Connect with us

ALL MEDIA

”Aş vrea şi eu”: Andreea Marin Banică este poştăriţă la Pro Tv (galerie foto)

Published

on

 

Romanii care intra la posta, sa trimita o scrisoare sau la magazin, sa cumpere o paine pot da nas in nas la ghiseu nu cu o postarita sau cu un vanzator, ci chiar cu o vedeta. Imbracata asemeni tuturor angajatilor din locul respectiv, vedeta starneste tot felul de reactii haioase din partea clientilor care par ca isi dau seama cu cine au de-a face, dar tot testeaza posibila vedeta ca sa-si dea seama de adevar.

Andreea Marin Banica, Smiley, Florin Busuioc, Pavel Bartos si Andra sunt vedetele care se joaca de-a meseriile in fata romanilor deloc naivi si a unei camere ascunse sambata seara, la Pro Tv. Toate reactiile lor nastrusnice sunt inregistrate, iar rezultatul se poate vedea printre hohote de ras sambata, 3 aprilie, de la 20.15, la Pro Tv in emisiunea speciala “As vrea eu”.

Un oficiu postal din Bucuresti si multi clienti interesati de scrisori, timbre, plata telefonului sau abonamente la ziare carora nici prin gand nu le-a trecut ca vor avea poate intalnirea vietii. La ghiseu, o doamna imbracata in uniforma de Posta Romana foarte amabila, cu chip de zana le pare tuturor ca seamana cu Andreea Marin Banica. “Eeee, as vrea eu” spune cu accent moldovenesc doamna de la ghiseu ca replica la reactiile precise ale persoanelor care-i spun ca este Andreea Marin Banica.

Ba chiar una dintre doamnele venite sa cumpere un plic se minuneaza ca au pus-o pe Andreea Marin Banica directoare la posta. Si tot asa jocul de-a postarita starneste cele mai variate si interesante comportamente pe care telespectatorii Pro Tv le pot savura sambata, pe 3 aprilie, de la 20.15.

Inainte de a pleca pe Marte asa cum spune in noul lui hit, Smiley trece putin pe la magazinul de paine unde-i tine in sah pe cumparatorii care mai-mai sa bage mana in foc ca el este zambaretul cantaret. “As vrea eu” spune vanzatorul de paine plin de invidie pe Smiley care se pare ca este iubit, recunoscut si placut de toata lumea. Ca in loc de paine cu cartofi, el da o paine alba si o punga de cartofi sau ca mai gusta din cand in cand dintr-o brioasa aspectuoasa sau dintr-un covrig cu mac, clientii ba il taxeaza, ba il cearta, ba isi dau seama ca de fapt are voie, ca doar este Smiley.

Florin Busuioc va vorbi despre vreme direct dintr-o macelarie, printre halci de carne si siraguri de carnati. El nu va scapa “netaxat” nici acolo si i se va cere socoteala in legatura cu prognoza prezentata de el in fiecare zi, la Pro Tv. Degeaba se ascunde dupa o sapca imaculata, ca timbrul vocal si zambetul il cam dau de gol pe actorul Florin Busuioc care oricat ar nega ca nu este el vinovatul care aduce stirile despre vreme la Pro Tv, nimeni nu-l crede. Ba mai mult, cu totii insista sa-si faca poze cu “Busu de la macelarie”.

Actorul Pavel Bartos este responsabil de vanzarile dintr-un magazin de lenjerie intima. Se plimba tantos printre sutiene albe, mov si dantelate si recomanda in stanga si-n dreapta lenjeria intima de la reduceri. Desi clientele il suspecteaza ca el este actoral din “Aniela”, Pavel sustine sus si tare ca el este un specialist in lenjerie intima si recomanda sutienele cu push-up pe care, pentru a fi mai convingator, le si probeaza in vazul tuturor.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending