Connect with us

Industria de Comunicare

Atelierele ILBAH lansează cursul de PR cu Ines Turturică

Published

on

 

 

Atelierele ILBAH a început anul 2016 prin lansarea, în București, a mult așteptatului curs de PR (Public Relations). Trainerul acestui curs este Ines Turturică, un adevărat profesionist în domeniu. De 3 ori în  juriul premiilor Emmy, cele mai importante premii din industria tv, speaker și lector în cadrul celor mai importante târguri și festivaluri internaționale de tv, Ines Turturică are peste 15 ani de experiență în PR.

Fie că este vorba de PR-ul de televiziune, PR-ul de brand, chirurgie estetică, școli de actorie, celebrity PR sau PR-ul de evenimente, Ines Turturică are și o vastă experiență în business, ca director de achiziții. A lucrat 13 ani în Pro Tv, ca director PR al postului Acasă TV, director de Achiziții pentru același post, consultant și strateg pentru CME, unde a coordonat echipe din mai multe țări din Centrul și Sud Estul Europei în implementarea și replicarea canalului Acasa TV.

Dacă vrei să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale acestei industrii în continuă schimbare, rolul esențial al activităților de PR ca parte a unei campanii de marketing și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii, îți recomandăm acest program de formare profesională. Cursul este destinat atât profesioniștilor, cât și celor care doresc să înceapă o carieră în comunicare și relații publice.

Cursul de PR este adaptat cerințelor naționale și internaționale și se desfășoară pe o perioadă de 2 luni, timp în care participanții vor fi introduși în lumea fascinantă a Comunicării și Relațiilor Publice. Fiind un curs autorizat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației, la final participanții vor susține un examen în fața comisiei de specialitate și vor primi un certificat recunoscut la nivel European.

Pentru mai multe detalii legate de curs și pentru înscrieri poți accesa link-ul: http://www.ateliereleilbah.ro/cursuri/curs-pr-public-relations/ 

 

Lasa un comentariu aici!

Industria de Comunicare

Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România

Published

on

 

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, să ofere la nivel local consultanță strategică de comunicare, servicii de relații publice și relații cu presa pentru compania de modă de lux Moncler.

“Ne onorează faptul că Oxygen a fost selectată de către Moncler, o companie de renume mondial în domeniul modei de lux, ca agenție care să o reprezinte în România”, a declarat Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare, cu birouri la București și Cluj-Napoca. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Published

on

 

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Companiile medii și mari din Cluj-Napoca vor beneficia atât de consultanță strategică la nivel local, cât și de expertiza unei echipe multidisciplinare care implementează proiecte de comunicare complexe la nivel național.

Oxygen deține know-how extins în industria de comunicare, lucrând, de-a lungul anilor, cu branduri și companii locale și internaționale, din domenii precum IT&C, real estate, retail, industrie, construcții, servicii financiare, FMCG, industria hotelieră și multe altele.

Filiala locală va gestiona proiecte pentru clienții din Cluj-Napoca și zona de Nord-Vest a țării, oferind servicii de marketing și consultanță în comunicare, precum managementul reputației, publicitate, comunicare internă, employer branding, social media și digital marketing, comunicare B2B, relații publice, CSR, organizare evenimente, influencer marketing și producție video. Pe plan local, Oxygen colaborează cu o serie de clienți importanți, printre care Banca Transilvania și HipMenu.

“Anul acesta, agenția noastră împlinește 10 ani de activitate, timp în care ne-am dezvoltat în mod constant, atât în ceea ce privește expertiza și portofoliul de clienți, cât și din punct de vedere al echipei. Pentru a fi mai aproape de clienții noștri, am decis să deschidem filiala Oxygen la Cluj-Napoca, centru de business care, la ora actuală, are o dezvoltare extrem de dinamică. Dorim să fim parte din acest proces, să contribuim cu toată experiența noastră națională și know-how-ul local, pentru a fi alături de companiile clujene și din zona de Nord-Vest a țării, care își doresc să implementeze campanii inovatoare de comunicare”, spune Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Coordonatoarea filialei locale, Ruxandra Marin, originară din Cluj-Napoca, și-a început cariera în comunicare în urmă cu 15 ani, în cadrul Orange România. Înainte de a se alătura echipei Oxygen, Ruxandra a gestionat activitatea de comunicare pentru clienți din diverse industrii, în cadrul agenției Civitas Global Ketchum.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare și are o echipă de peste 50 de profesioniști. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și multi alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published

on

 

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

 

McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

 

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending