Connect with us

MAGAZIN

Artiștii și influencerii Global redirecționeze 20% din impozitul pe profit datorat statului către Asociația „Dăruiește viață”

Published

on

Artiștii și influencerii Global au ales să redirecționeze 20% din impozitul pe profit datorat statului către Asociația „Dăruiește viață”,  care a început lucrările la primul și cel mai modern spital de Oncologie și Radioterapie pentru copii din România.

 

Astfel, suma  ce va fi redirecționată către noul spital se ridică la 15.000 de euro, bani care vor fi investiți într-una din camerele destinate activităților educaționale și de recreere, unde copiii bolnavi vor avea posibilitatea să se bucure de muzică și de vizite ale artiștilor Global.

Este pentru prima dată când, în România, un ONG construiește un spital de la zero, exclusiv din donații și sponsorizări și este ultimul Crăciun în care 80% dintre firme mai pot decide să redirecționeze 20% din impozitul pe profit. Așadar, artiștii și influencerii Global îi îndeamnă pe toți cei care vor să existe în România un spital în care copiii grav bolnavi  să fie tratați în cele mai bune condiții să redirecționeze 20% către această cauză.

 

Întotdeauna am susținut cauzele în care cred și oamenii care fac fapte bune. Și pentru că nimic nu este mai important decât sănătatea, anul acesta, aleg să susțin „Dăruiește Viață” și să directionez cei 20% din impozitul pe profit pentru construirea unui spital pentru copiii bolnavi de cancer. Vă invit să susțineți construirea acestui spital și să fiti fondatorii lui, fie prin direcționarea impozitului, fie prin SMS la 8844 cu textul SPITAL”, spune INNA, în timp ce Antonia, mama a trei copii crede că „nimic nu este mai dureros decât să vezi un copil în suferință. Mă alătur inițiativei celor de la „Dăruiește Viață” și donez cei 20% din impozitul pe profit pentru construirea unui spital pentru copiii bolnavi de cancer. Si tu poti contribui direcționând cei 20% din impozit sau trimițând un SMS la 8844 cu textul SPITAL. Împreună putem face minuni!”, îi îndeamnă Antonia pe cei care vor să facă un bine, acum pe final de an.

 

Olga Juverdeanu, General Manager Global:Nu ai cum să rămâi impasibil la problemele cu care se confruntă bolnavii din România și cu atât mai puțin la cele ale copiilor cu boli foarte, foarte grave. Așadar, suntem bucuroși că putem pune umărul la construirea acestui prim spital de Oncologie și Radiologie pentru copii, ce va fi construit exclusiv din fonduri private și care va oferi acestora condiții normale de tratare și spitalizare. Mai mult decât atât, ne dorim să le aducem copiilor de aici și un strop de bucurie, prin muzică și întâlniri memorabile cu artiștii lor preferați. Ne propunem să dotăm unul dintre spațiile de joacă ale spitalului cu aparatură performantă, astfel încât, „Camera Global” să fie locul unde să se bucure de activități specifice vârstei.”

 

Orice redirecţionare de până la 20% din impozitul pe profit la finalul lui 2017 contează enorm pentru realizarea acestui proiect la care muncim de doi ani. E atât de simplu. Durează 3 minute, exact cât ți-ai lua bilet de avion, să intri pe platform noastră de stranger de fonduri www.bursadefericire.ro și să descarci contractual precompletat cu datele companiei și apoi să faci plata. Doar prin implicare directă putem să facem ceva în România, unde sistemul medical este la pământ. 1 din 2 copii bolnavi de cancer moare, în timp ce în Europa 80% dintre ei trăiesc. Fără donaţiile companiilor, construcţia şi darea în folosinţă a acestui spital vor întârzia pe termen nedefinit”, a precizat preşedintele Asociaţiei Dăruieşte Viaţă, Carmen Uscatu (contact@bursadefericire.ro; 0729 999 777).

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

MAGAZIN

Canalul de YouTube „iUmor” a înregistrat astãzi 1.000.000 de abonaţi

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Astãzi, pe canalul de YouTube „iUmor” a fost înregistrat abonatul cu numãrul un milion, emisiunea de la Antena 1 devenind astfel singura emisiune tv din România cu un milion de abonaţi care „gustã” din plin clipurile concurenţilor şi ale câştigãtorilor care au fãcut senzaţie pe scena emisiunii difuzate în fiecare duminicã, de la ora 20:00, de-a lungul celor cinci sezoane.

Canalul „iUmor” a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iCommedy, adunând aproximativ 90.000 de subscriberi, iar din aprilie 2016, de când şi-a schimbat denumirea a ajuns la perfomanţele de astãzi, adicã nu mai puţin de 1.000.000  de abonaţii.

În total, canalul însumeazã peste 3 miliarde de minute vizionate ( 3.241.950.139) şi un total de 1412 de clipuri încãrcate, reprezentând 628.770.136 de vizualizãri. Minutele de vizionare dintr-o singurã zi, însumate, reprezintã un total de 35 de ani, iar totalul minutelor vizionate de la lansarea canalului, reprezentat în ani, ar însemna 6164 de ani.

Coco Marinescu, concurentul care l-a determinat pe Mihai Bendeac sã-şi toarne un pahar de apã în cap în primul sezon al emisiunii „iUmor” conduce clasamentul celor mai vizionate videoclipuri de pe canalul „iUmor”, cu peste 8.6 milioane de vizualizãri şi un total de aproximativ 64 de milioane de minute de vizionare, fiind urmat de Cãtãlin Bordea cu 6.5 milioane de vizualizãri şi aproximativ 55 de milioane de minute de vizionare.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Un altfel de eveniment de golf care reunește profesioniștii și amatorii

Published

on

Asociația Golferilor Profesioniști din România anunță între 8-10 Iunie 2018 primul eveniment de golf din seria ‚PRO-AM Golf for everyone’, organizat la Clubul de Golf Paul Tomiță din Pianu de Jos. 

Actualii jucători de golf, profesioniști sau amatori, reprezintă o nișă care are toate șansele să devină tot mai importantă, odată cu apariția mai multor terenuri de golf în țară (actualmente 9: Clubul Diplomatic, Club Tite Golf Resort, Kings Land Country Club, Lac de Verde Golf Club, Selas Golf & Polo Club, Sun Garden Golf & Spa Resort, Transilvania Golf Club, Theodora Golf Club și Golf Club Paul Tomița).

Sub numele-motto al evenimentului (Golf for everyone) Asociația Golferilor Profesioniști din România și-a propus, încă de la înființare, să crească popularitatea acestui sport, să schimbe mentalități și să contribuie la dezvoltarea lui în România. Fiind un sport care se poate juca atât outdoor, cât și indoor, poate fi adoptat de mai multe cluburi, un alt obiectiv al Asociației fiind acela de a revitaliza platforma de colaborare inter-cluburi, atrăgând parteneri strategici din sectorul public sau privat.

PRO-AM Golf for everyone  (ediția 1) va avea loc între 8 și 10 Iunie 2018 la Clubul de Golf Paul Tomița tocmai pentru a onora memoria primului jucător profesionist de golf din țară, care a iubit enorm acest sport, dedicându-i întreaga viață. Paul Tomița (1914-2004), întemeietorul golfului românesc, a fost și profesorul Regelui Mihai I, precum și al altor familii istorice (Bibescu, Brâncoveanu, Cantacuzino, Ghica, Știrbei). În plus, odată cu centenarul Marii Uniri, nu se putea alege o locație mai plină de semnificație decât în inima țării, în județul Alba – locul de baștină al maestrului Paul Tomiță, care a înființat în 1995 la Pianu de Jos primul club de golf privat din țară.

Evenimentul vine cu o structură de premiere unică, propunându-și să atragă maximum 22 jucători profesioniști și 88 amatori (aceștia jucând în flight-uri de 1 profesionist + 4 amatori). 3 renumiți jucători de top și-au confirmat deja prezența în calitate de ancore eveniment: Austin Curtis, David Foster și Duncan Muscroft. Pe 8 Iunie echipele se vor forma și antrena, pe 9 Iunie va fi ziua competiției (cu multe alte activări conexe pentru jucători și spectatori), ceremonia de premiere și cina festivă iar pe 10 iunie profesioniștii vor juca amical cu amatorii, vor susține workshop-uri și vor juriza o competiție pentru juniori.

„Iubesc și practic acest sport din 2005 și mă bucur să am ocazia prin AGP să ‚unesc’ jucătorii împătimiți deja sau pe cale să se îndrăgostească de golf. În cadrul Asociației ne-am propus să contribuim la promovarea beneficiilor practicării acestui sport, să creăm programe naționale pentru tânăra generație, să activăm cât mai multe colaborări între cluburile din țară și din afara ei, să creștem gradul de competitivitate și să aducem schimbări pe plan legislativ prin profesionalizarea serviciilor din această industrie și alinierea la standardele europene, inclusiv recunoașterea profesiilor specifice industriei. ‚PRO AM Golf for everyone’ reprezintă un eveniment unic în calendarul competițional 2018 și credem că va crea senzație în rândul tuturor pasionaților de golf, pe care-i invităm să se înscrie.” declară domnul Sebastian Grecu, Vicepreședintele Asociației Golferilor Profesioniști din România.

„Suntem onorați să găzduim prima ediție a ‚PRO-AM Golf for everyone’ la Pianu de Jos, acolo unde s-a născut omul care a pus bazele acestui sport în România. Fără Paul Tomița golful românesc nu ar fi ce este azi, terenul de la Clubul de Golf Paul Tomița fiind în continuare singurul de 18 cupe din țară, cu un traseu de 6061m pentru domni și 5165 pentru doamne. Îi așteptăm cu brațele deschise pe jucători și le promitem o experiență de neuitat, plină de emoție dat fiind că anul acesta aniversam 100 ani de la Marea Unire de la Alba Iulia, precum și 104 ani de la nașterea marelui profesor.” spune domnul Ioan Istrate, Președintele Asociației Clubul de Golf Paul Tomița.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Life Style

Mirela Vaida a plecat la Londra după ce a aflat că va juca rolul Donnei în musicalul ”Mamma Mia”

Published

on

Foto Credit: RADAR DE MEDIA

Mirela Vaida, pe care telespectatorii o pot vedea în direct, în cadrul emisiunii ”Totul pentru dragoste”, în fiecare zi de luni până vineri, de la ora 14.00, la Antena 1, are un program extrem de încărcat în ultima perioadă.

Pe lângă emisiunea zilnică, unde prezintă povești impresionante de dragoste, artista mai lucrează la un proiect. Ea va interpreta rolul „Donnei” în musicalul „Mamma Mia”, primul musical de pe Broadway produs în România, 100% independent, ce va avea premiera în luna mai, la Sala Palatului.

Mirela Vaida susține că a fost atât de încântată de rolul acesta încât a mers împreună cu soțul ei la Londra, acolo unde acest musical se joacă în fiecare zi, tocmai pentru a vedea spectacolul original și pentru a-și forma și mai bine o imagine a ceea ce va trebui să facă odată întoarsă acasă.

”M-am dus la Londra într-un weekend. Să văd despre ce vorbim și la ce ne raportăm. Și mi-a plăcut foarte, foarte mult energia lor. Am venit acasă foarte încântată și ambiționată. Mi-am zis că dacă ei pot, putem și noi. Mi-a plăcut foarte tare starea lor. Chiar dacă nu avem școală de musical. Mi-a plăcut foarte tare starea lor. Avem și noi dăruință, putere de muncă, talent, o echipă foarte frumoasă și ne avem unii pe alții. Fiecare fuge de acasă, de la joburile zilnice, de la problemele pe care le are și merge acolo”, mărturisește Mirela Vaida care se împarte între emisiunea ”Totul pentru dragoste”, familia ei și acest musical din distribuția căruia este foarte încântată că face parte.

„Mamma Mia!“, musicalul pe melodiile ABBA, care a cucerit întrega lume și care a fost urmărit de 60 de milioane de oameni din 50 de țări, prezintă povestea lui Sophie, o tânără aflată în ajunul nunții, care își dorește să-și cunoască tatăl natural și să fie condusă de acesta la altar. Dar se confruntă cu trei posibile variante! Așa că decide să-i invite pe micuța insulã grecească pe toți cei trei bărbați din trecutul romantic al mamei sale, fără a le dezvălui motivul. Lucrurile vor lua întorsături complet neașteptate, care vor crea multe momente amuzante.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending