Connect with us

ALL MEDIA

Armin van Buuren încurajează consumul responsabil de alcool prin campania „Dance More, Drink Slow”

Published

on

 

DJ-ul olandez Armin van Buuren promovează campania globală adresată tinerilor adulţi „Dance More, Drink Slow”, care încurajează consumul responsabil de alcool, informează un comunicat de presa.

Compania Heineken a încheiat un parteneriat cu DJ-ul olandez Armin van Buuren pentru campania „Dance More, Drink Slow”, a cărei abordare este menită să transforme consumul de alcool responsabil într-un comportament aspiraţional pentru cei care petrec o seară în oraş, subliniind importanţa de a deţine şi păstra controlul în orice situaţie.

Întrebat ce l-a determinat să se implice într-o campanie care promovează consumul responsabil de alcool, Armin van Buuren a declarat, într-un material video filmat pentru România: „Motivul pentru care am vrut să mă implic în această campanie este acela că Heineken este un brand global lider pe segmentul său. Cred că este foarte cool că, din această poziţie, ştie cum să îi facă pe oameni să fie conştienţi de efectele negative ale consumului abuziv”.

Pe de altă parte, Armin van Buuren a afirmat că este absolut normal ca oamenii să se distreze. „Pentru tinerii adulţi e o modalitate extraordinară să dansezi şi să te simţi bine pe ringul de dans şi să bei câteva beri. Cred că este o campanie foarte simplă, dar foarte eficientă. E foarte cool că un brand atât de respectabil susţine această cauză, de a-i face pe oameni conştienţi că e problemă să bei mult”, a mai spus DJ-ul, scrie Mediafax.

Campania „Dance More, Drink Slow” este susţinută de noua melodie „Save my Night”, compusă şi interpretată de Armin Van Buuren, care îi încurajează pe tinerii adulţi ce petrec o seară în oraş să se gândească mai mult la cum pot trăi mai intens momentul şi muzica şi să consume alcool în mod responsabil. „Save my Night” este prima melodie care promovează mesajul consumului responsabil de alcool. Disponibilă în 42 ţări, melodia poate fi ascultată de fanii muzicii trance de pe toate continentele.

„Cred că este un foarte bun slogan şi am compus o melodie «Save my night» al cărei mesaj este acela că DJ-ul poate schimba atmosfera pe ringul de dans. Deci nu mai ai nevoie să bei mult ca să te distrezi de minune. Cum am zis: pe mine mă pune în mişcare însăşi muzica şi dacă DJ-ul îşi face treaba cum trebuie, atunci chiar poate să salveze noaptea”, a adăugat acesta.

Armin van Buuren a declarat că se bucură de viaţă într-un mod foarte responsabil, afirmând că îi place să bea bere „din când în când”. „Îmi place să ies cu prietenii, să merg la film, dar nu exagerez niciodată, pentru că viaţa înseamnă mult mai mult decât a face lucruri stupide şi chiar vreau să îi fac pe oameni conştienţi de acest lucru”, a mai spus DJ-ul, în interviul dedicat publicului român.

„Când mixez pentru mii de oameni care iubesc muzica, îmi doresc ca ei să se bucure de moment şi să îl retrăiască şi după ce seara se termină. Asta înseamnă să consume alcool cu moderaţie, astfel încât momentul să nu se piardă”, a declarat Armin van Buuren.

Campania se va desfăşura în peste 20 ţări şi va fi susţinută printr-o serie de activităţi experimentale integrate, adresate tinerilor adulţi care petrec o seară în oraş.

În România, campania „Dance More, Drink Slow” va beneficia de suport şi comunicare prin activităţi de PR şi media.

În 2011, Heineken a lansat campania „Sunrise”, care a dat viaţă ideii că nu există limite atunci când îţi cunoşti limitele. Campania a subliniat faptul că a consuma Heineken cu moderaţie permite consumatorilor să petreacă timp cu prietenii, să cunoască oameni noi şi să trăiască experienţe unice. „Dance More, Drink Slow” duce mesajul brandului la un nivel superior, incheie sursa citata stirea.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi Sport va difuza meciurile din Liga 2 plus alte competitii cu traditie

Published

on

 

Digi Sport va difuza timp de trei sezoane meciurile din Liga 2, posturile grupului Digi deținând dreptul de a difuza primele patru opțiuni din fiecare etapă. De asemenea, canalele Digi Sport vor transmite și Cupa României și Supercupa României.  

Federația Română de Fotbal (FRF) a anunţat, miercuri, 18 iulie, componenţa Ligii 2 pentru sezonul 2018-2019, iar joi, 19 iulie, a fost făcut public calendarul competițional, stabilit prin tragere la sorți. Telespectatorii Digi Sport se vor putea reîntâlni, în noul sezon care va debuta în 4-5 august 2018, cu echipe cu tradiție cum ar fi UTA, Petrolul Ploieşti, FC Argeş, U Cluj şi Farul, dar și cu echipe mai tinere. În ceea ce privește Cupa României, aceasta va debuta pe 1 august 2018, iar finala se va juca în data de 2 iunie 2019. Supercupa Romaniei se dispută între campioana Ligii 1 și deținătoarea Cupei României, ultima câștigătoare fiind CFR Cluj.

În afară de sportul rege, pe cele 4 canale ale Digi Sport, telespectatorii se pot întâlni și cu alte sporturi îndrăgite de români. Până în 2021, Digi Sport transmite, în exclusivitate, 50 de turnee WTA pe an, unde Simona Halep, numărul 1 mondial, scrie istoria tenisului, alături de Mihaela Buzărnescu, Sorana Cârstea, Irina Begu, Monica Niculescu și Ana Bogdan, aflate între primele 90 de jucătoare ale lumii. Acestor trasmisiuni li se adaugă meciurile din Cupa Davis, Fed Cup și ATP 1000 și 500.

În grilele de programe Digi Sport se regăsesc și competiții interne și internaționale de handbal, baschet, volei și motorsport, oferind telespectatorilor și abonaților Digi o diversitate de emisiuni și transmisiuni sportive greu de egalat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Presa scrisă

Revista Capital are o nouă conducere: Anca Andrei, noul redactor-șef

Published

on

 

Editura Evenimentul și Capital anunță modificări în structura de coordonare a revistei Capital. Noul redactorșef al revistei este Anca Andrei, care anterior a ocupat funcția de redactor-șef al site-ului bugetul.ro.

Ea va prelua atribuțiile de coordonare din zona de online și de print de la fostul redactor-șef, Ciprian Mailat. Acesta va rămâne în cadrul companiei și va coordona Top 300 Cei mai bogați români, cel mai cunoscut produs din portofoliul EEC, și zona de proiecte speciale.

“Îi mulțumesc lui Ciprian pentru efortul pe care l-a depus, într-o perioadă grea pentru industria media, reușind să păstreze revista Capital în topul presei românești. Sunt convins că proiectele speciale sunt pe mâini bune. De asemenea, îi urez succes noii conduceri și sunt încrezător că numele Capital va continua să fie un reper în rândul publicațiilor financiare și de business din România”, a declarat Virgil Munteanu, director executiv al Editurii Evenimentul și Capital.

Anca Andrei este doctorand al Academiei de Studii Economice. Licențiată în drept și în studii economice, ea a urmat și cursuri la Universitatea din Nancy. Înainte să se ocupe de lansarea și coordonarea site-ului bugetul.ro, Anca Andrei a fost consilier politic în cadrul Parlamentului European.

„Sunt onorată de propunerea primită. Revista Capital este și va rămâne una dintre publicațiile de top din România. Vom continua proiectele cu tradiție ale Capital și vom acorda o atenție sporită site-ului capital.ro”, spune Anca Andrei, noul redactor-șef al revistei Capital.

Încă de la înființare, din anul 1992, Capital s-a impus prin conţinut editorial de calitate, seriozitate şi consecvență în presa din România. Astfel, a rămas timp de 26 de ani unul dintre cele mai citite titluri economice din presa de business. Conform celor mai recente date comunicate de SNA, Capital are o audiență de peste 38.000 de cititori pe ediție. Site-ul revistei Capital este accesat lunar de peste 1,3 milioane de cititori și are circa patru milioane de afișări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending