Connect with us

Topuri zilnice

Asia Express, lider de audiență marți seară: Dorian Popa și mama sa au fost eliminați, jocul continuă cu 4 echipe de vedete

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel mai dur reality show, “Asia Express”, a fost și marți seara prima alegere a celor din fața micilor ecrane: emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial.

Noua rundă de surprize la care au fost supuse vedetele în ultima etapă din Laos a adunat în fața micilor ecrane 1.880.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 21.39.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-22.58), o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 22,3%, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 9,1 puncte de rating și o cotă de piață de 20,8 %. Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 8,7 puncte de rating și 20% cotă de piață.

 

Ediția de aseară ,,Asia Express” a fost presărată cu toate ingredientele unui show de succes: concurenții au trecut de la agonie, la spectacol pe o scenă din Laos în aplauzele localnicilor, iar probele i-au făcut, ca de obicei, să-și testeze limitele. După ce au îndeplinit printre cele mai diferite sarcini, de la a servi în restaurante, la a se rade în cap ca un călugăr budist, cele cinci echipe rămase în concurs au pășit pe covorul ultimului punct de control din Laos. Finalul ediției a dezvăluit un dragon roșu, iar echipa propusă spre eliminare, Dorian Popa și mama sa, au părăsit în cele din urmă competiția în aplauzele tuturor, după trei etape consecutive în care au fost salvați.

Concurenții au plecat în cursă în ordinea sosirii, iar Raluka și Ana Baniciu au fost nevoite să care cu ele pe tot parcursul misiunilor un recipient cu pește fermentat, handicapul destinat ultimei echipe ajunse în etapa anterioară. Lupta s-a dat cot la cot între cei zece concurenți pentru a se califica în Proba Amuletei, căci doar primele trei echipe ajunse la punctul de întâlnire au putut să lupte pentru 1000 Euro și un bonus. Până atunci, totuși, au avut de îndeplinit trei sarcini dintr-o listă cu provocări inedite: schimbul de pantaloni cu un localnic, servirea într-un restaurant a unor clienți ce nu cunoșteau limba engleză, sau manevrarea unui tractor pe teren accidentat fiind doar o parte dintre ele. Vedetele au ales sarcinile în funcție de punctele forte ale fiecărei echipe, încercând să le îndeplinească rapid.

Ana Baniciu și Raluka, Lora și Ionuț Ghenu și Liviu Vârciu şi Andrei Ștefănescu au fost cei șase care s-au calificat la o șansă de a obține Amuleta. Dar pentru asta au fost nevoiți să facă spectacol la propriu pe o scenă din Laos. Având la dispoziție maximum 3 ore, concurenții au învățat să cânte și să danseze în limba lao, iar sarcina nu a fost deloc ușoară, chiar dacă fiecare echipă s-ar fi putut baza pe cel puțin un solist. În prima etapă a concursului, fiecare a interpretat o piesă în limba localnicilor, însoțită de un dans specific. Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au încins atmosfera printr-un adevărat hit, ce pare că redă în doar câteva versuri experiența pe care o trăiesc cei doi la ,,Asia Express: „De ce ai semnat, de ce ai semnat? Să stai nemâncat?!”. ,,Tăticii” au făcut deliciul spectatorilor și telespectatorilor, au comunicat cu publicul și s-au întrecut pe sine, în timp ce restul concurenților i-au admirat pentru curaj și originalitate: ,,Prin dans și mișcări am cucerit publicul din Laos, deja avem câteva contracte semnate aici. Eu am facut ce face un artist foarte mare pe scenă, am transmis.”, a declarat Liviu amuzat. Nici ,,Amorezii”, Lora și Ionuț și echipa fetelor, Raluk și Ana Baniciu nu s-au lăsat mai prejos și s-au distrat la fel de tare pe scena din Laos, însă finalul a fost adjudecat de către Andrei și Liviu, care au câștigat pe merit Proba Amuletei.

Ultima probă a etapei din Laos a pus la încercare strategia primei echipe ajunse la punctul unde se desfășura misiunea. Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au fost nevoiți să stabilească sarcinile fiecărei echipe, având posibilitatea să le întârzie, sau să le acorde un ușor avantaj. Proba a presupus ca fiecare cuplu să pregătească un număr de sticle de lao-lao, o băutură spirtoasă tradițională, număr de sticle stabilit chiar de ,,Tătici”. Aceștia au pregătit două și au decis ca Raluk și Ana să beneficieze de cel mai mic număr de sticle după ei- trei, urmați de Daniela Crudu și Vica- patru, Lora și Ionuț Ghenu, iar Dorian și Luminița Popa au primit cel mai mare număr- șase. Ulterior, fiecare echipă a fost nevoită să consume băutura alături de localnici, iar modalitatea prin care vedetele s-au străduit să convingă niște străini să li se alăture la a sărbători într-o piață publică, a făcut deliciul celor din fața micilor ecrane.

Ajunși încă odată primii la punctul de control, Andrei și Liviu au decis că nu vor să își asume responsabilitatea eliminării unei echipe, așa că au ales să aștepte în fața templului, în timp ce au împărțit prima porție de mâncare, de care nu au mai avut parte de câteva zile bune. Deși Daniela Crudu și Vica Blochina au pășit primele pe covor, nu au îndeplinit corect misiunea anterioară și au fost penalizate. Așadar, tot ,,Tăticii” au fost înscriși pe primul loc, în ciuda dorinței de a nu ocupa topul clasamentului:  ,,Ne-am atașat de ei, nu vrem să ne asumăm această responsabilitate. Să se elimine ei între ei.”. Tot ei au avut de ales ce echipă vor propune la eliminare dintre Raluka și Ana Baniciu, și Dorian cu Luminița Popa, alegându-i pe cei din urmă, cu speranța că dragonul din cutie va fi iar verde. După ce au fost salvați de trei ori consecutiv de simbolul norocos în acest show, aseară dragonul roșu le-a pus capăt jocului: Dorian și Mamișor au părăsit competiția în aplauzele și aprecierea tuturor

Săptămâna viitoare urmează două ediții spectaculoase ale celui mai dur reality-show, căci cele patru echipe rămase în concurs se vor lupta aprig în penultima țară din maratonul de 5000 de kilometri, Cambodgia. Luni și marți, de la ora 20:00, telespectatorii Antena 1 pot urmări continuarea Drumului Dragonului și strategia vedetelor care se apropie cu pași repezi de marele premiu, doar la ,,Asia Express”.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, si National
Perioada 6 martie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending