de pana la 20% anul trecut, din cauza caderii pietei luxului. Totusi, primul loc in topul vanzarilor il ocupa Louis Vuitton, urmat de Ermenegildo Zegna, Max Mara si Hugo Boss, potrivit unui raport recent al firmei de consultanta CPP Management Consultants.

Astfel, retailerul de accesorii si genti Louis Vuitton a avut cele mai bune rezultate, vanzarile fiind estimate la 3,1 milioane euro. In acelasi timp, Hugo Boss a raportat vanzari de 1,1 milioane euro, Canali de 1,9 milioane euro, Max Mara – 1,5 milioane euro si Ermenegildo Zegna – 2,4 milioane euro.

Cu toate acestea, luxul a dus-o destul de rau in primul an de criza. In 2009 au fost inchise aproximativ sase-sapte magazine, printre acestea numarandu-se La Perla (francizor Alsa Boutique), Cerruti 1881, Versace Jeans Couture, magazinul pentru barbati operat de retailerul Face Concept Store, iar Hugo Boss a fost relocat.

Alsa Boutique are in vedere in acest an si inchiderea sau o posibila relocare a magazinelor monobrand MarellaMariella Burani. si

„Referitor la inchiderea magazinelor Cerruti si La Perla, ambele s-au facut din cauza faptului ca proprietarii francizelor n-au stiut cum sa coordoneze aceste branduri in Romania. Un alt motiv ar fi lipsa unor studii de fezabilitate sau a unor analize de piata, inainte de lansare. O astfel de analiza ar fi aratat nivelul scazut al atractivitatii brandului Escada in randul femeilor bogate din Romania. De asemenea, stim ca o parte din clientele Escada au mentionat constant nivelul scazut al serviciilor oferite in magazinele respective”, se precizeaza in studiul respectiv.

Sursa: Pro tv

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

1 Comment

1 Comment

  1. Pieleanu

    19 martie 2010 at 22:59

    Sa vezi de acum ce o sa inceapa cocalarimea la noi. Ce era acum, da ce-o fi de acu incolo. Numa Armani si Dolce Gabana or sa poarte

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending