Connect with us

DIGITAL

“Atacul” digital: Cum poate fi crescută eficiența sectoarelor publice de guvernare?

Published

on

Administrațiile publice se confruntă cu o creștere rapidă a volumului de date, ce vin din surse diverse și care sunt revizuite în mod constant.

Atunci când se vorbește despre managementul instituțiilor publice și al companiilor de stat ce au un impact deosebit asupra populației, importanța gestionării eficiente a datelor este esențială. În această categorie se încadrează instituții precum: serviciile publice, militare și orice tip de instituție dependentă de informații exacte, rapide și într-un context dat.

Investițiile administrațiilor publice în tehnologie vor ajunge la 475,5 miliarde de dolari până în anul 2019.

Cu un ADN asemănător cu cel al unei companii private, cel puțin din perspectiva obiectivelor de performanță și al nevoii de gestionare corectă a resurselor (umane, de producție sau financiare), administrația publică și companiile de stat au nevoie deopotrivă de monitorizarea rapoartelor de analiză ale acțiunilor organizaționale sau de identificarea corectă a costurilor operaționale. Pentru că este vorba despre o suită generoasă de agenții specializate pe industrii distincte, este extrem de importantă implementarea acelor instrumente absolut necesare cu rol în eficientizare, optimizare și automatizare.

Care sunt beneficiile utilizării aplicațiilor software pentru administrațiile publice?

  1. Acces rapid la date agregate și la informații din diferite surse (Evidența populației, ANAF, Registrul Comerțului etc.)
  2. O mai bună respectare a reglementărilor și controlului securității datelor
  3. Sprijin pentru dezvoltarea de aplicații, disponibile pe dispozitive multiple
  4. Livrarea eficientă a datelor
  5. Creșterea productivității
  6. Creșterea gradului de satisfacție al cetățenilor prin nesolicitarea informațiilor care există deja în bazele de date ale anumitor instituții
  7. Optimizarea fluxului de documente și scăderea timpului de analiză al documentelor

De ce au nevoie administrațiile publice de aplicații software?

  1. Pentru că centralizează și gestionează volume mari de date
  2. Pentru că elimină erorile umane
  3. Pentru că asigură viteza (atunci când vă confruntați cu un volum mare de date)
  4. Pentru că oferă fiabilitate
  5. Pentru că permit accesul on-line, automatizând astfel activitatea

Ce tipuri de aplicații software ar trebui să adopte administrațiile publice?

  1. E-government software – Aplicații care au rolul de a permite gestiunea administrației publice (plata impozitelor și a taxelor, obținere avize, autorizații etc.)
  2. CRM (Customer Relationship Management), în traducere Managementul Relațiilor cu Clienții, reprezintă un ansamblu de instrumente, proceduri și strategii ce au în vedere îmbunătățirea relației cu clienții. Rolul CRM este acela de a gestiona atât activitățile externe ale unei companii, referitoare la clienți, prospecți și parteneri de afaceri, cât și cele interne, legate de angajați și departamente. Sistemele CRM nu sunt făcute pentru a înlocui sistemele de stat, ci pentru a veni în sprijinul acestora.
  3. ERP (Enterprise Resource Planning) este un sistem informatic menit să coordoneze toate resursele, informaţiile şi activităţile din cadrul unei companii, rezultatul fiind un proces optim, complet şi eficient de business.
  4. HR (Human Resources), sistem ce include funcționalități dedicate administrării resurselor umane și gestiunii activităților de salarizare, prin calculatoare de salarii, generare de rapoarte, dosarele salariaților, acte, decizii, contracte de muncă, fișe de post, pontaj, evaluarea performanței angajaților.
  5. Managementul documentelor este un sistem software sau un set de aplicații software, care furnizează, module cu rol de stocare, versionare, securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.

Managementul eficient

Pentru fiecare organ decizional din companiile ce activează pe piața românească, eficiența este asociată în general cu timpul. Astfel, mulți încearcă să găsească soluții prin care să eficientizeze folosirea resurselor. Potrivit unui studiu realizat de Gartner, investițiile administrațiilor publice în tehnologie (aplicații software) vor crește cu 475,5 miliarde de dolari până în anul 2019. Aplicațiile software contribuie la atingerea multor obiective ale companie precum:

  1. Reducerea timpului
  2. Eficientizarea muncii divizate pe structuri și departamente specializate
  3. Evitarea greșelilor
  4. Structurarea activităților
  5. Creșterea eficienței

Open source în administrația publică?

Utilizarea soluțiilor open source în locul aplicațiilor propietare, poate oferi instituțiilor publice o serie de avantaje:

  1. Scade dependența cu privire la furnizorii de soluții informatice
  2. O gamă mult mai largă de companii care pot implementa sau actualize platformele respective
  3. Eficientizarea costurilor (Conform unui studio realizat de IDC, bugetul mediu alocat departamentelor IT crește cu 2-3%/an, iar gradul de încărcare crește cu 20-30%)

Implementări ale soluțiilor open source în administrația publică:

  1. Jandarmeria Franceză – Implementarea a 72.000 de licențe Linux și LibreOffice. “Implementarea soluțiilor open source pentru sistemele de operare a scăzut costurile de utilizare (TCO) cu 40%”
  2. Guvernul Spaniei – regiunea autonomă Exremadura – sistem de operare Linux pe 42.000 de calculatoare
  3. Administrația locală a orașului Munchen, Germania – 14.800 calculatoare cu Linux și Open Office
  4. Ministerul de finanțe din Germania utilizează Linux în datacentere
  5. Ministerul Justiției din Finlanda a migrat la OpenOffice
  6. Ministerul de Finanțe din Spania folosește soluții open source pentru e-mailuri

Trenduri în managementul agențiilor de guvernare din punct de vedere digital:

(conform Rick Howard, Director de Cercetare în cadrul Gartner)

  1. În contextul asigurării serviciilor civile: stabilirea unui flux coerent și a decidenților/execuției pentru fiecare sector în parte
  2. Managementul corect al serviciilor dedicate cetățenilor cu orientare către asigurarea confortului cetățenilor în raport cu o strategie generatoare de venituri sau de reducere a cheltuielilor
  3. Implementarea sistemelor de automatizare a proceselor
  4. Agilitate instituțională: repoziționare la nivelul structurilor de conducere, a proceselor de lucru, a datelor sau a tehnologiilor pentru o adaptare rapidă la tranziții, schimbări și la trenduri globale
  5. Ecosisteme de tip parteneriat: crearea rețelelor de parteneriate la nivel local și internațional
  6. Leadership digital
  7. Securitate cibernetică sustenabilă

 

Participati la studiu pe SOFT LEAD 

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Publicitate

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018

Published

on

Centrade | Cheil anunță participarea Ralucăi Gonzalez, Head of Planning, în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1, care selectează în perioada 4 – 15 iunie finaliștii din acest an al unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri europene de publicitate.

Euro Effies este o competiție anuală ce recompensează cele mai eficiente campanii multinaționale de comunicare comercială, validând astfel eficiența industriei de publicitate și parteneriatul client – agenție. Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentată în juriu de către Mona Opran, COO Centrade | Cheil și de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

„Este o onoare pentru mine să continui tradiția agenției și să mă alătur unor profesioniști extraordinari din industria europeană de publicitate pentru această provocare”, spune Raluca. „Știu că nu va fi un proces ușor, întrucât calitatea campaniilor înscrise sporește de la an la an. În același timp, mă aștept ca această experiență să reprezinte un exercițiu valoros de învățare și de consolidare a propriei experiențe profesionale”.

Cei 20 de jurați din runda 1 evaluează campaniile înscrise la festival pe baza unor criterii de calitate, selectând finaliștii pentru a doua (și ultima) rundă de jurizare.

„Jurizarea la Euro Effie este diferită, pentru că nu se cunosc (toate) campaniile și atunci se elimină foarte mult din subiectivism. Este important firul magic și modul în care acesta leagă cele 4 patru categorii definitorii pentru calitatea unei campanii de comunicare – Context & Challenge, Insight & Strategic Idea, Creative Work – Bringing the Idea to Life și Effectiveness (Results); cel mai important însă este modul în care se demonstrează rezultatele”, subliniază Mona Opran, fost jurat atât în runda 1 (în 2015 și 2016), cât și în runda 2 (la edițiile din 2014 şi 2017). „Profesionalismul și experiența juraților trebuie, prin urmare, să se ridice la înălțimea provocării, ceea ce ne face cu atât mai onorați de participarea Ralucăi la ediția din acest an. Ca agenție, suntem în permanență preocupați să dezvoltăm campanii cu adevărat valoroase pentru clienții noștri, care să genereze beneficii reale de business. De aceea, participarea la acest festival, ce premiază performanța reală în publicitate, este extrem de importantă pentru noi”.

Raluca Gonzalez are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea, implementarea și măsurarea inițiativelor strategice și de planificare de business pentru clienți din industrii diverse, precum industria financiară (Raiffeisen Bank, Credit Agricole), produse electronice (Samsung), asigurări (Metropolitan Life), petrol & gaze (TRG Group Rompetrol), retail (Rewe Group, Carrefour), industria producătoare de alimente și băuturi (European Drinks, European Food), non-food (Pampers, Pantene), industria farmaceutică (Astrazeneca, GSK) și auto (Toyota). Principala sa responsabilitate este să ajute clienții să identifice oportunități de business sau riscuri, pe baza unor analize, date și tendințe, și să dezvolte proiecte ce transformă datele existente în strategii eficiente.

 

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Vrei să-ţi cumperi un televizor nou? Iată de ce trebuie să ţii cont la achiziţionare!

Published

on

Alegerea unui televizor bun, în ziua de astăzi, nu este deloc un lucru simplu, iar principalul motiv ar fi multitudinea de modele disponibile pe piaţ

Trebuie să știm că dacă vrem un produs de calitate trebuie să investim în acesta. Dar in ziua de astazi putem să avem și calitate chiar și cu bani mai puțini. Cu cât un televizor este mai scump, cu atât funcțiile şi performanțele sunt mai ridicate. În plus, trebuie sa ne raportăm și la brand, iar Samsung, Sony, LG, Panasonic, Philips sau Horizon conduc in topul vânzărilor.

 

Iată câteva detalii de care trebuie să ţinem cont când cumpăram un televizor nou:

  • panoul trebuie să fie de calitate
  • alegerea corectă a brandului
  • nu achiziționați un televizor HD Ready, ci FULL HD sau mai mare
  • funcțiile televizorului să fie cât mai rapide
  • diagonală să fie optimă pentru distanța de privire
  • curbat sau plat
  • functie Smart sau Non Smart TV
  • conexiuni, intrari si porturi HDMI

 

Un televizor 4k, în trend!

Iată că suntem într-o perioadă în care 4k-ul devine foarte accesibil. Dar cât de bine îl percepe ochiul uman nu se întreabă nimeni. Există multe studii şi detalii privind acest aspect. Dar oamenii sunt atraşi doar de acesta caracteristică? Sau 4k este doar un moft? Dar haideţi să înţelegem de fapt ce este 4k!

 

Ce este 4k la un televizor modern

Rezoluția FULL HD înseamnă 1080p, adică 1920×1080 de pixeli pe orizontală și pe verticală. 4k înseamnă mai mulți pixeli, de 4 ori mai mulți adică 3840×2160 pixeli.

 

Televizoarele curbate pe placul tuturor!

Sunt revelaţia pieţei! Aceste televizoare sunt pe placul celor care au camere spaţioase şi vor să privească din toate unghiurile. Singurul dezavantaj ar fi preţurile destul de ridicate pentru acest tip de televizoare.

 

Smart TV – divertismentul la tine acasă.

Acum mai toate televizoarele de pe piaţa cu un buget puţin mai ridicat sunt Smart. Acestea se pot conecta cu o multitudine de dispozitive: laptop, telefon mobil sau tableta. Practic transformăm televizorul într-o platformă cu divertisment şi avem acces la filme, seriale, muzica şi multe altele. Discuţiile cu prietenii se pot muta pe Smart TV, întrucât avem acces la reţelele sociale direct de pe televizor.

Tu ce model de televizor îţi doreşti? În oferta eMAG găseşti online sute şi sute de televizoare pentru toate buzunarele sau pentru toate exigenţele.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Claudia Ion face parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2018

Published

on

Credit foto: ANTENA 1

Claudia Ion, directorul de Vânzãri Antena Group, face parte din juriul Festivalului EFFIE Awards 2018, competiţie ce premiazã cele mai eficiente campanii de publicitate, din juriul cãreia fac parte peste 100 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research, precum şi CEO ai grupurilor de comunicare.

“Sunt entuziasmatã sã fac parte din juriul Romanian Effie Awards, competiţia anualã ce premiazã campaniile de publicitate cu cel mai mare impact şi totodatã unul dintre cele mai importante evenimente din industrie. Cu atât mai mult cu cât agenţiile de publicitate de la noi au primit recunoaştere internaţionalã în ultimii ani pentru originalitatea şi eficienţa campaniilor lor. Dacã ar fi sã aleg un cuvânt care mi-aş dori sã-mi defineascã activitatea, acela e eficienţa. Şi spun asta pentru cã, în televiziune, mãsura lucrului bine fãcut nu trebuie aşteptatã prea mult. Ea vine chiar a doua zi, odatã cu datele de audienţã. Totodatã, de ce sã nu spun asta, mã bucur foarte tare cã datoritã acestui eveniment reuşesc sã-mi întâlnesc colegii de breaslã!”, a declarat Claudia Ion.

Claudia Ion este un nume cunoscut în peisajul media din România şi nu numai, ocupând în prezent funcția de Director de Vânzări Antena Group.  De 8 ani este membru în bordul EGTA – EGTA – Association of Television and Radio Sales Houses, cu sediul în Bruxelles, reunind 141 de membri din 54 de ţări, aceştia reprezentând 75% din advertising-ul european.

Claudia Ion şi-a început cariera în 1991 la Radio Contact, fiind parte a perioadei de lansare şi dezvoltare a agenţiilor de media, în anii ’90. A fost Director Comercial al TVR, director general adjunct al regiei de vânzări Arbo Media şi a ocupat poziţia de director al departamentului comercial al Kanal D timp de nouă ani.

Lansat în 1968, în SUA, Romanian EFFIE Awards, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute, a devenit un eveniment de marcã al industriei de marketing şi comunicare.

Procesul de jurizare se desfãşoarã în douã etape, mai exact 4-5 iunie şi respectiv 11 iunie 2018, iar Gala de Premiere Effie Awards 2018 va avea loc pe data de 14 iunie 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending