Connect with us

Topuri zilnice

Asia Express, lider de audiență marți seară: Dorian Popa și mama sa au fost eliminați, jocul continuă cu 4 echipe de vedete

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cel mai dur reality show, “Asia Express”, a fost și marți seara prima alegere a celor din fața micilor ecrane: emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial.

Noua rundă de surprize la care au fost supuse vedetele în ultima etapă din Laos a adunat în fața micilor ecrane 1.880.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 21.39.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-22.58), o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 22,3%, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 9,1 puncte de rating și o cotă de piață de 20,8 %. Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 8,7 puncte de rating și 20% cotă de piață.

 

Ediția de aseară ,,Asia Express” a fost presărată cu toate ingredientele unui show de succes: concurenții au trecut de la agonie, la spectacol pe o scenă din Laos în aplauzele localnicilor, iar probele i-au făcut, ca de obicei, să-și testeze limitele. După ce au îndeplinit printre cele mai diferite sarcini, de la a servi în restaurante, la a se rade în cap ca un călugăr budist, cele cinci echipe rămase în concurs au pășit pe covorul ultimului punct de control din Laos. Finalul ediției a dezvăluit un dragon roșu, iar echipa propusă spre eliminare, Dorian Popa și mama sa, au părăsit în cele din urmă competiția în aplauzele tuturor, după trei etape consecutive în care au fost salvați.

Concurenții au plecat în cursă în ordinea sosirii, iar Raluka și Ana Baniciu au fost nevoite să care cu ele pe tot parcursul misiunilor un recipient cu pește fermentat, handicapul destinat ultimei echipe ajunse în etapa anterioară. Lupta s-a dat cot la cot între cei zece concurenți pentru a se califica în Proba Amuletei, căci doar primele trei echipe ajunse la punctul de întâlnire au putut să lupte pentru 1000 Euro și un bonus. Până atunci, totuși, au avut de îndeplinit trei sarcini dintr-o listă cu provocări inedite: schimbul de pantaloni cu un localnic, servirea într-un restaurant a unor clienți ce nu cunoșteau limba engleză, sau manevrarea unui tractor pe teren accidentat fiind doar o parte dintre ele. Vedetele au ales sarcinile în funcție de punctele forte ale fiecărei echipe, încercând să le îndeplinească rapid.

Ana Baniciu și Raluka, Lora și Ionuț Ghenu și Liviu Vârciu şi Andrei Ștefănescu au fost cei șase care s-au calificat la o șansă de a obține Amuleta. Dar pentru asta au fost nevoiți să facă spectacol la propriu pe o scenă din Laos. Având la dispoziție maximum 3 ore, concurenții au învățat să cânte și să danseze în limba lao, iar sarcina nu a fost deloc ușoară, chiar dacă fiecare echipă s-ar fi putut baza pe cel puțin un solist. În prima etapă a concursului, fiecare a interpretat o piesă în limba localnicilor, însoțită de un dans specific. Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au încins atmosfera printr-un adevărat hit, ce pare că redă în doar câteva versuri experiența pe care o trăiesc cei doi la ,,Asia Express: „De ce ai semnat, de ce ai semnat? Să stai nemâncat?!”. ,,Tăticii” au făcut deliciul spectatorilor și telespectatorilor, au comunicat cu publicul și s-au întrecut pe sine, în timp ce restul concurenților i-au admirat pentru curaj și originalitate: ,,Prin dans și mișcări am cucerit publicul din Laos, deja avem câteva contracte semnate aici. Eu am facut ce face un artist foarte mare pe scenă, am transmis.”, a declarat Liviu amuzat. Nici ,,Amorezii”, Lora și Ionuț și echipa fetelor, Raluk și Ana Baniciu nu s-au lăsat mai prejos și s-au distrat la fel de tare pe scena din Laos, însă finalul a fost adjudecat de către Andrei și Liviu, care au câștigat pe merit Proba Amuletei.

Ultima probă a etapei din Laos a pus la încercare strategia primei echipe ajunse la punctul unde se desfășura misiunea. Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au fost nevoiți să stabilească sarcinile fiecărei echipe, având posibilitatea să le întârzie, sau să le acorde un ușor avantaj. Proba a presupus ca fiecare cuplu să pregătească un număr de sticle de lao-lao, o băutură spirtoasă tradițională, număr de sticle stabilit chiar de ,,Tătici”. Aceștia au pregătit două și au decis ca Raluk și Ana să beneficieze de cel mai mic număr de sticle după ei- trei, urmați de Daniela Crudu și Vica- patru, Lora și Ionuț Ghenu, iar Dorian și Luminița Popa au primit cel mai mare număr- șase. Ulterior, fiecare echipă a fost nevoită să consume băutura alături de localnici, iar modalitatea prin care vedetele s-au străduit să convingă niște străini să li se alăture la a sărbători într-o piață publică, a făcut deliciul celor din fața micilor ecrane.

Ajunși încă odată primii la punctul de control, Andrei și Liviu au decis că nu vor să își asume responsabilitatea eliminării unei echipe, așa că au ales să aștepte în fața templului, în timp ce au împărțit prima porție de mâncare, de care nu au mai avut parte de câteva zile bune. Deși Daniela Crudu și Vica Blochina au pășit primele pe covor, nu au îndeplinit corect misiunea anterioară și au fost penalizate. Așadar, tot ,,Tăticii” au fost înscriși pe primul loc, în ciuda dorinței de a nu ocupa topul clasamentului:  ,,Ne-am atașat de ei, nu vrem să ne asumăm această responsabilitate. Să se elimine ei între ei.”. Tot ei au avut de ales ce echipă vor propune la eliminare dintre Raluka și Ana Baniciu, și Dorian cu Luminița Popa, alegându-i pe cei din urmă, cu speranța că dragonul din cutie va fi iar verde. După ce au fost salvați de trei ori consecutiv de simbolul norocos în acest show, aseară dragonul roșu le-a pus capăt jocului: Dorian și Mamișor au părăsit competiția în aplauzele și aprecierea tuturor

Săptămâna viitoare urmează două ediții spectaculoase ale celui mai dur reality-show, căci cele patru echipe rămase în concurs se vor lupta aprig în penultima țară din maratonul de 5000 de kilometri, Cambodgia. Luni și marți, de la ora 20:00, telespectatorii Antena 1 pot urmări continuarea Drumului Dragonului și strategia vedetelor care se apropie cu pași repezi de marele premiu, doar la ,,Asia Express”.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, si National
Perioada 6 martie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala EXATLON, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 25,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% Rating si 21,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 9,7% Rating si 23,7% cota de piata, la nivelul publicului National (tabel audiente, mai jos).

Minutul de aur, inregistrat la 22:36, cand avea loc una dintre confruntarile dramatice intre Ionut si Stefan, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 2 454. 000 de telespectatori.  3.901.000 de telespectatori, in medie, au vizionat cel putin un minut editia de aseara a emisiunii.

 

Audiente „Exatlon”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,725,4389
 Pro TV8,123,5360
 Antena 17,020,5313
EXATLONRomania TV0,72,030
20:00-23:13Digi 240,61,726
 Prima TV0,61,726
 Pro Cinema0,61,625
 Antena 30,51,523
 Pro 20,51,523
 Comedy Central0,51,523
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,121,8875
 Pro TV7,918,9759
 Antena 16,114,7590
EXATLONAntena 32,76,4256
20:00-23:13Romania TV1,94,6184
 TVR 10,92,287
 Realitatea TV0,92,183
 Prima TV0,82,080
 National TV0,82,079
 Digi 240,81,975
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,723,71727
 Pro TV7,819,01388
 Antena 15,413,3974
EXATLONAntena 32,25,4391
20:00-23:13Romania TV2,15,2382
 Prima TV1,02,4179
 National TV0,92,1156
 TVR 10,92,1155
 Realitatea TV0,81,9137
 Pro Cinema0,71,7125
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă! Din 120 de concurenți, vor rămâne doar 18!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost luni seară, 21 mai, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.00-23.04), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,9 puncte de rating și 26,2% cota de piață. Aproape 1.700.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.38.

Ultimele farfurii degustate și ultimele voturi de încredere acordate aseară de către chefi au marcat o primă etapă încheiată în sezonul 5 al emisiunii „Chefi la cuțite”, însă emoțiile bucătarilor nu s-au risipit. Luni seară, jurații au avut parte de multe surprize în farfurii, dar și din spatele ușilor, căci multe fețe cunoscute și-au făcut apariția în fața mesei de jurizare. Vali Butnaru și Olivia Păunescu, prezentatorii matinali ai Observatorului, au demonstrat că fac o echipă bună și la bancul de lucru. Preparatul lor i-a lăsat pe chefi cu impresia că în spatele ușilor s-ar afla un bucătar venit special din Italia, însă porția de paste cu creveți a fost doar surpriza pregătită de cei doi, special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Și Vlad Roșca, regizorul artistic al emisiunii Chefi la cuțite a trecut din spatele camerelor direct la bancul de lucru. Lucrează cu cei trei jurați de mulți ani și știe exact cum să le impresioneze papilele gustative, motiv pentru care, rețeta sa dulce a primit un cuțit de aur.

Tot aseară, toți concurenții care au primit votul de încredere al chefilor în preselecții au trecut prin emoțiile primei probe de Bootcamp. Din 120, la finalul testărilor din Bootcamp vor rămâne doar 18: ,,Suntem toți în același vis, e extraordinar de frumos. Este intimidant să vezi mulți oameni în jurul tău atât de siguri pe ei. Îți trec sute de mii de gânduri în momentul acela. Stresul e maxim.”, au mărturisit bucătarii. În aparență simplă, prima provocare a celor de la bancul de lucru a fost să pregătească renumitele aperitive canapé. Termenul a ridicat multe sprâncene în rândul bucătarilor, iar libertatea de a folosi orice ingredient din coșurile primite i-a încurcat pe mulți dintre aceștia. Canapelele, aceste gustări prezente la orice eveniment, sunt antreuri ce au în general la bază un foitaj și un topping.  Simțul estetic, inventivitatea, capacitatea de a face combinații de gusturi și mai ales rapiditatea la bancul de lucru, au fost toate parte din prima provocare a Bootcampului. Concurenții au avut la dispoziție 60 de minute, iar juniorii s-au întrecut și ei cu cei a căror experiență în domeniul culinar este mai mare decât vârsta lor. Și cei trei chefi au avut emoții, pentru că după degustarea aferentă primei probe, în care 120 de bucătari s-au întrecut în cele mai savuroase și aspectuoase antreuri, doar 60 vor merge mai departe, iar 18 se vor califica în echipele finale. Tocmai de aceea, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au privit îndeaproape tehnica și modul de lucru al fiecăruia, pregătiți să jurizeze dur și să-I trimită în proba următoare doar pe cei mai talentați: Trebuie să fim foarte atenți, să îi controlăm pe toți, să observăm cum gătesc. Chiar sunt curioși dacă înțeleg conceptul și cum o vor transpune în farfurii. Este, poate, cel mai important moment din emisiune.“, au mărturisit cei trei.

Cine va trece mai departe către următoarele provocări din Bootcamp, care este numele celor 18 bucătari ce se vor califica în cele trei echipe ale chefilor și în ce culori vor străluci șorțurile din sezonul de poveste Chefi la cuțite, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban  si National
Perioada 21 mai 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aseară, 2 milioane de români au fost surprinși de hărnicia lui Firicel din Las Fierbinți!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, vestea că Firicel s-a apucat de muncă s-a răspândit repede în Fierbinți, iar cel mai afectat de această schimbare inexplicabilă a fost chiar Celentano.

Pentru că nu înțelegea de ce Firicel și-a schimbat atât de tare comportamentul, el a încercat să o înduplece pe Aspirina să stea de vorbă cu el și să afle dacă nu cumva s-a făcut mormon. Adevărul a fost cu totul altul, iar românii au stat cu sufletul la gură până la finalul episodului, ca să vadă cine l-a convins pe Firicel să-și schimbe viața.

Episodul Las Fierbinți de marți seara a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, peste 2 milioane de telespectatori de la nivel național urmărind aventurile fierbințenilor. În minutul de aur, de la ora 21:04, peste 2.4 milioane de români se bucurau de comedie la PRO TV, iar serialul a înregistrat 11.6 puncte de rating și 32.1% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 6.4 puncte de rating și 17.7%.

Comedia continuă joi seară cu un nou episod Las Fierbinți, în care Rață va trebui să-și exprime sentimentele adevărate pe care le-a dezvoltat deja pentru Dalida, iar Dorel va încerca să-l convingă pe Bobiță că a făcut o mișcare înțeleaptă atunci când a dat televizoarele noi unor necunoscuți, pentru a le trece din HD în Full HD.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending