Connect with us

Vineri seară, Vocea României a avut super acțiune și mult suspans! Bătăliile vocale s-au terminat, iar de săptămâna viitoare încep semifinalele. Ieri s-a decis cum vor arăta echipele pentru spectacolele live și ne-am luat la revedere de la concurenții care nu au câștigat ultimele dueluri de pe ringul vocilor în acest sezon. 

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 24:18, la nivel național, 1.3 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:50, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

Ultima ediție de dueluri a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.7 puncte de rating și 26.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 cu X Factor, care a obţinut 6.2 puncte de rating și 16.8% share.

Sursa cifre: Kantar Media

Emoție, suspans și concurenți hotărâți să meargă mai departe

Ultima etapă a confruntărilor a completat aseară cele patru echipe pentru show-urile live. Emoțiile au fost la cote maxime atât de partea concurenților, cât și de partea antrenorilor, care au nevoiți să-i aleagă pe cei cu care vor merge mai departe spre trofeul Vocea României.

Tudor George Ion și Tobi Ibitoye din #echipasmiley au spart gheața aseară și au urcat primii pe scena vocilor. Concurenții au exploatat foarte bine melodia Wonderful world, pe care au interpretat-o într-o manieră originală, demonstrându-și calitățile vocale. Cu toate că au creat un moment apreciat de public, antrenorul lor nu a fost pe deplin mulțumit și le-a spus în momentul deciziei: “Eu nu sunt foarte mulțumit de cum a sunat în seara asta, pentru că v-a sunat mai bine la repetiții. Voi merge mai departe cu Tobi!”. Tobi Ibitoye își continuă drumul la Vocea României.

Tobi Ibitoye si Tudor George Ion

Tobi Ibitoye si Tudor George Ion

Cristina Stroe și Luciana Ștefan din #echipamoga au făcut aseară un remake al piesei No diggity, pe care au interpretat-o într-un stil care se apropie mai mult de jazz. Interpretarea celor două a adus discuții contradictorii în rândul antrenorilor, iar dacă Tudor nu a fost încântat de moment, Smiley și Loredana au apreciat evoluția concurentelor. Moga a fost încântat de duetul realizat de Cristina și Luciana și a spus: “Eu le-am rugat să-mi transmită o atitudine de swag. O să merg mai departe către Vocea României cu Cristina!”. Cu Cristina Stroe ne vom revedea în semifinale.

Luciana Stefan si Cristina Stroe

Luciana Stefan si Cristina Stroe

Daniel Bălan și Iulian Selea din #echipaloredana au cântat aseară piesa Impossible și s-au armonizat foarte bine. Cei doi au preluat melodia unul de la celălalt și au dat dovadă de mult fair-play, fiind apreciați de toți cei patru antrenori. “Vreau să vă mulțumesc pentru seriozitatea voastră! Ați fost cel mai implicat cuplu din echipa mea. Dacă-mi pare rău de ceva, în clipa asta, este că v-am pus împreună. O să alerg către Vocea României împreună cu Iulian!”, a spus Loredana în momentul deciziei, însă a completat: “Daniel merită să rămână în competiție!”. Tudor, Smiley și Moga au fost de acord și au decis să-l salveze pe Daniel. Cei trei s-au luptat minute în șir pentru el, la fel cum s-a întâmplat și în etapa audițiilor pe nevăzute. “Mi-aș dori să-mi dai măcar acum, în ceasul al 12-lea, încrederea ta.”, i-a spus Tudor, în echipa căruia Daniel a hotărât să meargă mai departe spre trofeul Vocea României.

Daniel Balan si Iulian Selea

Daniel Balan si Iulian Selea

Andreea Manasia și Sabrina Stroe din #echipatudor au interpretat melodia Talkin’ bout a revolution. Chiar dacă nu a fost cea mai bună zi a lor și au avut momente de nesiguranță pe scenă, Tudor a fost în final mulțumit de acest duet. “Mi-ați plăcut de la repetiții și mi s-a părut că e important să prezerv această stare. Poate că în seara asta nu a fost la fel de bine ca la repetiții, dar este sigur un nivel peste medie. Am să merg mai departe cu Sabrina!”, a spus antrenorul. Sabrina Stroe continuă lupta în competiție.

Andreea Manasia si Sabrina Stroe

Andreea Manasia si Sabrina Stroe

Sergiu Ferat și Cristina Popa din #echipasmiley au creat aseară un moment extrem de sensibil când au interpretat piesa One sweet day. Vocile celor doi au sunat foarte bine împreună și s-au completat perfect. “Dragii mei, ați reușit să redați sentimentul acestei piese, ați cântat senzațional amândoi. Indiferent de rezultatul din această seară, noi vom continua să lucrăm împreună. Decizia mea în această seară este că voi merge mai departe cu Sergiu.”, le-a transmis Smiley celor doi concurenți. Sergiu Ferat merge în semifinale.

Cristina Popa si Sergiu Ferat

Cristina Popa si Sergiu Ferat

#echipamoga le-a adus aseară în ringul Vocea României și pe Irina Pelin și Andreea Oprea. Cele două au interpretat melodia Ironic, au dovedit că au voci foarte bune și că sunt extrem de ambițioase. Antrenorul lor a fost încântat de momentul prezentat pe scenă, iar decizia lui a fost una dificilă. “Vocile voastre s-au auzit bine și cine v-a auzit poate să aibă o preferință. Mie mi-e mai greu. O să merg mai departe cu Irina.”, a spus Moga. Pe Irina Pelin o vom reîntâlni în semifinale.

Andreea Oprea si Irina Pelin

Andreea Oprea si Irina Pelin

Modul în care Sara Mihali și Antonio Fabrizi din #echipaloredana au interpretat melodia Don’t let the sun go down a adus mai multe păreri contradictorii din partea antrenorilor. Ambii au fost dornici să demonstreze că merită să ajungă în semifinale, așa că nu au mai respectat pe alocuri sfaturile Loredanei de la repetiții. Cu toate acestea, antrenoarea a spus în momentul deciziei: “Au cântat foarte bine amândoi. O să merg mai departe cu Antonio Fabrizi!”. Antonio Fabrizi continuă lupta pentru trofeul Vocea României.

Antonio Fabrizi si Sara Mihali

Antonio Fabrizi si Sara Mihali

Alin Pascal și Alexandra Mitroi din #echipaloredana au susținut foarte bine piesa We’ve got tonight, au creat un moment frumos, sensibil și plin de emoție, iar vocile lor s-au completat perfect. Loredana, mândră de cei doi și de interpretarea lor, le-a transmis: “Mă bucur că ați cântat împreună! Mă bucur mai puțin că unul dintre voi va trebui să plece. Am speranța că, dacă voi merge mai departe cu Alexandra, totul va fi bine.”. Alexandra Mitroi merge în semifinale.

Alin Pascal si Alexandra Mitroi

Alin Pascal si Alexandra Mitroi

[nextpage title=”vezi componenta tuturor echipelor”]

Lorena Stoian și Ștefan Tănase din #echipamoga au cântat aseară melodia All my life, iar duetul lor a fost îndelung aplaudat de toți cei prezenți în sală. Timbrele celor doi sunt extrem de interesante, iar antrenorii au apreciat evoluția lor.

Pentru Moga, alegerea unui concurent dintre cei doi a fost foarte grea, însă, în final a spus: “A sunat foarte frumos ce ați cântat. Și acum tot ce mai trebuie să aflăm este care dintre voi… Să știți că aveți carismă amândoi. O să merg mai departe cu Adrian.”. Adrian Tănase continuă lupta în competiție.

Lorena Stoian si Stefan Tanase

Lorena Stoian si Stefan Tanase

Ultimul cuplu de dueliști din acest sezon Vocea României a fost format din Tincuța Fernea și Florentina Ciună din #echipatudor. Concurentele au cântat foarte bine melodia Proud Mary și au creat un moment plin de energie și originalitate. Cele două au atins note foarte bine centrate, reușind să obțină laude din partea antrenorilor. “Fetelor, ați fost minunate, ați crescut foarte mult, a fost un duet căruia n-am ce să-i reproșez. Cred că amândouă meritați să mergeți mai departe.

Alegerea mea este și foarte grea, dar și subiectivă, pentru că ați cântat la fel de bine. Am să merg mai departe cu Tincuța.”, a spus Tudor. Tincuța Fernea merge mai departe în în echipa Tudor, însă drumul în competiție nu se încheie aici nici pentru pentru Florentina. Ea a fost aseară salvată de Loredana, în echipa căreia continuă lupta pentru marele trofeu. Încântată de alegerea făcută, Loredana a declarat: “Vocea ei e o voce specială, o voce de care am nevoie în echipa mea. Îmi plac dexteritatea și ușurința cu care atacă notele foarte înalte.”.

Tincuta Fernea si Florentina Ciuna

Tincuta Fernea si Florentina Ciuna

După trei ediții de dueluri intense urmează marile show-uri live începând de vinerea viitoare, unde ne vom reîntâlni cu concurenții din cele patru echipe formate din cele mai bune voci ale acestui sezon.

Tudor îi va aduce în semifinale pe Claudia Andas, Armand Murzea, Cristina Lupu, Roxana Morar, Cristina Bălan, Daniel Bălan, Sabrina Stroe și Tincuța Fernea.

Loredana intră în luptă cu Bogdan Vlădău, Cristina Vasopol, Florentina Ciună, Gabriela Amzaru, Mihai Rait, Iulian Selea, Antonio Fabrizi și Alexandra Mitroi.

Smiley merge spre marele trofeu cu Diana Cazan, Ruxandra Anania, Larisa Ciortan, Michel Kotcha, Nora Deneș, Tobi Ibitoye, Sergiu Ferat și Diana Hetea.

Moga îi va aduce în prim plan în semifinale pe Alex Florea, Andrei Vitan, Tomi Weissbuch, Elvis Silitră, Delia Pitu, Cristina Stroe, Ștefan Tănase și Irina Pelin.

Vinerea viitoare, de la 20:30, telespectatorii sunt invitați să urmărească primul spectacol live al celui de-al cincilea sezon Vocea României, alături de concurenți excepționali și foarte multe surprize.

Vocea Romaniei 2015 PRO TV

Vocea Romaniei 2015
PRO TV

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro, sau integral pe voyo.ro.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot afla noutăți despre antrenori, îi pot cunoaște mai bine pe concurenți și își pot alege favoriții la Vocea României.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending