Connect with us

AUDIENȚE TV

ASIA EXPRESS, numărul 1 în audienţe! Iată cum s-au împărţit cifrele aseară!

,,Asia Express”, lider detașat de audiență: peste 2 milioane de telespectatori au urmărit prima etapă din Cambodgia

Published

on

 

Ediția de aseară a celui mai dur reality show, ,,Asia Express” a ținut cu sufletul la gură foarte mulți români, iar emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial. 

Scrisorile emoționante primite de către concurenți din partea celor dragi, dar și misiunile dificile prin care au trecut vedetele în prima etapă din Cambodgia au impresionat, adunând în fața micilor ecrane 2.057.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență, 21:43.

               Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (20.00-22.59), o audiență medie de 9.6 puncte de rating și o cotă de piață de 23,1%, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 20,2 %. Pro TV a stat pe locul trei în clasament, cu 6.8 puncte de rating și 16,3% cotă de piață.

              Și la nivelul Prime-Time-ului, Antena 1 a fost lider de audiență  pe publicul comercial. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.6 puncte de rating și 21,7% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe poziția secundă cu 7,6 puncte de rating și 19,2% cotă de piață.

 

Ediția de aseară a marcat prima etapă în cea de-a treia țară din Drumul Dragonului, Cambodgia. Cea mai săracă țară din Asia i-a descurajat pe concurenți la prima vedere, iar reticența localnicilor le-a dat bătai de cap într-o cursă în care rapiditatea este foarte importantă: ,,Față de Laos, față de Vietnam, unde ne plângeam că trei două, trei mașini și nu ne iau, acum am stat trei ore și nu s-a întâmplat nimic.”, a declarat Andrei Ștefănescu. Echipele au avut de îndeplinit probe dificile și de înfruntat condițiile grele ale acestui loc chiar din primele momente: ,,Nu au pereți, nu au uși, dar au acoperiș la casă. Dacă le voi povesti oamenilor condițiile în care am călătorit, nu o să mă creadă nimeni. E greu tare.” Cu toate acestea, spiritul de competiție i-a antrenat către linia de final, iar scrisorile primite din partea celor dragi de acasă i-au motivat să lupte mai aprig. Deși jocul nu a fost ușor, sfârșitul ediției a fost unul norocos pentru că nimeni nu a fost eliminat.

Echipele rămase în competiție au început misiunea într-o școală locală, acolo unde au avut de învățat să scrie un cuvânt în limba oficială a localnicilor, khmeră. Dificultatea probei a constat în faptul că, inițial, aceștia au avut de identificat din mulțimea de copii, pe cei care i-ar fi putut ajuta, întrucât fiecare cuplu a putut colabora doar cu anumiți studenți. Proba le-a testat atenția și rapiditatea, dar a fost îndeplinită cu succes, iar copiii cambodgieni i-au încărcat cu suficientă energie pozitivă pentru a continua jocul. Pentru a ajunge la punctul de control următor concurenții au fost nevoiți să facă autostopul pe o distanță de 100 de kilometri, dar pentru că jocul nu este niciodată simplu, până să ajungă acolo au mai avut de îndeplinit o sarcină.

A doua misiune a fost un test al dexterității și rapidității. După ce au făcut rost de o bucată de material de 7 metri lungime și de o sfoară, au fost nevoiți să o taie în patru bucăți egale. Ulterior au apelat iar la bunăvoința localnicilor, ce i-au învățat cum pot realiza cu ajutorul materialelor o cramă (confecție tradițional Cambodgiană) și cum să o poarte corect. Un amănunt extrem de important i-a ajutat să îndeplinească și următorul test: cele două bucăți de materiale rămase i-au ajutat pe concurenți să mute un vas de lut, extrem de greu, de-a lungul unei sfori de la un capăt la celălalt. Această probă a fost una strict fizică, așa încât echipele formate exclusiv din fete, Raluka și Ana Baniciu, dar și Daniela Crudu și Vica Blochina au întâmpinat probleme: ,,E foarte, foarte greu, mai ales pentru două fete. E dificil de ridicat, mi-am rupt spatele.”, a declarat Ana Baniciu. Totuși, antrenate de spiritul de competiție, au arătat că determinarea lor este principalul atu într-un show care devine din ce în ce mai dur.

 

Proba Amuletei s-a dat pentru primele două echipe ajunse la punctul de întâlnire, Lora și Ionuț Ghenu și Daniela Crudu alături de Vica Blochina. Miza a fost una extrem de mare: pe lângă suma de 1000 de Euro, câștigătorii au primit și un avantaj imens, Steagul Auriu, cu care ar fi putut să întârzie altă echipă preț de cinci minute și să-i oblige să își cheltuie toți banii primiți. Concurenții au participat la amuletă legați și au avut de desfăcut o sfoară pentru a elibera un sistem de irigații, ce a fost folosit mai apoi pentru a umple un bazin. Vica Blochina nu a participat în primele minute ale probe, ci i s-a alăturat Danielei la final de joc, care, deși luptase singură, obținuse un avantaj în fața competitorilor. În cele din urmă, ,,Amorezii” au fost cei care au câștigat amuleta și Steagul Auriu, jucând împreună, umăr lângă umăr, până la final. Tot ei au fost cei care au folosit avantajul steagului în fața competiției de la Proba Amuletei, Vica și Daniela, pentru a le întârzia în cursă.

Deși echipa fetelor a fost și cea propusă spre eliminare, prima etapă din Cambodgia a fost norocoasă, iar Dragonul Verde din cutie le-a mai acordat o șansă de a rămâne în competiție. Cu toate acestea, în ediția din seara aceasta Vica și Daniela vor avea un ,,handicap”, un al treilea coechipier deghizat, care le-ar putea pune probleme, sau le-ar putea ajuta. De la ora 20:00, pe Antena 1, începe o nouă ediție a celui mai dur reality show- ,,Asia Express”, ce va tine telespectatorii cu sufletul la gură, întrucât frica, adrenalina și dezgustul vor sta la baza misiunilor extrem de dificile din această seară.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 12 martie 2018

 

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending