Connect with us

AUDIENȚE TV

ASIA EXPRESS, numărul 1 în audienţe! Iată cum s-au împărţit cifrele aseară!

,,Asia Express”, lider detașat de audiență: peste 2 milioane de telespectatori au urmărit prima etapă din Cambodgia

Published

on

 

Ediția de aseară a celui mai dur reality show, ,,Asia Express” a ținut cu sufletul la gură foarte mulți români, iar emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial. 

Scrisorile emoționante primite de către concurenți din partea celor dragi, dar și misiunile dificile prin care au trecut vedetele în prima etapă din Cambodgia au impresionat, adunând în fața micilor ecrane 2.057.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență, 21:43.

               Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (20.00-22.59), o audiență medie de 9.6 puncte de rating și o cotă de piață de 23,1%, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 20,2 %. Pro TV a stat pe locul trei în clasament, cu 6.8 puncte de rating și 16,3% cotă de piață.

              Și la nivelul Prime-Time-ului, Antena 1 a fost lider de audiență  pe publicul comercial. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.6 puncte de rating și 21,7% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe poziția secundă cu 7,6 puncte de rating și 19,2% cotă de piață.

 

Ediția de aseară a marcat prima etapă în cea de-a treia țară din Drumul Dragonului, Cambodgia. Cea mai săracă țară din Asia i-a descurajat pe concurenți la prima vedere, iar reticența localnicilor le-a dat bătai de cap într-o cursă în care rapiditatea este foarte importantă: ,,Față de Laos, față de Vietnam, unde ne plângeam că trei două, trei mașini și nu ne iau, acum am stat trei ore și nu s-a întâmplat nimic.”, a declarat Andrei Ștefănescu. Echipele au avut de îndeplinit probe dificile și de înfruntat condițiile grele ale acestui loc chiar din primele momente: ,,Nu au pereți, nu au uși, dar au acoperiș la casă. Dacă le voi povesti oamenilor condițiile în care am călătorit, nu o să mă creadă nimeni. E greu tare.” Cu toate acestea, spiritul de competiție i-a antrenat către linia de final, iar scrisorile primite din partea celor dragi de acasă i-au motivat să lupte mai aprig. Deși jocul nu a fost ușor, sfârșitul ediției a fost unul norocos pentru că nimeni nu a fost eliminat.

Echipele rămase în competiție au început misiunea într-o școală locală, acolo unde au avut de învățat să scrie un cuvânt în limba oficială a localnicilor, khmeră. Dificultatea probei a constat în faptul că, inițial, aceștia au avut de identificat din mulțimea de copii, pe cei care i-ar fi putut ajuta, întrucât fiecare cuplu a putut colabora doar cu anumiți studenți. Proba le-a testat atenția și rapiditatea, dar a fost îndeplinită cu succes, iar copiii cambodgieni i-au încărcat cu suficientă energie pozitivă pentru a continua jocul. Pentru a ajunge la punctul de control următor concurenții au fost nevoiți să facă autostopul pe o distanță de 100 de kilometri, dar pentru că jocul nu este niciodată simplu, până să ajungă acolo au mai avut de îndeplinit o sarcină.

A doua misiune a fost un test al dexterității și rapidității. După ce au făcut rost de o bucată de material de 7 metri lungime și de o sfoară, au fost nevoiți să o taie în patru bucăți egale. Ulterior au apelat iar la bunăvoința localnicilor, ce i-au învățat cum pot realiza cu ajutorul materialelor o cramă (confecție tradițional Cambodgiană) și cum să o poarte corect. Un amănunt extrem de important i-a ajutat să îndeplinească și următorul test: cele două bucăți de materiale rămase i-au ajutat pe concurenți să mute un vas de lut, extrem de greu, de-a lungul unei sfori de la un capăt la celălalt. Această probă a fost una strict fizică, așa încât echipele formate exclusiv din fete, Raluka și Ana Baniciu, dar și Daniela Crudu și Vica Blochina au întâmpinat probleme: ,,E foarte, foarte greu, mai ales pentru două fete. E dificil de ridicat, mi-am rupt spatele.”, a declarat Ana Baniciu. Totuși, antrenate de spiritul de competiție, au arătat că determinarea lor este principalul atu într-un show care devine din ce în ce mai dur.

 

Proba Amuletei s-a dat pentru primele două echipe ajunse la punctul de întâlnire, Lora și Ionuț Ghenu și Daniela Crudu alături de Vica Blochina. Miza a fost una extrem de mare: pe lângă suma de 1000 de Euro, câștigătorii au primit și un avantaj imens, Steagul Auriu, cu care ar fi putut să întârzie altă echipă preț de cinci minute și să-i oblige să își cheltuie toți banii primiți. Concurenții au participat la amuletă legați și au avut de desfăcut o sfoară pentru a elibera un sistem de irigații, ce a fost folosit mai apoi pentru a umple un bazin. Vica Blochina nu a participat în primele minute ale probe, ci i s-a alăturat Danielei la final de joc, care, deși luptase singură, obținuse un avantaj în fața competitorilor. În cele din urmă, ,,Amorezii” au fost cei care au câștigat amuleta și Steagul Auriu, jucând împreună, umăr lângă umăr, până la final. Tot ei au fost cei care au folosit avantajul steagului în fața competiției de la Proba Amuletei, Vica și Daniela, pentru a le întârzia în cursă.

Deși echipa fetelor a fost și cea propusă spre eliminare, prima etapă din Cambodgia a fost norocoasă, iar Dragonul Verde din cutie le-a mai acordat o șansă de a rămâne în competiție. Cu toate acestea, în ediția din seara aceasta Vica și Daniela vor avea un ,,handicap”, un al treilea coechipier deghizat, care le-ar putea pune probleme, sau le-ar putea ajuta. De la ora 20:00, pe Antena 1, începe o nouă ediție a celui mai dur reality show- ,,Asia Express”, ce va tine telespectatorii cu sufletul la gură, întrucât frica, adrenalina și dezgustul vor sta la baza misiunilor extrem de dificile din această seară.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 12 martie 2018

 

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit” a încheiat în forță primul sezon: Ultimul episod, lider detașat de audiență pe toate categoriile de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Emoțiile și suspansul au atins cote maxime, miercuri seara, la Antena 1, în ultimul episod din primul sezon “Fructul oprit”, serial produs de Ruxandra Ion.

Așteptat cu nerăbdare de fanii producției, finalul acestui sezon a adus în fața telespectatorilor momente neașteptate, două mirese, dar și o dezvăluire importantă pe care Ioan a îndrăznit în cele din urmă să i-o facă lui Tudor, mărturisire care a schimbat complet viețile membrilor familiei Caragea.

“Fructul oprit”, prima dramă psihologică reatizată în peisajul serialelor autohtone, a încheiat miercuri seara în forță primul sezon, episodul cu numărul 23 clasându-se ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar de difuzare, 19:59-23:04, serialul a condus detașat topul audiențelor.  La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.5 puncte de rating și 24.1% cotă de piață, în timp ce locul al doilea a fost ocupat de TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 17.4% cotă de piață.

Pe segmentul urban, “Fructul oprit” a fost lider cu o medie de 7.4 puncte de rating și 18.8% cotă de piață, urmat în top de postul TVR1, care a avut  o medie de 5.7 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, iar pe poziția a treia s-a clasat Pro Tv, cu o medie de 4.9 puncte de rating și 12.4% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării serialul a fost lider, cu o audiență medie de 8.4 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, PRO Tv ocupând poziția a doua cu o medie de 5.1 puncte de rating și 12.8% cotă de piață. Aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel national au urmărit, miercuri seara, finalul primului sezon “Fructul oprit”, în minutul de maximă audiență 22:58.

În plus, pe target-ul cuprins între 25 și 34 de ani, mediul urban, “Fructul oprit” este lider de audiență pe tot sezonul. Astfel, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.7 puncte de rating și 22.6% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro Tv, cu o medie de 7.2 puncte de rating și 21% cotă de piață.

Pentru a treia seară consecutiv, Antena 1 a fost lider de audiență în Prime Time pe toate categoriile de public. În intervalul orar 19:00-23:00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 22.3% cotă de piață, în timp ce pe poziția a doua s-a clasat TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 18.5% cotă de piață. La orașe, Antena  1 a fost lider cu o medie de 6.5 puncte de rating și 17.4% cotă de piață, urmat în top de TVR 1, care a înregistrat o medie de 5.7 puncte de rating și 15.2% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, iar Pro TV a avut o medie de 5 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

Ultimul episod din primul sezon al serialului “Fructul oprit” a schimbat radical viețile membrilor familiei Caragea, după ce Tudor (interpretat de Adrian Titieni) a descoperit trădarea Soniei (Michaela Prosan) și a lui Alex (Petru Păun). Cu puțin timp înainte de nunta Anei (Cristina Ciobănașu), Ioan (Vlad Gherman) i-a mărturisit acestuia adevărul. “I-am văzut pe vapor…”, i-a spus el lui Tudor. “Pe cine ai văzut pe vapor, Ioane? Alex cu cine?”, a vrut el să afle tot. “Cu doamna Sonia”, i-a mărturisit Ioan, distrus de durere.

Dezvăluirile cutremurătoare și-au lăsat puternic amprenta asupra tuturor, iar adevărul a umbrit fericirea Anei. “Știu tot, mi-a spus Ioan tot! De ce, Alex? De ce? De ce ți-ai bătut tu joc de familia asta? De Ana, de mine! Acum, te-ai îmbrăcat în costum de ginere ca să ce? Să te căsătorești cu fata mea? Ai fost copilul meu! De ce? Spune-mi!, a răbufnit Tudor Caragea, devastat de cele aflate.  În timp ce le cerea socoteală Soniei și lui Alex, în cameră a întrat Dan Lăzărescu (Doru Ana). Câteva secunde mai târziu, s-au auzit focurile de armă. Primul sezon a ajuns la sfârșit, dar povestea producției de la Antena 1 nu se încheie aici. “Fructul oprit“, serialul produs de Ruxandra Ion, le pregătește telespectatorilor un nou sezon care va aduce în fața publicului numeroase surprize.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National; target-ul 25-34 ani Urban

Perioada 20 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 pe primele poziţii în topul audienţelor cu transmisiunile meciurilor de la Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018

Published

on

Credit foto: Getty Images / TVR
 

După primele 7 zile, 20 de partide din faza grupelor Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 s-au încheiat. Toate partidele de până acum, transmise de TVR 1 şi TVR HD în direct şi în exclusivitate, au fost urmărite de numeroşi telespectatori, fani ai fotbalului sau doar pasionaţi de spectacolul sportiv de clasă mondială.

Mai mult de jumătate dintre meciurile de până acum, din faza grupelor, au plasat TVR 1 în poziţia de lider de audienţă (12) la nivel naţional, restul aducând principalul post al televiziunii publice între primele trei clasate pe intervalul de difuzare a transmisiunilor CM. Minim 3 partide de fotbal pe zi au transmis în direct TVR 1 şi TVR HD până acum, unele partide fiind desfăşurate şi difuzate în timpul zilei. Chiar şi în aceste condiţii, fotbalul a fost de mare interes pentru telespectatori.

Confruntările dintre naţionalele de fotbal prezente la Mondial devin mai palpitante în runda a doua a grupelor deoarece se decid echipele care se califică în optimi din fiecare grupă a CM. Până în acest moment este clar: ţara gazdă, Rusia şi Uruguay sunt calificate în optimile competiţiei fotbalistice desfăşurate în acest an în Rusia.

Luând în calcul numărul de telespectatori care au vizionat meciurile la nivel naţional, clasamentul audienţelor înregistrate de TVR 1 cu primele 20 de partide de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018 arată astfel:

Locul 1: Brazilia – Elveţia (17 iunie, ora 21.00) – 1.640.000 de telespectatori (9,2 rating* şi 16,5% cotă de piaţă**) – lider de audienţă

Locul 2: Portugalia-Spania (15 iunie, ora 21.00) – 1.577.000 de telespectatori (8,8% rating şi 21,3% share) – lider de audienţă

Locul 3: Germania – Mexic (17 iunie, ora 18.00) – 1.266.000 de telespectatori (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 4: Rusia – Egipt (19 iunie, ora 21.00) – 1.220.000 (6,8% rating şi 14% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Tunisia – Anglia (18 iunie, ora 21.00) – 1.191.000 (6,6 rating şi 14,8% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 6: Iran – Spania (20 iunie, ora 21.00) – 1.188.000 (6,6% rating şi 15,4% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 7: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 8: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 9: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 10: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 11: Belgia – Panama (18 iunie, ora 18.00) – 926.000 (5,2% rating şi 17.2% share) – lider de audienţă

Locul 12: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 13: Polonia – Senegal (19 iunie, ora 18.00) – 792.000 (4,4 rating şi 17,4% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 14: Uruguay – Arabia Saudită (20 iunie, ora 18.00) – 712.000 (4% rating şi 14,3% cotă de piaţă) – poziţia a treia în topul audienţelor

Locul 15: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 16: Portugalia – Maroc (20 iunie, ora 15.00) – 703.000 (3,9% rating şi 16,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 17: Suedia – Coreea de Sud (18 iunie, ora 15.00) – 696.000 (3,9% rating şi 16,5% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 18: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 19: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă

Locul 20: Columbia – Japonia (19 iunie, ora 15.00) – 599.000 (3,3% rating şi 16,5% share) – lider de audienţă.

 

În următoarele zile, TVR 1 şi TVR HD transmit tot meciuri din faza grupelor. Programul lor:

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) 

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) 

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) 

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) 

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) 

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad)

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak)

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci)

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov)

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod)

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg)

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) 

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audienţã pe toate categoriile de public: numele semifinaliștilor a fost dezvăluit

Published

on

Credit foto: ANTENA 1
 

Seara de marți a fost una cu emoții intense pentru cei 10 bucătari care s-au luptat pentru un loc în semifinala sezonului 5 Chefi la cuțite.

Pe ultima sută de metri, concurenții și-au jucat cartea cea mai importantă, iar ultima confruntare pe echipe a fost și cea mai dificilă pentru ei. După un duel în care ștrumfii jedi și echipa verde au vrut să demonstreze că pot condimenta competiția cu talentul culinar, verdictul a fulminat cu o veste neașteptată pe chef Sorin Bontea, care și-a pierdut un om de bază din trupă. Liviu Morărescu a părăsit competiția în aplauzele tuturor, lăsând un mare gol în echipa sa: “Este imposibil! Eu îl vedeam în finală, mă așteptam săștig cu el. Îmi explodează capul de nervi.”, a afirmat chef Bontea.

„Chefi la cuțite s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public și cu ediția de marți seară. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.01, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 26,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 20,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 4,9 puncte de rating și 12 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,5 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 13,9 % cota de piață. Aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în semifinală, în minutul de maximă audiență de la 22:42.

Din nou, Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.2 puncte de rating și 17,6% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,1 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 14,2% cota de piață.

Tema ultimului battle a provocat echipele să pregătească un meniu de eveniment cu 5 startere, calde și reci, care să le impresioneze papilele gustative invitaților speciali- trupa de dans COBO. Poate că cele mai mari emoții au fost marți seară pentru chef Florin Dumitrescu, pentru că acesta a lucrat cu numai doi oameni, însă cu toate acestea ștrumfii jedi au fost primii care au terminat de gătit, în presiunea unei probe contracronometru. Deși chef Sorin Bontea a încercat să-și țină oamenii uniți și să evite duelul, farfuria ce a reușit să impresioneze definitiv jurații a fost cea pregătită de bucătarii lui chef Cătălin Scărlătescu. Aceștia au câștigat detașat ultima confruntare pe echipe, cu un total de 8 voturi, motiv pentru care s-au calificat în semifinală, dar nu înainte de a se dezlănțui de fericire în platou.

Cu presiunea finalei care bate la ușă, proba individuală de aseară i-a provocat pe bucătarii cu tunici verzi și albastre să gătească o mâncare “ca la mama acasă”. Dacă tema impusă a fost pentru unii motiv să gătească cu suflet, avându-i în gând pe cei dragi, pentru concurenții care stăpânesc mai bine fine dining-ul s-a dovedi a fi un ultim test solicitant. Jurizarea farfuriilor a fost o misiune grea pentru Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, care în ciuda rivalităților au căzut de acord asupra unui aspect: că toți bucătarii din proba duelului ar merita un loc în semifinală. Cu toate acestea, seara a adus dezamăgirea în echipa verde, întrucât Liviu Morărescu a obținut cel mai mic punctaj și a ratat șansa de a continua experiența Chefi la cuțite. Nivelul competiției a ajuns atât de ridicat încât farfuria cu 9 puncte nu s-a calificat, în ciuda faptului că a fost savuroasă. Vestea a venit ca un șoc pentru toată lumea, inclusiv pentru Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu: “Nu îmi vine să cred. I-a plecat un om lui Bontea, e ca și cum mi-a plecat mie. E prima dată în viața mea când îmi pare rău, după Florian Lazăr, că cineva pleacă!”, afirma chef Cătălin.

Săptămâna viitoare, luni, 25 iunie, Antena 1 difuzează de la 20.00 semifinala, iar marți, 26 iunie, marea finală a show-ului „Chefi la cuțite”, atunci când doar un singur bucătar va ridica trofeul sezonului de poveste

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending